Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Brit onnea ja viivan vahvistuksia!!!!

Lucky mulla ei ollu lomaa vaan 2 vapaapäivää viikolla, kun viikonloppuisinkin aikas usein pitää töihin raahautua.

Onnea vielä Aidalle ja Britille, taisin unohtaa eilen onnitella :)

Nuuhku, pahoittelut menkoista, mut toivoa vielä on :wink Eikös. Niin kauan kun hanat aukee!

Elaffy, mulla on ihan sama et työssä käynti häiritsee tätä harrastusta!!!

Johanna, mä ainakin oon ihan yhtä innokas tekstailija kun sä. Joka kuussa oon tehny monta negaa vaikka pillerit lopetin sillon kuukaus sitte. Muut täällä on viisaampii kun malttaa odotella!

Kai tuolta listalta vois poistella osan jotka ei oo piiiiiiiiiitkiin aikoihin käyny, mulle ainakin ihan vieraita nimimerkkejä...

Mira 26/30-36 dpo 6

moikka, yritin nyt jotenkin päivitellä listaa, korjailkaa jos on tarvis :grin tännepä ei ihmeitä kp11/31-33 ja vatsaahan tuo jo juilii o_O

Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Johanna..25.9
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
lucky87 30.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
Elli28 1.10
PikkuMinski 8.10. (dpo 12-16)
Harmony 1.10.
Sannuinen 2.10. (Dpo 12 noin)
sabetti 3.10.
DarkMimosa 5.10.
Ratamo 5.10.
Merink 5.10
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Kyfi86 12.10
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Rosebud?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
Kaziska?
Nessu?
Mimi?
Larissa?
Pandakarhu?
Freyja86?
nuuhku?
Anskunen?

( yht. 38)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit (yht.33)

Muokattu viimeksi:
Merinkin kanssa suht. samoilla päivillä mennään, yhtä aikaa jännäillään. :) itsellä nyt kp 13/27-31. Nyt ei itsellä pitäis kierron ainakaa viivästyä pistoksen vuoksi. Plussatuulia Merink!

Onnea plussanneille! :):Heartred:) Mahtavaa että teitäkin kertyy. Tuossa listassakin onkin jo tänä vuonna plussanneitakin 33, eikä siinä varmsti ole edes kaikki, etenkään ne alkuvuotiset joilla jo kohta vauva sylissä :) Mutta vielähän tuolta testilistalta saman verran mahtuu plussaamaan!

Tsemppiä kaikille kierron vaiheisiin!

Mira jep.. Kai sitä toivookin vielä on vaikka en kyllä ihan hirveesti siihen usko :D mä en meinaan ihan kauheesti usko että voisin kuulua siihen vähemmistöön jolla ois valemenkat..
Hei joku laitto linkin sinne luomupimun blogiin ja joku kauheen hieno sana oli taas jota en kuollakseni muista jos mulla nyt oiskin sellaset menkat? :D

Nyt täytyy kyllä sanoa, että kovasti haluaisin kaikille kommentoida, mutta luettuani kaikki 5 sivua, en enää kuollaksenikaan muista mitään. Olipahan urakka! Mutta mukavaa kun juttu luistaa!
Tyydyn siis puhaltamaan kaikille plussatuulia!

Oli ihan pakko tuolla vaun laskurilla laskettua aikaa laskea. 27.5. olisi H-hetki, jos nyt kaikki sujuu hyvin. Vähän erilainen kesä siis tulossa! Nyt siis olisi 4+2 menossa. Hurjaa!:excited001

Kuvittelin edellisen pettymyksen jälkeen, että seuraavan kerran kun testiin saan kaksi viivaa, olisin ihan paniikissa koko ajan, että kesken menee. Nyt olo on kuitenkin jotenkin kumman rauhallinen ja luottavainen. Ja sitten pelottaa se, ettei pelota... Loogista! :grin Ehkä nuo viivat olivat nyt niin vahvat, että siitä jo rauhoittuu kun viimeksi oli niin haaleat. Mutta odottelen kuitenkin ensi viikkoon ennen kuin neuvolaan soitan. Ja vaikka tarkistan digillä vielä, kun sellainen tuolla kaapissa lojuu.

