Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä puolivahingossa lipsautin kaverille kesällä, että aletaan yrittämään toista lasta. Nyt kun nähdään noin kerran viikossa, hän joka kerta kysyy joko oon raskaana. :confused: Harmittaa, kun menin siitä sanomaan. En kuitenkaan kertoisi raskaudesta ennen kuin on 12 viikkoa täynnä! Hänellä ei itsellään ole lapsia, eikä varmasti ymmärrä miten herkkänä sitä voi olla tämän asian suhteen. Harmittaa.

Tähtönen: jotenkin samankaltaisia ajatuksia ollut mullakin, kun tuntuu et ympärillä on vaan raskaana olevia. Itsellä nuo keskenmenot jotenkin surettaa ja samalla pelottaa tuleva. Meillä ei vielä olla hoidoissa, mutta voin vaan kuvitella kuinka raskasta se on henkisesti. Voimia <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Freyja, sitä samaa itsekin välillä mietin että mites taas seuraavan raskauden kanssa käy. Tiedän kyllä, että kun se hetki koittaa kun testi näyttää plussaa niin hetken on iloinen ja sitten väkisin alkaa miettimään että kaipa tämäkin kesken menee. Sitä ajatusta ei vaan voi ohittaa. Mutta tsemppiä silti sullekin, kyllä me vielä onnistutaan :Heartred

täällä -86 syntynyt ja mies(avo) 3 vuotta vanhempi, toinen saapi tulla kun on tullakseen :) 3 menkat menossa nyt pillerien lopetuksen jälkeen. pari koiraa kuuluu talouteen lisäks, sen kummempia harrastuksia ei ole, puutarhassa tykkään kyllä touhuilla. pitää huomenissa enempi rustailla rauhassa :grin

Tähtönen älä luovuta! Mutta täytyyhän sitä surra jos surettaa! Mä uskon kans että kyllä se kohtalo teille sen vauva onnen suo! Nyt kaikki peukut pystyyn että nää teidän inssit tuo sen todella toivotun lopputuloksen! <3

Larissa voi toivottavasti se huominen testi tois kaks selkeetä viivaa mukanaan :)
Minkämoisen tatuoinnit meinasit ottaa? Toivotaan että sen ottaminen kuitenkin siirtyisi "pikkasen" eteenpäin ;) mullakin on muutama tatuointi ja vielä himoitsen paria lisää... Veljenpoika tekee itte ja tehnyt jo yhden mulle, on niin hyvä piirtämään :)

Saa nähdä saako sitä tehtyä tälle kiertoa otolliseen aikaan yhtään talletuksia... Miehellä "on pakko" päivällä laitella autoa ja illalla sitten valitetaan että väsyttää niin että ei jaksa. Ärsyttää. Tuntuu välillä että tämä ei ole miehelle yhtään niin tärkeää kuin minulle, vaikka aina se yrittää vakuutella. Ei se vakuuttelu halusta vaan saa sitä vauvaa alulle. :( turhauttaa.

tähtönen jaksamista, inshaAllah saisitte plussan tällä kerralla, se on raastavaa ku lähellä porukka plussaa ja lisääntyy ja ite vaa yrittää kerta toisensa jälkeen. muistan ku käly kerto raskaudesta just ku olin saanu keskenmenon ja toivuin kaavinnasta. kyseessä mulla oli muistaakseni 4. keskenmeno joten itku kurkussa selitin kuinka onnellinen oon hänen puolestaan vaikka sisällä olin iha hajalla. toiset vaa sano että kyllä sinäki vielä saat vauvan mut eipä se hirveest siinä vaihees lohduttan.
me tuetaa sua ja kuunnellaan.

Kiitoksia paljon onnitteluista :)
Hääpäivänä viikkoja olis 23+4. :)

Larissa, saakeli ku kiusaat tommosil kuvilla, nyt ku ruoka maistuu ni sushi on ollu mielessä... Argh! :D plussaa sinne <3

Nuuhku, lupaavaa!! :)

Mira, se on kunkin mieltymys mitenkä värjää, haittaa pitäis olla aika minimaalisesti jos ollenkaan. Ite en värjänny ku vasta ekan kolmanneksen lopulla. :)

Naranja, hyvät viikot sielläkin jo :)

Tähtöselle kovasti tsemppiä :)

Nennahh, voisiko ehkä ystävälle sanoa, ettet oikeen tykkää että kyselee joka kerta, et kerrot sit kyllä ku on kerrottavaa? :) luulis et hän ymmärtää :)

Ja kaikille muillekin tutuille sekä vähemmän tutuille kovasti tsemppiä, ja iloa elämään - plussaa puhaltelen ja tärppionnea toivottelen :)

Huomenta typkät! Nega jälleen, joten sais ne menkat alkaa suht koht ajallaan eli viikonlopun aikana :grin

Sabetti, onkohan meillä sama mies? :grin Aika paljon tuo minunkin ukko viettää aikaa tuolla autoja pihalla rassaten...

