Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pepe, voi kilin kikkelit! Onpa perseestä! No nyt jos vaikka asia lähtis etenemään??? :mad:

Noista aamulämmöistä vielä, niin toi neukkutäti jolle tänään soittelin, sanoi että kaikilla lämpö ei pysy ylhäällä oviksen jälkeen vaan nousee sinne ja laskee sitten hissuksiin takaisin alemmas vaikka menkat ei vielä alkaisikaan. o_O

Mulla yks lääkäri taannoin lupas laittaa sairaslomalapun suoraan Kelaan... No ei ollu laittanu ja lähti kuukauden lomalle eikä kukaan muu osannu sanoa siihen mitään ennen kuin se lääkäri tuli takaisin! Tosi kiva kun tulot on nolla...

ooi, ihanaa jennnyy! Ei tarvii kyl tihrustella :) ja 15min pidätyksellä! Vau <3

Hassua tuo toispuolitissikipu, mullakin vain oikea kipee :D ihme flunssaakin kyl liikkeellä :( mullakin meni vähän ohi jo, ja nyt taas vuotaa nenä ja aivastuttaa :( kurkku kipee vain iltaisin.

Pepe! Mrrrrrr... Mä olisin varmaan menny linjoja pitkin tklle...!! Muutenkin ärsyttävää jos joku ei hoida lupaamaansa asiaa, saati sit täs tilantees!

Kp 23/30-37 siis alkoi, dposta en uskalla sanoo mitään. Jotenkin kyl sellanen seesteinen olo. Tai siis, jotenkin erilainen. Väsyttää. Nytkin nukuin kevyet 12h yöunet :D onneks alko viikkovapaat :) ja hei! mies löysi kirppikseltä ps2 konsolin, jes, päästään illalla pelaan buzz tietovisaa! :D pelit onkin jo monta vuotta pölyyntynyt kaapissa, nyt ne saadaan taas käyttöön :)

mitäs päätit tehä pepe, käytätkö lähetteen? kyllä on mitäänaikaansaamatonta ja huonoa toimintaa sielläpäin tk:ssa. miten ihmeessä se lähete siellä vieläki oli...

Gatusa kyllä käytän. Ens kierrossa kokeilen akupunktiota. Ja sitten varmaan joskus joulun jälkeen saan tuonne tutkimuksiin ajan. Tai niin luulisin.

Ja mieli olis tehnyt ruveta räyhäämään mutta pomo istui vastapäätä pöytää :D niin en viittinyt.

Hihii, Silv siellä niin seesteisenä :p

Pepe, on kyllä hanurista. Aina pitäisi olla perään kattomassa mitä muut tekee, ei kiva :mad:

mimi, jospa ne sun palanneet yökötykset tietäisi vaan hyvää!

Labrasta soittivat ja hcg tulos oli 11.
Ota tästä nyt selvää on varmasti vain KU:n jälkimaininkeja eikä uusi kyytiläinen. Eli en varmaan oo voinut edes vielä ovuloida. Huoh taidan heittää kirveen kaivoon ja mennä itse perässä.
Uusinta labra vasta kahden viikon päästä..

Ei sitä voikaan tietää, tietysti säännöllisestä kierrosta sen voi arvioida ilman tikuttamistakin mutta se voi siirtyä koska tahansa.
(Oviksesta kuluneet päivät) Niin joo unohdin tästä tosiaan sen että osa naisista tuntee ovulaation. Minullakin on ollut ovulaatiokipua, mutta koska sitä ei ole joka kierrossa niin ei toimi minulla noiden oviksesta kuluneiden päivien laskemiseen välttämättä.

Ihanaa tiistaita naiset! Olipas taas luettavaa eilisen illan jälkeen. :wink
Ajattelin nyt tulla kertoilemaan että se minun roskishaamu ja plussa myöhemmin on nyt todellista. :Heartred
Tulin juuri varhais ajan ultrassa ja siellä pienen pavun sydän jyskytti hirmuista vauhtia. :love7 Lääkäri oli tyytyväinen että aika oli tänään eikä vaikka eilen koska olisi saattanut jäädä sydän äänet saamatta. :notworthy
Viikkoja kuukautisten mukaan tasan 7,mutta lääkäri arvioi että ennemminkin 6+2. Tippui sellainen 100kg kivi sydämmeltä. :happy093.

