Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea hyvistä ru kuulumisista marinamelina mashaAllah, aivan ihanaa. nautihan raskaudesta nyt parhaasi mukaan :)

Moikka Kaikille pitkästä aikaa!
Onnea kaikille matkan varrella plussanneille ja moikkelis kaikille uusille :Heartred:greet025
Oman km:n jälkeen tein tietoisen päätöksen olla yrittämättä tietoisesti uudestaan raskautumista ja olla käymättä missään sivuilla..
No nyt olis kp30/28 ja panttaan testausta.. :) aattelin ensiviikolla sitten katsella pitääkö oireet kutinsa?

Marinamelina! Ihanaa että siellä voidaan hyvin! Paljon voimia myös loppuraskauteen! <3

Voi järki näitä "menkkoja" nyt on jopa välillä tullut menkkaolojakin hetkellisesti ja oon aina kuvitellu että nyt se alkaa kunnolla ja p****at menkka juilimiset loppuu kuin seinään ja vuoto edelleen sellasta 1 tippa, 2 tippaa, 1 tippa...
Pah välillä myös etoo.. Joka sekin voisi olla oire menkoista.. Mutta missä hitossa ne sit viipyy?

Tässäpä vielä tämä aamuinen negatiivinen testi.. (Toivottavasti tää ei nyt pysäytä tätä plussa aaltoo) mut kattokaa nyt tekin eihän siinä mitään näy... :(

image.jpg

En mäkään Nuuhku nää mitään. Mutta eihän se vielä mitään tarkota. Mikä kp sulla oli? Myöhemmin uutta testiä?

No niinpä ei siellä vaan mitään näy... Tää on niin turhauttavaa... Täytynee kattoa koska sitä seuraavaa sitten tekis.. Oon yrittäny googlettaa kaiken kiinnittymisvuodoista, valemenkoista ja kaikesta mahdollisesta mutta ei se muuta tee kun lisää tuskaa :D

Sunnuntaina jos ei mitään kuulu niin uutta testiä, tai ens viikolla. ;) mutta varmasti turhauttaa. Jos kerran pitää menkkojen alkaa niin alkais etes kerralla kunnolla! Tsemppiä!

Marinamelina.Ihanaa kuulla susta ja onnittelut hyvistä ultra kuulumisista. :) Toivottavasti saat olla rauhassa tammikuulleasti..

Ihanaa Aida, onnea!

Ja Britille myös! Onhan ihan selkeä plussa :)

Veronicat - hyvä kun on päätös pitänyt ja on stressi varmaan sitä myöden vähentynyt. Toivotaan, että plussa tulee ja tällä kertaa pysyy matkassa loppuun asti.

Gatusa, ihan kummallista käytöstä nyt molemmilta sekä mieheltä että esikolta. Miten se lapsikin nyt noin raivostui? Kai miehesi reagoi tähän jotenkin eikä vain antanut olla?

mies piti esikolle puhuttelun kyllä siinä. tämä aamu oli vähä haastava ku ei ois aamiainen kelvannu, pukeminen oli taistelua ja mulla siis tokaluokkalainen on esikko, kiire ku alko olla ni sanoin että autan kenkien kans ja totesin että nouse seisomaan ni saadaa helpommin, siinä sit esikko tönäs mua suutuksissaan mut sain onneks kädet lattialle eka enkä menny selälleen siihe. täytyy toivoa että hän tänää on kiltisti koulussa ja tarhassa. hän saa tarhassa lisäopetusta että koulus ois helpompaa vaikka on hän arabian oppinu harvinaisen nopeasti aikoinaa.

Mää soitin tänään neuvolaan ja varailin ekan ajan <3 sain sen 15.10, jolloin viikkoja n.8+1. Lupasi että mennään ultrahuoneeseen katsomaan, että kaveri on oikeassa paikassa ja sydän sykkii, minä kun olen tämmöinen ressaaja, niin halua saada siitä vielä varmuuden :D
Jos vain passaa niin olen täällä teidän kanssa sinne asti ja sitten jos siellä kaikki hyvin niin uskaltaudun ehkä siirtyä laskettuaika ryhmään...
:)

tottakai voit pysyä täällä mein seurana niin kauan ku haluat nennu, olenha minäki jo 26+5 menossa ja silti pyörin täällä :)

Heissan kaikille! Täällähän porukka muuttunut sitten viime kirjottelun. Onnea laikille plussanneille ja muille puhaltakoon syystuuli plussia testeihin! :)

Täällä olis rv 20+3 ja tänään oli rakenneultra. Pieni poikahan siellä komeasti näytti että miten sitä pissataan. :grin Kaikki oli muutenkin kunnossa. Tosin täysin ongelmitta ei tämäkään raskaus ole edennyt sillä 18+5 jouduin ensimmäisen kerran käymään päivystyksessä kipeiden supistusten takia. Nyt on ollut rauhallisempaa mut pelottaa että josko taas joudun loppuraskaudesta lepoon. Toivon todella ettei niin käy!

Tsemppiä vauvakuumeilun kanssa! :wink

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    768.5 KB · Katsottu: 118
Ihanaa Nennu!!!!! Jooo oo kuule täällä meijän kans vaa. Piristät ja kerrot mitä sinne napaan kuuluu.... ;)

Gatusa hyvä, että sait tasapainon pysymään. Alhamdullilaah. Ehkä esikoisella myös vähän stressiä.
Nuuhku kyl on jännää nää ihme vuodot nyt täällä meillä. Toivottavasti kallistuu plussan puolelle ja täti vois pitää nyt lomaa.

Mernik ihanan kärsivällisiä ootte ja toivotaan et ei ede tarttis mennä minnekkään tutkimuksiin vaan tärppäsi ja heti!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ootteko te kukaan hurahtanut tällästen tekoon? Eilen illalla tein ekan kun katsoin toisenlaiset äidit ja äsken tein taas yhden. Tää on vaan niin kivaa!!
ImageUploadedByVau Foorumi1411049414.366271.jpg

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin