Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musta on ollu tosi mielenkiintoista tutkia noita testejä en sinänsä odota plussaa näkyväksi ku vasta su jos ois tärpännyt :) kun niitä nyt tuolla kaapissa on :D

Tän aamun viivat. Aluks päätin etten testaa, enkä testannukaan aamun ekasta pisusta. Sitten vartti myöhemmin tulikin kova tarve testata, joten 15min "pidätyksellä" nää viivat.. :)

Liitteet

• 1415073794451.jpg
    1415073794451.jpg
    31.8 KB · Katsottu: 168
  • 1415073811709.jpg
    1415073811709.jpg
    30.1 KB · Katsottu: 171
huoh, sinänsä lohduttavaa kuulla että muillakin ongelmia töiden kanssa kun täälläkin kosahti yks työkuvio ja iski armoton veetutus päällensä:angry4 noh, laittelenpahan vähän hakemuksia menemään jos edes jostain tärppäis, tosin voihan se tässä taloustilanteessa toki olla vähän heikot mahkut mut eipä se mitään otakaan... huoh, niin ja voihan tämä ärmätti olo enteillä myös alkavia menkkoja joten siinäkin mielessä sama hakea lisähommia...pöh... sori, aamuvuodatus, kp25/31-33:grin

Mäkin mäen selkeät viivat Jenny :) Onnittelut ja paljon vauvaliimaa mukaan matkaan!

Uusille tervetuloa!

Oon vaan lueskelemassa käynyt ketjuja mut ei oo oikein jaksanut kommentoida. Ylihuomenna olis lääkärineuvola ja ultra. Hieman huolestuttaa kun eilen katosi oksennus vaikka huono olo olikin koko päivän. Eikä rinnatkaan oo enää niin kipeet kuin aiemmin, vaikka ne vähän arat onkin. Eipä tässä muu auta kuin odotella.

Mukavaa päivää naiset :)

Huomenta !

Ihana nähdä tuplaviivat heti aamusta Jennnyy :) onnea vielä ja vauvaliimaa matkaan !

Täällä taisteltiin isännän kanssa yöllä :sad001 En tiedä mikä sitäkin vaivaa...
Noh toivottavasti tasoittuu viikonloppuun mennessä.
Nyt sinnittelen töissä silmät ristissä.

No mutta tänään pääsee vanhaa ystävää moikkaamaan pitkästä aikaa se piristää varmasti !! :)

Ensiviikolla onkin paljon testaajia :) Plussaa nyt kaikille ! Jännitän täällä mukana !

Kp 8/29-31

Onnea Jenny! :)

Mulla ei vieläkään menkkoja, edellisistä menkoista laskettuna nyt kp vähintään 40. Nyt oon alkanu miettiä, et mitä jos se kierukan poistoa seurannu outo vuoto sitte kuitenkin olikin menkat. Sen mukaan nyt ois kp 26. Saas nähä joko ne nyt sitte viimein viikonloppuna kunnolla alkaa...

onnea jennyy siinähä on selvät viivat molemmissa mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. aivan mahtavaa.

mariska jaksamista ja inshaAllah saatte miehen kans sovittua riidan.

nyt kaikki jennyyn perässä plussaamaan että saadaa talven eka plussa-aalto huom EI flunssa-aalto :)

täällä nukuttu pätkissä ku pitän ravata vessassa, väsyttää mut ihmeen seesteinen olo ollu näin aamulla. varhaisina tunteina alko jo pyörii mielessä synnytys, milloin, missä jne...

pahoittelut negasta azalea. inshaAllah siellä tilanne selvenee pian.

oi nam aamun alotus oli se että mies tarjoili mulle granaattiomenaa, kausi alkaa olla mukamas ohi mutta nyt ne on ainaki tuolla mein pihan puissa parhaimmillaa, makeaa, kauniin punaista...neiti ku kuuli isin mainitsevan granaattiomenan ni voi sitä liikkumisen riemua tuolla sisuksissa.

pahoittelut negasta azalea. inshaAllah siellä tilanne selvenee pian.

oi nam aamun alotus oli se että mies tarjoili mulle granaattiomenaa, kausi alkaa olla mukamas ohi mutta nyt ne on ainaki tuolla mein pihan puissa parhaimmillaa, makeaa, kauniin punaista...neiti ku kuuli isin mainitsevan granaattiomenan ni voi sitä liikkumisen riemua tuolla sisuksissa.

Takaisin