Tarkoitus ei ollut tulla kiusaamaan teitä jotka kovasti yritätte raskautta vaan nimeomaan tsemppaamaan! Kaikki on mahdollista!:hug003

Liitteet

• ultra.jpg
    ultra.jpg
    13.1 KB · Katsottu: 147
Mimmu: tiedäthän sen tunteen, kun normaalisti oot ihan räjähtämäisilläs jostakin asiasta ja vain vaivoin pystyt hillitsemään itses? (Esim kun lapset on oikein ihanalla tuulella... :D) Niin nyt tulee semmonen elokuvaäitifiilis joka vaan huokaisee syvään ja hymähtää. :DD Ja normaalisti kun tuut töistä kotiin ja kämppä on miehen ja tyttöpuolen jäljiltä kuin kaatopaikka, vtuttaa suunnattomasti alottaa siivous. Jälleen syvä huokaisu ja imurinvarteen kiinni. MITÄ TÄMÄ ON :D Ei kuulu mun tunnekavalkaadiin :DD

Näättekö samaa kuin minä :) vahvempi viivan paikka kuin eilen ja lyhyempi pidätys. Oon puulla päähän lyöty. Vuotoki jatkuu. Eilen join pullolisen kuoharia sain järkyttävän närästyksen. Rinnat kipeät. Testi siis raskauskeiju 25 vahvuinen testi.

Liitteet

• 1415100933174.jpg
    1415100933174.jpg
    13 KB · Katsottu: 160
  • 1415100951912.jpg
    1415100951912.jpg
    22.9 KB · Katsottu: 158
Vauvahaaveilija, mulla vähän samat ärtsyrtys ajatukset mielessä, kun näin eilen kauppareissulla lehden jossa Vappu Pimiä mainosti uutta vauvaa keväälle. Kun Catherine jatkoi edustamista, niin silloin myös, kun huhtikuulle sitä kuninkaallista myös povataan. Siis kaikkea hyvää heille, ärsyttää vaan kun tipuin noista kevään geimeistä pois :/

lucky kyllä mä ainaki haalean viivan nään testissä, viivalle vahvistumista mashaAllah...josko sinä plussaat ja sulla on valemenkat. :)

tuutikki onnea hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah, nautihan raskaudesta :)

huoh, jipii saa vähä omaa aikaa nyt ku esikko meni kouluun, ukko oli että siirtää tuon viltin toiselle narulle kuivuun, tartti mun apua siinä. ei ol ollu tänää tekemisestä puute, viltin pesu, esikon vaatteiden ja repun puhistus, esikolle ruoka ja välipala kouluun, vahtia että opiskeli kotona samanaikasesti...viel pitäs kattoa et onko jotai pyykkiä pestäväks esim ukon vaatteita jne tai toinen viltti, vois nyt lämmittää ukolle tuon ruuan valmiiks ettei se nää nälkää ja ol äksy. ei se huomannu mitä kaikkea oon tehny tänää. ei ees vilttiä joka kuivumassa ennen ku sanoin.

Lucky, kyllä noissa pienenpientä viivanpoikasta näkyy, toivotaan että lähtee vahvistumaan! <3

Ei tätä voi sanoo enää aamupahoinvoinniks ku vieläki ällöttää ja kurkussa on pala >.< mä voin kärsiä tästä olosta vaikka koko raskausajan, kunhan tuolla joku olis kyydissä ja kaikki on hyvin!

Oih, ihanaa mitä plussia ja viivanpaikkoja tänne on ilmestynyt. :Heartred:happy093
Onnea! Viivanpaikoille vahvistumisia ja Jennylle vauvaliimaa rutkasti matkaan mukaan!

ui onnea tuutikki ♡ :) ja lucky kyllä mäkin nään siinä viivanpaikan :)

mitäs kävin verikokeissa ja kävin samalla ystävän kanssa siivoamassa meidän kirppis pöydän mikä mulla ja äidillä on :)

mites tässä tää mun aamuinen vielä onko mitään ? jos on onko sama kuin aiemmin vai vahvempi ? harva tietää ja nyt pidän sormet pois kaapista ja testeistä ja odottelen ensi viikkoa :) nää on sit muuten testiajalla otettuja kuvia :)

Liitteet

• 1415103889316.jpg
    1415103889316.jpg
    20.6 KB · Katsottu: 148
Joo musta se ei oikein ole vahvistunut. edelleen on aikasta ja mä halkeen jännityksestä ni nyt mä lupaan olla tikuttamasta :D

Takaisin