Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jeilei, pahoittelut keskenmenosta. Mulla myös menossa ensimmäinen yk keskeytyneen keskenmenon jälkeen. Tervetuloa joukkoon mukaan! :welcome

Voi mimi, yritä rauhoittua ja olla huolimatta. Sanon nämä, vaikka tiedän, ettei se varmaan ole mahdollista. Olet ajatuksissa ja toivon todella, että ultra menee hyvin. Tsemiä alkuraskauden ultraan myös muille, tässä oli useammalla se edessä lähiaikoina.

Elaffy, millä doplerilla sä sait sydänäänet kuuluviin jo noin aikaisilla viikoilla?

Näin viime yönä unta, jossa meidän työpaikalla oli panttivankitilanne (täällä myös muistettu unet lähes joka yön jälkeen!) ja jouduin mukaan panttivankien joukkoon. Siinä kun mut sysättiin siihen joukkoon, mietin että herravarjele näkyykö mun raskaus jo roistoille, kun joukossa oli muita naisia, joilla oli isot raskausmahat. Olin siis raskaana ja raskaus oli vasta ensimmäisellä kolmanneksella. Nyt tietysti haaveilen, että uni on ollut joku etiäinen... :wink Olen nähnyt yrityksen aikana tasan yhden kerran aiemmin unen, jossa olen raskaana ja se oli keskenmenneen raskauden alussa. Silloin olin kyllä tehnyt jo testin.

Lisäksi olen pohdiskellut tässä, että kummallisen sileenä on pysynyt iho kasvoista (samoin oli aiemmassa raskaudessa) ja kummastellut, että tisseissä ei ole vielä mitään tuntemuksia lähestyvistä menkoista. Olen myös kuvitellut tuntevani jotenkin erityisellä tavalla alavatsan ja pissaamista lopettaessa tuntuu samalta alavatsassa kuin raskaana ollessa. Just joo. Itsensä kyttäilijä on siis taas onnistunut löytämään yhtä jos toistakin "oiretta" vaikka en tälle kierrolle mitään odotuksia ladannut ja hommien perusteella ei kai pitäisi hirveästi edes mitään odottaa. Yritän tietoisesti muistuttaa itseäni, ettei nämä ole mitään oireita, mutta pettymyshän se ihan varmasti on, kun täti kurvaa paikalle punaisella menopelillään ensi viikon aikana. Äsken vessassa pyyhkiessä paperiin jäi haalean vaaleanpunaista valkovuotoa eli siinä meillä todennäköisesti paljon todennäköisempi etiäinen. :confused:

-Starling kp 26/28

Freyjan ja mimin pelot on kovin tuttuja täälläkin.
Mullahan oli ne kaks varhasta keskenmenoa ja nyt kun plussasin niin en ajatellut raskautta juuri ollenkaan ennen ultraa kun aattelin vaan ettei mitään ole kuitenkaan.
Ultran jälkeenkin vielä pelotti, sekin että entä jos np-ultrassa ilmeneeki jotain.
Sielläkin kaikki oli ok niin hermoilin seuraavat viikot neuvolaa ja sydänääniä odotellessa.
Nyt viime viikolla neuvolassa oli kaikki ok ja nyt mä odotan että alkaisin tuntee liikkeet niin saia sillä sitä oloa että paksuna ollaan.
On tää hermoilu koko ajan vähentyny mut kyllä ne keskenmenot jälkensä jätti.

Mä myös olin oireeton varhaisultraan asti ja sen jälkeen on ollut vaan etova olo mikä jatkuu vieläkin..
Mä uskon että teillä menee kaikki hyvin. Mä tiedän että on vaikee olla hermoilematta mutta koittakaa rentoutua.

Ja mulla siis menossa rv 16+4 :)

Starling, minulla on Unborn heart. Äänet saa kuuluviin aamulla, kun maha on tyhjä ja turvotus olematonta. Hakea saa kyllä ja hukkuvat todella helposti. En tiedä, helpottaako se, että tyyppejä on kaksi. Olen löytänyt todennäköisesti vain toisen äänet, kun ovat ymmärtääkseni kohdussa ikään kuin "peräkkäin".

Käytiin muuten eilen haudoilla ja vietiin kynttilä myös meidän pikkuiselle enkelille. Siellä syntymättömien lasten/kuolleena syntyneiden lasten muistolehdossa oli kynttilä jos toinenkin. Jo kaukaa näki lehtoon - se oli täynnä kynttilöitä. Niin monta pientä menetettyä rakasta.

Olin aiemmin samana päivänä kehunut ystävälle, kuinka olen selvinnyt tästä viikonlopusta paremmin kuin odotin (keskenmennyt raskaus olisi ollut puolivälissä nyt ja perjantaina olisi ollut rakenneultra), mutta tulihan se itku sieltä taas. Mies oli ihana, piti kädestä kiinni ja lohdutti sanoen, että mennään kotiin suunnittelemaan tulevaisuutta.

