Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä oli nyt vain pikapyrähdys osaltani raskautuneiden joukossa, minut voi sitten kunnjikuntuota listaa koneella päivittää poistaa siitä nyt hetkeksi kokonaan.

Tänään siis päivystyksessä ultrattu ilman sykettä ja huomiselle sain cytotecit lääkkeellistä tyhjennystä varten, kun keskeytynyt keskenmeno oli diagnoosi. Saikkua seuraavat 3 päivää ja piti pyytää uusi todistus, kun lääkäri niin avuliaasti kirjoitti ihan selkokielisenä syynkin. Ihan kuin koko toimistolle nyt olisi tarve kertoa noin tyhjentävästi tämä asia, kun itse raskauskin oli vielä salaisuus.

Todella masentunut olo, kun en tätä vaihtoehtoa kuitenkaan uskonut joutuvani kohtaamaan. Toisaalta, kaksi lähdöstä asti onnistunutta raskautta alla laittoi minut toki epäilemään tämän kolmannen tekemisen hankaluutta ja odotin haasteellista odotusaikaa, mutten ihan kuitenkaan sitä, että se päättyisi näinkin pian :(

Nyt oli kovinkin omanapaista jurnutusta, korvien sisällä tilaa ei vielä olekaan muulle. En tiedä millä intensiteetillä raskautta aletaan yrittämään, mutta kyllähän se tuonne marraskuun puolelle ainakin menee. Heti tyhjennysvuodon jälkeen (vaikka monilla on sekin onnistunut) en uskalla itse edes yrittää, koska lääkäri sai vakuuttuneeksi yhden välikierron tarpeellisuudesta kertomalla kuinka paljon "turvallisimmilla" vesillä mahdollinen raskaus olisi, jos välissä olisi ainakin se yksi normikierto.

granger olen niin pahoillani keskenmenosta, jaksamista sinulle ja perheellesi. ota aikaa toipumiseen ja inshaAllah kun olet taas valmis yrittämään niin se plussa tulee ja pikkunen pysyy seuraavalla kerralla matkassa laskettuun asti.

Granger harmi että noin kävi mutta sitä se eka ultra jo lupas,harmi ettei lekuri yhtään varoittanut mahdollisuudesta :( uuteen yritykseen sitten kun mieli jaksaa <3 tervehtymistä nyt kovasti sielulle ja sydämelle

Larissa, onhan se anovulatorinen kierto toki mahdollinenkin. Menkat tulee mut ei välttis ajallaan ku on anovulatorinen kierto. Verikoetta ei saa ellei oo lääkärin lähete. 3kk kun on menkat pois ni sit pääsee julkiselle tutkimuksiin, ennen sitä ne harvemmin ottaa jos on ollu muuten aiemmin säännöllinen kierto. :)
Oottelet ihan rauhassa nyt. Toivotaan et pian menis suuntaan tai toiseen :)

Grangerille suuret pahoittelut, jaksamisia ja voimia <3

grangerille osanottoni, voimia tulevaan :Heartpink

nuuhkulle ja Larissalle tsemppiä piinailujen kanssa, teillä kuulostaa niin lupaavalta :)

Gatusalle jaksamisia ilkeiden appivanhempien kanssa... Otahan rauhallisesti siellä ja näytä niille närhen.. tietänet kyllä :grin ihanaa että miehesi on tukena.

Uusiakin oli tainnut tulla, joten tervetuloa toivottavasti visiitti jää lyhyeksi.

Kauheasti oli tänne tekstiä tullut joten en enää edes muista keille kaikille piti vastata. Oli pakko pitää taukoa viikonloppu :p

Pikaista napaa: Täällä kaikenmaailmaan oireet hävinnyt kun tuhka tuleen joten odottelen menkkoja rauhallisin mielin ke-to saapuvaksi :) päästään ainakin rauhassa katsomaan tutkimustulokset ja miettimään rauhassa tulevaa :)

Granger voimia sinne! <3

Anskunen kiitos tsempeistä! Mä en vaan pysty keskittyyn enään mihkään.. Ja sit etsijä voi ei.. Noh tiirailin vielä noita testejä noh tässä lopputulos.. Ylempi on testiajalla otettu ja alempi vasta
Äsken pihalla päivänvalossa.. Kummassakin kuvassa tän aamunen testi on ylempi..
Voi kauheeta mua nyh tää sit taas alkaa... Koettakaa kestää ;)

Muoks. Mun mielestä näissä siis ei mitään näy.. Mutta olipahan pakko vielä väännellä ja käännellä :D

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    224.1 KB · Katsottu: 163
Granger, pahoittelut ja paljon voimia :( Ei tähän osaa kyllä mitään viisasta tai lohduttavaa sanoa...

MadH, kiitos infosta. Ei se auta kuin odotella :)

Nuuhku, en mie kyllä kummassakaan kuvassa näe mitään, ainakaan tällä kännykällä :/ Parin päivän päästä uusiksi?

On. Ei menkkoja täällä. Onneksi on ollut vilkas ilta töissä, muuten ramppaisin vessassa vilkuilemassa alkkareihin :grin

Granger! Eikä! Voimia tähän hetkeen ja seuraavaan yritys kertaan! Raskaita asioita nämä.

Larissa: mä käyn jo nyt vilkuilemassa alkkareita kun menee tuo lääke ni tuntuu koko aika että menkat on alkanu. :)

Nuuhku: en minäkään nää :)

3 raskaustestiä käyty ostamassa :) kauppaan ajaessa Alko itkettää kun näin jo mielessäni tilanteen kun kerron appivanhemmille että saavat vielä yhden muksun ja se on tyttö! ;) mää tipun sit korkeelta ja kovaa ja liiskannun lättänäks

Oho, lähti kesken viestin... Haleja ja jaksamista Grangerille!

Kun joku päivittää listaa, minulle voisi laittaa testipäiväksi 5.10. En kyllä usko, että terokierrosta tärppää, mutta onpahan jotain, mitä odottaa :) :) ei ainakaan yrityksen puutteesta ole kiinni ;)

Heippa täältä taustalta, tulin kertomaan tännekin kuulumisia kun tässä ryhmässä tuli kuitenkin aikaa vietettyä ja paljon tukea saatua :) Eli tänään meillä oli nt-ultra ja kyllähän sieltä masusta viikkoja vastaava pikkuinen löytyi. Kaikki vaikutti olevan kunnossa, niskaturvotuksen tarkkaa määrää ei sanottu mutta alle 2mm, joten kuulemma siltäkin osin pitäisi asiat olla ok :)

Grangerille paljon jaksamista ja tsemppiä!

Kaikille paljon plussatuulia :)

Liitteet

• ultra.jpg
    ultra.jpg
    429.4 KB · Katsottu: 152
onnea mustikka hyvistä nt-ultrakuulumisista mashaAllah sinäki oot jo noin pitkällä aivan ihanaa. :)

anskunen juu minä täällä oon puhunu järkeä taasen miehelle ettei lankea ansaan, antais porukoittesa olla. parka totes et hänen perhe vihaa häntä ni minä totesin että kuule me ollaa sun perhe eikä me sua vihata vaan rakastetaa ni se iha helty.

Lucky en mäkään nää mitään :D ja samat sanat täältä kans tiputaan sit korkeelta jos täti eksyy kylään... Noh ei murehdita sitä vielä :)

Täällä on itse asiassa tissit hellänä.. Käytiin just saunassa ja suihkussa välillä tuntui.. Mutta nyt on hellänä :D

Takaisin