Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ihan hyvin kiitos larissa, väsyttää jonki verran. päätin pestä esikolle paksun viltin ku yöt viileitä ja ukko on puhunu pidemmän aikaa et pesee muttei ol pessy ni esikko ku huomas et äiti pesee viltin ni oli alkaas itkeen onnesta ku tähä mennes ollu ohut peitto mistä ei mitää hyötyä ja alko yskiä ni minä sit päätin et nyt riitti odotus ja aloin peseen sitä, pitää vaa korjata vähä ku siihe on jotenki tullu muutama reikä en tiä miten. no illalla inshaAllah esikko saa paksun viltin eikä yski.

Oliko se muuten 24 vai 48h ovisplussasta ku ovulaatio suunnilleen on? :) Tuo mun profiilisivulla oleva laskuri väittää oviksen olleen 30.10, kun ite taas ajattelin sen olleen 29.10 :D no, väliäkö tuolla, siltikin sen yhden talletuskerran puolesta mahikset on aika heikot :D

pp, mun mielestä toi oli se vaihteluväli jolloin se viimeistään tapahtuu.

Gatusa, ihanaa, että esikoisesi saa nyt kunnon peiton :) Mutta älä nyt liikaa rehki siellä!

en rehki, ruoka on valmiina jo ku eilen tein 2 päivän ruuat ni tänää voi pestä sit pyykkiä, huomenna ois varmaa vähä siivottava jos sää sallii inshaAllah tai sit ukon kans yhessä saa nähä mikä on mun energiataso ja mieliala :)

Hei tulin nyt nopeasti napailemaan :P lähtö olisi kohta verikokeisiin aaapuvaaa pelkään piikkejä.
ja aamulla otin mun tutkimus välineet esiin ja taas vähän leikin ja lopputulos edelleen Hailakka haamu jota silmällä vaikea huomata :/ muuten noi viivanpaikat ja haamut valehdella ?

Lume itse sain yhdessä kierrossa viivanpaikan/roskishaamun kp 25/29 ja menkat alkoi silti aika lailla normaaliin aikaan. Laitoin tänne silloin kuvankin ja muutkin sen hailun siinä näki, mutta varsinaista plussaa en ikinä siinä kierrossa saanut :/

Laitan sen tähän vielä uudelleen, ihan meille kaikille opiksi ettei pidä testailla liian aikaisin ja pettyä :grin

Eli tässä mun ROSKIShaamu PARIN KIERRON TAKAA. Ei siis uusi testi! :grin

viivanpaikka_roskishaamu.jpg

Mimi, kuulostaa hyvältä! :)

niin muuten on :) aika jännää :) oliko se testiajan ulkopuolella ?

Musta tää on jotenkin tosi jännää ja hauska tutkia noita omia testejä ku en oo koskaan ennen saanu ku ihan vaan puhtaan negan ni nyt oikein innostuin. mut nyt pien kyllä näpit erossa kaapista :D

Lume, juu noin 10 tai 15 min testiajan ulkopuolella tuli eli roskishaamu tai joku viivanpaikka. Säästin ton testin niin voin vertailla siihen jos joskus taas pääsen testaamaan :grin Itse olen kans ennen tota ja ton jälkeen saanut ihan puhtaita negoja (saman ja eri merkkisillä testeillä).

Äsken soitti tk:st "tää teijän lähete on Tääl vieläkin pöydällä, lääkäri siivos pinoja ja löysi tän täytyy siis laittaa eteenpäin vai mitä ajattelet?"

KUUKAUDEN OOTTANUT TURHAAN KU TOISET JÄTTÄÄ HOITAMAT ASIOITAAN!!!!! Oon kiukkunen! :D

Takaisin