te ihanat pistäkää mut vähä rotuun tai mun pääkoppa ainaki...mä jo mietin täällä joulukuuta kuumeisesti kokoajan ku pitäs yrittää levätä ja haaveilen et kävis seuraavaa: ukko vie aamulla esikon tarhaan/kouluun, mä soitan ukolle et nyt on vapaapäivä koska viet mut sairaalaan ku neiti tulee nyt ja sit ku pääsee sairaalaa kaikki menee mallikkaasti ja pääsen Maryamin kans jo samana iltapäivänä kotiin sairaalasta ja ukko tuo kotii meidät ja me ootetaa et ukko hake esikon tarhasta iltapäivällä tai koulusta ja yllätetää hänet.
granger ei ol suunnitelmissa matkustaa ku liian kallista ja mä oon vuodelepokomennuksella toistaseks, esikolla on koulua ni ei voi lähtä minnee ku ukko haluu ruuan valmiina. lisäks kaikki pitäs saada hoidettua valmiiks ajoissa ennen neidin syntymää ja eilen tuliki yllätyskuluja ku tuli lista mitä esikko tarttee koulussa ni muutama vihko lisää ja niihin värilliset kannet ohjeiden mukaan yms. noihi menee kiitettäväst taas rahaa nii ja sit pitää antaa rahaa kopiointia varten ku täällä pitää kokeista maksaa ja sit viel pitää liikkavaatteet hommata ja lenkkarit liikkatunnille. missäköhä vaihees on oikeest mahollisuus ostaa neidille ne vaatteet yms...ukko oli et rv 35 hän hommaa hiusharjan mun ohjeiden mukaan, kynsisakset vauvalle, vaipat yms. vaatteita jo ennen inshaAllah. mut eipä sinnekää ol enää pitkää aikaa.
mamia tervetuloa kerhoon, mulla ollu nyt viikon verran ainaki samanlaista oloa ku sulla nyt, huomaa että vika kolmannes lähestyy täällä. jaksamista sinulle oireiden kanssa, inshaAllah pahoinvointi ei ylly tulevina viikkoina.