Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja Larisaa voisin ihan kyllä komppailla. Ihana kun olette kaikki täällä. Tottakai plussautumista jokaiselle suuresti toivoo, mutta ihana kun on muitakin samassa tilanteessa olevia!

Mä olen ollut oman "ongelman" kanssa yksin jo kauan... kaikki ympärillä "raskautuu" ja mä putoan porukasta... Täällä oon ekaa kertaa tuntenut kuuluvani joukkoon ja KIITOS siitä <3 Näin paljon tsemppiä ja plussatuulia en oo saanut koskaan <3 Ootte uskomattoman kannustavaa, ymmärtäväistä ja ihanaa porukkaa :)

Muokattu viimeksi:
Darkmimosa: kumit yöpöydälle vaan! :D mulla kans yks raskautuminen ehkäsyrenkaan aikana takana, pitäiskö kans käydä uusiin resepti xD

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

KIITOS onnitteluista <3 Tänään Lifestä napattu purkki Gelee Royaleakin ^_^
Mies on aivan onnesta soikeana!

Ai niin, voisiko joku postata sen mustan sydämen mitä ennen esim facessa näki, tuli ihan <3 yhdistelmästä? Saisin luurilla kopsattua.

Minä olen takaisin! Kamalasti ootte kirjoitellut! Mä oon ollut lomalla viikkoja euroopassa. Oli ihanaa! Onnea kaikille plussanneille! Oon niin iloinen! Tervetuloa uudet! Ikävä juttu jos täti on tullut kylää.. Ihania ultrakuvia sekä käsitöitä! <3 mä oon nyt mukana positiivisin mielin! :) mun ja kaikkien meijän aika koittaa vielä olla äiti!

Onnea Brit vielä digin tuloksesta :)

Larissa ja Silv, itekin oon tässä miettinyt tatuointia jo hyvän tovin mutta se tyssää aina siihen etten oikein osaa päättää mitä haluan :grin haluan tietysti jonkun sellasen jolla olis joku merkitys. Mietin sillon 2 km jälkeen että voisin ottaa paljaan puun mikä tiputtaa kaksi lehteä, että olisi jonkinlainen muisto. No nythän siihen sais jo kolmannenkin lehden. Ehkä pitäis ottaa asia jälleen harkintaan. Oli mulla siitä joku visiokin joskus :rolleyes:

Pezdorado, mikä siellä on nyt tilanne? Kiva että oot saanu nauttia lomailusta, varmasti on mieli korkealla :)

Komppaan kans muita, että kyllä tää on vaan niin ihana paikka kun saa avautua asiasta kun asiasta :Heartred vaikka täällä porukkaa on laidasta laitaan niin silti kaikki haaveillaan yhdestä asiasta :wink

Hmmm täällä meillä on aika mukava tilanne. Peittoja heilutellaan päivittäin ja ensi kierrosta clomit käyttöön! Ehkä alkaa kuulua. Mieskin on mukana! Ei tarvinnut vaihtaa tai kokeilla muita vaikka epätoivon hetkenä sekin olisi tullut tehtyä..

Hihii nyt on uutta kuvaa iholla. Vähän muutakin ajateltavaa elämään ja uutta kivaa itselle :wink

Tervetuloa takaisin pezdorado! Mukava kuulla, että siellä on saatu asiat setvittyä ja elämä jatkuu teillä yhdessä! :)

PikkuMinskin ja Luckyn oireet kuulostaa oikein lupaavilta! :wink

Sannuinen, sun tilanne kuulostaa mun korvaan nyt myös hyvältä :) Eiköhän se lähete jäänyt ihan syystä pyytämättä :wink

Kaziska, mulla on kans tämän kierron ja muutenkin jatkon suhteen rauhallinen zen-fiilis :grin Mitäs muuten kuuluu?

DarkMimosa, joo kumit vaan yöpöydälle onnea tuomaan niin kuin Silv taisi ehdottaa! :grin

nuuhku, siellä onkin nyt jatkossa tuplasti jännitettävää, että onnistuuko astutus :grin :grin :grin

Larissa: onko joku henkkoht kuva vai voitko laittaa kuvaa tänne? :) t. Orastava tatskakuume :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Larissa samaa mietin kun silv.. Uteliaana haluaisin kans nähdä ;)
Ja juu on tupla astutus jännitys.. Hah koitan kyllä olla miettiä ny omaa tilaani ;)

Pezdorado kiva kuulla että siellä on hommat saatu selville ja lomailukin on varmaan avartanut :)

sannuinen komppaan muita et sä mitään lähetteitä tartte! <3

Brit musta se on parasta nähdä kun mies on innoissaan ainakin meillä siis mies yrittää olla mies ja pitää ittensä koossa mut kuiteskin on sellanen hassu ei sitä osaa selittää ;)

Hienoa pezdorado että pääsitte asioista sopuun :)

Harmony, se tähti on ketjun seuraamista ja silloin tosiaan tulee ilmoitukset myös ketjun uusista viesteistä. Ihan kätevä jos selailee palstaa usein niin tietää aina tätä ketjua vilkaista.

En sit tänään sitä testiä käynyt:grinmaltoin mieleni, mut jos huomenna.:wink Aivan tolkuttoman kipeät tissit. mut kuitenkin jotenkn ns.menkkamainen olo vatsassa:sad001no malttas vaan vielä vähän aikaan. JOs normi kierto niin su pitäs alkaa..

Täällä taas alamäki ku ukko tuli kotiin. Ei olis edes pitäny kehua. Mä oon niin vihainen. Klo 21:15 hain pojan hoidosta. 21:30 kotona. Ukko kännissä oli sentään tuonu kukkia, yleensä niin ei tuo mitään. Hali ja kertoili juttuja. Arvasin ettei kaikki mee hyvin. Liian hyvällä tuulella oli... Pojalle lupas että katsovat luonto dokkaria. Mutta mä sanoin et ilta palalle ja nukkuu ku aikasin herätty. Ilta palaa syötiin . Sit pisti pojalle dokkarin pyörimään. Ja Alko tekee ruokaa siis iltapalaa itselleen. Söivät sitä vielä. Sit Alko vitsin vääntö ja karim olen somelainen laulu isältä. Sit isi keksi et soitetaan se. Ja niin soitti vaikka sanoin ei. Isi että yhdesti. Mulle ok ku ei muutakaan vaihto ehtoa ei ollu. Tuli toisen kerran . Kumpikin villinä . Kello 23 sammutin musan . Meni uudelleen dokkari. Sammutin dokkarin ja sanoin että nyt nukkuu ku mullaki 6 herätys. Ei kun karim ja hirmu bileet kummallakin. Sammutin musan 23:30 ku yritin itse nukkua. Kumpikin ravasi makkarissa. Isi sytytti valoja ja vaati vastauksia miks käyttäydyn näin. Vastasin nätisti että haluun nukkua ja pojanki pitäis. Poika hyppi päällä. Musa päälle 23:45 . Sammutin musan. Isi kertoo pojalle millasia typeryksiä nasiset on. Meni dokkari päälle sammutin sen ja otin pleikan ohjaimet piiloon. Mies tulee repimään peittoa ja vaatii uhmakkaasti ohjaimia takas. En tienny missä olivat. Musa täysille taas. Ja villi jatkuu. Klo 24 menivät suihkuun, iltapalaa ja hampaiden pesu . Sänkyyn 24:17. Isi laitto käden tahallaan mun naamalle ja koko aika selitti pojalle että äitit on tollasia että haluavat hallita, pillittää, tiukkoja, tyhmeliinejä. Poika sanoo ettei oo. Äiti haluu nukkua . Mä pyydän ottaa käden pois naamalta. Isi sanoo et hyi en oo koskenut enkä koske . Poika sanoo et mikä on hyi. Isi sanoo että ei äitiä haluu koskee, se on hyi yäk. Ja sit isi nukahtaa. Poika tulee kainaloon ja pyytää silittää jalkoja ja nukahtaa. Sit alkaa kuorsaus. Mä siirryin sohvalle. Enkä vieläkään nuku. Näitä tilanteita on onneks harvoin. Viimeks kun ootin poikaa. Aina se on ollu sitä mieltä että hyvissä ajoin poika nukkumaan. Nyt ei ollut. Mietin taas että oliko tää meidän viimeinen tilanne ja muutan pois vai onko taas asiat jossain vaiheessa paremmin. Ja tuo oli tuolla päällä eikä älynnyt lapsen parasta. Huomenna älyää. Tällaista! Hyvää syntymäpäivää minä! Oli ihanaa kun mies tuli kotiin.

Menkkajomoa töissä. Tuntu et emätintä vedetään sisään päin. Nivusia särki. Testasin ilta pissasta negan. Tuntuu että siihen se jääkin jos tää univajeeks muuttuu ja stressi puskee. Yritän rentoutua enkä jaksa mököttää. En ehkä huomenna iloinenkaan ole.

Pezorado: ihana että asiat kunnossa! Pikaista plussaa!

Olette mun henkireikä. Muutenki tolaltaan ku suru uutisia tulee kaksin kappalein. Tuntuu niin pahalle kun nuoria ikäisiäni kuolee tapaturmassa tai itselleen jotain tehden. :( pahalle tuntuu se kuinka omaisille tämä on kaikkein raskainta.

Kuulostaa inhottavalle miehen toiminta... En muista oletko aikaisemmin kertonut täällä vastaavia asioita, joten toivon että teillä menis kumminkin muuten hyvin :/ ilmeisesti kumminkin jotain ongelmaa muutenkin, kun lähtemistä mietit :/

Hankalia tilanteita :(

Takaisin