Helloooo tytöööt!!!! Vitsi ootte kyl niin ahkeria textaamaan et mun pitäis olla Mensan jäsen, jotta yhdellä lukaisukerralla menis kalloon. Täytyy plärätä useampi kerta
PIKKUMINSKI tervetullooo. Sanoit, että imetit 1v asti ja nyt poika on 1v 7kk. Imetyksen jälkeen kestää jkv (jonkun verran) , että kierto tasaantuu. Ja voihan olla, ettet ovuloi joka kierrossa vaikkakin kuukautiset tulevat. Sul on kuitenkin kuukautiset säännölliset. Se on plussaa. Jos asia sinua kovasti häiritsee niin kannattaa mennä lääkärin puheille. Etkä sä kyl mikään ikäloppu ole

30v vasta suurin osa suomalaisista aloittelee.
Elaffy Sitku mul alkaa ovikset niin yleensä kp 10 alkaa valkeahko lima. 11kp on jo vaaleaa limaa ja juolintaa koko alavatsalla. Kp 13 kipuja toisella puolella ja sitkeäätä limaa. 14 on jo kipuja ja turvotusta kunnolla. Kp 15-16 on kunnon kipuja mut lima muuttuu tahmeaksi sekä on ilmavaivoja. 17 ei mitää oireita enää. Eli voisiko sulla olla viimeiset ovispäivät?? En ole itse testaillut oviksia, joten luulen, että mulla kp 14 on se mun ovispäivä.
Voisiko sullakin silv olla ovis ovella?? Kuulemma joillakin tulee ovis oireita myöhemmällä iällä.
Mira onnea pudotetuista kiloista.
Vitsi mäkin voisin nyt vähän fiilistellä. Nimittäin hiljaisuudesta. Mies on yläkerrassa koneella. Pienet sotilaani ovat höyhensaarella. Minä istun sohvalla. Viltti jalkojen päällä, selkä ikkunaan päin. Ikkuna on auki ja oikeasti tuntuu niin ihanalta kuulla kellon tikitystä ja ulkona pauhaava syystuulta. On ihanaa odottaa illanpäötteeksi lukea teidän ajatuksia ja jakaa elämää suurempia tunteita.
Nyt sit otan mun myöhäisen iltapalan syliin ja tv päälle.
Toivon kaikille raskaana oleville terveyttä ja hyvää oloa. Erityisesti Gatusalle

. Sitten meille kuumeilijoille plussatuulia ja vauvasadetta. Isot rutistushalit. Inshallah
Sent from my iPhone using Vau Foorumi