Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marikki, mitä ihmettä olisin vihjaillu? o_O:grin Valaise mua likaisella mielikuvituksellasi :grin

Nuuhku, sushia voi tehdä ilman mereneläviä, sillä siinä on pääasiana tuo maustettu riisi (jota sushi-sanalla on alunperin tarkoitettukin :wink). Mun lemppari täyteenä on avokado ja tietty dipattuna soijaan ja wasabiin! :p Nyt mulla on muutenkin avokado-kausi, äsken söin kokonaisen ruuan kanssa ja tekisi mieli syyä saman tien toinenkin :grin

Mira, mie en ole vielä vauvanvaatteita ostanut, mutta tekis niiiiin paljon mieli ommella/neuloa niitä, varsinkin kun olen asian kanssa töissä tekemisissä koko ajan :grin Olen vielä sentään hillinnyt itseni

Muokattu viimeksi:
Hei löytyykö jostain lista noista symboleista, siis näistä "arvioinnista", mitä tarkoittaa? Peukun tiedän, √ on selvinnyt, sydän samoin.. Ai joo ja optimistinen on selvinnyt..

No nyt tuli tällainenkin --> :eek:... Sillä tässä kyselinkin, kun oon kännyllä/tabletilla tällä foorumilla.
Tosiaan se meidän teini käyttää tuota meidän konetta, niin ei auta jättää jälkiä sivu historiaan.. Saati sitten että vois olla kirjautuneena:grin
Kiitos!!!!

Ihanaa onnea Mad poikalupauksesta!

Jotakin itsestäni: 31-vuotias ja mies 30. Ollaan nelisen vuotta oltu yhdessä ja kesäkuussa ruvettiin yhdessä haaveilemaan lapsesta. Nyt olen siis viikolla 13 ja pitkältä on tuntunut tämä alkuraskaus. Ensimmäisen ultran jälkeen joka oli viime viikolla olen ollut ihan hassun onnellinen. Kaikki tuntuu vaan tällä hetkellä uskomattoman hyvältä. Ennen ultraa olin melko ahdistunut, kun vaan odotti että näkee sydämen sykkeen. Jotenkin jopa naurattaa kun ihan ihme asiatkin hymyilyttää. Niin ja vauvanvaatteita en ole aiemmin uskaltanut katsella ollenkaan. Tällä viikolla menin hennesin verkkokaupan vauvaosastolle ja rupesin itkemään ihan hullusti, kun olin niin onnellinen. Kuulostan aika mielenvikaiselta varmaan :rolleyes: Parhaimpana puolenani pidän intohimoisuuttani, innostun helposti uusista jutuista. Kokkaus on mullekin tärkeää ja tykkään kokeilla kaikkea. Enempää ei varmaan uskalla paljastaa jos vaikka työnantaja lukee. Meinasin kuukauden päästä kertoa töissä ja se jos mikä pelottaa.

naranja oot jo noin pitkällä mashaAllah, nyt varmaa voi jo hiljallee katella niitä vaatteitaki :) minä vaa haaveilen et saisin hypistellä vauvanvaatteita.

Larissa: okei! Mä käytän kyllä tosi paljon muuten ruuissa basmati tai jasmin riisiä koska ne on vaan niin hyviä :) mut en mä kyllä itteosaa tollasia tehdä ;)

Nuuhku, en miekään osannu ennen mutta lähin vaan kokeilemaan ja hyvää tuli :grin Mitkäs olot? Onko mitään kiinnittymistuntemuksia? Aiemmin puhuit siitä, että sulla tulee joskus tietynlainen TUNNE. Tiedän mitä tarkoitat, sitä kai sanotaan etiäiseksi ja mulla on niitä silloin tällöin myös ja ovat pitäneet kutinsa :) Yleensä mulle tulee vaan just se tunne, että jotain tärkeää ja tulevaisuutta mullistavaa tapahtuu pian ja silloin on myös tapahtunut.

