Pahoittelut Granger menetyksestäsi <3 Oon samoilla linjoilla sun kanssa ovistestien kanssa. Me oltiin oltu ennen "yrittämistä" vuosi ilman e-pillereitä. Gyne kutsui sitä yrittämiseksi vaikka käytettiin kondomia melko usein. Rupesin seuraamaan tarkemmin kiertojani ja limojen sun muiden oireiden perusteella luulin justiin mun ovulaation tapahtuneen n. kp 14 tienoilla. Ja ajoitin hellät hetket joka kierrossa aivan väärille päiville. Heh. Mutta vastoin siskoni käskyä menin ostamaan hulluuksissani digiovistestit. Aattelin itsekin että tulee jos on tullakseen, muttei näköjään vahingossa ainakaan onnistunut sitten kun tein joka päivä niitä ovistestejä ja plussaa ei näkynyt niin oli se hämmästys. Koska ne halukkaat ja kosteat päivät oli mullakin tosiaan reilusti ennen ovisplussaa. Apteekissa ne digitestit maksoi 40€ ja silloin ajattelin etten raaski, jostain netistä löysin n. 26€ arvoiset ja tilasin samantien. Ei se sitten enää tuntunut niin kalliilta kun paketissa on 10 testiä, nytkin mulla on 3 ylimääräistä kaapissa
Suuret onnittelut kaikille plussanneille! Huima aalto käynnissä!!