Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu. Ikävä isää on. Se on selvää ja kova uhmakin päällä. Joka kohtaan en vaan repee yhtäaikaa. Yleensä menny 1 päivässä ohi mutta nyt tälläkertaa ei ;) pikku kakkonen alkoi joten vähäksi aikaa helpottaa :) ihana ku pitää kädestä kiinni etten karkaa :)

Ai niin ja rintoja pistelee vähän väliä :) ja aamulla kohdunnapukka oli vieläkin napakampi :) ja jossain vaiheessa ulkona sinne silleen pisti... luge oireita mutta oireita kuitenki :)

Joo ei näitä voi menkoiksi kyllä sanoa, kun ei ole yhtään kunnon vuotopäivää ollut. Vai onko menkat sitten tällaiset jos ei ole ovuloinut..? Mene ja tiedä tästäkään kropasta :D

Heh larissa jep. Likka on kyllä niin isäänsä tullu... Ei oo siittäkään kauaa aikaa kun tuli autotallista sormi veressä kun oli telonu sen johki... :D no eipä sekään kivaa olisi jos aina tartteis jotakin varoo.. :)
Miten ois jos pistetään kimppa testit huomen aamusta pystyyn? :D
Muoks.siis isäntä tuli sieltä autotallista :D vaikka kyllä tuo likkakkin siellä hyvin viihtyy ;)
Gatusa joo toivotaan nyt että jos vaikka toi verenluovuttaminen loppuis jo muuten saiskin touhuta ja kokeilla :)

Miehen veli kans tosi tapaturma altis ku piti isoveljen perässä mennä. Mies taas pysy kunnossa. Poika on siltä väliltä

Hö. Mä en voi testata ku aikaisintaan ens. Sunnuntaina. Dpo 10 olis sitten

Ärsyttää kun asutaan ihan leikkipuiston vieressä. Koko aika siinä hengailee jotain 1-2 luokkalaisia. Yhet tytöt leikki natseja ja jotai videoo kuvas, pojat kiroilee ja rikkoo lasten unohtuneet lelut. Oman pojanki sankon oli liiskannu. Pojan pistin hakee omat sankon ja lapion pois sieltä ni huomasin että lapio oli jonku pojan kädessä ja se väänteli sitä siellä kiipeily telineessä. Sitten Huusin pojalle että missä sun vihreä lapio on ni poika muka salavaivihkaa pudotti sen sinne lattialle. Sanoin sit niille että antakaa lelujen olla rauhassa. "Ei me mitään olla tehty" kuulu vaan. yks päivä kaks poikaa oli yhen leikkimökin takana ja huomasin selvästi että sytkärin liekki välähti. Huusin että mitä ihmettä te siellä teette ku jotain olivat sytyttämässä. Toinen pojista otti taskusta jonku metalli rasian ja näytti että hällä on vaan karkkia mukana. Nyt sitten naapurin tyttö ja sen kaveri otti hiekkalaatikolta kaks lelua ja kuulin ku sanovat että mennään tuonne metsään ja piilotetaan nämä. Toinen sitten sano että miks ne jättää näitä tänne. Huusin vaan sit että älkää piilotelko niitä leluja ku eivät voi pienet sitten leikkiä niillä. .. tekis mieli käydä ihan kunnolla puhumassa järkee niille...

Muokattu viimeksi:
Erehdyin vilkaseen kalenteriin vähän tarkemmin, apua! Kp 10 eli saa varoiks alottaa tallettelut jo :)

Asiasta toiseen, osaako kukaan viisaampi kertoo mitä noi muljahtelut vatsassa oikein meinaa?? Samanlaista kun se mun väitetty nippailu mutta mullahan noi menkatkin oli suht normit tossa eikä tää vaan lopu. Ja kukaan ei sit hulluta mua tekemään mitää testiä :D olis se sen sillon testattaes jo näyttäny jos jotain olis.. Ilmaa en usko olevan ku tulee ns väärästä paikasta..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Lucky, sulla onkin spessu tähtihetki sitten sunnuntaina :grin:wink Mie varasin pessimistinä jo busslipun perjantaille, kun silloin lähtisin sitä tatuointia ottamaan. Niin monta negaa jo tullut, joten plussaksi se tuskin huomennakaan muuttuu!

Mikä tähtihetki :) mun tähtihetki on 30.9 kun sit olis menkat myöhässä. :) mutta aikaisintaan voisin tuolloin testata. Onneks alkaa työt ni on jotain muuta ajateltavaa. Eihän tonne oo ees mitään kiinnittynyt vielä... ajatukset vaan harhailee tuolla alapäässä. ..

