Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Onnea MadH pikku poijjaasta ja ihana päivä tulossa teille myös.Onnea avioliiton tielle :) Paljonko sul viikkoi hääpäivänä?

Onnea MadH poikalupauksesta kuten myöskin onnea vihkipäivään :)

Esittelyä: Elikkä täällä ollaan 26, ensimmäistä yritetään. Takana kolme km.
Yhdessä ollaan oltu piakkoin 7 vuotta, kihloissa ollaan, häistä on puhuttu.
Koira vie paljon vapaa-aikaa mutta kummemmin en sen karvakuonon kanssa harrasta mitään. Nautitaan pitkistä lenkeistä ja metsän tuoksusta. Ristikotkin taitaa lukeutua harrastuksiin.
Olen haka ruuanlaittaja ja varsinkin jälkkärit on erikoisuuteni :wink ja se näkyy!
Paras osa meikäläisestä on pohkeet :grin:p

Ja napaa vielä. Testit kolahtivat tänään postiluukkuun :dance011
....mutta maltetaan vielä... :wink

Madh paljon onneaaaaaaaa

Vagyrnja taisit muettiä vauvan kiinnittymistä. Dont worry joskus se kiinnittyy nippa nappa ennen synnytystä.

Ja ihanaa Marikki!!! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

MadH onnea poikalupauksesta ja hääpäivästä!

täällä on 28v taaperon äiti,yk9 ja 4.clomikierto menossa.Vapaa-aika menee saksanpaimenien kanssa :) parasta minussa..silmät!

Mistäs päin maailmaa Harmony on vai ihan Suomesta?

Madh poikaonnea!

Minä oon 31 ja mies pari vuotta vanhempi. Me ollaan oltu reilu 2 vuotta yhessä, kihloissa pari kuukautta ja viime kuussa annettiin vauvalle lupa tulla. Yk 1 siis meillä menossa. Kp 18 tänään ja ovista edelleen odotellaan. Toi on ihan siga paha mistä tykkää itsessään eniten. En osaa tähän hätään sanoo.

Lueskella tykkään ja ulkoilla ja kotona olla ja touhuta välillä kaikkee muutakin kun ainasii kotihommii. Syksyn kunniaks jo moni sarjakin koukuttaa....

Tänää tullu liikaa herkkuja ostettuu ja syötyy, ihan hävettää taas, mut huomenna töihin ja ruotuun! Mun herkkulakko ei oo vielä onnistunut mut kasviksii syön enemmän ja herkkuja vähemmän.

Tänää kävin tukan leikkaamassa ja uutta väriä myös. Piristystä syksyyn. Uskaltaako sitä raskaus- ja imetysaikana väriä ottaa?

Onnea MadH tuplasti! Komea kuva pojasta :grin

Harmonylle ja muillekin esittelyä eli täällä on 27-vuotias naisen hupakko, mies 29 ja esikoista tjottaillaan. Mie olen monissa asioissa hyvä :grin :wink Mutta jos joku pitää valita niin vaikka luova kokkaus :grin Tykkään testailla erilaisia ja eri maiden reseptejä. Koiraa myös lenkitän, puntteja nostelen ja teen kaikennäköisiä käsitöitä. Itsessä tykkään eniten hiuksista, jotka ulottuu vyötärölle :)

Freyja, sullakin on jo jännät paikat!!! :) :wink :grin

Dpo 13 (ehkä) ja kp 27/27. Ei menkkoja, ainakaan vielä.

Muokattu viimeksi:
Tässä muuten kuvaa sushista eiliseltä ennen kuin meni parempiin suihin :p :wink

Liitteet

• 1410440330186.jpg
    1410440330186.jpg
    72.1 KB · Katsottu: 139
Muokattu viimeksi:
Sunway, toivottavasti ois vaa valemenkat!

Gatusa voimia selkäkivun kanssa!

Hirvittävän ahkeraa porukkaa täällä on :Heartred Itestä kun tuntuu et ei juuri muuta ehi rekeen kun kotihommii mut osasyy lienee tää palstailu ja kesän jälkeen on tullu omaakin aikaa kun omistusasunnon sain vuokralle ja siellä siivottu ja nyt saa koko kesän lyhennykset pidettyy. Ihan outoo kun monta vuotta on ollu niiiiiiiiin kiinni töissä ja muussa ja nyt ois syksylle lomaakin tiedossa.

