Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin piti vielä pahoitella tädin kohdanneita ja onnea uuteen kiertoon..

Harmony: mulla oli ovis kans tässä viikonlopulla, en tosin koskaan onnistunut sitä tikuttaan mut muut merkit todistaa:wink

Larissalle toivon plussatuulia! Josko se ois se plussa kuitenkin jos ei tätäkään näy!

Ja nyt ollaan siis ovis hyödynnetty, vaikka mulla meinas mennä hermot jo kun ovista ei kuulunu, tää on niiiiiin tuttua touhua tää odottelu kun ennen pillereitä sai aina odotella et koska ne tulee...

Ja kiva et ei muillakaan oo seksiä ihan jokatoinen päivä kuukauden läpi, oviksen aikaan nyt on enemmänkin mut menee välillä useampi viikkokin ilman. Ennen mies oli innokkaampi mut nyt oviksen aikaan mäkin oon ollu enemmänkin se aloitteen tekijä :wink Ja sillon kun asuttiin pikkasen kauempana toisistaan oli harvemmin yllättäen.

Tänää ois pikkuhiljaa tarkoitus sinne salille mennä.

Mukava kuulla et muutkaan ei saa ovista tikuilla välttämättä näkyviin, ja voihan olla et ens kierrossa onnistaa paremmin.

huoh, te kirjottelette niin paljon että en taaskaan muista mitä piti kommentoida/ sanoa nyt kun olis hetki rauhaa rustailla...:grin mutta juu joku tais mainita venäjää opiskelevansa, olikos kauankin jo opiskeluja takana? ja larissan plussaa tahi menkkoja odotellessa...:wink
tääl on näköjään petipuuhien määrästäkin keskusteltu, meillä on aika tasaseen sen muutaman kerran viikkoon, tosin menkkojen aikaan ei, sinänsä eihän sitä mikään estäisi, on vaan niin sottaista:rolleyes::grin
niin juu jossain vaiheessa oli puhetta myös että miehet ajattelee tuon raskautumisen tapahtuvan heti ja helpostikin, niin myös täällä, jonkilaista "hämmästystä" ollut havaittavissa miehessä kun menkat onkin alkaneet...:p
sitten hiukan omaa napailua, menkat kestikin "vaan" 5 päivää sen 7 päivän sijaan, jei! :)

Meillä naimisiin menon jälkeen on petipuuhat vilkastunut kovasti, ennen ne jäi lähinnä viikonloppuihin :) Tuntuu kyllä myös, että ehkäisyn poisjättäminen on mulla herättänyt taas halut ja mies siitä kovasti tykkää ;)

Kuulin tässä, että siskoni on raskaana ensimmäisestä yrityksestä. Ensimmäistä odottaa. Olen totta kai hirmu onnellinen hänen puolesta, mutta tuntuu se hiukan ikävältä, kun itsellä ei edes normaali toiminta alkanut ilman lääkkeitä... Mutta jos meilläkin tärppäisi pian, olisi lapset hyvin saman ikäisiä! Nyt siis sormet ja varpaat ristissä, että kohta on meidänkin vuoro :)

Kyfi86 nyt alkoi vasta toinenvuosi kansalaisopistossa, eli ihan alkeissa vasta :)

Ja Marikkille kiitos tsempeistä. Tuntuu että ollaan jo voiton puolella, kun yritystä jo on. :) Onneksi läheisyyttä on ollu aina senkin edestä. Paljohan ne puhuu että jos aloittaa peti puuhat liian nuorena, se kostautuu myöhemmin. Oltiin molemmat 13 vuotiaita, vaikka silloin muka niiiin aikuisia ; D

aivan juu sabetti :) pitäisi ottaa itseä niskasta kiinni ja palautella enempikin mieleen opiskeluja ja muutenkin työn puolesta sanastoa opetella. välillä on haaveissa ollut että jollekin preppauskurssille pääsisi..

Voi ottaa papan raskaana.