Kiitos elaffy! Dopleri tulee olemaan ensimmäinen hankinta, kun joskus toivottavasti olen raskaana.

Starling mietin ihan samaa et yleensä mulla tissit kipeytyy n. viikko ennen tätiä ja nyt ei mitään :?

pahoittelut kaikille jotka kokeneet menetyksen :( se on ihan kamalaa !! voimahalit ♡

kp20/27-31 dpo7

Hirmuinen määrä tekstiä tullut viikonlopun aikaan. Pikaisesti kerennyt käydä tekstit lukemassa, kun kun viikonloppu meni pohjoisessa :) Rankka, mutta ihana viikonloppu ollut.

Pahoittelut kaikille kenelle kutsumaton vieras täti tullut kylään. Ja onnittelut plussanneille.

ON: kp23 ja aivan karmee turvotus ollut koko viikonlopun ajan, rinnoissa tuntunut ihme vihlaisuja ja kipeät ovat. Kohdun seudulla nipistelyä. Testaan perjantaina ellei täti oo kerenny kaahata paikalle.

Voi vitsi, mäkin haluaisin meidän seurakuntaan tuollaisen muistolehdon <3 tai muistolehdon ylipäätään....

Miehelle pistin ennen töihin lähtöä sellasen viestin, joka sai sen tulee pikaseen kotiin ;) siinä hetkessä toki ei ehtiny sen enempää, mut sainpas sen odottaan yötä kuin kuuta nousevaa ;) ja samalla huomasin että hei! Munhan on tissit kipeet! Taas uusi oire ovikseen!

Mäkään en kyllä tohon herkkulakkoon pysty, joten se jäälöön muille.. Voin myös syödä herkut teijän puolesta :D
Hassuu miten toi o testi voiki toimii.. :)
Ylin 30.10
Toinen 31.10
Kolmas 1.11
Neljäs 2.11

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    920 KB · Katsottu: 154
Hei muuten. Kumpaan mä kirjottelen tuolla asetuksissa, jos haluun et jotain lukee mun viestien perässä; statusviesti vai kerro jotain itsestäsi? Kun siis minähän käyn täällä oikeastaan vain puhelimella niin ei näy mitään keltään mut mietin et kuin kiva itestä oli lukee muiden "historiaa" noitten viestien perästä kun tänne tulin..

Silv, jos haluat että joka viestin perässä lukee sama teksti (niinku mulla tuo km...), niin sen saa allekirjoitus-kohdasta.

Tsemppiä kovasti kaikille hei :Heartred:Heartred:Heartred Minullakin olisi ollut laskettu pari viikkoa sitten... nyt kun mä ajattelen niin ei tämä olisi ollut se paras hetki, oikeasti. Uskomatonta että edes sanon näin mutta realistisesti se on aivan totta, siispä näin jälkeenpäin edelleen olen sitä mieltä että kaikella tosiaan on tarkoitus, enkä nyt siis tarkoita että vain joku ajallinen tarkoitus vaan siihen sisältyvät opit myös. Eihän se mitään lohduta mutta kuitenkin minä sitä aina jankutan :rolleyes:.

Mulla on angel sound doppleri ja sillä saatiin äänet kuulumaan ensimmäisen kerran 8+5, pitkään etsittiin ja tooooosi alhaalta ne löytyi, piti vieläpä painaa aika "syvälle" sitä laitetta. Nyt löytyy jo keposesti ja pinnata nopeesti.

Hieman on hiljaiseloa pitänyt, kun ei ole oikein mitään kerrottavaa. Olen pääasiassa vain lueskellut teidän kuulumisia ja yrittänyt pysyä kärryillä siitä mitä kenellekin kuuluu. Ketju on kyllä aktiivisuudessaan sitä luokkaa, että useaan otteeseen päivän aikana pitääkin selata, että ei mene koko ilta puhelin kädessä :) Minäkin siis appsilla käytän ja siinä mielessä missaan kaikki muut lisäinfot.

Oviksen aikoihin olin jo varma raskaudesta, mutta ovisoireitahan ne taisivat vain olla, mitä joksikin muuksi kuvittelin.

Nyt oli juttua km jälkeisistä kuukautisista ja kierroista. Sekä tyhjennysvuoto (8+3/4) että sitä seuranneet menkat olivat ajallisesti pitkät, eli 14 vuorokautta, mutta kierron pituuteen tällä ei ollut vaikutusta, vaan tyhjennyskierto oli ihan normaalin mittainen 26 päivää. Tästä nykyisestä odottelen jotakuinkin saman mittaista, eli menkat pitäisi alkaa ensi viikolla kun nyt on kp23.

Taustailu jatkuu, kun isosti ei innostanut tässä kierrossa vielä sittenkään - johtuuko tuosta kesken menneestä vai syksyn masentavasta kelistä, tiedä häntä.

Takaisin