Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dikun on vaan pakko tehdä testejä lisää :D
http://aijaa.com/aOykpM

Kiitos kaikille,toivottavasti asukilla on riittävästi pitoa,mutta plussanneihin en vielä rohkene siirtyä,huomenna olis viimeistään menkat pitänyt alkaa..
Lucky aamun testiä?? :)
Super tsempit kaikille hoidossa oleville ja sinne suuntaaville.
Kaikille plussa puhureita..

Kyllä Diku on plussannut ♡ Onnea ♡ Vauva liimaa ja paljon!

Tervetuloa mukaan ja Tsemppiä hoitoihin tttii ♡ Aika menee nopeammin kuin uskotkaan ;)

Ja Lucky olkoon viivalasit tai ei.... Mäkin nään! Negoja on tullut tehtyä viimeisen vuoden aikana turhankin monta, mutta tuo on mun mielestä positiivinen ♡

Teidän kehoituksesta tehty se mun puikko testi aamu pissasta ja samanlainen nega. Laitan kuvan ni saatte iloksenne tihrustella. :) huomenna tulee clearing blue viikkonäytöllä postista.

Liitteet

• 1411624202968.jpg
    1411624202968.jpg
    34.2 KB · Katsottu: 181
Lucky, Mullakin näkyy jotain pientä tosi tosi haaleeta haamuviivaa :)

Dikulla näkyy selkeä plussa :)

ON: Ovista odotellessa. Toivon et se tulis viikonloppuna jotta ehtis ja jaksais kunnolla tehdä talletuksia. Arkena tuntuu et on niin puhki ettei illalla tee mitään muuta kuin kaatuu väsyneenä sänkyyn.

Kouluun pitäis matkata. Kiinnostaa niin hirveästi :D Aamusta heti mietin et pitäiskö ryhtyä kotiäidiksi, ei tarvis lähteä mihinkään ellei halua :D

Tttii mulla oli clomeista pari ekaa kiertoa kuumia aaltoja.Ne iski aina ku meni nukkuun.Näissä kierroissa oli myös pahoinvointia.Mut nyt seuraavissa ei oo ollu :)

tsemppiä hoitoihin!

Höh, miksi minä en näe luckyn testissä mitään.. :( tyhmä puhelin. Viiva siinä on pakko olla, jos kaikki muut sen kerran näkevät.

Olen jo puoli tuntia saanut hukattua aikaa. Enää 7,5 jäljellä! Eikä yhtään mitään tekemistä. Jotain siivoilua voisin keksiä, mutta en saa siihen kulumaan kuitenkaan kuin ehkä tunnin enintään. Olisi edes juttuseuraa.. Tällä on kaiken lisäksi ihan tuskaisen kylmä. Ja mietin koko ajan, että tarkistaako työnantaja valvontajameroista, mitä olen täällä tehnyt. Tiedän, että se on laitonta, mutta ajatus ei lähde pois mielestä. :D

Onneksi loppu viikolle on ohjelmaa ja ensi viikolla on kivoja juttuja tiedossa. Menemme koiran kanssa treeneihin ja koulutuspäivään. Odotan niitä jo kovin. Eilen mentiin kahdesta rähisevästä koirasta iltalenkillä hiljaa ja hyvässä järjestyksessä ohi! Muut koirat ovat olleet tuon kanssa melkoinen ongelma, joten olin ihan häkeltynyt koiran toimimisesta. Ja vieläpä kaksi kertaa! Jotain tehdään siis oikein. :)

Jospa tämä liikunnan lisääminen ja muihin asioihin keskittyminen auttaisivat raskautumisessa. Tammikuussa on uusi polikäynti, jolloin katsotaan kilppariarvot. Neuvolassa jo puhuivat niistä kesällä, mutta niitä ei sitten mitattu, vaikka kävin verikokeissa. Itken kyllä, jos vika löytyy sieltä ja menee taas koko puoli vuotta ihan hukkaan. Keväällä on kaksi vuotta yritystä takana plus lääkkeiden alasajoaika puoli vuotta siihen päälle. Aina aika ei mene niin nopeasti. Mietin taas, josko sitä yksityiselle lähtisi tutkimuksiin, mutta piheys ja aikaansaamattomuus yleensä vievät voiton. Katsotaan nyt vaikka vielä pari kiertoa. Jos sitten ennen vuodenvaihdetta pääsisi jo asiaa viemään eteenpäin, jotta ensi vuoden ketjusta pääsisi raskautuneisiin.

