Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Granger: et ole velvollinen kertomaan syytä ellei sit ala olee jatkuvaan saikkua mistä pitäis epäillä onko enää kykenevä töihin ollenkaan.

IHANAN POSITIIVISIA OLETTE!!!!

Larissa sitä mäkin toivon mutta taitaa vaan toiveeks jäädä.. Kuitenkin on melko hämmentävä tilanne.. Muistan kyllä yhden ainoon kerran kun on menkat ollu tasan päivän mittaiset mutta sillonkin tuli kuitwnkin "kunnolla" vaikkakin. Niukasti vuotoa.. Näitä nyt ei voi kyllä vielä menkoiks sanoo..
Mua niin ärsyttää... :(

Larissa, mie olen täälä joka päivä jännännyt sun puolesta. Hyvä että vihdoin piina päästi sut pälkähästä ja kierto alkoi. Ootko muuten ikinä testaillut ovista digillä? Mä testailin heti ekalla yrityskerralla digeillä kiertopäivästä 10 lähtien. Vasta kiertopäivänä 17 sain siihen hymynaaman. Ja kun katselin niiden digitikkujen viivoja niin olisin varmasti pelkästään viivojen perusteella tulkinnut oviksen olleen jo aiemmin. Olin iloinen että ostin heti digit (gynenkin suosituksesta) koska mulla olis varmasti mennyt hermo siihen spekulointiin.

Tsemii!

Mira83: samoin... Onnea pudotetuista kiloista ja normipainosta :) minulla Letrozol näemmä nostaa painoa, yritän tavalla tai toisella päästä normilukemiin ennen mahdollista raskautta. Siis joku -5kg.

Nennu: onnea plussasta! :)

Ketjuun liittyy 30v (huhtikuussa 31v ja mies maaliskuussa 35v) toista kuumeileva... Poika nyt vajaa 1v7kk ja toinen on ollut alusta asti tervetullut. Imetin 1v asti ja kierroista nyt menossa nro.12 (28-30 päivää kierto) :( . Ei kuulu ei näy :( . Ovulaatiotesteihin en plussaa ole onnistunut saamaan ollenkaan ja negatiivisia raskaustestejä on tullut tehtyä jo mooooooonen monta... Greippimehua on juotu ja vitamiinit kohdillaan. Ylipaino pudotettu pois ja elämäntavat remontoitu. Urheilua tulee harrastettua (juoksu,kahvakuula,hyötyliikunta), mutta kohtuuden rajoissa! Silti kun ei niin ei! Biologinenkello huutaa ja joka kuukausi vauvahaaveet valuu siteiden mukana roskiin . Oireitaki on ollut ja paljon... Täällä siis odotellaan sitä toivottua plussaa teidän kanssa ja oikein suotuisia plussa tuulia kaikille <3

naranja, en ole vielä digiä harkinnut oviksen pongaamiseen. Ehkä sitten, jos aletaan vakavammin yrittämään, nyt vielä mennään meiningillä "tulee jos on tullakseen". Ovista olen nyt noilla halpistikuilla seurannut lähinnä omasta mielenkiinnosta, enkä raaski digiä ostaa kun ei välttämättä voida edes aina hyödyntää vaikka oviksen pongaisinkin. Ja tarkoitus ei ollut edes enää ostaa yhtään ovistikkua, mutta 30 € r-testeihin olisi ehkä ollut vähän liioittelua (etenkin, kun niitä on kaapissa ennestään 5 kpl :grin) Olipa pitkä vastaus yksinkertaiseen kysymykseen! :grin

Tervetuloa joukkoon PikkuMinski! Toivottavasti pääset nopsaa siirtymään tuonne odottajien puolelle! :) Oletko käynyt lääkärissä juttelemassa, että mikä voisi olla ongelmana? Oudolta kuulostaa, että et saa ovista tikutettua. Noin säännölliset kierrot mun mielestä kuitenkin kielii siitä, että ovulaatio tapahtuisi normaalisti (joku viisaampi, ehkä MadH, voisi kommentoida paremmin...)

What is this shit! Rusehtavaa valkkaria pikkuhousuissa ja vatsaan koskee ihan niinku menkat alkais???? Ja ovista piti pikkuhiljaa alkaa odotella...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nii... Ei oo ennen kyl ollu mitää oviksen aikaan mut kerta toki ensimmäinenkin.. Ihan selvät siis menkkakivut (laimeet toki) ollu koko päivän ja nyt ku sain lattiat pestyä ja kävin vessas ni tadaa...

Mulla on aina laimeita menkkamaisia kipuja ovisen aikaan (mutta ei ympäri vatsaa vaan muniksissa). Eli voihan sielläkin olla ovis ajoissa?

Äh, tuskaista mahakipua. Tänään tuli taas uudestaan tässä kierrossa kananmunan valkuais limaa. Kohdunnupukka on kuitenkin korkeaakin korkeammalla ja kivikova. Yskiessä repii vasenta munasarjaa ja nännit ovat arat. Tänään on kuitenkin vasta kp15, joten mikäs homman nimi nyt oikein on? Ovisoireita oli jo kp 10 (limaa ja juilintaa) ja siitä asti on noita juilimisia ollut vähän koko alamahassa. Tänään on melko tuskaa tuo kipu vasemmalla. Ei ainakaan jää epäselväksi, kumpi puoli on ovulointivuorossa..

Mulla on ollu vähä semmosta aaltoilevaa ennen.. Tää on tämmöstä tasasta kipua. Tämmöstä ärsyttävää!

