Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt tiedän mikä kaasupurkaukset aiheuttaa... Ukko oli tehny kaalista sellasta vokkia mutta oliki laittanu kiinankaalin sijasta tavallista keräkaalia ja sehän vaatii hyvän haudus ajan. :) kiitokset haisee yön aikana ukon nokkaan :) hah!!!

Huomasin tuossa just äsken että mulle on tainnu kasvaa ketun nokkien sijaan tissit. Silleen vähän pursuaa tuolta liivistä ulos kun yleensä on sellaset mitään sanomattomat liian isoissa liiveissä.

Enkä oo ennen aivastanu suu täynnä pureskeltua nuudelia ja toisella kerralla suu täynnä popkornia. Nokkaa kutittaa niin hirveästi etten oo enää ihan varma että onko kuitenkaan poskiontelot kuurilla parantunut. Tasaiseen tahtiin aivastellu.

Onnea plussista!!!!

Taalla kans nahtii viime yona unta et plussa tuli :D jospa se meil kaikil ois enne uni ;) omalla kohdalla kylla epailen, uskon et vuoto alkaa ehka jo viikonloppuna... kp 25 taalla siis nytte...

Aida, ei oo viel miehen tunnusteltavaks potkuja ollu, oli vasta omalleki kohdalle varmaan tuuripeliä et töytäs just siihe mihin käden pistin <3 onnea sulle odotukseen <3

Onnea Diku ja lucky <3

Kiiville ja muillekin plussaaa!! :)

Silv: sulla on vaan loistava mielikuvitus, kun tuollaisia monisävyisempiä unia näet. ;)

Muurahainen ja tirpukka: tervetuloa meidän plussan odottelijoiden joukkoon! Ja onhan täällä meidän ilona onneksi jokunen plussan saanutkin :) tänne kyllä joukkoon mahtuu!

Tttii: aukiolotutkimuksen sattumista tai sattumattomuutta ei voi oikein ennustaa, tosi yksilöllistä. Moni sanoo, että pientä paineen tunnetta lukuunottamatta ei sattunut lainkaan, sitten on taas meitä joille sattui vähän enemmän... Mutta jos vaan suinkin mahdollista niin ei kannata etukäteen jännittää. :) Parasetamolia suositellaan otettavan ennen toimenpidettä.
Sitä minäkin suosittelen, että ota mies matkaan sinne tutkimukseen. Sulla kyllä tais mies ollakin siellä matkassa. Itse en olis kyennyt ko. Tutkimuksen jälkeen julkisilla kotiin menemään, sen verran heikotti, pyörrytti ja oksetti.

Moni kun miettii uusia oireita hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen... Itsellä ainakin on tullut niiiin laaja skaala vaikka minkämoista nippailua ja kipuilua vastaan mistä ei pillereiden tms kanssa osannut ajatellakaan olevaksi. Esim oviskivut oli mulle ihan uusi juttu, en muista sellaisia koskaan ennen olleen. Ikää kumminkin jo 29. Ja toki nyt kuuntelenkin omia tuntemuksiaan paljon herkemmin.

Joku kyseli clomeista ja töistä... Ei estä mitenkään. :) itselläkin juntturan tavoin herkkyys pinnassa töissä, mutta muuten menee kyllä. En kestä enää samalla tavalla turhasta naputtamista töissä mitä ennen ja saatan myös liikuttua turhankin herkästi, mutta eipä muuta...

Itsellä ei mitään uutta taivaan alla, kp 20, dpo 6. Ainakaan viikkoon ei mitään järkeä testailla. Perusoireet taas löytyy, mahanippailut, lievä kuvotus eritoten iltaisin ja hirveä mahan turvotus, mutta näitä nyt on ollut joka kierrossa melkein... :)

Olin iltavuorossa klo 21 saakka ja sain päähäni mennä kaupan kautta ja kotiin ja tehdä kaalikääryleitä. Niitä nyt vielä tunnin paistelen.. Äly hoi. Muita joilla välillä venähtää valvoskelu?

noista unista tuli mieleen kun harvemmin uniani muistan mutta esikoista oottaessa äin ihan ihme unta kun jotenkin hirveellä kiireellä piti mennä synnyttämään mutta kuitenkaan ei meitä meinattu ottaa vastaan synnärillä ja lopulta lapsi jotenkin vaan otettiin pois mahasta minkä jälkeen miulla olikin sellanen kengurupussi, niinku noh... kenguruilla ja lapsi olikin jotenki vielä liian kehittymätön ja sit sitä piti kasvatella siinä kengupussissao_O :laughing021

Ootte hirveesti kirjoitelleet, kun harvemmin ehdin täällä käydä.

Tervetuo uudet ja onnea plussanneet!

Meillä toinenkaan inssi ei tuottanut tulosta joten kolmatta kohti...

Nyt en oo varma onko toi aamuinen testi viivanpaikka vai haamulainen. Kuvaa en ehdi ottaa kun töihin pitää rientää ja nettiin lataamiseen pitää perehtyä erikseen.... Tuleeko clearbluen ei digitestin helposti viivanpaikka??

