Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Silv, mikä selain sinulla on käytössä? Dolphinilla näkyvät allekirjoitukset vaakatasossa.

Hei miten se meni niiden lämpöjen kanssa meni miten pitkään oviksen jälkeen koholla kunnes tippuu normaaliin ennen kuukautisten tuloa ?

Täällä on keskustelu käynyt jälleen kuumana. :)

Omia kokemuksia: mulla taikka meillä olisi nyt puolitoista vuotias taapero jos mun raskaus ei olisi mennyt kesken.. ihan kauheaa suoraan sanottuna. En olisi millään tavalla ollut valmis tulemaan äidiksi. Hirveä ajatuskin. Parempi siis näin jos jotakin positiivista pitää olla. Muistan keskenmenon kuin eilisen ja voisin kertoa siitä paljon mutta luulenpa ettei siitä aiheudu kuin harmia muille. Olen lukenut että täällä on monella ollut suhteellisen kivuton km. Mulla kivut aiheutti paniikkikohtauksia ja hyperventiloin. Menin aivan sekaisin ja se oli pelottavaa. Muistan sairaalahuoneen ja sen kun olin kivusta melkein tajuton. Mikään ei auttanut eikä ne miesultraajat joita oli 2 tajunnut mistään mitään. En saanut sanoja suusta. Vuotoa ja materiaalia tuli puolitoista viikkoa, pidin aikuisten tena-vaippoja. Kokemus oli jäätävä. :sad001

Mulla on puhelimessa chrome ja sillä näkyy allekirjotukset myöskin pelkästään vaakatasossa. Enpä ollukaan aiemmin huomannu.

Elaffy, aivan ihanaa! <3

Kaikki puhuu aina noista lämpöjen nousuista ja laskuista kierron mukaan, mutta kyllä mulla vaan on kierrosta riippumatta aamusin alhaalla lämmöt. Edes raskaana ne ei noussu. En tiiä miksi ne ei mulla sitten nouse.

kiivilintu, ikävä että sulla on ollu noin raskas km :( Se varmasti jättää kipeät muistot ja ehkäpä pelkojakin.

Oma km oli suht helppo, sitä enteili tiputtelu ja alavatsan poltot, mutta itse km alkoi ryminällä niin kipujen kuin vuotojenkin kanssa kesken työpäivän. Supistelu oli niin voimakasta, ettei pystyssä pysynyt ja vuoto oli kaks päivää niin runsasta, että oli parempi istua vessassa. Kolmantena päivänä vuoto oli jo aika niukkaa ja ultrassa kohtu todettiinkin tyhjäksi raskausmateriaalista, mutta limakalvo päätettiin tyhjentää lääkkeillä. Siitä alkoi vielä 24h kestäneet kovat supistelut ja vuoto. Viikon jälkeen km alusta valkovuoto oli taas kirkasta ja suurimmat kivutkin loppui siinä samassa, mutta vieläkin kohtua supistelee ja repii ajoittain.

Edit. Tai en minä tiedä onko se kohtu vai munasarjat vai mikä siellä milloinkin repii, mutta paikkoihin sattuu vielä ajoittain.

Oottepas taas ollu ahkeria täällä kotiuduttiin pikkumiehen synttäreiltä ja niin hauskaa oli että ei meinannu likka kotio lähtee;)

Mimmullako oli yks kierto km:n ja raskautumisen välissä no sitten silv ei muuta kun peukut pystyyn että meillä menee samanlailla ja jelei kans oliko sulla viime kierrossa se km? Vai kuinka?

Jollekkin piti vielä jotakin sanoa mutta taas tää mun norsun muisti..:think005

jeilei, ei nuo lämmöt mullakaan paljoa noussu oviksen jälkeen. Ehkä noin puolikkaan asteen verran. Ennen ovista aamulämpö oli noin 36,0-36,2 ja nyt on ollu 36,5-36,6. Mulla siis vasta dpo 3

nuuhku, juu nyt on ensimmäinen kierto menossa km:n jälkeen. Jos tuossa 2-4 viikon päästä odottelis menkkoja/plussaa, katotaan miten käy.

Larissa, voisko se johtua sitte ihan siitä, että joillaki elimistö vaan reagoi herkemmin? Tai yleensäki toimii eri tavalla. Mulla ei kuumekaan nouse, vaan lämpö aina laskee jonneki 34 asteen tietämille.

Elaffy ihanat sydän äänet kuului sieltä! Ihan itku tulee kun tuollaista kuuntelee siis onnen itku :)<3

Pöh, taitaa olla puhelimesta kiinni kun ei näy vaikka sen dolphinin latasin. Noooo, ehkä mä alan käymään täällä myös tabletilla niin pääsee lunttaamaan ;)

Nuuhku&Jeilei: no totta hemmetissä me odotetaan sitä plussaa! Vaikka sitten varovasti mut nyt kaikki positiivisuus kehiin ja ajatukset valosiks ;) muuta lopputulosta ei siis yksinkertaisesti ole ;)

On: taitaa se varsinainen ovispv olla tänään. Ne halut ilmaantu päivällä ja nyt alko menkkakivut! Ihana siis olla töissä vielä 2,5h :( ja kukahan insinööri on senkin keksiny että johonkin pitää sattua just sillon kun pitäs eniten touhuilla.

Täytyy naiset sanoa, että tämä ketju oliki oikein ihania ihmisiä pullollaan! Ihanan kannustavia olette ja mukava päästä puhumaan, kyselemään ja ihmettelemään yhdessä. Toki miehen kanssa puhutaan, mutta hän käsittää ja kestää vaan rajallisen määrän raskaus- ja vauvahöpötystä :) Yksi ystävä tietää missä mennään, mutta ei hänellekään viitsi kaikkea kaataa. Eli iso kiitos!

Takaisin