Larissa Oi! Minunkin haave, ensin täytynee vain odottaa sitä mahdollista plussautumista ja sitten mahdollista syntymää. Lapsettomuushoidot ja tatska ei kai ole sopiva yhdistelmä. Ainakin rankemmista hoidoista tekijät voi ymmärtääkseni kieltäytyä jos tuore tatuointi.

Minne kuvasi tulee? :)

Ihan viisas päätös odottaa Sannuinen. Kyllä mahdollinen raskaus menee aina tällaisten pinnallisten asioiden edelle! Itsekin päätin nyt ottaa kuvan kun tässä alkukierrosta vielä uskaltaa :wink

Tämä kuva tulee hauikseen eli on mulle ensimmäinen joka on enemmän näkösällä (kaikki muut on selässä). Paikkana ihan hauska, kun näkyy kunnolla vaan jos kättä nostaa ja käden ollessa alhaalla kuva on piilossa :)

Oi vitsi, iskee itellekin kauhee tatskakuume :)) mulla on 8 kuvaa jo, mut edellisestä tatskaamisesta on aikaa 5 vuotta! Mies ei tykkää yhtään tatuoinneista, oonkin kysyny et millä helkkarilla se mua on jaksanu katella jo näin kauan :DD onneks veli osti taas tatuointikoneen ja alkaa niitä tekemään pitkästä aikaa. Pääsee edes korjauttaan vanhoja jollei muuta :)

Larissa ja Silv: ukolla on tatskoja. Mutta en oikein tykkää niistä. Menneisyys tarinaa kai ne kertoo sen "huonosta" elämästä. Siks en tykkääkkään kun ei mitään positiivista. Itselleni haluaisin tatskan jalkapöydästä nilkkaan. Orkideoja ja pojan syntymää... koiran tassuja johonki ja pojan jalanjälkiä

Huomenta tytöt. Tullut hienosti tekstiä vaikka onkin vielä aamu.
Höh nyt oli tullut kuopukselle yön aikana otsaan yhteensä 4 puremaa. Mua rupes nyt todenteolla ärsyttää.. Mä pelkään et me saatiin sielt ulkomailta. Asuttiin miehen sukulaisten luona. Heil oli ollut kuulemma, joku ötökkäogelma alkutalvella..... Ja nyt pelkään et jospa ovat tulleet matkalaukun mukana. Aaah inshallah ei mitään. Mut kyl ihmetyttää nää öiset puremat.

Sorryyyyyyyy tytöt ku auon päätäni tälläsestä ei aiheeseen liittyvästä :(

Aida ihanaa et on levollinen olo sulla. Toivotaan et kaikki menee hyvin!!!!!! Superliimaa matkalle!!

Vitsi mul meni tän viestin kirjoittamiseen yli puol tuntiii... Ei voi ottaa luuria käteen ku alkaa hirvee show muksuilla. Kunnon smackdown painiminen, lelut lentää, hiukset saa kyytiä... Koko kenkävarasto on meijän olohuoneessa... Keittiökin laitetaan uuteen uskoon...

Joten taidan suosiolla palailla kirjoittelemaan kun on rauha maassa ;) eli klo 21 ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä kans odotan että veljen poika tulee tekeen loppuun ton tatuoinin likan nimestä joka tossa käsivarressa.. Nilkassa mul on meriheppa ja joo haluisin toiseen jalkaan ne koirantassun jäljet kans.. :) ja tietysti jos vaan joskus sitten sen seuraavankin lapsen nimen :) mut mä en henk.koht. Tykkää värillisistä tatskoista tai siis on osa tosi hienoja mut en ittelleni halua sellasta.. :)

Lucky: mulla on jalkapöydässä kuva ja oli se sitten niiiiin ärsyttävän tuntusta kun sitä tehtiin... Se kuva on semmonen minkä haluaisin peittää uudella mut en oo viel uskaltanu :D

Takaisin