Reuman ei pitäisi olla mitenkään este raskaudelle. Kaikki veriarvot ovat hyvät ja nyt on ollut helppo kausi sairaudessa. Aktiivisena ajanjaksona saattaa kuulemma haitata, jos tulehdusarvot ovat korkealla. Näin ei kuitenkaan nyt ole ollut. Lääkäri ei osannut mitään syytä sanoa, miksi en tule raskaaksi. Fyysistä estettä ei kaiketi pitäisi olla, kun olen luomusti raskautunut kerran aiemminkin. Tämä tosin meni kesken.. Omat ideat ja jaksaminen alkavat olla loppu. Kaikki normaalit kotikonstit on kokeiltu, mutta niistä ei ole hyötyä kyllä pahemmin ollut.

Anteeksi avautuminen. Yksin omien ajatusten kanssa oleminen on joskus vain niin vaikeaa.. Olette olleet ihan korvaamattomia tsemppareita jokainen! ♥

Tttii tervetuloa!

Luckylle onnea haamulaisesta!

Dikulle kans hurjasti onnea!

Täällä 32/30-36 huomenna mä testaan erityisen herkällä testillä!! Menkkoja ei näy ei kuulu mut oireet on vähentynyt.... Jännäks menee! Edelleen toivon et kierto ei kauheesti venyis!

Ihana nähdä plussia <3

Elaffylle voimia ja koita keksiä jotain tekemistä!

Tänään viiminen Tero! Viime kierrossa en sitä kerinnyt ottaa vaan täti kurvas paikalle. Nyt jännittää. Tänään siis kp 24/23-25. Tulee olee jännä viikonloppu. Mulla yksi liuskatesti ja yks digi kotona. Täytyy vaan toivoa että täti pysyy poissa!

huomenta päivää ihanat. mitä kuuluu?

satsa niin se aika menee, minä jo eilen panikoin kunnolla ekaa kertaa.

tervetuloa tttii ja plussatuulia.

sannuinen tsemppiä kokeisiin ja plussatuulia :)

elaffy jaksamista. kyllä sä jotain keksit, itellä ongelmana se että mun ylijämälanka loppu kesken nyt...jouduin pistää neulomisen tauolle ku ootan että pääsen hommaan langat eka jossai vaihees inshaAllah.

on: täällä ei ihmeempiä 27+5 menossa, väsyttää, eilen paruin et ukko ei ol ostan vieläkää vaatteita vauvalle ja aika alkaa käydä vähiin ni lupas että iha lähipäivinä hän kuulemma hankkis ne, no tietäen että porukat taas keksii jotai muuta rahanmenoa hälle ni tuskin tapahtuu. lauantaina lääkäriin inshaAllah kattomaa minkä kokonen neiti on jo.

Minä näen Luckyn testissä kyllä hentoisen vaaleanpunaisen viivan,joten hcg:tä on ollut pissassa !

Vai raskausunia.Minä tyttö se näen vaan actionia ja pelottavaa sellaista,muutenkin huonosti nukkunut taas vaihteeksi,niin tylsää katsella tuollaisia leffoja.

Kiitos teille vastanneille,jotka kerroitte hoitojuttujanne.Mukava kuulla ettei ole ainoa joka on odottanut odotuksen alkua jo pitkään.

Kiitos paljon tsempeistä! :)

Lucky kyllä siellä munkin mielestä pientä haamua näkyy.
Mulla alkoi pieni laihdutus projekti. Jostain luin että kun on tää PCOS niin parhaiten sopis vehnän ja sokerin vähennys tai jättäminen pois.
Oisko kellään muita ideoita tai omia kokemuksia?

