Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa, Kyllä siellä tuntuu olevan viidakon lait muutenkin siinä maassa käytössä :mad:
On siinä sulla sopeutumista.

Mie vaa jorisen tääl vaikkei mulla oo mitään aiheeseen liittyvää.Edelleen mennään niin ettei ees mietitä.Tai mie mietin,ajattelen miestäni rakkauden lasien läpi vaikka joskus väsyttääkin ja sen kautta haluttomuus voi iskee.Annetaan rakkauden roihuta ja kuunnellaan toista.Ehkäpä meille vielä yksi lahja suodaan jossain vaiheessa :)
Oikeesti oon niin ylpee itsestäni kun en tunne mitään hermoromahdusta vaikka kierron puoliväliäkohden mennään eikä mulla oo ovistikkuja eikä tuu.
Tänä aamuna päätin että nyt loppu mun herkkujen mussutus,jostain tän laihduttamisen pitää alkaa.Poistamalla "listalta" kaikki,mitä ihminen ei ravinnokseen tarvi.:p

Marikki, hyvältä kuulostaa toi sun päätös ja asenne muutenkin :) Meillä mies päätti jättää ne vähäisetkin saunaoluet pois ja mie jätän siiderit, pitäähän miestä tukea :wink

Freyja, munkin mielestä kuulostaisi valemenkoilta, jos tämä olisi jonkun toisen tilanne. Omalla kohdalla en jaksa uskoa moiseen. Hyvähän se vain on, jos siellä oli lyhemmät menkat :wink Mulla oli myös edellisissä kierroissa jotain 3:n päivän menkat, mutta uskon että se omalla kohdalla johtui siitä useamman päivän menkkoja edeltävästä tuhruttelusta. Nyt sitten ei ole sitä ruskeaa tuhrua näkynyt. Onnea tulevan oviksen tienoille ja koitahan ottaa tämä kierto rennosti! Sullakin alkaisi olla jo aika siirtyä tonne plussannesiin :wink

PERSE, iskeeköhän tässä vielä joku flunssakin päälle joka on jyllännyt töissä! Lämmöt koholla ja krapulainen olo (joka voi liittyä myös eiliseen salitreeniin :grin), nenä tukossa. Nyt ei ehtisi sairastaa, kun on niin paljon deadlineja tulossa töissä sellaisissa hommissa mitä muut ei osaa tehdä! Tämä tästä vielä puuttuikin, koska jos tulen kipeäksi niin sitten en voi mennä sitä kuvaakaan ottamaan :sad001 Älkääkä yhtään maalailko mitään haavekuvia, että "tommoiset oireet voi liittyä alkuraskauteen" nimittäin siihen onneen en nyt omalla kohdalla jaksa uskoa :grin

Muokattu viimeksi:
Kiitos, Mamia :) Mutta sähän taisit plussata jo ennen noita oireita ja täällä ei ole plussaa näkynyt. Nyt on menkat 1-3 päivää myöhässä, riippuu miten laskee ja eilen ihan puhdasta negaa.

Mutta larissa voisko olla että olikin vasta kiinnittymistä? Jos ovis olikin myöhemmin? Mä en muista sori mutta testasitko ovista?
Ja voi kyllä noi vois hyvinkin olla niitä alkuraskauden oireita ;)

nuuhku, kaikki on toki mahdollista... Testailinhan mie sitä ovista ja ehkä ovisplussankin sain, mutta en ole ihan varma oliko se plussa vai ei. Ovisoireita oli kyllä vaikka kuinka ja yli viikon ajan. Noh, ootellaan. Milloin sie testaat seuraavan kerran? :wink

Toivotaan todella sitä plussaa! Varmaan keskiviikkona olis vuorossa uus yritys :) sillon oiskin jo dpo 11-12
Ja hei mä en oo sit testaillu sitä ovista.. Että en kyllä tiedä onko sitä edes tapahtunu.. :D

Mut joo ällövaroitus vv:tä tulee kyllä aika lorinalla taas.. Eikös sillä kemmiallisellakin kierrolla tullu.. Täytynee käydä kattomassa mitä oon sillon kirjotellu :D

Voi toivottavasti plussaat nuuhku ja kaikki muutkin te piinailevat! Jännään teidän kanssa, kun oman kropan meininki on niin sekoa ettei jaksa paljoa toivoa :grin Plussaatte nyt sitten touko- ja kesäkuiset täyteen :wink

marikki: viidakossa oi viidakossa asuu gatusa... heh... pakko keventää, otin pikku levot ni on parempi olo ollu ja neiti vetää aamun päikkäreitä parhaillaan.

nyt lisää plussia kehiin jookos?

mikähä muhu iski yhtäkkiä mun tekee mieli alkaa tehä ite hilloja ja soseita esim omenasosetta/hilloa, appelsiinimarmeladia yms. granaattiomenamehua. ja päälle vielä haluan alkaa leipomaan esim omenahillo täytteisiä bostonpullia...mielitekoja vissii tai sit vaa iski sellai kotiäiti puuska, pitää tehä lista ukolle että ostaa Eidiä varten tarvikkeet ni minä pistän tuulemaan inshaAllah. tosin nyt ku tekee mieli ni se ei takaa että parin viikon päästä on sama olo :) nii joo ja sit yhtäkkiä tuli pakkomielle että mä haluun tehä villalankaa ite... juupa raskaanaollessa on outoja haluja...

