Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heissuliwei ladyt :)
Tervetuloa uusille :)
Tähtöselle pahoittelut,toisipa kolmas kerta tuloksen :love2
Mielenkiintoisia unia teillä naiset,jollakin oli suorastaan aikast hurja uni ollu..:grin
Kiivi,vetelin omenaviini etikat (ph-kanssa ongelmia),E-vitamiini,sinkki,seleeni,mangneesium.tietysti normi vitskut ja fooli.. :)
Gatusalla mahtavan paljon viikkoja,toivottavasti saat prinsessalle kaikki tarvittavat pian ettei tartte niitä stressata :Heartpink
Madh aika menny huiken nopeesti,ihanaa :Heartred
:laughing025Oon varmasti esitelly riittämiin tikkuja,mutta kerta kiellon päälle.Sitten lopetan,lupaan :love017
http://aijaa.com/QCfv04
http://aijaa.com/uExaJS
Joku kyseli sitä ovistestin näyttämistä niin sekin piti kokeilla
http://aijaa.com/dUcbLE

Huomenia ihanat <3

Voi että te ootte hurjasti ehtineet kirjoitella :D
Itse sain eilen säikytyksen sen plussan jälkeen. Hyvin olematon vuoto yllätti ja sai tän hormoonihirviön jo itkemään kauhun vallassa :/ no nyt se onneksi loppui ja odotellaan vähän luottavaisemmin jatkoa.
Toivottavasti tuo asukki pysyy matkassa <3
Muuten tää on kyllä ihan mahdotonta, kaikki hajut ottaa nenään, yököttää ja muisti on tosi huono :D eilenkin istuttiin tytön kanssa omalla pihalla autossa, kun äiti laittoi ovet lukkoon ja kaikki avaimet oli sisällä :D ja auton ajamisesta ei tahdo tulla mitään kun se vaan sammuilee, täyttyy alkaa toivoa, että vika olis autossa ei minussa :D

Toivotellaan taas mukavaa päivää kaikille <3 plussatuulia ja kaikkea mahdollista muuta hyvää !!!
Dikulle paljon onnea !!

heis ihanat

hirveästi tsemppiä kaikille ja kunnon plussatuulet täältä kaukaa etelästä :)

tähtönen pahoittelut ettei onnistunu tällä kertaa vielä.

on: jipii enää ei sit nukuta muutamaa tuntia enempää yöllä näköjään, iha kuitti, sit piti alkaa valmistaa aamiaista, saada esikko valmistautuu kouluun, auttaa ukkoa vespan korjauksessa ja kuunnella sen välitusta kokoajan, patistaa esikkoa syömää aamiainen ja pukemaan kouluvaatteet. lisäks järkyttävä reisikipu päällä ja ilmeisesti oli ukkoa auttaessa harkkasuppareitaki taas jonki verran ku pisti vatsan kovaks palloks, no ukkoha ei tajunnu tavalliseen tapaansa yhtää mitää. eli ois pitän revetä 2-3 paikkaa yhtäaikaa koko aamu.

Huhhuijaa miten paljon tekstiä. Nyt piti kyllä lähinnä vain kahlailla. Plussaa kuitenkin kaikille, joille sitä ei ole vielä tikkuun ilmestynyt!

DarkMimosa taisit kysellä jossakin meidän tammoista (en enää onnistunut löytämään sitä viestiä kun eilen kännyllä luin). Molemmat ovat olleet jossakin raskauspilvessä koko kesän. Hörisevät ihan joka asialle, vaikkei kumpikaan ole normaalisti mitään hörisevää tyyppiä. Söpöjä! Itseä on ihan huvittanut, että jos tammoista tuli noin pehmoisia, niin mitähän tämä raskaus minulle tuleekaan teettämään.

Pikaisesti omaa napaa: Manasin sitten eilen näitä oireita itselleni selvästikin. Syönnin jälkeen tuli nimittäin sekä päivällä että illalla öklötys olo. Ei onneksi niin pahaa, että olisi pöntölle pitänyt juosta, mutta kumminkin. Huoh. Tunnin verran taisi kestää ennen kuin helpotti. Toivottavasti ei pahaksi mene. Mies lohdutti sanomalla, että eikös se kuulu asiaan. Kaipa se kuuluu...

En enää löydä viestiä kun en heti vastannut. Mutta joku kyseli kannattaako gelee royalit alottaa. Itse olen syönyt vasta vajaa kolmisen viikkoa, joten isoja muutoksia en ole huomannut. Mutta eilen tajusin että en ole ollut ollenkaan niin stressi ärtynyt mitä nyt lähiaikoina kun mies tuumasi miten en ole ollut yhtään niin kiukkuinen :D oiskohan näiden ansiota? Eilen lueskelin tuotteesta, niin kyllähän ne mielialojen tasoittumista ja stressin alentamistakin lupaa.:confused: Tilasin uuden purkin jo valmiiksi sinunapteekista 16,90€ kun täällä lifessä oli yli 20€ ;)

Eihän tässä pysy ollenkaan perässä jos ei joka päivä ehdi käydä lukemassa. Eikä vauvan kanssa oikein ehdi vaikka hän hyvin nukkuukin useimpina päivinä ja nykyisin öisinkin suht hyvin. Diku ainakin oli plussannut, onnea! :> Ja Luckylle viivan vahvistumista. Olisi jo sunkin aika saada kunnon plussa. Oliko Mirallakin haamulainen testissä? Jos oli niin viivan vahvistumista sinnekin. Tervetuloa kaikki uudet. Ja kaikille yhteisesti tsemppiä ja plussatuulia.

sabettihan on sitten tehnyt urakalla hankintoja :)
Kiva hintaero,kaupasta hain GR:t ja maksoi miltei 21€,kipaisempa siis sinun apteekkiin :)

Itse olen niitä kanssa käyttänyt,mutten ole eroa huomannut- olen edelleen väsynyt,haluton ja pinna kireällä :p

Sandy: Juu, sitä plussaamisen tunnetta on minkään muun vaikea lyödä, tai no, tietenkin ehkä Se hetki kun ponnistat viimeisen kerran ja saat sen oman plussasi rinnalle tuhisemaan!! :-D
Hirmuisesti sinul tsemppiä loppu-odotukseen, raskaana on ihana olla!:) (paitti jos joutuu kärsii aivan karseista oireista..)