Voi ihanuus kun on paljon eläinihmisiä, meillä ei asu kun ihmisii ja ehkä ei koskaan tuukkaan kun ihmisii meidän huushollissa asuun. Ihmislapsia kyllä mielellään otetaan kuhan saatas se muutto isompaan ennen niitten syntymää.

Onko muut kattellu jo esikoisen haaveilivat vauvavaatteita, mä oon kuolannu jo yli 10 vuotta kauppojen vauvanvaatteita ja lähikaupassa on ollu koko kesän kestovaipat -50% vissii poistuu myynnistä ja mun tekis jo hirveesti shopata vauvalle mut ei ihan näi pieneen huusholliin ja voihan tässä vielä mennä tota aikaa...

Pitänee täs joku päivä soitella tosta vajaatoiminnasta sinne neuvolaan et koska otan yhteyttä. Jännää.

Mira, vissiin raskauden 1. ja 3. kolmanneksella ei kannattaisi värjäillä. Kestovärit on pahimpia, etenkin tummat sävyt. Itse en värjäile muuta kuin latvoja shokkiväreillä, ehkä jätän nekin pois sitten raskauden ajaksi.

Aiheesta löytyy internetin ihmeellisestä maailmasta aika paljon ihan asiatietoakin ja etenkin mutua.

Muokattu viimeksi:
Mira: Mä ostin viime syksynä kun plussasin muutaman vaatteen kirpparilta ja alennuksesta sekä mulla on doppleri. Tosin se vielä pakkauksessa kun eipä sitä oo tullut käytettyä vielä. Toivottavasti joskus :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Arvatkaa mitä! Tänään tuli vv:n seassa punaista! Hui kiinnittymistäkö? Toivottavasti! Tänään siis dpo 6-7 että mätsäis kyllä siihenkin :)

Voi kun pääsis joskus kokeileen tota sushia! En oo ikiniä maistana vaik on mieli tehny.. Mut kun isäntä on allerginen ja jotenkin tuntuu et se on vähän kade että mä saan syödä kaikkee niin en oo sit viittiny sen kiusaks maistaa.. Noh ehkä joku kaunispäivä :)

kiitos mira tsempistä yritän jaksaa...

nuuhku plussatuulia inshaAllah ois kiinnittymisest johtuvaa :)

täällä minä jo luulin et saan viettää ukon kans vähä laatuaikaa ja jutella ni kattia kanssa mitää juttelua ol, syötii ja nyt se vetää sikeitä tossa patjalla...ois kiva joskus ehtiä jutellaki kunnol kahestaa ku esikoisen kotona ja hereil olles ei oikei voi mistää puhua.

Larissalla tosi hyvännäköset sushit! Niitä on hauska ite tehdä :p

Toivotaan nuuhku että olis kiinnittymisvuotoa niin pääsisit pian plussaamaan :)

Itse olen joskus ostanut kirpparilta sellaisen bodyn missä lukee että: If you think i'm cute you should see my dad :wink vielä kun saisi sen kenelle sen pukea :Heartred

Nuuhku, kuulostaa hyvältä! Ehkä se sun tunne eli etiäinen on oikeassa!!! :winkMille osalle sushista sun mies on allerginen? Ehkä voisi tehdä ilmankin :wink Ps. Miksi et tykänny tosta mun yhdestä kirjoituksesta? o_O

Larissa: Apua oonko painanu niin? Ei oo ollu tarkotus poistan arvioni joka on väärä! :) mä en oikein edes tiedä mille se on allerginen mutta meren eläville luultavasti nyt ylipäätään.. Ja ei sillä itse kun en ole maistanut en voi tietää tykkäänkö.. Mut ois se kiva kokeilla :)

Mä olen kummipojalle ostanut kohta 15vuotta sitten mun mielestä maailman ihanimman adidas-puvun.. En sitten raaskinut hänelle antaa, kun halusin säästää omalleni
Nyt kun oma tulee, uskallan ehkä kummipojalle tunnustaa ennen rippijuhlia laughing7

Mä olen kummipojalle ostanut kohta 15vuotta sitten mun mielestä maailman ihanimman adidas-puvun.. En sitten raaskinut hänelle antaa, kun halusin säästää omalleni
Nyt kun oma tulee, uskallan ehkä kummipojalle tunnustaa ennen rippijuhlia laughing7

Takaisin