Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jee, kiitos avusta, nyt pitäs näkyä, eli oikean puoleinen on tän aamunen :)

Liitteet

• DSC_0009.JPG
    DSC_0009.JPG
    49.5 KB · Katsottu: 145
nennu onnea plussasta mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. :)

harmony ne kullannuput on niin kekseliäitä mashaAllah. mun esikko aikoinaa piti mun äitiä heppana ja pyykkikoria autona ja mun äiti oli moottori siinä oli sellai näky että ei paremmasta väliä. :)

pahoittelut negan saaneille ja menkat kohdanneille, plussatuulia :)

on: 26+4 ja uneton yö takana ku vatsan koko sitä luokkaa ettei saa enää hyvää nukkuma-asentoa mitenkään. nyt aamulla ku olin viemäs granaattiomenaa ukolle lautasella ku olin avannu ni lautanen putos, ukko oli että sä et ikinä tee mitää oikein jne...ni totesin ukolle että nytpä tiedän mitä oottaa joulukuus jos on lautanen kädes ja se putoo ku tulee suppari tai vedet menee... sen jälkee ukko kyl alko että mun pitää olla varovainen ettei mitää käy ja levätä ku siltä tuntuu jne.... että vihdoin se äkkäs että ainakaa tuollai kommentti ei ol asiaa meillä nyt. autoin mä sit tekemäl shakshukan aamiaiseks jne. iha hirvee väsy vaivaa vaan ku ei ol saanu nukuttua tuntiakaa koko yönä vissii ja eile illal muurahainen meni mun mekon alle ja puras rintaa se muute sattu kunnol. tääl on sietämättömän kuuma ja kuumempaa säätä luvassa viikonlopuksi. harkkasuppareita oli illallaki ja tänäänki jo yhen kerran saanu tuntea harkkasupparin.

Marikki, minä voin "hoitaa sinua" tulevalla viikolla useampaan otteeseen, josko se auttasi.

Siirtyi se auton katsominen tälle illalle, huomenna mies taas lähtee töihin eli aikasta kiireessä mennään! Tosi toiveikas oon kuitenkin tosta autosta. Mä olen kyllä niiiiiiiiiiiiiiiiiin autoihminen että! En kovin herkästi huoli mittään ja nyt on siirtyminen jenkistä "tavikseen" tapahtumassa, kivuliaasti :sad010 :laughing002 No joo, enempi tilaahan siinä on ja saa monipuolisesti laitettua muksuille kaikenmaailman näyttöjä ja muita. Mutta ans kattoo ny onko se se THE auto vaiko oonko hetken ilman autoa ja valjastan miehen auton omakseni :excited001

Saas nähdä tuleeko se testi tänään vai ei, himpun on kyllä menkkaisa fiilis.

Marikki, minä voin "hoitaa sinua" tulevalla viikolla useampaan otteeseen, josko se auttasi.

Siirtyi se auton katsominen tälle illalle, huomenna mies taas lähtee töihin eli aikasta kiireessä mennään! Tosi toiveikas oon kuitenkin tosta autosta. Mä olen kyllä niiiiiiiiiiiiiiiiiin autoihminen että! En kovin herkästi huoli mittään ja nyt on siirtyminen jenkistä "tavikseen" tapahtumassa, kivuliaasti :sad010 :laughing002 No joo, enempi tilaahan siinä on ja saa monipuolisesti laitettua muksuille kaikenmaailman näyttöjä ja muita. Mutta ans kattoo ny onko se se THE auto vaiko oonko hetken ilman autoa ja valjastan miehen auton omakseni :excited001

Saas nähdä tuleeko se testi tänään vai ei, himpun on kyllä menkkaisa fiilis.

jee Nennu,vahvistuu vahvistuu!!

Mua ärsyttää ku koitan luuril laittaa kuvaa niin vinkuu juurikin tota liian iso kuva,ja millä sitä ny luuril pienentelee..Koneen kautta usein antaa liittää kiltisti.

