Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mamialle tsemppiä ja jaksamista! <3

Täällä dpo 10-11, ei mitään raskauteen viittaavia oloja -.- seuraava kierto olis sitten jo yk 6 :'(
Eniten ihmetyttää että miten ihmeessä plussasin oviksen kp11 ja dpo 7-8 tuli toinen ovisplussa? Turhauttaa, suututtaa, itkettää ja on niin pettyny olo..

Silv, enempi parempi t. nainen jolla on lähes 10 testiä oottamassa :grin Testaatko huomenna aamulla taas?

Mimi, vielä ne olot ehtii muuttua ja eihän kaikille edes oloja tule vaikka plussaisivatkin :)

Muokattu viimeksi:
Joo aamulla. Tänään ei oo ollu oikein mitään muuta ku hiki ja närästys :o mihin jäi vatsakipu? :D

Krhm tosiaan.. 2rfsu,1elivo,1predictor + digi :DD ajattelin et jollei tärppääkkään ni saa sit ens kierros kokeilla ja jos tärppää niin en kuitenkaan yhdestä usko :D nimenomaan se naisen logiikka..

Täällä laitettu itsetehty kebab uuniin et huomen saa herkutella :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä menee kauppaan 1800€/kk! Just keskiviikkona laskettiin. Kokeillaan tiputtaa sinne 1200€ tienoille koska sen verran meni ennen ku katsottiin mitä ostettiin. Mä onneks tykkäänki tavallaan ns.piheillä :D joten innolla odotan kun kk päästä tsekataan onnistuinko (minä oon se joka enempi ruokia ym ostaa).

Sent from my ZTE Blade Q using Vau Foorumi mobile app

Nonii lista taas kaivettu tuolta tuhannen sivun takaa... Pikkusen tullu taas tekstiä päivässä :grin

Elli siirsin sut kysymysmerkillä loppuun, ilmoita jos tein virheen! -Nennu-lle lisäsin testipäivän. Mamia, sua en siirtänyt vielä pois plussanneista, ilmoita tilanteesta kun selkiytyy!

Jäikö jollekin vielä testipäivä lisäämättä?

miemilialle tervetuloa joukkoon kirjavaan! :) Ps. luin sun nimimerkkitarinan tuolta toisesta ketjusta, oletko Lapista vai idästä? :wink

Silv 6.9.
Larissa 10.9. (dpo 17)
SuNWay 10.9.
Freyja86 11.9
Mimi 11.9.
Kyfi86 14.9.
nuuhku 14.9. -->
Pandakarhu 15.9.
loora84 15.9.
Aida* 18.9.
-Nennu- 19.9.
Anskunen 20.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Nennu 25.9.
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
sabetti 3.10.
DarkMimosa 5.10.
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Rosebud?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Lucky?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
Kaziska?
Nessu?
Elli28?
( yht. 37)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014 (yht.28)

Mukava kuulla taas sinusta Marinamelina. Paljon voimia, kovia olet joutunut kokemaan. Onneksi B pikkuinen on yhä kasvamassa. Pidän sormet ristissä että saat hänet elävänä syliin.

Mamia, kuulostaa musta ainakin valekuukautisilta. Toivottavasti on siitä kyse ja kaikki menee hyvin. Testaa uudestaan vaikka vuodon loputtua.

En tainnut viime viestissä muistaa toivotella uusia tervetulleiksi, vaikka teitä oli tullut, joten otetaan vahinko takaisin. Tervetuloa uudet. :>

Lucky, oon aika samanlainen että rupeen herkästi itkemään. Kurjaa tuo ettei mies ymmärrä. :( Paljon voimia.

Vuotoa ei vieläkään oikeen ole... vaan pyyhkiesse muutama limainen rantu? Anteeksi sanavalinta :D mutta muut oireet loistaa poissaolollaan... kannattaako mun jo hu aamulla testata apteekin puikkotesti vai odotanko sunnuntaihin? :) hermoja raastavaa tämmönen :D onneksi te olette täällä ja saa lukea teidän tilanteista ja mietteistä <3

mamia, oottele ehkä sunnuntaihin jos tänään kuitenkin sait vahvemman kuin aikaisemmin. Näkyisi ehkä muutosta suuntaan tai toiseen, tietty toivottavasti sinne vahvistumiseen päin!

miemilia, itse olen myös syntyjäni idästä, mutta kasvanut Lapissa, joten se mie ja sie kyllä vilisee välillä minunkin tekstissä :grin

