Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sabetti: itse en alkuun käyttänyt ovistikkuja. Kerran kun tuli jokin ovistesti-mainos, ukko kysyi olenko tuota dopingia hankkinut. siitä kului vielä tovi, kunnes
lopulta ostin Yliopiston apteekin omia tikkuja ja toimin ohjeiden mukaan. En saanut ovista esiin niuden avulla, joten luovuin niistä..
Kun menkat loppui, pyrittiin puuhastelemaan joka toinen päivä ja mahdollisuuksien mukaan vielä aamulla (silloin siittiöiden määrä suurimmillaan, jostain näin luin)..
Ukolle en tästä aikataulutuksesta puhunut, oli tyytyväinen silloin :p ja samoin kun nyt lopulta tuli positiivista testiin :)

Larissa mut noista onkin sit hyvä lähtee plussa kiertoon! :)

Ehkä mä vaan niin odotin sitä sun plussaa jo nyt että en voi käsittää että menkat alkoi.. ;)

Larissa: En ole tässä yritysvaiheessa käynyt tutkimuksissa vielä. Mennään kyllä sitten jos vuosi tulee täyteen. Mulla on siis poistettu toinen munanjohdin. Koska munasarjat on molemmat olemassa, pitäisi ovulaatio tulla ihan normaalisti joka kuukausi ja olen kyllä tikuttelulla sen löytänytkin. Pulma on siis siinä, että munasolulla ei ole reittiä kohtuun silloin kun ovis tapahtuu tuolla puolella. (tosin on niitä ihmetarinoita vatsaontelon kautta toiselle puolelle kulkeneesta munasolusta, josta on sitten tullut plussa). Silloin kun mulle tuo operaatio tehtiin lääkäri sanoi että ihan normaalisti voin raskaaksi tulla, joten siihen tässä nyt toistaiseksi yritetään luottaa. Varsinkin kun kaikki muu näyttää normaalilta (säännöllinen kierto, riittävän pitkä aika oviksesta menkkoihin, ei tuhruttelua jne.).

Pitäis osallistua aktiivisemmin tähän keskusteluun täällä niin pysyis paremmin mukana.
Larissalle pahoittelut menkoista! Olikohan joku muukin kohdannut pettymyksen...
Tervetuloa kaikki uudet!

kp 21/30-35. En saanu ovulaatiotikkuun tasavahvoja viivoja :( kp 17 oli ehkä vahvin viiva ja siitä nyt haalistunut joka päivä, tänään ei ollut enää haamulaista kummempi. Tänään kuitenki tullut kirkasta venyvää limaa :=0 mitä lie tarkoittaakaan... Menkkoja odottelen alkavaksi aikaisintaan 25.9, jolloin kierrosta tulisi 31 päivän mittainen. Testaamaan en kuitenkaan ala ennen kuin ehkä sunnuntaina... :) Mutta tuskin siihen tarttee mennä, ei taida olla tää meidän kuukausi :( vaikka pupuiltu on kyllä ahkerasti ;) mutta kun ei löytyny sitä ovista :(. Ja jotenki turtuu, jos ei kerran oo tärpänny 8 edellisen yrityskerran aikanakaan, niin ei kai nytkään?

Voi höh.. Puolet mun viesteistä on hävinny johkin... :(
No mutta ei kannata yllyttää hullua ja pitihän se nyt sitten kerran jo dipata ja kas kummaa nega :D
Välillä on niin menkka olot hyi ja välillä sattuu niin nivusiin että huh... Saas nähdä tuleekohan täti kyläileen..
Ja plaah! Sanon minä :D

Okei eli positivisella asenteella vaan eteen päin Aida :)

Pahoittelut nuuhku negasta, mutta tosi aikaista sulle oli vielä testata! Ehkäpä plussaksi vielä muuttuu :wink

Mulla oli juuri tuollaista epäselvyyttä Junttura oviksen kanssa! En saanut sitä oikein tikutettua ja viikko sen jälkeen kun oli vahvimmat ovisoireet jo olleet alkoi kumma kirkas lima, joka kesti ainakin viikon. Mystistä!