Mulla on tänään ärsytyspäivä.Kuten taisin jo määkiäkkin tänne.Auto,kaukkis,sit Elisan paketti on mennyt viereisen kaupungin postiin!!Soittelin elisaan että wtf,mutta oikea osoite niil oli.Mitähän muuta.Ainiin kävin puntarilla ja kyllä meinasin itkuun purskahtaa.Mie oon niin jäätävä läski ettei oo mikää ihme ettei raskaus onnistu. 12 kiloo pitäs saaha pikimmiten vek,sit oisin siin painos mitä kuopusta oottaessa- liikaa sekin on viel,mutta oishan se 12 kiloo vähemmän kuin nyt.Jos jollain on hyvii tehokkaita keinoja niin kehiin kaikki.Rankalle vlc-dietille en taija enää taipua,mutta rajuja keinoja tässä tarvitaan nyt.Kyl meni nii mieli maahan :(

Ovisoireita pukkaa,pissahätää,turpeaa oloo alavatsalla,pahaa oloo,mut arvatkaa ilostuttaako sekään kun miettii vaan ettei näije läskien kaa mikä onnistu.On mulla kuulkaa ehkäsyt kunnossa,kilot ja ikä.Masentavaa :(

Brit,nyt ymmärrän.....vasta nyt.
Hoida vaan jos sydän kestää :)
Tunsinkin sut kentässäni joku viikko sitten,se ei kyl tuntunut kivalle

Muokattu viimeksi:
Nennu: Onnea plussasta :) Vauvaliimaa matkaan mukaan <3

Voi, monella on aistittavissa masennusta. Jotenkin varmaan syksy vaikuttaa ja itsellä tulee syksyllä sellainen olo et jotain muutosta pitäis saada aikaan. Vaikkei pitäisikään. Jännä tunne sillä yleensä mä oon syksyisin tuolla alakulon puolella ja nyt on ihan eri asia. On jotenkin seesteisempi olo sisäisesti.

ON: kp 5/29-31 ja menkat alkaa pikkuhiljaa loppua. Kouluhommia on jonkin verran tiedossa näin syksyllä joten puuhaa on paljon. Toisaalta hyvä niin ei tarvi kauheasti stressailla tärppääkö vaiko ei :D Tajusin et ens viikonloppuna voin jo käyttää vikat ovistestit. Miehelle tosin en ajatellut niiden viivoista mitään puhua, onneks tänne voi sit hehkuttaa :D

nennu: Selkeästi näkyy jo viivat! ONNEA! Tarrasukkia ym. myös.

on: Säikähdin jo ainakin kahdesti että menkat alkaa, mutta valkkaria vain. Ehkä tästä jännittämisestä olisi helpommalla päässyt, jos olisi tehnyt sen testin aamulla... :)

Marikki, mä oon kyllä pysynyt etäällä kaikista ja ladannut jälleen kerran itseni auringolla, keskittynyt omaan hyvinvointiini :queen

Marikki: En touhua :) Kerran yritin keksiä itselle nikkiä ja tuo oli jotenkin kiva niin otin sen sitten käyttöön.

Ihania uutisia Nennulla! Onnea!

Larissalle tärpit uuteen kiertoon ja pahoittelut tädistä - luulin jo kyllä että olisi ollut teidän kierto. Tämänkertainen nyt sitten!

Aida - aika sissi olet kun maltat odottaa :) Onko mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen?

Gatusa, nyt kun vielä saisi ja voisi matkustaa lentämällä, niin oletko ajatellut vierailevasi Suomessa nyt syksyllä? Täällä on Marikinkin sanoin jäätävän kylmää ja pakkastakin tarjolla öisin - ei ole syytä tuskailla kuumuuden kanssa. Saisit samalla hieman etäisyyttä miehen perheeseen, mikä voisi ilmeisesti olla ihan tervetullutta. Ikävää jos tuo "energinen keskiraskaus" menee ihan penkin alle kuumuuden ja supisteluiden vuoksi ja sitten vielä täytyy pääkoppakkin täyttää negatiivisella energialla :(

On: kerrankin on aikaa ruhtinaallisesti lueskella juttuja, vaikka niitä tuleekin tuhottomat määrät päivittäin! Soittelin jo tänään uusiksi naistenpolille, kun lääkkeet ei ole saaneet edes "normimenkkoja" vuodon osalta aikaiseksi ja kipuja ei ole lainkaan, että menikö tää nyt ihan pieleen. Käskivät soittaa uusiksi perjantaina, jos siihen mennessä ei oo tapahtunut mitään. Torstaina oon vielä saikulla ja vanhemmatkin on tulossa jo silloin yöksi vierailulle. Haluisin vaan et tää menee nopsaan pois päiväjärjestyksestä eikä pitkittyisi pahimmassa tapauksessa uusintablettien ja kaavinnan kautta vielä vaikka kohtutulehdukseksi ja useamman viikon rienaukseks.

