Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa uudet ja plussatuulia kaikille hurjasti :)
Lupasin itselleni mielessäni, etten tässä kierrossa ala hösyilemään, ennen kun menkat on varmasti myöhässä, nooh, nyt kun h-hetki lähenee niin tässä jo mietin että pitäisikö huomenna jo aamupissasta testailla :p:grin:rolleyes:
Tiedän hätähousu mikä hätähousu, eikä olojakaan ole mitään uusia, mitä ei edellisessäkään kierrossa ollut :wink
Tänään siis kp28/37, ja kierron säännöllisyydestähän en tiedä mitään, oliko viime kierto noin pitkä ton 37 sen kierukan takia vai onko se nyt sitä omaa kiertoa, ehkä siksi tässä jo alan jännittämään, että jos tämä kierto oliskin ollu vaikka sen 28 mikä on jo tänään !!!!!!!!!!!1

Pää sekoooo!!!!:excited001

Tervetuloa uusille!

Iiks iiks kun on jännää Larissalla nyt ainakin :wink.

Mä kävin tänää salilla ja pikasesti uimahallissa, syksyn liikuntaharrastus. Ruokaa pitäis katella kun nälkä tulee ja sit päikkäreille!

Tiiti: tervetuloa! Ja plussaa plussaa!
Ällö pala kurkussa koko aika. Ja röyhtäyttää

Mitähän j3nnille ja tiarellalle ym. Kuuluu? :)

Muokattu viimeksi:
Luckylle päivä lisätty :wink

nuuhku 14.9. -->
Anskunen 17.9.
Aida* 18.9.
-Nennu- 19.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Johanna..25.9
Nennu 25.9.
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
lucky87 30.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
sabetti 3.10.
DarkMimosa 5.10.
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Rosebud?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
Kaziska?
Nessu?
Elli28?
Silv?
Mimi?
SuNWay?
Larissa?
Kyfi86?
Pandakarhu?
Freyja86?

( yht. 37)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84 (yht.30)

Ja kuulumisia olis kiva kuulla muiltakin joilla kysymys merkki eikä heistä oo kuulunu pitkään aikaan mitään?

Larissaaa ollaan nyt ahdisteltu roppakaupalla ;)
Gatusa u ROCK girl :) harkkakivut, esikoinen juuri aloittanut koulun, appivanhemmat kiusaa ja sä vaan iloisena haluut tehdä marmelaadeja....I like ur attitude ;)
Nennu malttia ettet sit pety vaa. Varsinkin ku kierto on noin haastava. Mut tsemppiä sullee... Plussatuulia puhalletaan kunnolla sinne!

Marikki sul ok kiva kuva. Ja mistä sait ne rakkauslasit, jota katselet läpi??? Hhhh olis tarvetta mullakin välillä.
Oli kyl ihana aamu. Muksut heräs VASTA 8:30 ja mies oli laittanut puuron valmiiksi sekä pienen lapun kattilan päälle missä luki " rakastan sinua vihainen vaimoni" hhhhh eilen auoin päätäni kaikista mahdollisista asioista, mistä vaan voi aukoa päätä. Nyt sit jälkikäteen hävettää. Pitäis sit illalla varmaan tehä kivaa safkaa ja laittaa jotain ei niin peittävää, ku olis niitä hedelmällisiä päiviä jäljellä tänään ja huominen iA.

BRIT toivottavasti auto on sitä mitä haette. ;)
TIITI tervetulloooo ja plussatuuliaa ka vauvasadetta meille kaikille!!

Vitsi mun pitäis saada jostain motivaatiota aloittaa lenkkeilly. Puhaltakaa mulle plussatuulen lisäksi lenkkeilytuulta. Mä en meinaa kohta pysyä miksujen perässä. Kunto on romahtanut täysin ku en oo harrastanut tyyliin mitään vuosiin. Muuta kuin vaakatasonmambaa jos sitä liikunnaksi voisi laskea ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hmm... oonko mä ainut joka katsoi nuuhkun testin vaaleenpunaisten lasien läpi ja kuvitteli näkevänsä hailakan haamun :wtf En nyt tahdo lietsoa mitään mutta voisittako muutki vähän tihrustaa :grin:grin:grin

Odottelen myös edelleen että Larissalle se plussa tärähtää! :rolleyes:

etsijä se vaaleanpunanen testi on liian vaaleanpunanen mulle tulkittavaks, en saanu ku kontrolliviivasta selvää.

harmony kai se on sitä pesänrakennusviettiä mikä iski. no liikuskeleha sie siellä minunki puolesta ku minulla on liikuntakielto päällä...

