Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume, mulla on kans mammaksi.fi david puikkotestejä (niitä 10-herkyydellä olevia). Ihan puhtaan negan sain viimeksi eli ei ne ainakaan turhia haamuja anna :D Vai tarkottaiskohan nega että ne testit olikin ihan susia... ;)

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Okei :D eli toivoa on ! ;) kiitos ku rauhoittelette mua ! ♡

olisi ihanaa jos sun nega olisi plussa Larissa ! :) :D ♡ ;)

Voi Lume! Älähän nyt vielä luovuta :) mul on kans niit mammaksi.fi testei mut kyllä niillä on ihan oikeitakin tuloksia saatu aikaan :) en siis itse kun en oo ovuloinu ku joskus ja jouluna enkä viel raskautunukkaan mut parilta ystävältä kuuulin niistä vain positiivisia juttuja ja siks itekin niit tilailin..

Aurinkoinen, tajusin ite rauhottua ton asian suhteen kun mies kerran sano ihan suoraan että seksistä on alkanut meneen maku, kun kokoajan vaan oon muka niin että vauvavauvavauva. Ymmärsin siinä kohtaa taas himmata että en mä väkisin hampaat irvessä halua tätä hommaa tehdä. Sen takia mä en testaile ovista ja sekstaillaan kun mieli tekee. Eli kyllä se tjottailu on kaikkein paras vaihtoehto, ainakin meille. Rennosti eteenpäin :)

Voi sua Lume :grin <3

Huomenta! Nyt on sit itkutkin löytäny tiensä tänne. Taas tää turhasta poraaminen alko :D ja edelleen liian aikasin, kun reipas viikko vielä menkkaodotusta. Noi testit kuumottaa tuol kaapissa myös, mut yritän ainakin olla viisas aikuinen ja odotella ens viikon lopulle :D (paino sanalla yritän) :D

tsemppiä kaikille oli mikä kierron vaihe tahansa.

huoh pitihä se arvata että yks hyvä päivä ni saa vastapainoks sit seuraavana päivänä kaiken en sano minkä...eli päinvastanen. ei hyvä ei sitte yhtään. tänää sit en myöskää siivoa ku seuraaville päiville ennustettu sadetta joten ois yhtä tyhjän kanssa jos heti seuraavana päivänä on kämppä täynnä kuraa ukon ja esikon jäljiltä. ja ukko halus tuoda mulle jotai mihi laittaa noit vaatteita että saa siivottua helpommin. tänää lepoa ja varmaa lohdutan itteäni herkuttelemalla vähä.

Huomenta te kaikki ihanat naiset!
Gatusa, olet kyllä herkuttelun ansainnut! Voimia! :Heartpink

Silv, samat fiilikset :grin Onneksi lähdetään mun vanhempien viikonlopun yli (ja testit jää kotiin!) niin en voi seota liian aikaisin :grin

Kp 21/29 ja dpo 6. Flunssa vaan jatkuu pirskules. Yö meni taas pyöriessä, kun oli niin kurja olo ja mies kuorsasi. Olo ja ulkonäkö on nyt tämä::happy5 Aamulla heräsin siihen, että aivastin kuusi kertaa peräkkäin :grin Jännä, eilen oli aamulämmössä iso lasku alas päin ja tänään lämmöt pomppasi taas ylös :grin Edelleen "implantation dip" kummittelee mielessä, heheh :grin
Noni, nyt jäitä hattuun Larissa!!:gen045

Muokattu viimeksi:
Huomenta (i)hanaiset!

Oma napailua: Tänään mulla on hyvä fiilis. Kävin eilen salilla tekemässä kunnon rääkin ja olo on mitä mainioin. Esikoinen herätti vain kerran yöllä klo 5 aikaan ja nukahti melko nopeasti uudelleen. En tiedä kuvittelenko, mutta eilen reeniä tehdessä ja sen jälkeen oli aivan järkky etova fiilis ja nippaili alavatsaa. Aivastelu on myös lisääntynyt.Taas kuvittelen varmaan oireita :grin . Nyt siis kp 23/28-32 ja dpo 6 tai 9. Viikonloppu menee reissussa enkä ole vielä ostanut testejä, joten yritän odottaa tuonne menkkojen alkamiseen saakka (13/14.11). Kävin apteekissa hakemassa suppoja tytälle ja hypistelin jo testejä. Jäivät kuitenkin vielä hyllylle.

Mikä muuten on paras Apteekin testi?

Huomenta leidit!!! kun heräsin mua odotti olohuoneessa kaaos! Herra kani oli syönyt säkkituolin puhki ja tadaa koko olohuone täynnä palleroita en kestä ! miten saan tän siivottua ???? Ajattelin vaihtaa nyt sit samalla järjestyksen jos pystyn ja jaksan siirtää ton häkin ! Ja vielä kysymys kuuluu mihi kani tekee tarpeensa kun ei ole säkkituolia enää !?!?

Mulla oli kans lämmöt laskenu.. Toki vain 0,2c mut silti. 36,99 näytti, et onhan se vieläkin silti koholla..

Silv, mulla laski yhtäkkiä 0.5 astetta ja se näyttää tossa taulukossa aika rajulta :grin On se vaan tämäkin jännää puuhaa :wink

FertilityFriend_lokamarras.jpg

@sukki, siellä on sitten samat fiilikset kuin täälläkin :) Apteekin testeistä suosittelen Apteekin omaa (saa myös 2 kpl paketeissa). Digit tilaisin netistä :wink

Tää akka alkaa nyt laittamaan itseään ihmisen näköiseksi :grin Koiran lenkitys ja sitten kaupungille kirppistelemään ja kahville ystävän kanssa :) Ihanaa! Huomenna lyhyt työpäivä ja sitten reissuun, jeij!

Ihailen teitä jotka jaksaa pitää kirjaa kunnolla kaikista oireista yms. Tuo Larissan taulukko on mielenkiintoinen :) itse jaksan ehkä kirjailla muutaman päivän kunnes innostus lopahtaa :grin oon vaan niin laiska, heh.

Lume, meillä kanssa koira vetäs mun ison pehmonallen ikävissään sileeksi niin oli kiva tulla kotiin kun joka paikka oli täynnä sellasia palloja! Tosin siinä nallessa ne oli kevyempiä mutta taisin ottaa suurimmat imurilla ja sitten loput märällä rätillä kun oli niin sähkösiä ja siitä roskiin. Mutta tiedän ton tunteen :grin

@sukki, niinkun Larissa tuossa sanoikin niin mikäli digejä mielii niin kannattaa tilata netistä. Ovat tosi hintavia ainakin yksittäin ostettuna. Toivotaan että oireet ei olis pelkästään kuviteltuja :wink

Kiitti vinkeistä. Taidan laittaa digit tilaukseen. Kannattaisko tilata samalla muut testit netistä? Oletteko tilanneet mammaksi.fi:stä vai mistä?

Anskunen, joo tämäkin kierron vielä jaksan kirjata lämmöt ja oireet ylös, mutta ens kierron ajatelin elää niin kuin pellossa, jos nyt ei plussaa tule :D Eli ovistikut pois, oireita en kirjaa, en mittaa lämpöjä enkä pyöri täällä foorumilla ainakaan ennen ovista ;)

Lume onko sulla johdot seinässä ja tossa virranjakajassa (punainen nappi) virta päällä? ;) :D

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

@sukki, oon tilannut mammaksi.fi ja kotitestit.fi, molemmat oli ok :)

Lume, yritätkö katsoa boxin kautta? Onko boxin johto kunnolla kiinni telkkarissa?

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

@sukki, Itekin oon tilannut mammaksista ja hyväksi on todettu :)

Larissa, tohon et usko itsekään että pysyt poissa mestoilta :grin :p

On. Kp 23/27
Jotenkin tuntuu siltä että saanen odottaa tädin saapuvan jälleen sunnuntaina. Tissejä ei arista ja oireetkin on jännästi hävinnyt flunssan myötä o_O no säilyypähän testi taas :grin

Anskunen, mie uskon että sulla on nyt toi flunssa SE oire ;) Joo ja katotaan pysynkö pois täältä kun/jos se uusi kierto tulee...

Ihana Lume :D

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Takaisin