Oletteko te keskenmenon kokeneet kertoneet asiasta töissä jos/kun sairaslomakausia on tarvittu useampia?

Nennu! Onnea plussasta!!! :)

Larissa tsemppiä uuteen kiertoon!! :) Tämä olkoon sinun kiertosi ja kaikkien muiden myös :)

Tänne pahoinvointi on hiipinyt takapiruksi... närästää ja se aiheuttaa kunnon etomista...
Nyt sit pitää arvuutella sukupuolta kun on täysin erilaista kun esikon kanssa ;)

te ihanat pistäkää mut vähä rotuun tai mun pääkoppa ainaki...mä jo mietin täällä joulukuuta kuumeisesti kokoajan ku pitäs yrittää levätä ja haaveilen et kävis seuraavaa: ukko vie aamulla esikon tarhaan/kouluun, mä soitan ukolle et nyt on vapaapäivä koska viet mut sairaalaan ku neiti tulee nyt ja sit ku pääsee sairaalaa kaikki menee mallikkaasti ja pääsen Maryamin kans jo samana iltapäivänä kotiin sairaalasta ja ukko tuo kotii meidät ja me ootetaa et ukko hake esikon tarhasta iltapäivällä tai koulusta ja yllätetää hänet.

granger ei ol suunnitelmissa matkustaa ku liian kallista ja mä oon vuodelepokomennuksella toistaseks, esikolla on koulua ni ei voi lähtä minnee ku ukko haluu ruuan valmiina. lisäks kaikki pitäs saada hoidettua valmiiks ajoissa ennen neidin syntymää ja eilen tuliki yllätyskuluja ku tuli lista mitä esikko tarttee koulussa ni muutama vihko lisää ja niihin värilliset kannet ohjeiden mukaan yms. noihi menee kiitettäväst taas rahaa nii ja sit pitää antaa rahaa kopiointia varten ku täällä pitää kokeista maksaa ja sit viel pitää liikkavaatteet hommata ja lenkkarit liikkatunnille. missäköhä vaihees on oikeest mahollisuus ostaa neidille ne vaatteet yms...ukko oli et rv 35 hän hommaa hiusharjan mun ohjeiden mukaan, kynsisakset vauvalle, vaipat yms. vaatteita jo ennen inshaAllah. mut eipä sinnekää ol enää pitkää aikaa.

mamia tervetuloa kerhoon, mulla ollu nyt viikon verran ainaki samanlaista oloa ku sulla nyt, huomaa että vika kolmannes lähestyy täällä. jaksamista sinulle oireiden kanssa, inshaAllah pahoinvointi ei ylly tulevina viikkoina.

Ja aidalle plussatuuli puhkukoon!!!

Gatusalle kovasti tsemppiä kuumuuden, ukon ja appien kanssa!!! :) ja kivan kuvan lisäsit melooneista ja granuista :) <3

Nennu onnea plussasta!!! :)

Ja aidalle plussatuulia aamuksi, kuulostaa lupaavalta.

Täällä tänään ovistesti näytti puolet haaleanpaa viivaa kuin eilen. Eli ovis tais olla ma-ti. Jännää! Kp16 menossa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

kiitos mamia juu meillä täällä voi kasvattaa ympäri vuoden kaikkea, tällä hetkellä porkkanat, retiisit, sokeriherneet ja maissi kasvamassa kurkun ja vesimelonien lisäksi :)

Ohh mikä onni on kasvattaa itse ympäri vuoden :)

Kovasti mieli tekee jotain tuoretta ja nyt kun retiiisin mainitsit niin vesi helahti kielelle :D vaikka en ees yleensä sitä syö :D

Takaisin