Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin menin ja möläytin useammallekin kaverille et aletaan yrittää vauvaa, ne oli ne kaverit, jotka ei tuonu viime viikonloppuna viinipulloo:grin Ja ei oo onneks kukaan alkanu kyseleen. No mies eilen sano kun sanoin sille et ei ollu ne labrakokeet ihan kohillansa et ota lisää lääkettä, ei oo ihan nii yksinkertaista, kun kuinka paljon vai pitääkö vähentää??? Vaikuttaako toi pillerien lopettaminen? Pitääköhän sitä juua huomenna illalla yks viinipullo puokkiin... Saa nähä.

Muakin on noi raskaana olijat itkettänyt vuosia. Enää ei kun itsekin voi olla koska tahansa raskaana.

Ihanaa Nennu et oot pitkällä kierrolla raskautunu ja noin monta kertaa, se luo toivoa :Heartbigred Kun mulle tosiaan gynekologi sano et 36 kierrossa ei välttämättä ovuloi ja nyt näyttäsi just sellainen kierto olevan :sad001. Kun mulla jo epäilys herää et ollaanko me jo liian vanhojakin.... Kun just tällä viikolla siedätyshoitaja sano et ei meillä kiirus vielä oo mut 30+ ollaan tosiaan molemmat.

Larissa pahoittelut negasta ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Mira83, meillä sama kiertopäivä menossa ja mullakin kilpparin vajaatoiminta. Minäkin olen ensimmäistä kertaa yrittänyt tässä kuussa ovista tikuttaa gynegologin ehdotuksesta. Menossa siis yk9. Ymmärsin että iltapäivällä/illalla olis paras aika pissata tikkuun, sillon arvot korkeimmillaan? Toissapäivänä oli jo aika hyvä viiva tikussa, mutta kuitenkin haaleampi kuin testiviiva. Eilen taas oli viiva vaalentunut. Koitan vielä tänään minkälainen viiva tulee, mutta joko mulla on menny tuo paras tikutusaika ohi tai en oo ovuloinut lainkaan... Miten näitä nyt pitäis tulkita?

Mitä Mira83 sun kilppariarvot on? Mulla oli viime kontrollissa työterveydessä noin kk sitten 2,5 ja 15, en muista noiden arvojen nimiä. Mutta muistaakseni tuon pienemmän arvon olis hyvä olla alle 2, ku yrittää raskautta ja isomman avon lähempänä 20. EN oo työpaikkalääkärille sanonu mitään raskauden yrityksestä. Lisäsin itse vähän lääkitystä ja ajattelin käydä uudestaan kokeissa parin kuukauden päästä.

Tähtöselle tsemppiä ja voimia! :Heartred Nyt ei saa lannistua, toinen inssi tehtynä ja toivoa ei todellakaan kannata nyt kadottaa.

Ja Larissa oot niin ihanan positiivinen! :notworthy Et masennu vaikka negaa näyttikin. Ite oon yrittäny kans olla positiivisella mielin joka kierrossa. Yrittänyt aina asennoitua ettei maailma siihen kaaju jos menkat alkaa tai nega tulee. Viime kierrossa oli eka kerta kun pettymys vyöryi ylitse niin että itkua väänsin kun menkat alko.

Mulla oli 0,28 viiteraja 0,4-4 ja 13 viiteraja 9-20 muistaakseni eli toi pienempi on liian matala. Ajattelin et soittelen tänää sinne neuvolaan kun kympiltä alkaa soittoaika....

Ja mä oon nyt pari päivää aamupäivästä et iltapäivästä/ illalla tikutteleen mut ei tuu kun haamulaisia. Onks se ovis voinu mennä jo ohi mun huomaamatta? Ens kuussa tuhlaan ne kalliit clearbluet kun niitäkin tuli ostettuu. Menee koko maku testaamisestakin kun ei ees ovista oo tapahtunut...

