Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa aina!

Musta ei oo yhtään kivaa että lunta tulee. Isoja hiutaleita mutta ei jää maahan. Nollassa taitaa lämpötila olla ja tuulee kovaa. Sais vasta lokakuun loppuun tulla ekat lumet. Talvirenkaat puuttuu ja olis kuitenki kiva lähtee jossain käymäänki. ..

tervetuloa ajna ja plussatuulia :)

pezdorado toi oli niin ihanasti sanottu, kiitos, en tiennykää että noin innolla ootat :) hienoa että syy löyty sulla vaikka eihä tuo kilpparin vajaatoiminta kiva ole. inshaAllah pian saat plussan :)

Tervetuloa uusille!

Onnea plussanneille!

Pezdorado hyvä kun syy selvis,nyt sitä plussaa kohti :)

Gatusa mie kyllä ihailen niin paljon noita sun kätten taitoja!

On.19/26..paleltaa ja nokka tukos.Ei kyllä nyt tarviis kipeeksi tulla!

Gatusa kaunis neule maashallah! ;) pezdorado toiv hoitavat vajaatoiminnan viitearvoihin.
Aida nauti raskaudesta! Ei kannata mitään murehtia! Toivotaan että vointi pysyy sulla hyvänä!
Ja tervetuloa ajna!

Miten väsyttävääkään voi olla, kun juoksee kahden taaperon perässä. Ja silti täällä kuumeilen kolmatta.... Huhh huhhh sanon minä!

harmony minä varmaan ihmettelen kohta samaa tosin mun ukko haaveilee tyylii futis tai lentopallojoukkueesta eli ainaki 5-6 lasta haluis.... tää odotus on hiukka rankka ollu tähä mennes ja jos joka raskaus on tällai ni voi elämä ku mä en tykkää vuodelevosta ja näis mein lämpötilois on sietämätön olo kokoajan ja lisäks tukilääkitys pitää olla nyt joka kerta sitten. mut kyllä mä vielä ainaki yhen haluan mut suurperheestä en ol ikinä haaveillu. :) ja kiitos, mukava ku pidit kuvasta.

<testasin toissapäivänä negan , olin taas hätäinen.:sad001 Nyt kp 30/28-29. Toivotaan vielä et +tulis.:) voikohan se vielä+ muuttua vai onko tulossa joku mega kierto.:eek::grinmieli hieman maassa:oops:
Onnea plussanneet:)

Elli: Toivottavasti et ole tulossa kipeäksi :/ itse poden just flunssaa, tosi paljon on nyt liikkeellä. Onneksi pahin tukkoisuus ei tainnut kestää ku 3pv.

Johanna, minun neuvo on, että odottelet rauhassa kuukautisia. Testaat vaikka 3pv:n päästä jos ei oo alkaneet.

Nimim. jossain vaiheessa testaillut vähän väliä ja kuluttanut rahaa turhiin nega-testeihin. Yleensä kävi aina niin, että just kun olin testannut negan täti tuli paikalle.

joo Sannuinen niin on!mies ja esikoinen oli kunnolla kipee mut itellä on vaan tukkonen olo ja lämmöt 38,9-37.Tosi vetelä olo!tstähän sais kunnon oireet ku palelee,väsyttää,pissittää ja juilii mahaa :D

mut en ala tuolle linjalle..ens viikkoon ootellaan!

Tervetuloa joukkoon kirjavaan Ajna! :)

Voi Gatusa tota sun taitavuutta! :)

Johanna, komppaan muita eli oottelen rauhassa. Jos plussa on tulossa niin se tulee kyllä myöhemminkin, jäisi ne turhat negat näkemättä :wink

pezdorado, hienoa että jotain syytä löytyi ja vielä suht helposti hoidettavissakin olevaa! Lie vaikka piankin plussaisit, kun saat arvot kohdilleen :wink Siis eihän vajaatoiminta mukava juttu tietenkään ole, mutta parempi kuitenkin että löytyi ettet turhaan joudu kituuttelemaan :)