Sabetti voi kääääkkkkkk tota en ois halunnut kuulla koska mulla on juuri 13 v tyttö! Äääwwekkkkk mulle tekee jo tiukkaa ymmärtää että mun 20 v tyttärellä on seksielämä poikien jutuist en haluu ees tietää ( valistuksia annettu ainakin tyttöjä maisemia)
13 v on kyllä niin fyysisesti kuin henkisestikkin niin raakile,ettei ihme että heijastuu sit johonkin hetkeen.Oma kehonkuva voi häiriintyä aikaisesta tai vääränlaisista seksikokemuksista.

Sorry nyt pääs tää mun " vanhatäti" esiin :) se välin vaikuttaa itseen sekin et missä vaiheessa elämää omat lapset taarii koska äitiys on elinikäinen sitoumus...minunkin äidille mie oon lapsi josta hän huolehtii ja huolta kantaa.
Huikea ajatus,eikö?
Vauva ja äitiys ei oo pelkkiä muotipotkareita ;)

Noh larissa! Miten on oliko se täti tullu kyllään vaiko eiköa? :) voi ei mua jäntskättää!! Koskaseuraavaa testiä? :)

Ai niin tässä mun tän aamun nega :D

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    387.5 KB · Katsottu: 157
Nuuhku, pahoittelut negasta mutta edelleen aika hätäisenä testaat :grin :winkTäällä ei tapahdu mitään. Koko yön aikana ei ole tullut mitään siteeseen o_O Viimeistään torstaina testaan (perjantaina olisi se tatuointihomma), jos menkkoja ei kuulu.

Tosta pupuilun määrästä oli puhetta, niin meillekin se vaihtelee. Välillä saattaa olla useampi viikko kuivaa ja sitten päiviä putkeen lempeä :grin Hellyyttä ja flirttiä on kyllä päivittäin ja siitä on pidetty kiinni :) Eksän kanssa oli pitkiäkin aikoja jolloin ei edes hipaistu toista ja sitä virhettä en enää halua toistaa. Eli nykyisestä murustani (ja itsestäni eli meistä) pidän kyllä hyvän huolen :Heartpink

Larissa jännittää sun puolesta. :grin

Hei kertokaas mulle viisaammat. Mulla siis luultavasti ovislimoja tullut eilen illalla ja tänään aamulla. Onko liian myöhäistä, jos tänään heilutellaan peittoja vai onko vielä mahdollisuuksia? Eilen oli taas niiiin väsynyt, ettei jaksanut ajatellakaan koko asiaa. Kyllä tuo 1v taapero vie vaan voimat molemmilta, iltaisin ei pahemmin mitään jaksa tehdä :confused:

Mukavaa alkavaa viikkoa ja plussatuulia! :notworthy

Nennahh, kiitos :) Mulle riitttäisi tosin vähemmänkin jännitystä :grin Toki teillä voi olla vielä mahiksia, ei kannata heittää tilaisuutta hukkaan! Vasta sitten kun on "kuivaa" oviksen jälkeen (edes yksi päivä) voi ajatella oviksen olevan ohi :) Tosin tämän kierron jälkeen en omasta kropastani osaa enää mitään sanoa, en oviksen enkä menkkojen osalta :grin:grin:grin

On. Mielessä kävi myös, että entä jos tämä on anovulatorinen kierto ja siksi niin outo..? Tosi selkeät ovis oireet oli kyllä, mutta se ovisplussan saaminen venyi viikolla silti en ole ihan varma oliko se plussa vai ei. Millainen vuoto menkkojen tilalla tulee, jos ei ole ovuloinut, onko kellään kokemusta? Googlettelemalla en tullut hullua hurskaammaksi... MadH?

Muokattu viimeksi:
huomenta kaikki ihanat, mitä kuuluu?

nuuhku pahoittelut negasta, inshaAllah muuttuu plussaks :)

plussatuulia kaikille tasapuolisesti.