Missä ne Larissalla menkat tai plussat luuraa? Ootko aatellu et jos ootkin semmoinen tapaus et r- testit ei sulla näytäkään mitää eteen kun oot jo pitkällä :wink

Lucky mikä leikkipuisto siellä on leikkijöineen, Huoh! Ja voimia uhman ja isäkään kanssa!

Nuuhku: tapahtumatonrikkaampaa arkee teille!

Gatusa: hus pois supparit sieltä vielä! Ja voi kauhistus mikä naapurusto teillä on! Voima hali odotukseen! Ja onneksi joulukuu on jo pian, etkö sä jo ihan hyvillä viikoilla jo ole, siis en tarkota et vaavi syntyä vaan et odotus jo pitkällä! Ei kai keskenmenoo enää tuu!

Aidalla kyllä niiiiiiiin lupaavalta kuulostaa!

Elmiinalla on ihana mies!

Brit kuulostaa sullakin lupaavalta!

Nennullakin on selvä plussa, vauvaliimaa ja enkeleitä ja jarrusukkia!!!!! Kun mieskin näkeeviivan!

Älkää pahastuko kun ihan kaikille ei muista kommentoida. Huomenna taas töihin ja koulutukseen niin oon to pihalla kun lumiukko!!!

Täällä ihanaa vapaapäivää viettelen ihanassa syyssäässä kävin kaveria muksuineen moikkaamassa. Jännäilemään et onko sisäisiä kohtaamisia tapahtunut.....

kp 23/30-35, Oliko Larissa sulla kans niin että tuli kummaa limaa viikko oviksen jälkeen? täällä nyt kolme päivää limaillut, eihän sitä nyt enää voi ovis olla tulossa? o_O

mira menossa on 26+3 tänään joten hyvil viikoil ollaa jo mut silti haluisin pitää neidin ainaki viikolle 38+0 asti että keuhkot ois täysin kypsät. siis mein naapurusto antaa mein olla mitä ny vakoilee välillä mut siis ukon perheen naapurit on sellasia. sais nyt pysyy tosiaan pidemmän aikaa supparit pois mut näköjään ei koska taasen niitä tulee ja ukon kotona ollessaki niitä tuli, sanoin ukolleki että saa nyt vaa keskittyä iha meihin eikä porukoitten ongelmiin ja saa luvan olla kiltisti ku mun pitää välttää stressiä ja huolta, mä en tartte sen porukoita aiheuttaa ongelmia meille enempää.

Ei leikki puistossa vikaa vaan noissa 1 luokkalaisissa siis lapsissa!!! Tällaista täällä pienessä tuppukylässä. Toivottavasti asiat muuttuu kun poika menee kouluun

Lucky: Meilläkin on välillä kerrostalon pihapiirissä ala-asteikäisiä lapsia jotka riehuu kunnolla. Joskus musta tuntuu et onko ne koskaan kotona koulun jälkeen kun joskus vielä klo 22 ovat pihalla. Ehkä oon vaan nipo mutta musta lasten kuuluisi olla tuohon aikaan jo untenmailla :D

Larissa: On kyllä tosi oudot menkat. Pidän peukkuja plussalle :)

Nennu: Kyllä se plussa taitaa olla jos mieskin näkee :) Meillekin kuvia jotta voidaan ihastella viivoja!

Gatusa: Kyllä tosiaan saisivat appivanhemmat miettiä mitä tekevät. Tuo kuulostaa niin pelottavalta, mutta varmaan jotenkin kuvittelisin että liittyy kulttuuriin. Ei vaan kovinkaan mukavaa leikkiä toisen hengellä :(

On: Vuoto alkaa loppua joten kohta pääsee tekemään talletuksia :)

freyja ei tuo kulttuurii kyl enää liity mitenkää sen voin sanoa, miten muut ei toimi samoin sit ja tosiaa ei ol kivaa ku ne tuollasta tekee....
plussatuulia tähän kiertoon että tulee plussa kierron lopussakin :)

Mä täällä taustalla jännäilen mm Nennun ja Larissan puolesta, tekstiä tulee teiltä niin kovaa tahtia ettei kerkii mitään kommentoimaan :D

Mulla pitäs huomenna tulla postissa testiliuskoja niin jos sitä nyt ees huvin vuoksi sen yhden tekis kun ei nyt mikään hirvee menkkaolokaan tässä oikein ole (huomenna aikasintaa pitäs alkaa).. Öisin on ollut menkkajuilintaa, ja päivisin vaihtelevaa tissijuilintaa, mutta normi menkkoihin liittyvä turvotus on ainakin vielä pysynyt poissa..

Takaisin