Mut kuten noi muut on sanonu niin ollaan jo ennen ovista aloitettu pupuilut niin josko se silti tärppäis vaikkei ovista olla bongattukaan...

Ei ilmeisesti ollut plussannut vielä kukaan? Päivän täältä on pois niin 100 uutta viestiä :D

Täällä on dpo jo varmaa lähemmäs 20 ja tätiä ei näy. Eikä kyllä sitä plussaakaan :(

larissa pahoittelut negasta. inshaAllah seuraavalla kerralla sit tärppää jos menkat alkaa viikonloppuna.

tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia :)

täällä ei ihmeitä, selkä parempi tänää ainaki näin aamulla ja yöllä sai vaihteeks nukuttua. mut sit ukko purki taas stressiä, kiirettä ja paineitansa minuun...tosi kiva. minä yritän auttaa minkä pystyn mut en minäkää iha kaikkeen pysty.

Mulla olis nyt niinku kp 19 menossa ja tuolla jotai kirkkaan punaista pyyhittäessä tulee .. eilen illalla puuhasteltiin pitkään ja hartaasti jonka jälkeen kirkas vuoto alkoi. Mitään ovis/munis tuntemuksia ei ole ollut eikä menkka tuntemuksiakaan. Välillä tullu sitä kirkasta venyvää valkovuotoa vähän runsaampana mut ei mitenkään merkittävästi. Jotenki en osaa kuvitella että joku olis menny rikki tuolla niinku iho tms. Ku mihinkään ei sattunut ja kosteet oli paikat :) mitähän tämä nyt sit on... toivottavasti ei ainakaan menkat...

lucky toivotaan parasta että ois jotai positiivista tulossa eikä menkkoi. mä muistan joulukuussa ku oli ollu menkat ja sit ku oli ollu ovis ni itellä tuli vuotoa yllättävän aikasin muutama päivä, tai no pikemminki tuhrua mut iha verta se oli kuitenki sit meni vähä uuden vuoden yli ja alko menkat taasen, se on niin ärsyttävää ku tulee jotai epämääräst mut oispa sulla kiinnittymist tms että ois päässyki yllättää ovis :)

Soittelin juu sinne neuvolaan, se sano et normikilppariarvot normiasteikolla on tavote yritysaikana. Eli meen ihan sillä työterveyslääkärin ohjeella :) Katotaan mitä se sanoo ja sit heti yhteys neuvolaan kun raskaana on.

Tänää on nippaillu oikeela puolella et josko se ois ovis. Huomenna heti aamusta vielä pupuilua ihan varmuuden vuoks.... Kävin tuossa ulkoilemassakin ja eilen illasta miehen kanssa, ei mee koko elämä löhöillessä!

Junttura kiitti vinkeistä!

Larissaaa pahoittelut negoista :(
Luckylady toivottsvasti olis kiinnittymistuhruuu ;)
Pidetään lippu korkealla tytöt.

Mimi mä oon ollu täällä päivittäin ja tipun jo kärryiltä lasten ulkoilujen aikana taikka päiväunien aikana :)
Mulla alko ovikset joten pupuilua luvassa ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täysin omanapaisia kuulumisia järkytyksen keskeltä:

Nyt on hyvin ristiriitaiset tunteet... Tulin juuri varhaisultrasta, jonne menin viikolla 8+0. Löydettiin syke, kylläkin laiska sellainen, mutta ei huolestuttava sikiön kokoon nähden, koska oli juuri voinut vasta tulla näkyviin. Ultra kertoi, että olisin viikolla 6+0 ja lääkäri sanoi, että heitto on korkeintaan kaksi päivää suuntaan tai toiseen.

Nyt seuranta jatkuu yksityisellä ainakin jonkin aikaa riskiraskautena, uusi ultra 1,5 viikon kuluttua, jos mitään keskenmenoon viittaavaa oireilua ole ilmestymässä.