Tähtönen voi harmi :( toivotaan että ens kerta on se teidän kerta! <3

Tervetuloa uudet! Toivottavasti plussat teille suodaan mahdollisimman pian :)

Täti ei yön aikaa vielä ilmestynyt, vaikka yleensä tänä aamuna on alkanut. Jännää! Huomenna jos ei ala niin sunnuntaina tarkoitus olis testata. Tänään kp25/23-25. Dposta en varma mutta luultavammin ovis oli viimeviikon ma-ti.

Plussatuulia meille kaikille ei anneta plussa-aallon ohittaa meitä ;)

Tervetuloa uusille! Ainakin muurahainen ja tirpukka!!!

Raskaustestiunen mäkin näin viime yönä....

Mira itselläni ei kokemusta niistä testeistä, mutta toivotaan että se olis plussa<3

kahvi ei maistu samalta kuin ennen.. :D nytkö näitä oireita rupee sit kuvittelemaan... HUSH pois mun mielestä!!

Nippailua on, mut sitä tuntuu olevan aina...
Vielä seuraavan kierron ajattelin yrittää, ja sit yhteys terveyskeskukseen. :)

Pahoittelut tähtönen :( Jospa kolmas kerta olisi SE kerta!

Oliko se Sannuinen, joka puhui oireista hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen? Olen kirjannut oireita ylös nyt jokaisessa luomu kierrossa ja alkaa kyllä jonkinlainen kaava näkymään. Eli nyt osaa jo ohittaa tuntemuksia olan kohautuksella, kun on ollut samoja oireita negakierroissakin. Ainoa oire, jonka nyt uskon, on 2 viivaa tikussa :grin

Kiivi, täällä on nyt olleet gelee royalet käytössä viikon. Pakko oli ottaa kokeiluun, kun olen niin paljon positiivista kuullut :) Vaikutuksesta en osaa varmaksi sanoa, mutta nyt on kp 10 ja eilen jo alkoi ovis-tyyppinen limailu eli aika varhain. Katellaan mitä tapahtuu :)

Lucky, siellä kuulostaa kaikki olot kyllä niiiin lupaavilta! Testaatko huomenna uusiksi? :)

Plussatuulia myös DarkMimosa ja Pepe! Olisi jo teidän vuoro :)

Mira, onko se testi juuri se, johon tulee siniset viivat ristiin? Jos on, niin olen kuullut että se antaa virheellisiä haamuja :( Toivotaan, että sulla olisi kyse oikeasta plussasta!

Elaffy, jospa ne ne oireet ei olisikaan tällä kertaa valeraskautta :wink

Kyfi, ihan hullu toi sun uni myös! :grin

Itse näin viime yönä unta, että rokkari Olli Herman oli vakuuttunut siitä, että HÄN on mun unelmien mies ja että mun pitäisi jättää nykyinen ja valita hänet. :grin Kuulemma vauvaakin alkaisi heti pukkaamaan hänen kanssaan. Pidin unessa hänelle saarnan siitä miten A. niitä lapsia ei tosta vaan ilmesty ja B. en ole miestäni jättämässä XD Mistä näitä unia pukkaa?! :grin

Ihanaa (ja hullua perjantaita) tytöt! :)

Larissa, Olli Herman! :D voi ei.. Hänellä kyllä on tytär, että lisääntymiskykyinen pitäisi olla.

Olen hyvin vakuuttunut, että olen vain mielessäni raskaana. Katsotaan parin kuukauden kuluttua uudestaan. Viimeksi olin raskaana, kun meillä oli ollut kolme kk koira. Nyt on vasta kk mennyt. ;)

Larissa sun uni :D vähänkö hyvä! Itse käynyt usealla heidän keikalla tänä ja edellisvuonna, suosittelen käymään joskus!! ;) missä vaiheessa sun kierto tällä hetkellä?

Merink toivottavasti tuo on oikea oire;) missä vaiheessa sun kierto? :)

pepeXXL: kp22 menossa. nyt ollut parina kuuna kierto ollu 28pvä, mutta nyt varmaan venyy jos tikut piti paikkaansa että ovis oli vasta 21pvä :/

Joten uskon että nyt on vain pelkkää kuvittelua koko touhu.

Kurkkimuksella :) meinasin siirtyä kokonaan toiselle palstalle ja tehdä tilaa mutta tuskinpa kukaan muukaan niin tekisi, mä nyt vaan oon aina ollut ns.vetäytyjä.
Täällä 5+5! Eka viikko meni kyllä hujauksessa.

Onnea plussanneille ja pitkää pinnaa piinailikoille <3

Mira83: digitestiinhän ei pysty saamaan viivanpaikkaa, mutta tarkoititkohan sitä clearbluen testiä johon tulee siis kahdesta sinisestä viivasta Se plus-merkki? ..itselläni testistä on kokemusta moneenkin otteeseen, olen saanut sillä juurikin edellisessä ja sitä edeltäneessä kierrossa tosi hailakan plussan. Kännykälläkin sain viivoista silloin kuvan ja siskonkin mielestä siinä tosi haalee plussa oli. Mutta raskaana en kuitenkaan ollut, tai sitten olin koska toisillakin testeillä tuli haamua, mutta ehkä ne "raskaudet" ehti päättyy ennenkuin ehti alkaakaan :/
Mut toivottavasti siul ois tyyppi tarttuvampaa sorttia ja plussa oliskin ihan oikea!!<3

Takaisin