Mulla siis n.64kg ja bmi: normaalipainoinen, mutta jos nyt sen 4 kg sais pois

Elaffy: ootkos kysyny lekurissa että ne tutkis sulta sen PCOS:än? Tai onko sulla tutkittu se jo?
Mulla luultiin ensin kilpparin vajaatoimintaa ja "oireet" viittasivat siihen. Kilppari kuitenki toimii ihan normaalisti, ja sen jälkeen diagnosoitiinkin sitten toi PCOS. Kysäseppä klinikalla jos ei oo tehty aikasemmin

Elaffy: elä pahoita mieltäs ettet nää kun en minäkään tuossa kuvassa nää sellasta jonka positiiviseksi varsinaisesti suostuisin lukemaan. Saas nähdä että millon vahva punainen viiva tulee apteekin testiin. Esikoisen plussasin rv 7.

DarkMimosa: Puoliverivarsoja meillä on muutamia syntynyt. Ensi kevään varsa onkin ensimmäinen toisen polven oma kasvatti. Toinen varsova tamma on meillä pitkään ollut piensuomenhevonen, varsinainen kultakimpale. Siitä piti saada varsa ennen kuin ikää on liikaa. Sisko on nyt kovasti näihin piekkareihin ihastunut, joten ehkä niitä syntynee meillä joskus tulevaisuudessa lisääkin.

Ttiii: Tervetuloa! Tsemppiä hoitoihin!

Johanna: Kuulostaa lupaavalta! Testiä kehiin! Odotamme sinulle plussaa!

MadH: Ihanaa liikkeitä! Joko mieskin on päässyt tunnustelemaan?

PepeXXL: Jospa se plussauni olisi enneuni ja viikonloppuna tulisi pysyvä plussa testiin!

Larissa: Sullakin enneuni, eikö? Pidän sen puolesta peukkuja!

Diku:
Ihan selvä plussa! Onnea ja tarrasukkia! Ei ne menkat sieltä enää ala.

Lucky: Minäkin olin näkevinäni tässä uusimmassa testissä haaleaa haamua!

Mira83: huijui jännää! Plussaa huomiselle!

on: Olen ihan ihmetellyt miten energinen olen ollut. Kovin moni kun sanoo alkuraskauden oireeksi väsymyksen. Noh, ihan kiva ettei sitä(kään) vielä ole. Eilen tuli vähän sellainen hui -olo, kun tajusin miten paljon elämä tässä tulee muuttumaan. Mutta odotan innolla kyllä silti!

Tttii, en usko, että pcos olisi. Viime keväänä ultrattiin monta kertaa raskauden aikana ja km jälkeen. Silloin ainakin lääkäri oli sitä mieltä, että vehkeiden pitäisi olla ihan normaalit kaikkinensa, eikä siltä puolelta löydy syytä raskautumattomuuteen tai keskenmenoon. Kuukautiskierto on säännöllinen, olen normaalin painoon rajoissa ja mitä näitä muita nyt on. Ei kasva karvoja liikaa.. :D

Kilpparia on seurattu koko lapsuuteni, kun äidillä se on. Hänellä tosin puhkesi tsernobylin jälkeen ja lääkärit epäilivät ydinlaskeuman aiheuttamaksi. Joten ei olisi perinnöllistä? Nyt tuo kevään kkm sai lääkärit taas muistamaan, että pitäisi sitä alkaa tutkia (aiheuttanut km?). Tyhmää vain on se, että puhui kesäkuussa, että otetaan arvot. Menin verikokeisiin, eikä lähetteessä ollut ollenkaan t4 lähetettä. Nyt poli haluaa ottaa arvot vasta tammikuussa ja tk on jo siirtänyt koko ongelman polin hoidettavaksi, joten en sieltä lähetettä saa aiemmin. Mitään varsinaisia oireita minulla ei ole, joten en ole stressaantunut asiaa sen enempää.

Tai kai lapsettomuuskin on tavallaan oire.. Vika voi olla myös miehessä, ei ole tutkittu.

Takaisin