Hmmmm....voiskohan ne menkat vaikka oikeasti alkaa eikä piinata mua?! ÄLLÖVAROITUS! Aamupäivällä tuli se tippa verta kuukuppiin ja nyt ei näemmä koko loppu päivänä mitään (limaa vain) vaikka kipujakin oli! Pakko laittaa side yöksi, kun eihän tota kuppia meinannut saada pois kun alakerta oli niin saharaa! :eek: Ehkä huominen olis sitten se kp 1.

Muokattu viimeksi:
Larissa! Mulla oli myös parina päivänä kuukupissa verta ja verensekaista limaa ihan pikkasen kp 28 ja 29. Piti tuollloin menkkojen alkaa. Sit menikin pari pävää, eikä kupissa ollut enää mitään vereen viittaavaa. Ja plussa sieltä lopulta tuli. Eli odottele rauhassa hanojen avautista, ennen kuin kp 1 alat laskemaan. Eihän sitä koskaan tiedä.

Eli takapakkia joudun nyt ottamaan ja piina vaan jatkuu. :eek: Löin vaan kuukupin paikoilleen kerta aamupäivästä se tippa vertakin tuli ja kipuja oli niin kuvittelin että nyt olisi täysin menkat päällä ja hanat auki, mutta ei! Kiitos kommentista Sintti :) Ei tää kroppa päästä mua helpolla :grin

Muokattu viimeksi:
Larissaa koetellaan. :) kestävästä. Miks mulla on olo että sieltä sulle plussa tulee jos ei huomis iltaan se kuppi täyty :)

Saas nähdä mitä ihmettä tapahtuu Lucky. Miksi tämän kierron piti mennä tämmöiseksi jännitysnäytelmäksi... Kuitenkin huomenna aamulla on verilöyly-meininki jo :grin:grin:grin

Mulle joku uuttera lisätä testaus päiväksi 30.9 se ois jo vaihteeks paljon myöhässä, ihan 5 päivää oviksesta laskettuna

JUNTURA harmi et mieli sulla maassa. Mut 8 yk ei ole vielä hirmupaljon vaikkakin varmasti siltä tuntuu :( et kyllä vielä on teillä aikaa. Dont worry, be happy!!!! Isooooooooo symppishali sulle ;)

Mun systeri nyt odottaa vauvaa 9 vuoden yrityksen jälkeen. Im so happy for her. Maasha Allah

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Luckylle päivä lisätty :wink

nuuhku 14.9. -->
Anskunen 17.9.
Aida* 18.9.
-Nennu- 19.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Johanna..25.9
Nennu 25.9.
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
lucky87 30.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
sabetti 3.10.
DarkMimosa 5.10.
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Rosebud?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
Kaziska?
Nessu?
Elli28?
Silv?
Mimi?
SuNWay?
Larissa?
Kyfi86?
Pandakarhu?
Freyja86?

( yht. 37)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84 (yht.30)

Kiitos tsempistä Harmony tiedän ettei periaatteessa oo vielä pitkä yritysaika, mutta mie oon jo niin vanha (36v) että pelottaa! Olis pitäny aikanaan painostaa ukko aiemmin näihin vauvantekopuuhiin.

Larissa, aika jännä että ihan samanlaisia kuvioita. Toivotaan että saisit nyt omaan tilanteeseen selvyyden. Epätietosuudessa on inhottavaa olla.

Hui Larissa..Jännäks menee!! :signs003Toivotaan et + tulis! Itse päätin viimekuussa, kun testeihin tuhlasin yhden jos toisenki euron, et tässä kuussa oon viisaampi:oops:Mut nyt jo tekisi mieli testata:grin kp 21/28-29:)
Kun ootte tilannueet noita testejä tuleeko ne sellaisissa paketeissa, ettei erota muut mitä siinä on. Tyylin ei lue isolla RASKAUSTESTEJÄ:p

Larissa tästähän tuli ihan kunnon jännärinäytelmä!!!!! Uuuuuuh toivotaan et plussaaaa tulee ja PIAN!!

lucky87 mehän sit yhes jännitetään kuun lopussa mitä testit näyttää ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Larissalle peukut että sulle kävis samoin kuin mamialle :)

Sabetti,onnittelut avautumisesta,joka on ihan varmasti ollut suuri asia.On se jäätävää,miten sitä voi vaan unohtaa koko seksin.Meillä meinas mennä kyllä aika kuivaksi homma,ja osittain funtsin että 2v yritystä takana ja ollaan koetettu tsempata oviksen aikaan vaikka hampaat irvessä.Itku tuli kun mies sit jälkikäteen sanoi ääneen,mitä olin kirjoittanut esitietopapruun kun klinikalle siis hedelmöitysklinikan asiakkaiks mentiin,olin laittanut yhdyntöjen määräksi kuukaudessa niin 3.KOLME.Ja mies kun sanoi että mua kiinnostaa vain kolmena pv kuussa,niin kyl tuntui pahalle.Nyt oon tietoisesti tsempannu ajatusmaailmaa ja alkanut katsella miestä läpi kuukauden rakkauden lasit silmillä.Se intiimiyhteys on kuitenkin oikeasti kauheen suuri asia vaikka ilmankin voi olla.Ja teidän tapauksessa,oi,mä niin ymmärrän kuin vaikeaa on aloittaa,,,huuh se on niin iso juttu.Mie naisena jotenkin koen sen kauheen pelottavana tilanteena kun pitkästä aikaa,no meil pidin tauko sen kuukauden,niin ollaan yhdessä,niin päästä se mies tosiaan sisään ,on pelottavaa.Naurattaa et jos itse on harrastanut seksiä elämänsä aikana sen 26 vuotta ja sitten jännittää "ekaa kertaa" kuukauden tauon jälkeen,niin mitä se on 3 vuoden jälkeen.
Rispektit siis,ja älyttömän paljon voimai tsemppiä ja hellyyttä rakkautta kuvioon <3
Ja kaikille anteeksi näin yksityiskohtainen fiilisten availu

Marikki: Täällä on kans jo paljon tuo 3x/kk seksiä 2x kuussa on lähes aina.. Lähinnä jo senkin takia kun mies reissuhommissa. Sit viel että pitäis pystyä ajoittamaan puuhastelut siihen ovikseen jota näköjään tapahtuu tosi harvoin näköjään. Mies sit tietty ajattelee että haluan vaan sillon kun on ovis... ei se niin mee :) vaan yleensä ukko on joka kieltäytyy ja mä annan vaikka ei tekis Mielikään. Nyt tän viikon aikana ollu 2x puuhastelua ja ihan huippua sellasta ja viel tuo ehkä oviskin tähän samaan saumaan ni on ollu hyvä tuuri. Pääsee oikeesti onneaan testaamaan kuinka tässä käy. :)

Larissa.Oi että jospa sieltä se plussa vie tulis.. :)

Freyja.Pahoittelut tädistä.. Sä saisit kyllä jo siirtyä plussanneisiin..Olis ollu niin kiva ottaa sut mukaan toukokuisiin kun ollaan täällä melkeen yhtä pitkään roikuttu. Pidän sulle peukut pystyssä et pian plussaat. :)

Lucky.Teillä kuulostaa hyvältä kun ovis on noin hyvin hyödynnetty.. Nyt vaan parin viiikon päästä plus,plus.. :)

Uusille tervetuloa ja Plussia testeihin kaikille.. :)

on.Hei tietääkö kukaan voiko raskaana ottaa papa näytteen?? Mulla on kolmekymppis tarkastus 18.9 ja aloin miettiin et uskallanko mennä sinne?? Tein taas tänäänkin testin ja oli inan tummunut taas.. :)

Takaisin