Larissa tiedäthän että alkuraskaudessa voi herkästi tulla flunssa tai flunssainen olo,... Vinkkivinkki ;)

Gatusa, mulla taas on kauhea himo ostaa mehulinko ja alkaa tekemään kaikenmaailman mehuja mm. oman kasvimaan antimista. :grin Pirun kalliita vaan ovat noi koneet niin koitan ensin löytää käytettynä ja jos innostun enemmän niin sitten ehkä raaskin investoida :wink

Minkki, no tiedän ja koitan olla ajattelematta tommoisia :grin

larissa kuulostaa iha suunnitelmalta. mul oli tässä hiljan että minähä en mitää leivo enkä tee ku motivaatio meni kokonaa mut nyt sit oon taas iha toisella mielellä ni naurattaa vaan että mähä oon ku tuuliviiri täällä nyt. mul on ikävä yhtä turkkilaista mehua jota täällä myydää joissai isommis marketeis ku siin on granaattiomenaa, viinirypäleit yms...aivan ihanan makusta ja virkistää etenki jääkylmänä. pitää joku päivä kertoo sen mehun hyvitä terveysvaikutuksista ja pyytää sitä ostamaa vedoten mikä on mulle hyväks ni on myös vauvalle hyväks :)

Nyt leidit peukut pystyyn että huomenna auto jota menemme katsomaan olisi SE auto :iroc
Ois 9hlö neliveto diesel - ihan ku siinä ois yks "ylimääräinen" istumapaikka.... :smiley-angelic002 Ja perjantainahan sitä sais jo testaillakki. Katsellaan, viimeistään 25.9 testaan ellei täti oo saapunut. Voi hiisi, menispä kerranki kaikki just eikä melkee täydellisesti! Meillä on aina todella huono tuuri :smiley-angelic001

Larissa.Mulla on ollut nyt kesto flunssa pari viikkoa. :)

Gatusa.Kyllä sulla on inhottavat appi vanhemmat kun tommosta tekevät ja käskevät tekemään.. :( No onneks sun miehes on fiksu eikä puolusta niitä tossa asiassa..

Täälä eka neuvola varattu. 3.10 olis ja sano et ne ei kuulemma ota multa sitä papa näytettä siellä 30.v seulonnassa. Et täytyy soittaa ja peruu se..

Heipsan vaan kaikille! Ilmoittaudun jälleen tänne läsnäolevaksi, kun tätä yrittämisen aloittamista siirrettiin eteenpäin... Nyt kuitenkin siis ekaa kiertoa mennään ja jännätään ens viikolla testin kanssa. Tsempiä meille :wink

Onnea hurjasti muillekin yrittäjille! :)

Larissaa kiusataan nyt urakalla :) mäkään en erityisemmin ole perillä mun kierrosta

Gatusa: pesänrakennus vietti iskenyt nyt pahemman kerran. :) Boston pulla kuulostaa sika hyvälle. Ootko sä muuten mitään suomalais ruokia tehny siellä. Mitä ukkos tuumaa.

Äsken trimmeröidessä tontin rajoja tuli parikin kertaa oksennus suuhun :/ johtuukohan tuosta lääkkeestä. . . Vähän huono olo muutenki. Alakertaan mä tuon lugen laitan että kai haittavaikutusten pitäisi olla vähäiset. Alamahassa on kokoajan sellanen paineen tunne :) oireita oireita täällä kehitellään salaa koko aika...

brit tsemppiä auton hankintaan kuulostaa hyvält autolt... :)

loora tsemppiä neuvolan odotteluun, juu no ku pysyy tarpeeks kaukana ni ei ol hätää mut puhelinnumerot on vaihettava iha oman terveyden takia jo.

tervetuloa tiiti ja plussatuulia :)

lucky en ol suomalaisia ruokia tehny ku ukko tykkää hein perinteisistä ruuista mut tarkotus ois totuttaa se muuhunki tässä jossai vaihees kunha varat antaa myöten, just saatii katos vuokra hoidettua. juu näköjää pesänrakennusvietti iski kunnol päälle, jos mä jotai leipoisin ni tiiän että menis nopeest parempii suihin koska esikko rakastaa kaikkee mitä leivon ja ukolleki ku antas maistiaisen ni pelti vois tyhjentyy nopeest :) täällä noi hillot ja marmeladit on metallisis säilykepurkeis eikä tavara todellakaa näytä siltä mitä sen pitäs olla ni mul on hinku tehä ite nyt hillot sun muut. esim ukon tuoma päärynämarmeladi/hillo on mansikkahillon näköstä eikä ole kyllä päärynää nähnykää paitsi kuvassa, makuki on iha keinotekonen. parempi että minä teen ite jos jotai haluan syödä :)

Tiiti, tervetuloa jännäämään! :)

Lucky, kuulostaa lupaavalta :wink Kertoilehan meille sitten kaikki oireet niin saadaan fiilistellä! Joo kyllä piinataan! Mielestäni tilasin simppelin kierron eli ovis joko selkeästi on tai ei ja sama menkkojen kanssa. Tilaus vissiin hukkunut matkalla :grin

Takaisin