Alohaaaa tytöt..... Uuuuh te ootte kyl taas maraton meiningillä täällä kirjoitelleet... Ei meinaa pysyä perässä meikäläinen!
Lucky harmi et sulla oli noin huono ilta. Miehet osaavat ku välillä olla piiip....
Sannuinen tsemppiä sulle ja toivottavasti tärppää ja PIAN!
Gatusa maasha Allah oot jo kolmanneksella. Toivotaan et vointi kohentuu ja saat nukuttua/levättyä varastoon! Tyttö joogaa siellä masussa

maashallah
PIKKUminski mikä nyt sai rinnat noin turpoamaan ja kilot alas?
Aida mä olin molemmissa raskauksissa kuin kävelevä nukkuva muumio. Mies raahaas mua milloin mistäkin nukahtaneena. Mul esikoisen alkuraskaudessa lopputyö koulussa ja tein sillo myös hitveesti töitä, joten väsytti mielettömästi. Kuopuksen raskaudessa mul oli kunnon univaje ku oli vauva vielä esikoinen ja aamuvirkku..... Jee jee
Silv mä olin ihan suu auki ku luin sun unesta..... Suu meni hymyyn ku tajusin et se oli uni
Ja kertokaa tytöt mikä ihmeen Gelee??! Luin alux glee ja mietin et hä ohjelmastako ne puhuuuu ...hhhhh
Mä heittäydyn tonne sänkyyn vähän vetää kauneusunia, jopsa heräsi kauniina ja raskautuneena yx kax

vielä reilu viikko testeihin ellei täti-moonika tuu jo sitä ennen!
Palailen taas illalla fiilistelemään teijän kanssa! Mahtavia naisia ootte, ku odotan välillä tänne pääsyä enemmän kuin ystäville viestittelyä. Joo ja mä oon kertonut mun parille ystävälle kuumeilusta. Perheenjäsenille en vielä. Eihän sitä koskaan tiedä, miten kauan menee, nii en haluu turhia kyselyjä.
Plussatuulia!!!!!!
Sent from my iPhone using Vau Foorumi