On. Kyllä teillä on ollut taas kova kirjoitustahti mun työpäivän aikana! Mutta mukavaa, kun on töissä kiirettä niin en ehdi tätä alkukierron tylsyyttä tuskailemaan :grin Nyt kotiin tekemään lasagnea oman kasvihuoneen munakoisoista :)

kiitos larissa. nyt alotin ku ootan että saan jäänsinisen ja vaaleansinisen langan ni mintunvihreellä neuloman vauvalle peittoa ku en halua että lanka on turhanpäiväsenä siellä. neiti on pää alaspäin ja näköjään puskee niin kunnolla että tekee iha kipeetä. oi kuulostaa hyvältä toi sun lasagne!!! nam. :)

Ukko teki hamppareita. Valmis leivästä kuitenki ja mä pihvit... mainitsin myös että miks ollu niin kiukkuinen sanoi että niin ollu mäki. Vaikka en ees oo ollu. No tais vähän ajatella kun ei enää ole äksyilly mulle. :) ylihuomenna kp 14 ja sit vaan menkkoja odottelee :)

Tervetuloa ajna!

Täältä Jyväskylän suunnalta mäkin kirjottelen ja ei jää lunta maahan mut räntää tulee ja hurjan kylmä on. Mies lähti ulkoileen tavoillensa uskollisena.

Johanna, älä sure, testaat parin päivän päästä uusiks!! Totta paljon halvemmalla pääsis kun malttaa ootella, mut ite oon shopannu testejä kaapin täyteen melkein nii tuleehan niitä negoja testailtuu!

Ihan outo mulla on kyllä. Eilen tuli ruskeeta valkkaria ihan pikkasen. Tänää ei mitään. Ei mitää menkkaoloja ja testit näyttää negaa. 2 oon siis tehny. Huomenna jollain superherkällä testillä. Ihan outoo! Millasta on kiinnittymisvuoto? Entä menkkojen sijaan tuleva vuoto? Valemenkat? Ei noi nyt menkatkaan voinu olla, ei mulla tupruttelevat ikinä näin etukäteen ja sit ei mitään??? Ihan outoo? Sama syndrooma kun muillakin ollu???? Nää mun oireet voi tietty selittyy flunssallakin. Mietin et pitänee alottaa hoitava lääke. Ja kärsimätönhän mä oon mut ihan outoo tää kun mitää merkkiä menkoista ei oo koskaa kp28 tai kp29. Tai sit tää on vaa pitkä kierto, kun mä jo ilahduin et tulee menkat ainakin ajoissa...

Pezdorado hyvä et syy selvis, meitä kilpparin vajaatoimintaa sairastavia on täällä muitakin mm. minä. Kunhan arvot saadaan kohdilleen, siinä voi tosin kuukausia mennä niin eiköhän se lapsukainen teillekin tule :Heartbigred

Pakko laittaa kuva näistä kolmesta munakoisosta, olen niin ylpeä :grin :cool05 Isoiksi eivät ehtineet kasvaa, mutta kyllä näistä sen lasagnen saa aikaan :wink

Sorry, erittäin off topic :grin

pienimunakoisot.jpg

Tervetuloa uusille! :)

Täällä nyt ihan pika käynti.. Koiran hain tänään ja viikonloppuna pitäis käydä astuttamassa. Ihana mölli on kyllä nytkin nukkuu kuin kissa kerällä mun sylissä.. Voipi olla että tulee nyt vähän vähemmän käytyä täällä tän koira rojektin takia mutta yritetään.. Niin ja täti pakkasi kamansa ja lähti :D

Pezdorado hyvä että saitte kilpirauhasen toiminnan tietoon. Toivotaan että sen kuntoon hoitamisella olis positiivinen vaikutus raskautumiseen!

Tervetuloa munkin puolesta @sukki! :)

Mira83 peukut pystyyn ja tuplaviivat testiin. :)

Johannalla myös plussaa toivotaan :)

Omaa: Hirvee herkkuhimo, naamakukkii (normaalisti vain 1 pieni finni kuukautisten aikaa, nyt 3 iso naamassa!!!) Vatsa "kramppaa" tiettekö sellain että pakko vetää sisään. Toivoita vaan herättelee.. Tänään kp 22 ja 2 Teroa jäljellä.

Takaisin