Elaffy kuulostaa aivan yhtä oudolta kuin mulla tossa menneessä kierrossa. Ovisoireet oli vahvimmillaan jo kp 9, mutta plussaa ei tullut tikkuun. Kp 15 alkoi kananmunalimat ja viiva vahvistui tikussa ja oletettavasti ovuloinkin vasta kp 20 lopulta ja sinne asti oli kirkasta limaa (jota en edes aiemmissa kierroissa ole noin selvästi pongannut)! Mutta kohdunsuu oli jo tuolloin kp 9 pehmeä ja tosi ylhäällä! Jostain syystä ovis vaan lykkääntyi tonne kp 20 asti...

Jo on kummallisii kiertovenkuiluja teillä,tarttuukohan ne foorumin kautta???
Ellu et sie mua deletoinu se oli jo monta vko sitten kun meinsin et tuun listoille,mut paremp näin nii ei tarvi olla nii vakavissaan ;)

Voi teitä joilla ihme välivuotoja ja kierrot outoja. Mä oon ihme kyllä säästynyt välivuodoilta joten en osaa yhtään sanoa noihin mitään. Varmasti on ärsyttävää, kun ei tiedä mikä on homman nimi.

PikkuMinskille tervetuloa ja toivottavasti visiittisi täällä jäisi lyhyeksi :)

Mä juttelin tänään junassa unkarilaisen lääkärin kanssa ja hän kertoi mulle eri lääkkeistä et mitä kaikkea ne oikeasti sisältää. Ja hän mainitsi tämän hpv rokotteen mikä on kohdunkaulan syöpää vastaan. Se kuulemma voi aiheuttaa keskenmenoja. Euroopassa siitä on tehty jotain valituksia ja mä aloin miettimään et voisko se aiheuttaa meidän keskenmenot. Oon siis joskus vuosia sitten saanut kyseisen rokotteen tietämättä tarkalleen edes mistä on kyse. Oli kyllä mielenkiintoista jutella tuon lääkärin kanssa kun ei hän ollut ihan perinteinen lääketeollisuuden kannattaja :)

Kiitos kaikille <3 Lääkäriin ei kunnallisen kautta ole asiaa ennen kuin yritystä takana imetyksen lopetuksesta vuosi... Ens maaliskuussa siis... Mun ovulaatio ei välttämättä näy tikuissa ku oireita kyllä on ja vaihtelee kp11 - 16 välillä. Oon saanut muutaman haaleen viivan, mut ikinä ei tullut tummaa :( . Nyt on testeistä luovuttu ja peitto heilumaan kp7-27 vähintään joka toinen päivä ;) . Eiköhän siinä ole ovulaatio kartoitettu ja mahdollisuudet maksimoitu :D

Helloooo tytöööt!!!! Vitsi ootte kyl niin ahkeria textaamaan et mun pitäis olla Mensan jäsen, jotta yhdellä lukaisukerralla menis kalloon. Täytyy plärätä useampi kerta ;)

PIKKUMINSKI tervetullooo. Sanoit, että imetit 1v asti ja nyt poika on 1v 7kk. Imetyksen jälkeen kestää jkv (jonkun verran) , että kierto tasaantuu. Ja voihan olla, ettet ovuloi joka kierrossa vaikkakin kuukautiset tulevat. Sul on kuitenkin kuukautiset säännölliset. Se on plussaa. Jos asia sinua kovasti häiritsee niin kannattaa mennä lääkärin puheille. Etkä sä kyl mikään ikäloppu ole ;) 30v vasta suurin osa suomalaisista aloittelee. ;)

Elaffy Sitku mul alkaa ovikset niin yleensä kp 10 alkaa valkeahko lima. 11kp on jo vaaleaa limaa ja juolintaa koko alavatsalla. Kp 13 kipuja toisella puolella ja sitkeäätä limaa. 14 on jo kipuja ja turvotusta kunnolla. Kp 15-16 on kunnon kipuja mut lima muuttuu tahmeaksi sekä on ilmavaivoja. 17 ei mitää oireita enää. Eli voisiko sulla olla viimeiset ovispäivät?? En ole itse testaillut oviksia, joten luulen, että mulla kp 14 on se mun ovispäivä.

Voisiko sullakin silv olla ovis ovella?? Kuulemma joillakin tulee ovis oireita myöhemmällä iällä.

Mira onnea pudotetuista kiloista.

Vitsi mäkin voisin nyt vähän fiilistellä. Nimittäin hiljaisuudesta. Mies on yläkerrassa koneella. Pienet sotilaani ovat höyhensaarella. Minä istun sohvalla. Viltti jalkojen päällä, selkä ikkunaan päin. Ikkuna on auki ja oikeasti tuntuu niin ihanalta kuulla kellon tikitystä ja ulkona pauhaava syystuulta. On ihanaa odottaa illanpäötteeksi lukea teidän ajatuksia ja jakaa elämää suurempia tunteita.
Nyt sit otan mun myöhäisen iltapalan syliin ja tv päälle.

Toivon kaikille raskaana oleville terveyttä ja hyvää oloa. Erityisesti Gatusalle ;). Sitten meille kuumeilijoille plussatuulia ja vauvasadetta. Isot rutistushalit. Inshallah

Näin vähän aikaa ketjussa mukana ja saitte, mut hymyilemään ja nauramaan asialle :) . Tätä yritystä ja jatkuvia pettymyksiä nyt takana vuosi ja ensimmäisen kerran en stressaa! Ja meillä muuten tänään kp14 ;)

Takaisin