Omituista sen vuoksi, että
- kävin raskautumiskierrossa gynellä 2 päivää ennen ovulaatiota, ja kaikki näytti tapahtuvan ns aikataulun mukaisesti ja oli kunnossa kierron sen hetkiseen tilaan ajatellen
- raskaustesti on näyttänyt plussaa jo päivä ENNEN hedelmöittymistä (dpo-1), jos ultratut viikot pitää tismalleen paikkaansa
- hedelmöittyminen kyseisenä aikana on lähellä neitseellistä, koska ovulaatioplussa (cb digi) tuli jo 2 viikkoa ennen tätä "uutta" hedelmöittymispäivää ja vaikka yritys ennen plussaa oli ihanaa, niin parin viikon päivittäisen peittojenhieluttelujen jälkeen oli pakko pitää taukoa ja AINOA uuden hedelmöittymispäivän lähistöllä ollut pupuilukerta tapahtui 5 päivää tätä ennen (no ok, tää on vielä jossain rajoissa kai ihan mahdollista).

Tulee olemaan kohtuu piinaavat viikot edessä...

Tiettekö mitä... Mua hämmästyttää meidän äitin toiminta.. Pyysin sitä yks päivä mukaan kaupoille kun piti käydä ainakin likalle hakemassa muutamat uudet housut.. Noh tää katteli vaan vauvan vaatteita.. No sit yks päivä likka löysi mummun kaapista vanhan tuttinsa ja mummu sano sit sille että älä sellasta ota se on sitten vauvalle...
Ja hei muori ei tiedä mitään meijän vauva toiveista ainakaan tietääkseni.. Hämentävää touhua ja ehkä vähän ärsyttävääkin..
Mut meijän muori on ollu kyl aina sellanen että se on jo aavistanu esim. Mun veljen ja sen kihlatun eron ennen kun sille asiasta kerrottiin..

Oho granger onko mahdollista ovuloida kaks kertaa samankierron aikana? Tai no eikai mikään oo mahdotonta? Toivotaan kuitenkin että siellä pikkuisella on kaikki hyvin ja pysyy kyydissä loppuun asti! Ja että tälle löytyis joku järkeväselitys!
Varmasti on piinaavaa ja varmaan ihan turha sanoa mutta parempi yrittää olla stressaamatta vaikkakin varmasti mahdotonta. Paljon jaksamista sinne! <3

Voi Granger! Pelottavaa tuollainen, kun ikinä ei tiedä mitä tapahtuu. Mut ei auta kuin toivoa et pieni pysyy mukana matkassa. Tiedän et tulee piinaavat viikot. Itse olin jo asennoitunut tähän viimeiseen km kun ekan kerran sain kuulla ettei kohdussa ole mitään. Sitten se lopullinen tieto ja km-vuoto ei tuntunut niin pahalta. Mut voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu. Voimia tuleville viikoille ja päiville <3

ON: huomisen aikana pitäis menkkojen alkaa. Jotenkin ollut jo muutaman päivän tunne et sieltä ne tulee. Ainakin mun mieli on niissä joten plussa olisi superyllätys :D Ensi kierrossa sitten kuumeilen taas kunnolla ja piinailen loppukierrosta :D

Granger kovasti jaksuja tilanteeseen ja toivotaan et pikkuiselle ois kaikki masussa hyvin! Varmasti tulevat viikot on piinaviikkoja! Tsemppiä ja voimia!:Heartbigred

granger voimia toi tilanne on pahin mahollinen mitä voi tulla siis että joutuu oottaa epätietosena mikä on homman nimi. hyvä että löyty syke sentää ja ehkäpä sun tää plussakierto onki sit mystisest venähtän vähä että onkin tuon verran viikkoi tai kiinnittyminen olis ollu paljo myöhemmin.... en ala kirjottaa omaa kokemusta vastaavasta tilanteesta koska en halua ainakaan pelotella. inshaAllah pikkunen on kunnossa sinulla.

Takaisin