Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onneaaa kaikille plussanneille! Luo hieman toivoa itsellekin, että kyllä se joskus minäkin. :)
Ja tervetuloa kaikki uudet, nimet kyllä ihan vallan jo unohtu.

Täällä vihdoin ovisplussa :dance011ja hieman myöhässä. Tai riippuu miten kp kattoo joko se on 16 tai 14. Menkkojen alussa tuli pari pv niukkaa vuotoa, olen kuitenkin aina laskenut ne jo menkoiksi koska joudun suojaa pitämään. Vaikka ilm. kunnon eka vuotopv vasta laskettaisiin kp 1. Pupuiltu on viimeksi ma ja seuraava mahd. vasta huomenna. o_O Sattui kyllä sen verta äsken vasempaan munikseen, että tais irtoominen tapahtuu jo. Mutta jos sitä varmuudeksi huomenna vielä tallentelis. :rolleyes:

Nyt huomaa miten aiemmat "raskausoireeni" on ihan perus pms:ää. Tänään dpo 10 tai 11 ja eilen oli tissit kipeet tänään maistui veri suussa... voin vaan kuvitella miten hepakassa oisin jos ois oikeet Piinapäivät kyseessä :D
Huomenna mies pääsee tutkimuksiin ja ens kierrossa sitten taas kovat odotukset ;)

Merink. Meillä on jokaisella oma elämänkaari, ei vertailla omaamme kavereiden tai tuttujen, tilanne on aina eri, lähtökohdat aina erit ja se mitä toisella ei koskaan ole keneltäkään muulta pois. :) Ja ihanaa, sinulla on poika :Heartred

Tttii, mulle tehtiin vuosia sitten toi tutkimus ja en halua peloitella, mutta minulla kun todettiin toinen putkista olevan tukossa, niin se sattui aika paljon. Että älä missään nimessä mene yksin sinne. Ja siis en tie miten muilla, mutta mulla se sattui niin paljon, etten pystynyt autoa ajamaan tuntiin sen jälkeen ja kyllä harmitti että yksin sinne silloin jouduin menemään... Tsemppiä toivotan sinulle, ja toivottavasti kaikki menee hyvin. Hyvän asian takia sinne mennään.

Niin ja kiitos kaikille, kylläpä on lämmin vastaanotto

Mä oon kyllä niin pettynyt jotenkin että ei huvita mikään. Mulla on jo viikko ku en oo halunnut karkkia! Normisti syön about joka päivä jotain makeeta ja en oo ylipainoinen. Nyt ei vaan huvita mikään. Tuo Kilppari juttu saanut mut ihan sekavaksi! Luen koko ajan eri versioita ja moni ei siltikään saa lapsia. Oon lohduton! :D aahh en kestä itseeni just nyt...

Se musta, tervetuloa uudet! on joo hyvä muistaa elääkin eikä vain kuumeilla. :) nuoria ja kauniita kun vielä ollaan! Kattokaa vaikka Dikua! Heti tärppäs ;)

Pezorado: mutta sä et oo se joka ei saa lapsia!

Täällä kans kuule niin järkyttävät ilmavaivat! Kuuluu ja haisee! Huomenna olis hautajaisiin meno ja sekös jännittää. Rinnat kipeet. Henkinen ja fyysinen pahoin vointi pelottaa huomenna, en osaa olla hautajaisissa, pelkään niitä. Väljä mekko päälle. Äiti kävi äske mun life coathina ( kirjoitinko edes oikein) :) vatsa ku ilma pallo. Nälkä. Vieläkö jotai valittaisin. :)

ja muistan myös elää, olisin muuten varmaan hullujen huoneella jos tässä ei osaisi elää muutakin kuin vauvahaaveissa. Lähinnä mulla on illat oman kropan kuuntelua, päivällä kun ei kerkeä miettiä :D

Toki toinen tulee jos on tullakseen.

Tttii, en usko, että pcos olisi. Viime keväänä ultrattiin monta kertaa raskauden aikana ja km jälkeen. Silloin ainakin lääkäri oli sitä mieltä, että vehkeiden pitäisi olla ihan normaalit kaikkinensa, eikä siltä puolelta löydy syytä raskautumattomuuteen tai keskenmenoon. Kuukautiskierto on säännöllinen, olen normaalin painoon rajoissa ja mitä näitä muita nyt on. Ei kasva karvoja liikaa.. :D

Kilpparia on seurattu koko lapsuuteni, kun äidillä se on. Hänellä tosin puhkesi tsernobylin jälkeen ja lääkärit epäilivät ydinlaskeuman aiheuttamaksi. Joten ei olisi perinnöllistä? .