Tääl on varmaan jossakin kohtaa ketjua ollut ehkä henk.kohtasempia esittelyit, kuka mistäkin on, muttajotta kaikkien ei tarviis taas tuhannennen kerran kertoo, nii miepä kysäsen, et onks kukaan keski-suomest päin?:-)

Tosiaan hirveesti taas tullut tekstiä ettei perässä meinaa pysyä :)

Vargynja: ihanaa et poika antaa sullekin hieman omaa aikaa ja nukkuu hyvin :)

Mä päätin jättää kaikki vippaskonstit pois tässä kierrossa kun tuntuu et sit stressaa enemmän ja miestäkin ahdistaa jos lipittelen mehuja tai popsin jotain erikoispillereitä. Toki ovista testaan ja noita mammavitskuja syön.

On: Ovisoireita on jonkin verran. Ainakin ajatukset on koko ajan makuuhuoneen puolella :D Odottelen siis miestä kotiin :) Mukavaa viikonloppua teille!

freyja tsemppiä ja tosiaa parempi ottaa rennosti kuin ottaa paineita että onnistuuko ja tärppääkö. se stressi on tehokkain ehkäsykeino kyllä se on huomattu. nauttikaahan viikonlopusta :)

Heippa tytöööt! Kyllä tulee teiltä textiä

Tirpukka oliko se sinä vai muurahainen joka kuumeili kolmatta?? Meilkäläinen myöskin samassa veneessä :)

Mernik ihanaa et sul on jo poika. Jotenkin oli multa mennyt ohi. Erityiset plussatuulet sulle!!!!!

Vargynja (meniköhän oikein kirjoitan aina nimen väärin ) ihanaa et poika antaa nukkua! Tsemppiä ja lepoa sulle.

Gatusa miehet ei niiiiiiiin tajuu välillä mitäääääään!!!!!!!!!!! Meilläkin mies tuli tänään myöhässä tunnin. Sen piti käydä ruokakaupassa, ku ei ollu mitään mistä tehdä lounasta. Ja sit se ihmetteli, miks mä oli vihainen. No ehkä sen takia, ku pojilla alko olla JO nälkä! Onnex sain kokattua usain bolt tyylillä----juosten ja nopeasti ;)

Napailua: ei mitään!!!!! Mitä vois laskea raskausoireeksi :(. Ei kai muuta voi odottaa kuin tätiä kylään...... Syvä huokaus!
Jotain positiivista kuitenkin: päätin lähteä kävelylle ku kerrankin pääsi yksin lähtemään. Ja matkan varrelle eksyin kahvilaan. En edes muista milloin viimeksi join kahvit rauhassa ja luin lehden! Nautinnollista!

Nyt tulee jännä viikonloppu kunnon testailijoita. Inshallah plussatuulet to be continued.........;)

jep harmony todellakin yhdyn tuohon että ukot ei tajua mitään. siis mitenköhä sit ku synnytys käynnistyy ni tajuukoha se ees sitä... pitää varmaan seki vääntää rautalangasta.
meilläki monest ollu että ku on jotai mitä puuttuu pyytän tuomaan ni se on unohtun tai ei ol käyny kaupassa ollenkaan, sit ihmetellää miksi ei ol ruokaa. no eilen se luuli että joutuu syömää vain öljyä ja leipää ni mä olinki laittan jo ruuan ni oli onnesa kukkuloilla ku sai valmiin ruuan nähä.
inshaAllah saat plussan tässä kierrossa jo :)

ajna eipä ol mulla ollu tuota ongelmaa ainakaa vielä.

pakko sanoa et tuo neiti on sit aivan iiihana... potkiskeli ni minä kysyin että mikä on haluutko että äiti lukee sadun tai laulaa kehtolaulun ni kehtolaulun jälkee tuli potku sit ku aloin laulaa lapin äidin kehtolaulua ni neiti rauhottu totaalisesti. on se niin hellyyttävä tapaus... mut toi pää tuolla super alhaalla ei tunnu mukavalta tässä vaiheessa vielä, ohittaa esikonki nopeudessa. saapi nähä montako viikkoa ollaa vielä yhtenä kappaleena. eilen sain kuulla että ukon tuttavan vaimo joka sai tokan lapsensa hiljattain tosin keskosena synty ja painoa jotai 700-800g muistaakseni eli viikoil 27-28 tais syntyä ni kotiutettii sairaalasta 2pvä syntymän jälkeen...syy: vauva hengittää itse joten ei ole syytä pitää sairaalassa. hein esikko synty aikoinaa samoil viikoil ja oli 40pvä sairaalassa koska tartti apua hengittämisen kans. alhamdulillah vauva ja äiti voi hyvin.

Tapahtuiko tuo kotiutus siis siellä teilläpäin?HUH HUH!
Olinkin ollut blondi ja poitanut ilmoitukset vaikka piti vain säätää ettei kaiken tarvitse tulla sähköpostiin- tuo puhelin kun kilkuttaa muutenkin koko ajan,niin perhe ihmettelee kuinka suositu olenkaan :cool:

Takaisin