Mamia, Jee!! :) Hauskaa että meidän Syyskuiset rupee saamaan lisää sisaruksia :) Nyt vaan kovasti viivojen vahvistumista! Laitahan kuvaa testeistä, niitä on aina niin kiva katsoa :)
Etsijä, hienosti sulla on digissä viikon nousseet! :) Mä testasin tuossa vaiheessa vielä 1-2 ja paljon myöhemmin tuli tuo 2-3. Nyt kuitenkin jo rv 23+6 mullakin, niin tosi lupaavalta näyttää sulla sit ainakin :)
Brit, sua on sitten siunattu oikein urakalla elämässä

Itse en vielä 28-vuotiaana osanut sitä ensimmäistäkään kuvitella...

esikoinen sitten syntyi vähän ennen mun 30-vee päivää ja nyt kakkonen tulossa pari kuukautta 31-vee päivän jälkeen :) Haaveissa mullakin useampi kuin kaksi lasta, mutta katsoo nyt miten menee....
Lucky, toi sun elämä kuulostaa aika aallon päällä matkustamiselta, siis että on niitä nousuja ja laskuja. Toivottavasti te nyt jotenkin onnistutte miehen kanssa pääsemään samalle aallon pituudelle ja elämä lähtisi sujumaan, yhdessä tai yksin :)
Larissa, toivottavasti pääset pian testaamaan! :) Kunpa se tuhru pysyisi poissa. Omasta kokemuksesta ja muita seuranneena tuommoinen tuhruttelu ei ole kauheen hyvä merkki.... sulla kyllä ehkäisyn lopettamisesta niin vähän aikaa että sekin varmaan vaikuttaa. Mutta kunpa tulisit vaikka jo TÄNÄÄN kertomaan plussauutisia!! :)
Elaffylle onnittelut uudesta perheenjäsenestä! Ihanaa että vihdoin pääsi oikea koira oikeaan kotiin

Kunnon korvaeläin

Ja oikein valtavasti plussaaa, ei oo enää montaa päivää :)
Plussatuulta myös kaikille muille dpo-päiviä eläville!!! Monta plussaa nyt tullut, mutta niin on vielä monta naista ketjussakin jäljellä!! Muistakaahan sitten tulla kirjoittelemaan myös tuonne "raskaaksi 2014 ketjusta plussanneisiin" :)
Pahoittelut sitten sen tädin kohdanneille

Kyllä se vaan repii naista kun toivoo ja joutuu pettymään. Oli yritystä sitten kauan tai vähän takana. Meillä on kyllä täällä niin monia upeita tarinoita miten pitkän yrittämisen ja monien keskenmenojenkin jälkeen odotellaan uutta elämää

Ja sitten on meitä jotka ehtivät vain sen yhden tai kaksi kiertoa kuumeilla ennen plussa-uutisia

Kaikki on siis mahdollista ja toivoa on :)
Itse elelen tässä tasaista keskiraskautta :) Viikkoja tosiaan huomenna 24 täysi ja pikku hiljaa alkaa ajatuksen siirtymään siihen kuinka monta niitä on jäljellä kuin että kuinka monta on kasassa. Huomenna siis tasan 16 viikkoa laskettuun aikaan. Vielä pari viikkoa odoteltava ja sitten ollaan niillä päivillä että jos poitsu päättäisikin tulla maailmaan, niin lääkärit ja hoitajat tekevät sitten kaikkensa pienen eteen

Syksy täyttyy sitten esikoisen 1-vee juhlista, omaa synttäriä, neuvoloita, lääkäriä (mulla rd), ulkoilua, kynttilöitä, Isänpäivää, koiratouhuja ja joulun odotusta

Joulun odotus saa tänä vuonna aivan eri merkityksen kun LA osuu juuri 25.12.