Mäkin menin ja möläytin useammallekin kaverille et aletaan yrittää vauvaa, ne oli ne kaverit, jotka ei tuonu viime viikonloppuna viinipulloo
Ja ei oo onneks kukaan alkanu kyseleen. No mies eilen sano kun sanoin sille et ei ollu ne labrakokeet ihan kohillansa et ota lisää lääkettä, ei oo ihan nii yksinkertaista, kun kuinka paljon vai pitääkö vähentää??? Vaikuttaako toi pillerien lopettaminen? Pitääköhän sitä juua huomenna illalla yks viinipullo puokkiin... Saa nähä.
Muakin on noi raskaana olijat itkettänyt vuosia. Enää ei kun itsekin voi olla koska tahansa raskaana.
Ihanaa Nennu et oot pitkällä kierrolla raskautunu ja noin monta kertaa, se luo toivoa
Kun mulle tosiaan gynekologi sano et 36 kierrossa ei välttämättä ovuloi ja nyt näyttäsi just sellainen kierto olevan
. Kun mulla jo epäilys herää et ollaanko me jo liian vanhojakin.... Kun just tällä viikolla siedätyshoitaja sano et ei meillä kiirus vielä oo mut 30+ ollaan tosiaan molemmat.
Larissa pahoittelut negasta ja tsemppiä uuteen kiertoon!
Muakin on noi raskaana olijat itkettänyt vuosia. Enää ei kun itsekin voi olla koska tahansa raskaana.
Ihanaa Nennu et oot pitkällä kierrolla raskautunu ja noin monta kertaa, se luo toivoa
Kun mulle tosiaan gynekologi sano et 36 kierrossa ei välttämättä ovuloi ja nyt näyttäsi just sellainen kierto olevan Larissa pahoittelut negasta ja tsemppiä uuteen kiertoon!
Nyt ei saa lannistua, toinen inssi tehtynä ja toivoa ei todellakaan kannata nyt kadottaa.
Et masennu vaikka negaa näyttikin. Ite oon yrittäny kans olla positiivisella mielin joka kierrossa. Yrittänyt aina asennoitua ettei maailma siihen kaaju jos menkat alkaa tai nega tulee. Viime kierrossa oli eka kerta kun pettymys vyöryi ylitse niin että itkua väänsin kun menkat alko.