Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Plussa tuo loora minusta on :) Ainakin kännykän ruudusta näkyy selkeästi! On selkeämpi kuin mun viime plussa :) Joten varovaiset onnittelut ja toivotaan että viiva vielä vahvistuisi!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Loora: positiiviselta näyttää!!! Tarrasukkia sinne! Itsellä myös maanantaina kaksi viivaa ja varovaisen onnellinen (km myös takana)..
Eiköhän meillä molemmilla mene nyt kaikki hyvin, ja saadaan nyytit syliin toukokuussa:gen014

Kiitos teille ihanaiset.. :Heartred Toivottavasti on tosiaan sitkee sissi nyt.. Nää jomotukset mua vaan pelottaa kun ei esikoisesta ollu moisia mut kai nää raskaudet on erillaisia..Sitäki miettiny et voiko vaikuttaa just se et ei oo eka raskaus ni tuntuu helpommin jomot??

loora mulla oli menkkojen alkamisaikaa järkyt menkkakivut mut ei alkanu vaan oli tosi vahva plussa sillo, muutenki eka kolmannes oli sitä jo että liitoskivut yms vaivas jo eli iha normia voi olla. :) ne vaa on mulla pahentun mitä pidemmällä ollaa.

Loora onnea! Kyllä se plussa vaan on! Ja kyllähän ne kaikki raskaudet voi olla erilaisia ja eiköhän ainakin toivotaan että tämä pysyy mukana loppuun asti! <3
Ja hei toivotaan että tästä alkaa uus plussa aalto!
Larissakin kerkee plussaan sunnuntaina ;)

Onnea loora84, selkeä plussahan tuo :Heartpink ei muuta kuin tarrasukkia matkaan :)

Kiitos kaikille! Googlettelin päivän tässä vaihtoehtoja ja niinhän se tosiaan on, että suurin osa kokemuksista kallistuu keskenmenon puolelle, mutta toisenlaisiakin lopputulemia tavataan elossa :)

Mietin, että ultratessa silloin ennen raskautumista (mutta samassa kierrossa) gyne sanoi, että follikkeli oli vielä aika pieni ja ovulaatio vasta tulossa. Ovisplussa pärähti kuitenkin aika pian, joten ehkäpä tää vaan on tehty superminirakennusaineesta!

Minä tikutin vielä tänään ovista, vaikka se oli jo selkeästi alku viikosta, halusin lähinnä kokeilla mitä ne näyttää missäkin kierron vaiheessa, miten voi tulla vieläkin ehkä tason vahvuinen viiva eli siis selvästi haamua parempi muttei ihan kontrollin tummuus?

-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.

Loora, kiitos onnitteluista ja nyt saankin sit heti onnitella sua plussan johdosta!! :)

Nuuhku, kuin sää voitki muistaa jotain mitä sanoin varmaan aikaa sitten :D hee!

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista sekä poikalupauksesta madh :) ja hääpäivästä!! <3

loora onnittelut! kyllä se minustakin plussalta näyttää :) muuten olikin vähän kurjia uutisia. voimia grangerille! kaikille tsemppiä joille tullut negaa tai menkat :(

Kiitos kaikille :)

Joo Larissa yritän kovasti puhaltaa sinne päin ja muillekkin..:wink

Oon kyllä niin yllättyny tosta viivasta kun olin niin varma et tää kierto on menetetty..Ehkä toi negatiivisuus oli oire. :grin Toivottavasti saan pian vahvemman viivan niin uskon kunnolla..

Madh niinpä... Miten mää voin muistaa koska musta tuntuu et mulla on muutenkin kultakalan muisti :D noh se vaan on jääny mieleen ;)

Larissa: oviksesta tai siihen viittaavista tuntemuksista ei ollu mitään tietoa. Ainoastaan hieman 1-2 päivänä kirkasta ja venyvää valkovuotoa... eli en oo tikuttanut etten turhautuisi ku viime kierrossa en ilmeisesti ovuloinut ollenkaan. Nyt on muutenki sellanen ihan hyvä fiilis. Eikä sitä vaalean punaista valkkaria eikä verta ole enää tullut iltapäivän aikaan. Voihan se olla että puuhastelut oli niin "rajuja" äkkiseltään että limakalvot sanoo poks. :D ja illalla sit vähän oikeaa nivusta pakotti... tiedä sitten.

Juu niinku sanoin että hyvä fiilis tällä kertaa ollu!!! Pakko hehkuttaa kun yleensä aina jotai negatiivista sanottavaa ollu musta. Kävin sienessä. Karvarouskuja oli pilvinpimein lisäksi Haaparouskuja, herkkutatteja ja voi tatteja lähti mukaan. :) sienet keitetty ja huomista suolausta odottelevat tuolla. Tateista nesteet poistettu ja nyt pakkasessa odottelevat käyttöä. Omena piirakan tein myös. Hyvää oli! Olishan se kiva jos tänne se pikku sisarus tuolle meijän pojalle saatais viel joskus.

Joku kyseli että kerrotaan jotai tietoo meistä ni....

Mä täytän 27 viikonpäästä. Mies on 30. Esikoinen täyttää 4. Perheeseen kuuluu vielä pikku koira. 5 vuotta yhteis eloa vaihtelevalla menestyksellä tuon isännän kanssa eletty. Vuosi tulee loppuvuodesta kun toisen maksun yrittäminen aloitettiin "virallisesti" . Ehkäisyä ei aiemminkaan käytössä kun n. 3 kiertoa pojan syntymän jälkeen kiertohäiriöihin. yleensä keskeytyksellä menty. Ja sit vaan ei oo tärpänny. Esikoinen sai alkunsa terolutin eka kierrosta. Nyt ei ole tärpänny teroluteillakaan ja lugesteronia en ole päässyt kokeilemaan kun en löytänyt ovista viime kierrossa. Clomifeni resepti olis ens kiertoon apteekissa mutta en ole vielä päättänyt aloitanko sitä vai en. Vai jätänkö kierrot vähän niinku Herran haltuun ja katson hetken miten kauan kestän epäsäännöllisyyttä. Hyvä olo varmaan siksikin kun ei mitään ylimääräisiä hormoneja ole tullut syötyä.

Takaisin