Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oukei meikä päivittää! Päivitin siis tohon samaan viestiin niin ei tartte tota listahirviötä taas uudestaan laittaa tähän :grin

PikkuMinski, korjasin myös ton testipäivässä olleen virheen jo :grin Jos olet varma, että et ole mies, niin käy vaihtamassa sukupuolta näin kivuttomasti :wink:grin eli klikkaa (jos olet koneella) sivun yläreunasta omaa nimimerkkiä ja siitä pääset muokkaamaan tietoja.

Aidalle ja Britille piti tulla pikaisesti toivottelee onnittelut kahdesta viivoista :)

Lucky87 mistä sä ostat noit kuteita? tai ootko vertaillu mistä sais edullisimmin? :)

Sannuinen sulla jännät paikat!

Plussatuulia kaikille :) täällä kolmas teropäivä menossa. Listalla monella kuunvaihteessa testipäivä. Jatketaan nyt käynnissä olevaa plussa-aaltoa Eiks vaan? ;)

Pikkuminskille tervetuloa! :) tämä on kiva ryhmä saada vertaistukea ja jännäillä yhdessä.

PepeXXL joo onhan tässä periaatteessa... Lääkärin mukaan mahdollisuus raskautumiseen noin 15% luokkaa, että ei tässä nyt hirveän luottavaisin mielin olla kumminkaan. Mutta mahdollisuus sekin. Ensi kiertoon pienennetään sitten Letrozolin annostusta.

Mad hienosti päässyt mukaan ryhmään jossa olen vaikka tulinkin jälkikäteen. Tahti on tiuhaa ja koska opiskelin viimeksi melkein 3 ja puoli vuotta sitten niin olen ollut hiukan kohmeessa. Kokoajan tulee uutta ja mielenkiintoista tärkeää opittavaa. Pää/kroppa huutaa Hoosianna :) kaikesta huolimatta on ollut ihanaa.

Sannuinen täällä pidetään peukut pystyssä!! :)

Larissa aloitin eilen (käsialasta varmaan huomaakin :D ) ja nyt 3 koria tehty ja joululahjaksi olis tarkoitus tehdä sukulaisille :) mattoja yms haluisin viel kokeilee.

Pahoittelut Granger menetyksestäsi <3 Oon samoilla linjoilla sun kanssa ovistestien kanssa. Me oltiin oltu ennen "yrittämistä" vuosi ilman e-pillereitä. Gyne kutsui sitä yrittämiseksi vaikka käytettiin kondomia melko usein. Rupesin seuraamaan tarkemmin kiertojani ja limojen sun muiden oireiden perusteella luulin justiin mun ovulaation tapahtuneen n. kp 14 tienoilla. Ja ajoitin hellät hetket joka kierrossa aivan väärille päiville. Heh. Mutta vastoin siskoni käskyä menin ostamaan hulluuksissani digiovistestit. Aattelin itsekin että tulee jos on tullakseen, muttei näköjään vahingossa ainakaan onnistunut sitten kun tein joka päivä niitä ovistestejä ja plussaa ei näkynyt niin oli se hämmästys. Koska ne halukkaat ja kosteat päivät oli mullakin tosiaan reilusti ennen ovisplussaa. Apteekissa ne digitestit maksoi 40€ ja silloin ajattelin etten raaski, jostain netistä löysin n. 26€ arvoiset ja tilasin samantien. Ei se sitten enää tuntunut niin kalliilta kun paketissa on 10 testiä, nytkin mulla on 3 ylimääräistä kaapissa

Suuret onnittelut kaikille plussanneille! Huima aalto käynnissä!!

Sannuinen: sulla todella jännät hetket siellä.

Larissa: j3nni eikös lähteny kouluun ja keskeytti vauva kuumeilun hetkeksi... voin muistaa väärinki. ..

Onnea Aida ja Brit!

Napailua, ehkä ovis tänään limojen perusteella? Kohta pari viikkoa vikasta pilleristä, edelliset päivät tullu kirkasta ja nyt enää kananmunaliman jämät kuivan valkoisen joukossa. Josko sitä parin viikon päästä ois menkat et pääsee vähän kärryille eikä ois ihan näin arvailua (edellinen vuoto kesäkuussa ja minipillerit ollu välissä).

PepeXXL: ostan paikallisesta kangaskaupasta. Polyesteri ontelokude maksaa 17e/kilo ja puuvilla ontelokude jos en hirveesti valehtele ni 14e kilo. Polyesteri ontelokude on parempaa mielestäni koreihin. On liukasta ja joustavaa. Kestää kosteuden esim. Kylppärissä. Puuvilla ontelokude on parempaa mattoihin. Pitää paremmin muotonsa. Huomasin sen vasta kun olin puoli mattoa virkannut Polyesteri kuteesta ja nyt joudun purkamaan. :)
Saampahan paljon koreja ja koiran pesän. Ja ostan puuvillasta kuudetta mattoon. Kuteet joita käytän on ollut vyyhdissä ja Polyesteri ollut sellaisessa kerässä. Trikoo kuteesta olen myös tehnyt korin mutta en osaa sanoa mitä mieltä siitä olin. Solmuja ja ommeltavaa oli jonkun verran. Tahmeaa virkata kun tiukkaa teen. 10e/ kilo. Sen ostin Joensuusta eräästä lanka kaupasta... :) suosittelen kokeilemaan polyesteri ontelokuteesta koria :)

Lucky87 Kiitos vinkeistä! Sain paikalliselta mummolta näitä vähän kokeiluun ja nyt viikonloppuna olis tarkoitus lähtee ettimään :) paljonko mattoon menee jos tekee sellaisen pyöreän? Osaatko arvioida :D josko näistä käsitöistä olis apua piinaviikolle ;)

Takaisin