täällä huonosti nukuttu yö ku viimiset 12h on ollu sellast että oon kärsin hirveestä stressistä taasen ja yöllä sit juttelin ukon kans asiat halki ja päätettii yhes että pysytää kaukana hänen porukoista iha oman turvallisuuden ja onnen takia. heillä ku on taas nää omat suunnitelmat mein varalle etenki nyt ku ootan lasta ja ollaa jo 26+2 menossa...näköjää siellä yritetää nyt kaikin keinoin saada aiheutettua mulle keskenmeno taas aiheuttamalla stressiä ja murhetta enemmän ku laki sallii. ukko iteki totes että jo on sitkeitä tapauksia ku haluavat jonku elämän tuhota. no eipä onnistu inshaAllah. neitihä reagoi sit stressiin ja huonoon oloon sillä ettei meinannu nukkua ollenkaan, vasta ku juttelin ukon kans asioist hän nukahti ja aamulla aikasin alotti jumpan taas. nyt on kuitenki huomattavast kevyempi mieli ja parempi olo ku ei tartte olla huolissaa asioista.
no aamu oliki sellai että hyvä että pystyssä pysyy, huimannu tosi paljon joten tänää ainoastaa lepoa ku ruoka on tehty valmiiks jo ja neulomista...

Täällä nyt dpo 10.. Lauantaina ko yskäsin, nii tuli repäsykipu tuonne alavattaan.. Sen lisäks nipistelee välillä, toivotaan nyt parasta!:P

nuuhku, arvaa kuolenko mie tähän pohtimiseen että mitä on meneillään?! :grin Ei kylläkään ole kovinkaan toiveikas olo plussaamisen suhteen, kun eilenkin oli nega. :sad001 Milloinkahan kannattais ottaa neuvolaan yhteyttä ja pyytää vaikka verikoetta? Ei ne varmaan siinä vaiheessa vielä ota todesta, jos viikon loppupuolella soitan kun on viikon myöhässä (tai siis olettaen että se tippa verta ja kivut ei ollu mun menkat).

Joku kyseli papa näytettä. Kyllä muistaakseni mulla otettiin PAPA viikoilla 14-16. Ekassa raskaudessa, ku oli ollut epämääräistä vuotoa.

MIRA jeeee jännitetään yhdessä sit kuun lopussa iA. MARIKKI kerran äiti aina äiti ;) omat lapset eivät ikinä kasva. Hhhhh hhhhh

Nuuhku pahoittelut negasta! Odota vielä pari päivää. Aikaisin testailussahan on yleensä se ongelma, että aikaiset "keskenmenot" (jota on kuulemma paljon hedelmällisellä naisilla) huomataan ja sit mieli on maassa.

Muistan itse, ku oli keskenmeno ennen esikoista. Menin lääkäriin rv 6 niin siellä oli yleistä keskustelua lääkärin kanssa. Oli kyl ihana lääkäri, lämmöllä muistelen häntä. Joo siis hän kyseli, et milloin tein ensimmäisen testin, oireet jne. Sit kerroin et tein jo enne kuukautisia. Sit hän sano totisena, et jatkossa tee vasta, kun kuukautiset OVAT MYÖHÄSSÄ. Kysyin mix niin hän perusteli, muuten saatat huomata "vale/harjoitusraskauksia" joita et muuten huomaisi. Kysyin et onko yleistä, ja en muista tarkkaan sanasta sanaan, mutta vastaus oli jotain tyyliin "aika yleistä" tms.

Mutta kyllä se itsehillintä on vaikeaata, tiedän itsekin sen ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Loora, multa ei otettu tota seulontapapaa raskauden takia. Se seulonta-aika osuikin johonkin kesään ja LA mulla oli silloin syyskuussa. Eli eivät ota enää kun raskaus on edennyt riittävän pitkälle. Mä sitten onneksi ehdin vielä joulukuussa käymään, niin ei jäänyt kokonaan välistä tuo virallinen 30-vee seulonta :)

Larissa, tää on ihan liian jännää!! Ihan niin kuin nuuhkukin sanoi :grin

Tiedättekö, tasan vuosi sitten makailin (tai oikeastaan seisoskelin kun ei maata pystynyt) synnytyssalissa :Heartred Muistaakseni näillä main supistukset tuntuivat jo vievän kaiken energian ja rupesin jo epiduraalia toivomaan. Tästä vielä vajaa 5 h niin syntyi tuo esikoistyttö! :Heartpink

Larissa en tiedä miten "ystävällinen@ neuvola on teillä, mut meillä eivät varmaan edes suostuisi. Onkohan terveyskeskus parempi??

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin