Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume, toivottavasti saat pitää miehen ja kanin. Sormet pidän vielä ristissä, et saisit paremman työn :)
Olikse sä kun olit tehny niitä sukkia? HIENOJA!

Täällä taitaa olla monta taitavaa käsityöläistä, ite oon laiska tekee mitään, mut hirveesti tekis mieli ottaa joku projekti..

Mimmu, odota sinne ultraan vaan. Testit varmaan on erilaisia ja toi saatto olla huono testikin :)

Pp, näkyy sulla tytön syntymä ja yritys alkanu kierukanpoiston myötä..

Kauheesti meinasin kaikille kirjotella, mut enhän mä enää muista ku rupeen kirjottaa.. Hirveen fiksu olo taas :D hah!

Täällä vatsa hirveen turvonneena :S kp15/29 yleensä mulla on hirveen vahvat ovis tunteet, mut nyt en oo kyllä huomannu mitää, o-testiin tuli plussa 1.11 eli eiks siitä oo se n.48h ja pitäs olla ovulaatio? Eli siis nyt pitäs olla viimestäänkö?
Mua tulee niin harmittaa parin viikon päästä, kun menkat alkaa ja siitä lähtee yritys #26 :( Eilen vähän laskin kauan menny tässä ja hitto, et rupes harmittaa ja itku tuli.. Toivottavasti tää kierto ei petä :smiley-angelic008

image.jpg Näin mä nään :)
image.jpg
image.jpg

Anskunen, mä heitin just yhden meneen, oli kans kotiutumas mun kurkkuun... Mut oon kuullu et niitä on ollu nyt paljo liikkeellä.

Hmmmmmmmmmm. :oops:
Työssäoppimisen eka päivä meni hyvin. Edessä vielä paljon! Täällä on turistu jälleen. Tuosta listasta: mä en aio EDES testata mutta seuraavan kerran menkkoja odotan todella todella todella innolla joulukuun ekoina päivinä. Testin teen vasta kun menkat on kunnolla myöhässä. Miehen kanssa tänään veeiiteeteeuun moista kränää ja itkukin siinä tuli. Voin väittää että kaksi viikkoa ihanan ajan jälkeen väkisin koittaa rankempaa settiä ainakin meillä näin yleensä. Kumpa tämä tästä järjestyisi ja järjestyyhän tää. Rakastan häntä ja hän mua <3 ja foolihapot on noudettavissa. Onko toi fertility friend Larissa ilmainen? Voisin alkaa kans seuraa aamulämpöä.
Vaikka olenkin väsynyt kun uni ei tullut viime yönä ja siitäkin syystä oon peeiiäruuän herkkis niin hieno päivä oli ja viihdyin. Tuli sellainen olo vahvemmin että mäkin haluan omia natiaisia :) ne on 6-8 vuotiaita lapsia. Ihania kaikki.

Muokattu viimeksi:
mymmelisti joo olin se minä :) kiitos :) toivon myös kovasti on nimittäin tosi tärkeä tuo kani kun nyt töitäkin vähemmän, aika näyttää :) kiivilintu ihana kuulla että eka päivä meni hyvin :) on aina jännää mennä uuteen paikkaan ku on paljon opittavaa ja uusia ihmisiä :)

kiivi, tsemppiä sinne! Saatte varmasti taas kränät sovittua :) Ja kyllä, toi Fertility Friend on ilmainen!

@sukki, sitten jännäillään yhdessä :wink

Mymmelisti, näkyypä hassusti noi allekirjoitukset tuolla oikeassa sivussa! Mulla ne on vasemmalla o_O

Silv ja PikkuMinski, näin saa puhelimen allekirjoituksen androidilla:
foorumin päävalikko --> more --> settings --> signature ja siitä teet oman customin :wink

Anskunen, tänne tuli kans nyt illalla kaktus kurkkuun! :mad:

Muokattu viimeksi:
kiivi ihana että eka päivä meni hyvin. harmi että siellä kränää taasen inshaAllah selviää ja saisit sen iloisen yllärin pian tai vaikka joulukuussa :) minäki autoin ukkoa että sai otettua kuuman suihkun ni sit ennen ku meni suihkuu valitti että en tee yhteistyötä ni minä totesin että nii minähä täällä ruuat laitan, huolehin hänestä ja esikosta jne ja kiitoksena saan sit valitusta millo mistäki ni pyys anteeks ja kiitteli kaikesta mitä teen.

tsemppiä nyt kaikille ja plussatuulia, saatte kyl pistää kunnon plussa-aallon pystyy nyt joulukuun lähetessä inshaAllah :)

täällä ollu tänää ihmeen seesteinen ja väsyny olo, onnellinen olo pitkästä aikaa oli valloillaa päivällä mut illan koittaessa alko taas se sama meno mitä aina ni alko pikkusen taas laskemaa mieliala mut nyt yritän vaa nauttia kaikesta mahollisesta. ukkoki iha innoissaa ja täpinöissää et vauva syntyy kohtapuolin inshaAllah ja oli et tarttee sitä ja tätä ja tota.

Lumella oli kyllä hienoja sukkia :) itsekin saan aina näin syksyllä inspiksen erilaisiin sukkiin. Täällä aika menee kovaa vauhtia eteenpäin. Ovista ei varmaankaan ollu taaskaan. Lämmöt ei muuttuneet mihinkään (tänä aamuna 35,7) ja kunnon limoja ei tullu lainkaan. Pientä turvotusta ja nippailuja puolin ja toisin ollu joitain päiviä. Nyt kp20/??. Menkkoja en tiedä millon pitäisi oottaa, niin vaihtelevia on kierrot olleen. Plussaa en tosiaankaan odota, vaikka peittoja heiluteltu melkein joka päivä.

Olikohan Pepe joka kyseli kuinka kauan meni että sain ajan tuonne naisten polille niin tuli tosi äkkiä. Pari viikkoa lääkärikäynnin jälkeen tuli kirje postissa ja aika on tosiaan joulukuun 10. päivä. Sitä odotellessa :)

Kiitos junttura :) jos jotakin kiinnostaa niin löysin ihanan blogin josta sain kamalasti inspiraatiota! saako sen osoitteen laittaa tänne vai onko kielletty ? ei ole mun pitämä blogi siis :D siellä mitä ihanampia ideoita ja ohje myös noihin piirakkasukkiin esim. ja on muuten tosi helpot tehdä :)

Larissa, mullakin ne tekstit lukee vasemmalla jos on vaakasuorassa näyttö, tossa kuvassa tais olla pystyssä :) no mut näkyy kumminkin.
Mä kerkesin mennä jo tohon et jotain kirjotan, mut en sit jotenki vaa osannukkaan :D

Takaisin