Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanan monta uutta plussaa toukokuulle! Vaikka oma LA ajoittuukin huhtikuun loppuun, niin sisarusten lailla kun menee niin Vappuna saan vielä nauttia juhlahumusta pallomahana :)

Suffeli, pahoitteluni menetyksestä.

Ja teille kärsivällisille piinailojoille kiireellisiä päiviä, ettei liikaa tule mietittyä testaamista. Vaikka mielellään niitä haamukuvia tulkitsisinkin muiden mukana ;) Plussia lisää!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pisama, mä oon juonu vajaan lasillisen illassa. Eli siis kun pe avasin pullon niin tänään vika lasillinen. Lumelääkkeeks joo varmaan voi laskea, rentouttaa ainakin! :)

Silv, todennäköisesti miehen tuliaisia yhdistettynä jämäköityneeseen vv :D limatulppa muodostuu joskus 12rv tienoolla :)

Suffelille kovasti tsemppiä ja suuret pahoittelut :(

Plussanneille suuret onnittelut :)

Omaa, darkmimosa kiitos kysymästä :) rv 17+2 menossa ja pahoinvoinnit jatkuu. Oksentaa ei oo nyt onneks viikkoon tarvinnut.
Masu pyöristyy, sykkeet löytyy dopplerilla ja maanantaina kolmas neuvola, sit siitä viikko ni olis ultra! :)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app

Gatusa, jotain pientä on paristi tuntunut, mut tuo istukka vaikuttaa ettei vielä varmaan tunnu :) eiköhän pian!

Tervetuloa yk18 ja täti punainen. Ärsytysten ärsytys.. Kai tämä on vain pms oiretta, kun niin kovin ketuttaa. Alkaa olla oma usko lopuillaan.. Tai no, lääkäri lupasi kyllä, että meillä menee pitkään.

Eikä kaikkea voi saada kerralla.

Onnea plussista!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Elaffy, ei taas :( mä toivon sydämestäni että saisitte pian plussaa testiin jarrusukkineen ja käärön syliin <3 jaksamisia kovasti!

Mira83 mitä vitamiineja ostit? :)
Oon miettiny ite niitä gelee royaleita Mitä kaikki kehuu, noiden folirenien lisäksi.

Haittaakohan se jos syö yhtaikaa jotain vitamiineja tai luontaistuotteita jotka sisältää foolihappoa ton folirenin kanssa?

Pahoittelut elaffy!! :( eiköhän me tässä kierrossa saada tärpit? Kesävauvat tulis. :) täällä yk12 menossa.

Sabetti, foolihappo on vesiliukoinen vitamiini, eli ei voi saada yliannostusta :)

Sabetti, luontaistuotteita ei suositella, koska ei tiedeta, miten ne vaikuttaa raskauteen ja/tai hedelmallisyyteen.

Onnittelut minunkin puolestani niille, jotka ovat saaneet plussan. Ja pahoittelut erityisesti keskenmenosta. Vaikea siihen sanoa mitaan muuta kannustavaa, kun etta ainakin pystyt raskautumaan, niin on vaan ajan kysymys kun on sylissa asti, jos pettymykset jaksaa kestaa.

.

Sabetti itse oon sitä mieltä että luontaistuotteita voi hyvin käyttää foolihapon kanssa. Itse yritän "luontaisesti" enemmän hoitaa itseäni kuin lääkkeillä. Antibiootteja en oo syöny kuin joskus pienenä yms. Nämäkin asiat on niitä joissa jokaisella on omat mielipiteensä!

Kiitos MadH91. Tätä juuri hain takaa :) Luontaistuotteita taidan uskaltaa tuotekohtaisesti harkiten käyttää jatkossakin. :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

Sabetti, joo se riippuu toki kovasti valmisteesta, mut niitä ei oo tarpeeks välttämättä tutkittu että vois sanoo puolin tai toisin että joku tietty vaikuttaisi hedelmällisyyteen tai raskaaksi tulemiseen :) vitamiinivalmisteet ym semmoset luontaistuotteet uskoisin olevan turvallisia, mutten sitä voi sanoa varmaksi :)

Pahoittelut elaffy! :( <3

Täällä haamu vahvistuu ja lauantaiksi tai sunnuntaiksi digi kehiin :)
Uskalsin jo ukollekki hihkua haamusta :) nyt jos täti tuleeki ni tömähdän kyllä korkeelta ja kovaa. Vailka on yk 1 mutta nuo viivat kun näkee niin...

Mahtavaa torstaita naiset!!

voi ei elaffy teillä niin pitkä yritys jo takana:Heartred

Sabetti: ostin sekä multivitan raskaus ja imetys sekä femibion 1 mut jälkimmäisessäkö ei oo D-vitamiinia? Se on se tuote, missä on kuulemma paremmassa muodossa se foolihappo??? Kertokaas mulle vai harittaako mulla vaan silmät? Oikeen kunnon vitamiini jos se tärkein puuttuu? Mut mulla siis noita vanhoja vitamiineja vielä et syön niitä ensin pois.

Mä en noista luontaistuotteista söis muuta kun maitohappobakteereja ja sit vitamiinilisää, pelkkää deetä ja foolihappoo tai monivitamiini, mieluiten odotusajan mut alkuun kai voi noi loput vanhat syyä kun en mä niitä rahalla ostettuja roskiinkaan heitä.

Mira viikkovillissä eli tänään jo 11/30-36 yk1

Mamia, kyllä sä raskaana oot!!! Mitkä päivät sulla on menossa?

Ja eikö se D-vitamiini oo 10 mikrogrammaa mitä suositellaan toi multivita ainakin sen verran sisältää, noi mun vanhat on kyllä 20 mikrogrammaa enköhän mää ne uskalla loppuun syyä kun toi lupa raskautua tuli niin yllättäen kun mulla oli 1 e-pilleriliuskakin käyttämättä ja just olin ostanu isomman satsin siteitä et nekin on kaapissa pyörimässä jos tässä nyt raskautuu. Kun en mä niitäkään koskaan oo yheks kierroks shopannu vaa monta pakettia kerralla... vai lahjotanko sit kavereille tai säästän kyllähän niitä sit taas joskus tarvii...

Ja viikonlopulla alotetaan toi vauvanteko ihan oikeesti. Siis jokatoinen tai -kolmaspäivä oli se paras ovulaation aikaan ja vaan 15% mahkut raskautua :sad001 ja mä jännään et tuleeko meille ens kesän vauva :Heartbigred tai syysvauva

Takaisin