Tervetuloa ajna!
Täältä Jyväskylän suunnalta mäkin kirjottelen ja ei jää lunta maahan mut räntää tulee ja hurjan kylmä on. Mies lähti ulkoileen tavoillensa uskollisena.
Johanna, älä sure, testaat parin päivän päästä uusiks!! Totta paljon halvemmalla pääsis kun malttaa ootella, mut ite oon shopannu testejä kaapin täyteen melkein nii tuleehan niitä negoja testailtuu!
Ihan outo mulla on kyllä. Eilen tuli ruskeeta valkkaria ihan pikkasen. Tänää ei mitään. Ei mitää menkkaoloja ja testit näyttää negaa. 2 oon siis tehny. Huomenna jollain superherkällä testillä. Ihan outoo! Millasta on kiinnittymisvuoto? Entä menkkojen sijaan tuleva vuoto? Valemenkat? Ei noi nyt menkatkaan voinu olla, ei mulla tupruttelevat ikinä näin etukäteen ja sit ei mitään??? Ihan outoo? Sama syndrooma kun muillakin ollu???? Nää mun oireet voi tietty selittyy flunssallakin. Mietin et pitänee alottaa hoitava lääke. Ja kärsimätönhän mä oon mut ihan outoo tää kun mitää merkkiä menkoista ei oo koskaa kp28 tai kp29. Tai sit tää on vaa pitkä kierto, kun mä jo ilahduin et tulee menkat ainakin ajoissa...