.

Liitteet

• InstagramCapture_5639c12c-e18c-4286-bb60-64b20ab0bc5b.jpg
    InstagramCapture_5639c12c-e18c-4286-bb60-64b20ab0bc5b.jpg
    923 KB · Katsottu: 209
Muokattu viimeksi:
marikki siinä on vasta vauhdikas ja luova poika mashaAllah. aina pitää vahtia ettei lapset saa käsii sytkäriä tai tulitikkuja...

Joo hän pitää miut kiiruisena.Nyt on hellasta napit irrotettu ja sitä friteerauskonetta ei tarvi enää käyttää.Kone oli tulessa,onneksi ei rasva sisällä syttynyt :S

Larissaa mie tulin kurkkii!Voihan rähmä ku sua piinataan!

Gatusalle tsemppiä,melkomoista menoa.. :/

pikasesti viel omaa..kp11 ja eilen alotettu uurastus.En viel lisää testipäivää listalle kun ovista odotellaan :)

Marikki meinasin sitä sinun profiili kuvaa! ;) joo mä tilaan niit laseja illaksi. Söpöliini teillä tekee hiekkakakkuja ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

auts marikki ei kiva todellakaan, miten hän ny sillai meni tekeen. alhamdulillah rasva ei syttyn sentää sit ois ollu viel pahempi tilanne. meillä esikko pienenä teki tulvan vessaan, rikko paketin kananmunia lattialle, kaato limsat tietokoneelle (onneks vakuutusyhtiö hommas uuden vastaavan ku korjaus ois ollu kalliimpaa ku uuden antaminen), leikkas yhen laturin johdon yms... nyt ei sentää sellast enää tee mut se oli sillo ku oli pieni. lapset on kovia tutkimaan etenki pojat.

elli eiks oleki ainakaa ei ol puutetta draamasta ja toiminnasta, kuinka moni voi sanoa oikeest että puhelimen soiminen saa niskavillat nouseen pystyyn ku ukon perhe soittaa... mulla niin käy joka kerta.

mä en nyt muutenkaan ymmärrä mitä tää lapsukainen koettaa toiminnallaan kertoa,tai heijastaa jostain muualta tietoja..hän on nimittäin nyt about viikon sisään saattanut itsensä välittömään kuoleman vaaraan,kuoleman mahdollisuus oli viimeksikin vain 30 sekunnin päässä.Näitä onnettomuuksia niinku toi tulipalokin,ja joitain muita pienempiä.Oon hiukan kauhuissani koska mun elämänkatsomuksessa ei oo "savua ilman tulta" eli jonkun takia näitä nyt tapahtuu.
Juuri kun olen hartiavoimin selvittänyt sen klikin ja lukon mun ja miehen välillä,niin nyt tämä lapsukainen toimii hyvinkin hengenvaarallisesti.
Anteeks nyt lopetan tän spämmäilyn näis jutuis tänne kun ei kuulu raskaus-aiheeseen

marikki älä turhaa pyytele anteeks sen ku purat tuntojas. tuo kuulostaa kyl vähä jo että ei men kohta enää normaalin uteliaisuuden piikkiin välttämättä. kannattaapi yrittää ottaa selvää, tosin tuon ikäseltä on vähä vaikea kysellä et minkä takia hän tuommosia tekee ku ei vielä osaa selittää. mut pidä kaikki mikä voi aiheuttaa vaaratilanteen ni lukkojen takana ja korkealla ettei tuo pikkumies pääs niihi käsiks, veitset mukaanlukien vaikka niitä kokkauksessa käytetäänki.

Voi ei etsijä! Ota viivalasit pois ;) toki nyt kun kattoo noita testejä eilistä ja tän aamusta niin kyllä mä selvemmin erotan tän aamusesta sen viivan paikan kun eilisestä.. Mutta en pidä sitä vielä minään :) katotaan sitten keskiviikkona uudemman kerran :)

Mairikki tottakaisaat purkaa tänne! Ja voin kyllä kertoo että kyllä meilläkin likka kerran sai hellan päälle tosi. Tuli itse asiasta kertomaan kun tiesi kyllä että niihin ei saa koskea.. Joten mitään ei kerennyt sattua. Mutta meillä nyt vähä. Eri tilanne.. Voimia sinne pienen kanssa toivottavasti löydätte syyn pienen käytökselle :)

Takaisin