Mun äidillä sama epäily tuosta tsernobylistä, hän on nyt viiskymppinen ja kilpirauhasen vajaatoiminta ehti varmaan muhia jo aikas nuorena hänellä mutta se todettiin valon nopeudella kolmekymppisenä kun oli muuttua eläväksi kuolleeksi :( minun syntymän jälkeen se vasta todettiin ja olen viimeinen kolmas lapsi, eli meitä ei ole sen kummemmin tarkasteltu. Kävin tosin kilpparikokeissa kevättalvella ja mitään häikkää ei ollut (toivottavasti sulla sama juttu). Paljon plussaonnea sinne sulle ja sun miehelle <3 :)

Ainakin Aida*lle, Gatusalle ja Larissalle kiitos tsempeistä ja muillekin tietysti! Ootte aivan ihania.. Sori etten pysty mainitsemaan kaikkia, luin kuitenkin kaikkien viestit ja otin sydämeeni teidän kannustavat sananne.
Mä röyhin kokoajan.. :( Jotain kipua tunsin vasemmalla eilen ja tänään tuolla bikinirajalla.. Kaikenlaista epämääräistä enemmän ja vähemmän, rinnat on tosi raskaat. 3 päivän päästä sais testata..

Onnea plussanneet :) voisitte viel kertoa keitä teitä oli.. ainakin Lucky, Mariska ja Diku :) <3 vauvaliimaa yllinkyllin teille molemmille! Dikulle haluan vielä sanoa että oli ikävä sua! Oon niin iloinen sun puolesta :)

Muokattu viimeksi:
'muurahainen' voi kamalaa, nyt rupes jännittää o_O onneks mies tulee mukaan ku simppa näyte viedään samalla, se saa luvan ajaa sitte :D
Onneks ei vissiin kauheen pitkään vaivannu se kipu? Mitäs sille sitten tehtii sille tukokselle? vai voiko sille edes tehdä mitään? :grin Anteeks tää kauhee kysely ku en tiedä noista mitään, kaikki on niin uutta mulle

tttii: minulla oli vaikeuksia olla töissä tuossa ekassa clomikierrossa, mutta selvisin :) "Ajattelua" vaativien töiden teko oli lähes mahdotonta ja jouduin muutamaan otteeseen "pakenemaan" paikalta kun liikutuin liikaa...

Uusille tevetuloa, plussanneille ONNEA ja luckylle viivan vahvistumista!

on: menkat pysyneet vielä poissa kp 32. Alamahanippailuja ja jomotusta kylläkin on ja pelko persiissä että vuoto alkaa.

Hei muuten, Biosorin Gelee royale 500.. kannattaako kokeilla? :):anyone
Vähän myöhässä tää mun esittely kun täällä oli ehkä puoltoist viikkoo sit: mä olen justiinsa 21-vuotias, mies alkuvuodesta 23v. ja ekaa yhteistä kuumeillaan, fyysinen paras ominaisuus itsessäni on silmät, hihi.

Kiivi: koskaan ei ole liian myöhäistä.
Pisama: onnea piina päiville.

Jaksaiskohan kukaan taitava siirtää listaa tännepäin taas kun alkaa unohtua jo mikä vaihe kelläkin on vaikka aika hyvinhän tässä nyt ilmoittelekin mutta on se lista niin kätsy.

Nyt nuudelit kiehumaan mikäli niitä vielä on ja sit nukkuu....

Muokattu viimeksi:
Kiivilintu, oho, mikä sattuma! Äitini on hieman vanhempi, mutta hänellä kilpirauhasen vajaatoiminta puhkesi heti minun syntymän jälkeen vähän yli kolmekymppisenä. Olen esikoinen. Äidin kohdalla oli tuuria, että sijaistava nuori lääkäri laittoi varmaan koemielessä äidin testeihin. Kaikki muut laittoivat sen piikkiin oireet, että kotona oli muutaman viikon ikäinen vauva. En ole koskaan kuullut kenestäkään muusta, jolla olisi ydinlaskeuma aiheuttanut kilpirauhasen vajaatoimintaa, mutta ilmeisesti muitakin on.

Eikös Etsijä käyttänyt tuota gelee royalia ennen plussaa? Meillä se on myös molemmilla käytössä, mutta ei ole ollut yhtä hyviä tuloksia vielä. Tai, mistäs sitä vielä tietää..

Valeraskautta on ainakin ilmassa. Alamaha piukeana, tissit ovat olleet muka jotenkin eri tuntuiset kun yleensä ja kaiken huipuksi sain järjettömän itkukohtauksen, kun mies vahingossa rikkoi pakastimen yhden lokeron. Hetken päästä itkin vielä uudestaan asiaa miehelle ja vaikka miten nauratti oma käytös, alkoi sekin itkettää, että nauran tuollaiselle asialle. Sekaisin? Ehkä.

Kohdunnupukka oli tänään hieman alempana kuin aiemmin, mutta ihan kova mielestäni. Sunnuntaina pitäisi olla kp1 tässä nykyään lähes kellontarkassa kierrossani. Ei ole mitenkään sellainen olo, että olisi raskaana, joten ajatukset ehkä enemmän jo siinä seuraavassa kierrossa..