Tässä vielä perjantain iloksi kuva mun eilisestä iltapalasta, jonka keräsin kasvihuoneesta :grin

Liitteet

• 1410492194132.jpg
    1410492194132.jpg
    46.7 KB · Katsottu: 117
Onnea MadH91 poikalupauksesta :p

Pahoittelut Larissa negasta, toivottavasti ne menkat sitten alkais jos ovat alkaakseen :sad001

Monella alkaa olemaan jännät päivät edessä, mikä on oikein mukavaa kun saa itse jännittää tietty mukana :grin

Vähän esittelyä itsestäni ja perheestäni:
Olen 26.v ja mieheni 27.v ja meillä on jo 3poikaa: 08,10,13 syntyneet :) Yhdessä ollaan oltu seitsemän vuotta ja naimisissa neljä vuotta. Perheeseen kuuluu myös saksanpaimenkoira Kirka :Heartred
Nautin ajasta lasten kanssa kotona ja päivän kohokohtia on kun lähden koiran kanssa pitkälle lenkille, laitan kuulokkeet korviin ja suomipop soimaan :hello2
Nyt siis neljättä kuumeillaan, aloitettiin yritys heinäkuussa, kun minulta poistettiin hormonikierukka 10.7. Nyt menossa yk 2 ja kp25/37???? mikä nyt jo mietityttää, et mitäs jos onkin lyhyempi kierto et voisikin jo kohta testailla näin hätähousuna, mitään oloja ei kyllä ole suuntaan tai toiseen ja ovistakaan en vissiin tunnista :oops: ja omasta kierrosta ei mitään tietoa, kun normaali kierto ollut tuolloin 08 ennen esikoista. että että....

Etsijä, mie tykkäisin jos ne vaikka alkaisi eikä turhaan antaisi mun piinailla :grin Ei tässä mikään hätä vielä ole, vasta kp 28/24-30 menossa ja oviksen ajankohdasta ei ole tarkkaa varmuutta. Mitäs sinne kuuluu? :)

No tietenkin siltä kantilta katsottuna ne on kivat, mutta toivoisin sitä plussaa sieltä, käyppä vilikasee sinne roskikseen vielä :grin Sori :rolleyes:
Täällä minä edelleen tuskailen tän tunteettomuuden kanssa, pitäs varmaan jollekki päätohtorille päästä :schocked028 Tai sitten jos tuunki kuumeilemaan tänne takaisin? Se tuntuu paljon luontaisemmalta kuin tää raskaus? :grin Sitten se raskaus vain kulkisi omia aikojaan eteenpäin ja mie kuumeilisin... :oops:

Etsijä, heitin taas testin ulkoroskikseen niin ei tuu tiirailtua. :grin Luulen että "tunteettomuus" noin alkuvaiheessa ja etenkin keskenmenon jälkeen on ihan normaalia. Kyllä ne tunteet ehtii sieltä mukaan raskauden edetessä :) Luultavasti itse olisin ihan samanlainen alkuraskaudessa.

Tän aamun fiilikset on apeat, ei ovista vieläkään, eli kierto on niin pitkä et en tod.näk. Ovuloi tässä kierrossa ollenkaan :sad010ja ne kilpparituloksetkin oli rajojen ulkopuolella. En tiiä vaikuttaako sekin nyt sit tähän kiertoonkin, mut saadaan ainakin se korjattuu. Soittoaika on ens viikolle vasta. Tää on niin tätä ei meille näillä kerroilla ainakaan kesävauvaa tuu:sad001. Vielä muutaman päivän tikutteleen ja sit saa riittää, ei mee kaikki testipuikot tähän turhaan kiertoon :sad001. Ja tiiän et tää on vasta eka yrityskierto ja kuhan noi kilpparitkin saadaan kohdilleen ja mahdollisesti ne terolutit niin eiköhän tää tästä lähe rullaan. Kattelen seuraavan kierron vielä ja sit soittelen lääkärille. Tosi näppärää kun on iltavuorot ja vapaapäiviä nii saa soiteltuu kaikki maholliset asiat:wink Näitä kun näyttää riittävän.

Mira 19/30-36 yk1

Voi tähtönen, toivotaan et inssi tuottaa tulosta:Heartbigred Voimahali täältäkin!

Tähtönen! Tähän hommaan kuuluu tunteet laidasta laitaan,se on toisinaan ihan järkyttävää miten koko skaala heittää vaikkapa päivän/muutaman pv sisään,epätoivosta vihan kautta toiveikkuuteen-onneen.Sinällään raastavaa,mutta kun antaa vain kaiken tulla omaan tietoisuuteen,niin niitä voi siitä sitten tutkiskella ja käsitellä,ja siirtää sivuunkin aina hetkisiksi.Rankkaa on,sen olen jo oppinut.
Halirutistus,kyllä se tästä!!!

Etsijä,siulla kanssa tuo tunneskaala ihan normaalia,tunteettomuuskin!Se on jännää,miten se kauheasti odotettu juttu voikin lopulta olla niin vaikea asia käsitellä,ettei sitä tohri ees miettiä.Ajan kanssa.Onneksi se pieni papu siel kasvaa vaikka oma tunneskaala oiskin vähän sekaisin.

Positiivisia tuulahduksia teille kaikille :angel7

Takaisin