Mira83: meillä menee 300e kuussa ruokaan rahaa. Kummatkin laittaa palkkapäivänä 150e käteistä ja sillä maksellaan. Siihen ei kuulu sidukat eikä herkut eikä jätskit ym. Vaan puhtaasti astian pesuaineet, pyykinpesuaineet ja käsisaippua. Ja toki ruoan laitto tarpeet. :) joskus jopa jää vähän yli ja joskus joudutaan ottamaan lisää säästöistä joita tän systeemin takia kertynyt hyvin. Keskitetään ostokset+auton tankkaus s-kauppaan. Ja saadaan aina täydet bonukset ja nekin säästetään toki nyt ku talo tehtiin oli sieltä pakko ottaa välillä hiukan. Mut se tili on sellanen että sen olemassa oloa ei niin muista ni sinne se bonus n.50-80e kk kertyy joka kuukausi itsestään. Sillon ku esikoinen oli vaippa iässä enkä imettänyt enää ni korvikkeet ja piltit (vähän) ostettiin ruokarahoista samoin yks Prisman Säästöpakkaus libero vaippoja meni ruokarahoista/kk ja loput ostin lapsilisästä jos tarvis oli. Meillä mies rakastaa ruoanlaittoa eikä me osteta mitään valmista vaan kaikki tehdään itse paitsi nyt jogurtti ym. Jouluisin ja herkkuruoka päivinä toki hieman menee yli budjetin ku liha on kallista. Mut ku normi ruokia tehdään ni riittää. Sillon ku vaippoja ei enää tarvinnu hankkia pysty enemmän valitsee herkkuruoka päiviä. Meillä on se etu että mies on nyt jokatoinen viikko töissä joten ei oo ku 2vk/kk kun on 3 syöjää, muutoin on vaan minä ja esikoinen. Sillon pääasiassa poika on hoidossa ja syö siellä ja mä pärjään jogurttia ja leivällä töissä ja jos ollaan vapaalla ni se 1 tehty ruoka riittää meille kahdelle koko viikoksi. Joskus saatetaan myös tehdä poikkeus jostain limupullosta et ostetaan mut enemmin ostan sen omilla rahoilla ni ei ukko juo sitä kun se taas juo olutta ja mä en. Siinäpä meidän tarina. Niin ja se jos joudutaan ottaa lisää ruokarahaa ni kyse ei oo ku 10-20e/kk. Ja jos mies olis kaikki viikot kotona tai kävis kotoa käsin töissä ni ruokakulut nousis n. 200e/kk. :) Kokeilkaapa samaa. Kyllä varmasti menis enemmän rahaa ruokaan jos vaan ostettas kummatkin mitä lystää. Niinku ennen menikin ja väiteltiin aina että kumman vuoro maksaa kassalla ruoka ostokset. Loppu se väittely siihen. :)

Vau lucky87! Meidän pitäs ottaa mallia teistä! En oo koskaan laskenut mitä menee. o_O Kantsis varmaan.
Oon joskus miettiny sellasta kauppa tiliä, se vois olla suolanen maksaa kerran kuussa jos päässy lähtee käsistä humputtelut :D

Meilläkin menee n. 400-500/kk ruokaan. Laitetaan 500e kuukaudessa yhteiselle taloustilille, josta sitten maksetaan yhteiset menot, kuten kaupassa käynnit, vakuutukset, auton tankkaukset, ravintolakäynnit yms. Pari kertaa vuodessa pitää laittaa extraa, kun on isompia hankintoja kuten auton renkaat :)

Mitäs ootte mieltä: tänään tullut ensin pikkuhousunsuojaan ja sitten siteeseen selvästi verta, mutta ei kuitenkaan kunnolla . Onko tämä nyt kp1 vai edellistä kiertoa??

Larissa meni oikein.en tiiä poistasinko itteni listalta kokonaan.eihän tää oo ku yk 9 mut silti harmittaa niin maan vietävästi..nyt vielä kierto lyheni 24päivään ni oon ihan ulapalla.

Täällähän on juttu luistanut!

Silv, mullakin oli ja on JÄÄTÄVÄ närästys ja hiki ja kylmä vuoronperään :-) On sitte vaihdevuosi-iässä jo tuttua juttua:-) Mistähä lie voi näin raskauden alussa tää närästys johtua,ajattelin sen olevan loppuraskauden juttuja.. Mutta lupaavalta kuulostaa:-) Jännitän jo sun puolesta kun töräytät huomenna plussan tiskiin;-)
Mamia, toivottavasti olis vaan vaatatonta vuoto. Mullakin tuli pyyhkiessä verta 4päivää ennen kuin kuukautisten piti alkaa ja seuraavana päivänä myös, molempina päivinä siis kertaluonteisesti.. Ilmeisesti pieni vuoto aika yleistäkin! Pidän peukkuja että vuoto ei ala ja salamatkustaja pysyy kyydissä<3
Kaikille muillekkin Plussatuulia!!

Elli28, kiitos tiedosta! Mulla on aiemmin ollut tällaista vuotoa vaan menkkojen loppuvaiheessa, niin ihan uusi tilanne.

Eli tänään alkoi vihdoin yk2! :) :) eipä se ensimmäinen kierto ollutkaan kuin 88pv...

Ihanan pienii summia ruokakauppaan.Meil menee s-ryhmään ruuat plus bensat 1500€ ja muualle muutama sata.Rehut on törkykalliita-meil salaattikipollinen maksaa reippaan kympin,sekin melko joka pv tarjolla.No on meit 8 syömässäkin tietty ja pari vanhinta käy silloin tällöin safkaamas kotona.

Mie relaan tän kierron,keskityn omaan rentoutumiseen,hoitamiseen,eheytymiseen.ittestäni tykkäämiseen.Aloitin sen jo eilen salmarinapsulla ja tänää siivosin vanhaa energiaa pois ja nyt kylven kynttilänvalossa <3 kaikki on hyvin ilman raskauttakin,just nyt

Pötkylä: kiva kuulla että on muitakin täällä! Nyt ei tosin oo tullu juurikaan mitää aamun jälkeen... päivällä suttua pyyhkies mutta nyt illalla ei mitään... jännitän jo huomista.
Ja varmaan hu testaan halpiksen ja sunnuntaina apteekin puikon :) digiä säästelen vielä.

Takaisin