Ilmapallona luokses pompin, tittidii... Ei siis mitään uutta tän taivaan alla.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea Plussista!!!Täällä sitä ei näkynyt.:sad001 Tein äsken testin jo oli nega, wtf??:eek:nyt siis kp 32/28-29. Joku megakiertoko tulossa??o_O No huomenna toivottavasti alkais, meinaan kyl aamul testata uusiks!:grin kyllä ärsyttää:mad::mad:

Tttii, no mulla kun olis tukos niin ainakin sen takia sattui ihan pirusti. Ei ne sille mitään tehnyt. Sanoivat vaan että toivottavasti tolla huuhtelulla tukos aukes. Että ajattele positiivisesti, jos on tulosta se saattaa aueta tolla kun munajohtimia huuhdellaan.
Kivuista vielä sen verran, että kun olin yksin makasin autoni takapenkillä tunnin kipujeni kanssa yksin. Että ota särkylääkkeitä varuiksi mukaan. Tosin Mä taisin saada niitä sairaalastakin. Ja ajattele positiivisesti, ei siitä mitään haittaa ole, parhaimmassa tapauksessa auttaa raskautumista. Toivottavasti en nyt pahasti sua peloitellut, mutta musta on hyvä osata varautua pahimpaan. Itse en silloin tiennyt mitään kun sinne meni ja se kipu yllätti pahasti...

Ompas Johannalla mystinen kierto. Toivottavasti se plussa sieltä vielä saapuis :)

Elaffy, noita valeraskauksia tuntuu olevan monella :grin mutta toivottavasti sulla olisi jotain muuta :)

Voi teit ihanaisii naisii!:) ..kiitos vaan kaikil mukavista tervetulotoivotuksista. Niin helpottavaa huomata, et en oo ainoo "höyrypää" täällä maailmassa! Eikä tää höyrypääksi nimittäminen ole loukkaus ketään kohtaan:) Mun mies ihmettelee, että miten mä jaksan Viel kolmannenkin kohdalla olla ihan yhtä innoissani kuin nuiden edellistenkin !?!? Siis mä niin nautin tästä oman kropan lukemisesta ja kaikenmaailman oireiden "kuvittelusta", ja pähkimisest "et onks nää tämänkipäiväset jäätävät ilmavaivat anopin kalakeitost johtuvaa vaiko mahdollisesta tärpistä...?!?!:-)
..Ja voi sitä testaamisen riemua ja jännitystä!!! Se on niin parasta, ja epätoivoisinta, pähkiä et onks siinä tikus haamulainen vaiko eikö..!!!?
En edes kehtaa sanoa, millainen summa mulla uppoaa kuukaudessa r-testeihin! huoh...
Ja eikä siinä, tähän asti kaikki oli kivaa ja jännää, mut sittenhän Se täti sielt tulee ja tiputaan korkeelta ja kovaa!!! ...sama ku päätä seinään hakkais! Joka kierrossa sama homma. Ja aina päätän, seuraavassa kierrossa en odota, en toivo, en kuvittele, enkä todellakaan testaa!!..ja miten sit kuitenkin käy..
..jotkut on peliriippuvaisia, toiset riippuu Alkossa, mä taidan olla sitten joku "plussa-viiva riippuvainen"! :-D ...plop, plop, plop, ei kuiteskaan plussapiste... :)
Sorry naiset, vähän väsynyttä läppää..mut niin on ite emäntäki!!

Vitsi noita ihania haamu ja plussa kuvia, kun katselee tekis mieli jo huomen aamulla testata, mut eipä taida kannattaa ihan vielä kun on vasta huomenna 26/28, jos viikonloppuna sitten.
Tosin odotukset ei kovin korkealla ole, mulla kun toi hcg:n arvo nousee muutenkin niin hitaasti (siis aikaisemmissa raskauksissakin).
Mut siltiii tekis mielii...

Tervetuloa uusille! :) Ja etenkin Tirpukalle piti erikseen vielä toivotella tervetuloa :)

NImittäin tuo sinun edellisesi kirjoitus oisi voinut olla melkein munkin kirjoittama. Täällä siis odottelen tukevasti kakkosta perheeseen rv 27+0, mutta ollaan jo alustavasti kolmannestakin puhuttu. Omalla tavalla odotan jo sitä että pääsee omaa kroppaa kuulostelee ja sitten joskus sen plussan saamaan! :Heartred Se plussanhetki kun on niin maaginen ettei sitä voi mihinkään muuhun verrata :) Mun on tietysti helppo sanoa kun esikoinen sai alkunsa "vahingossa" ja tämä kakkonenkin yk 3 (missä yk 2 kemiallinen). Ajatukseni varmasti olisi eri jos yritystä olisi enemmänkin takana...

Plussatuulia nyt sitten kaikille teille!!! +++++++++++++++++

Takaisin