Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lucky, kyllä siellä haamua näkyy!!! Sille vahvistumista! <3

granger, mulle tuli samanlainen olo tosta Vapun uutisesta! Vitutti vaikka eihän se ole multa pois! :'D Mutta silti tuli sellainen olo, että "toiset ne vaan sikiää s****na!" :D

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Joo tiedän Silv. Mulla oli sitä tossa pari viikkoa sitten, jopa niin paljon, että ihan ääneen ihmettelin miten jaksan esikoisen uhmaa niin rauhallisena. Mä olen yleensä aika räjähdysherkkä. Nyt veikkaan sen liittyvän tähän nykyiseen tilaan... :grin

mimi, mulla on ollut lähes koko päivän kurkussa pala ja mietin, että jos tätä jatkuu seuraavat 35 viikkoa niin otan kaiken sen kurjuuden ilolla vastaan.

Onnea Tuutikki ihanista ultrakuulumisista!

Yk 9 lähti käyntiin. Mulla alkaa pienimuotoinen epätoivo iskeä.. Jotenkin sellainen olo, että jossain on nyt vikaa. Ajattelin varata itselleni gyneaikaa ensi menkkojen jälkeen ja katselin jo paljonko väestöliitolla maksaa miehen simppatestit. Aika hyvin mies otti vastaan ehdotukseni siitä, jos teetettäis siemenneste tutkimukset, ettei niissä ainakaan mitään häikkää.. :happy090

kiitos :D oon vähä tällänen höpö :D luulin aikoinaan et rusinat on kuivattuja luumuja ja Jaffat suomalaisia appelsiineja :D :D

ette usko kun mä sohlasin autolla tänään s-marketin parkissa kyllä tuli kuulkaa ärräpäitä ja ysti nauraa vaan etupenkillä :D tuli kuulkaa ruudusta eteen ja mutkan takaa ja huh huh yks tööttää et mun pitäisi peruuttaa tieltä pois... :D

Joo se naurattaa mua vieläkin :D tajusin sen karun totuuden kun kaverin lapsi söi rusinoita ja näin siinä purkissa viinirypäleen kuvan, kysyin ihan kauhuissani ja ihmeissäni "eikö rusinat ookkaan kuivattuja luumuja" :D arvatkaa mitä sain valmistujaislahjaksi :D

Lume: muistaakseni Vain ELämää ekan kauden ohjelmassa Erin kertoi, että kun he Jonnan kanssa pelasivat Aliasta ja ymmärsivät asian juuri noin: Kuivattu luumu = rusina :)

Yk4 ja dpo 3 menossa.. jospa se olisi sitten tämä kierto, joka toisi odotetun odotuksen! Larissan kanssa jännätään samaan aikaan kun jos pudotus tulee niin se on 15.11 noin puolenpäivän aikaan... Ovulaatiosta aika lailla 14vrk niin mun menkat tulee jos tulee (ehkä pari tuntia vajaa 14vrk). Ai miten niin tarkkailen kehoani...

Nyt olisi jo kyllä aika raskautua... nuorempi poikani täyttää tällä viikolla 2 ja on jo niin iso poika..Syö muuten juuri parhaillaan rintaa ja on kuumeinen. Toivottavasti paranee nopsaan!

Kesävauva olisi kyllä niin ihanaa!

Luckyn testeissä kyllä näkyy jotain!

Eipä tässä muuta, täti sieltä on tulossa, mutta tulisi nyt sitten edes ryminällä, niin voisi rehellisesti laskea kp 1 alkaneeksi. Taas pitäisi jaksaa neljä viikkoa toivoa ja odottaa. Ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä...

Ootte taas niin ahkeria! :)

Saatan vähän taukoilla täältä.. Jos pystyn ;) Yritän kuitenkin tai toisaalta täällä saa kyllä ajatukset pois nimittäin Mieltä painaa tällä hetkellä eniten se että meikäläistä on ruvennut huimaamaan todella usein..( yritin ehkä selittää tätä tällä langan laihuudella) mutta sitten astui esiin jalkapohjien puutuminen ja käsien vapina.
Joten tutkittavaks tässä varmaan on mentävä.. Ja tietenkin onhan mulla suurempiahdollisuus siihen ms-tautiin..
Veljen kanssa tästä jo juttelinkin ja käski kyllä mennä kuvauksiin samantien. Mutta miehen kanssa en ole asiasta jutellut enkä edes kertonut oireista.. Nyt täytyis vaan kerätä rohkeutta kertoa ja saada varattua aikaa..
Kovinkaan huolissani en vielä ole.. Oireet sen verran kuitenkin lieviä.. Ja ainahan se on parempi mitä aikaisemmassa vaiheessa tauti todetaan tai jos sitä meikäläisellä ei ole ollenkaan:)
Mutta kuitenkin toivon jokaiselle sitä plussaa! te ootte vaan ihan parhaita! <3

Voi nuuhku! Toivotaan, että kyse olisi jostain lievemmästä. Mun veljellä oli samantyyppistä oiretta ja hänen kohdallaan johtui niinkin yksinkertaisesta syystä, että hartiat oli liian jumissa! Eikä itse edes ollut tajunnut ennen kuin niskajumppa ja hieronta auttoi. Tsempit ja halit sinne!

Bella, mulla on peukut pystyssä sua varten! :)

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Larissa tätä minäkin toivon että olisi kyse vain juurikin tuosta! :) mutta en oo vielä toivoani menettänyt ja ihan hyvällä mielin olen. Ei pelota (ainakaan vielä) ja toivon että näihin oireisiin löytyisi jokin hyvin yksinkertainen syy :)

Nuuhku: jos sulla on lihakset jumissa. Mutta hyvä käydä tutkituttamassa ku tuo puutuminen ei välttämättä oo hyväks. Mulla todennäköisesti kasvojen ja etenkin toispuoleinen nenän varsi, poski puutuminen johtuu niskoista. Jalkojen puutuminen alaselästä. Oikealla alaselässä rasvapatteja jotka muka ei paina mihinkään ainakaan ultralla katsottuna mut tuntuu välillä jäätävänä selkäkipuna ja oikean jalan puuttumisena. Sekä tunnen että alaselässä juuri siinä kohtaa jotain on. Se että en usko niiden olevan rasvapatteja tai lihas Jumeja on kun rasvapatit ovat pehmeitä eikä kipeitä. Nuo kipeytyy, aiheuttaa särkyä alaselkään ja haittaavat ajoittain muutenkin.

Tuosta mun testistä se on one step testi ja 25 vahvuinen. Jos olis 10 ni en uskoisi tuota testiä ollenkaan mutta mitä tää voi oikeasti olla. 10:s päivä menossa ja virallisesti kp 6 yhtäjaksoista vuotoa... se puukon pisto emättimeen pohjalla tuntui 6 päivää sitten. :o

Terkkuja sängyn pohjalta! Kipinkapin tulin lääkärin kautta töistä kotiin ja nyt peitto korviin.

Mukavaa tiistain jatkoa muille ja plussatuulia kaikille <3

Ääääää ei olisi pitänyt taas alkaa googlettelemaan mitään :D Törmäsin sellaiseen termiin kuin "implantation dip" näihin aamulämpöihin liittyen. Ihmettelinkin, että miksi tänä aaamuna oli iso pudotus lämmöissä niin siitähän se johtuu. :D:D Kyllä nousee taas toiveet turhaan ja pudotus on kova! Joo. Onneksi osaan ottaa itseni huumorilla :D :rolleyes:

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Lume 10 on tarkempi. Suurin osa testeistä on 25.

Lucky testaa parin päivän päästä uudelleen!

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Takaisin