Marikki, mitä ihmettä olisin vihjaillu? o_O:grin Valaise mua likaisella mielikuvituksellasi :grin

shiitttt...toivottavasti en nyt sekoittanut sua johonkin mutta ajatus meni mun päässä suurin piirtein näin.
Puhuit että sushii ei voi syyä raskaana-> teit sen yhen testin jossa oli roskishaamu-> nyt kommentti "ennenkuin menee parempiin suihin" -> johtopäätös:Marikki mietti josko oisit salaa plussannu :angel4

Sano vaan että vilkas on mielikuvitus ja anteeksi jos mie nyt hämmensin sinnuu :smiley-angelic001

Hahaa en oo Marikki salassa plussannu :grin Jos joskus plussaan niin te kuulette siitä ensimmäisenä, ehkä jopa ennen miestä :grin

ps. Aikamoinen salapoliisi oot, kun tommoisen yhteyden löysit. Ite en ees tajunnu :grin

Muokattu viimeksi:
Itsekin mietin pitäiskö nauttia juustoja ja viiniä viikonloppuna jos on sattumoisin tärpännyt niin sitten niitä ei voi nauttia piiiiiiiiiiiiiikäään aikaan :grin

Larissa : Heh ehkä mä joku kaunis päivä sit vaan kokeilen :) jaa oloja.. No ei nyt mitään kumaa kyllä en oo kauheesti ees miettiny väsyttää oikeestaan :) mutta juuri sellasta tunnetta mä tarkotin ja sillä on oikein nimikin? On se kyllä jännä tunne ja ihanaa tietää että mä en oo tulos hulluks kun joku muukin tietää mitä tarkoitan ;D
Onko sulla mitään oloja? Ei kestä huomiseen odottaa! ;)

Kyllä tää voikin olla yhtä vuoristorataa. Eilen tosiaan tehtiin se toinen inssi neljästä ja tänään on pää ollut aivan sekaisin. Toisena hetkenä jaksaa uskoa että nyt on meidän vuoro ja toisena taas tuntuu että ei musta tuu ikinä äitiä... Jotenkin tää lapsettomuus on alkanut painamaan todella kovin ja ei jaksais oikein töissäkään keskittyä. Kaikki tuntuu jotenkin turhalta. Kaiken lisäksi kuulin että yks työkaveri on raskaana ja sisko poksahtaa päivänä minä hyvänsä... Saankohan mä kokea ikinä odottamisen onnea? Tulee ihan kyynel silmään kun tätä kirjoittaa, olo on sekava. Kiitos että tänne voi purkaa tuntojaan.

Tähtönen varmasti sua turhauttaa,
Mut älä luovuta, älä ittees uuvuta.
Muista et kaikille annetaan sen verran, mitä kukin jaksaa kantaa.

Sä oot vahva ku sua vähän koetellaan.
Antaa kyyneleiden tulla ulos.
Me kuunnellaan ja tuetaan!!!

Isot symppis halit!!!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi ei tähtönen :sad001 tuo on kamalaa kun itse haluaa niin paljon lasta ja sitten tuntuu että kaikki muut ympärillä on raskaana... Toivottavasti sullekin vielä pieni nyytti syliin suodaan :Heartred jaksamisia!

Onnea MadH91 poikalupauksesta ja lukkoonlyödystä vihkipäivästä.

Nuuhku, kuulostaa kyllä lupaavalta!

Larissan sushit näyttää ihanalta! Mä oon vaan kerran maistanut, kun ei täältä saa mistään :(

Voi tähtönen87 voimia. Saisi se jo onnistua teille. Toivon kovasti että nyt on teidän vuoro. Voin vaan arvata miten pahalta tuntuu kuulla muiden ilouutisia ympärillä, vaikka onnellinen olisiki muiden puolesta. <3

Harmony kaipasi esittelyä, niin täällä kirjoittelee -89 vuosimallin nainen. Mies on vuoden nuorempi, yläaste aikainen hellu. Naimisiin mentiin tänä keväänä. Vauvaa alettiin haaveleimaan jo heti huhtikuussa, mutta kunnolla päästy yrittämään vasta elokuussa, yk 2:sen ovulaatiota odotellaan.

Parasta itsessä on varmaan tissit ;D

Harrastuksille jää töiden jälkeen hirmu vähän aikaa. Venäjää opiskelen kansalaisopistossa ja koiran kanssa touhuilen. :)

Hauska idea, kiva lukea kaikkien esittelyjä. :)

Tähtönen, en oikein edes tiedä mitä sanoa kun mikään mun sanominen ei varmaan lohduta :sad001:Heartred Tahdon vaan uskoa, että teillekin onni suodaan tavalla tai toisella.

Nuuhku, juu on jotain oloja ehkä mutta voi vaan enteillä menkkojakin. Mulla ei ole toiveet kovin korkealla huomisen suhteen :grin

Tähtönen.. jaksamista sulle ja miehellesi!! Läheltä olen nähnyt kuinka hoidot vie ylös alas jatkuvasti ja uuvuttavat -niin fyysisesti kuin psyykkisestikin..
Toinen toistanne tukien.. Toivon sydämestäni että teillekin hyviä uutisia pian tulee! :Heartbigred

Takaisin