Me ollaan pupuiltu joka toinen päivä. Paitsi nyt kun mies just kipee ja tärppihetki menossa. Jostain luin et joka toinen päivä riittää, joka päivä kun voi olla ettei laatu ole tarpeeksi hyvää. Tiedä sitten :D
Fiamma, pahoittelut tädistä
DarkMimosalle tsemppiä ja toivotaan plussaa testiin!
On: limaa tulee mutta oli vielä paksua ja valkoista joten ei edes ole kait sit eggwhite limaa. Jotenkin oon niin kyllästynyt koko ovulaation miettimiseen ja ketuttaa kun pitää olla epäsäännöllinen kierto! Siis kun oikeesti olisi kiva pystyä valmistautumaan tädin tuloon mut ei viitsisi viikko tolkulla pitää siteitä valmiina. Kaipa mä tämän kierron Testailen sitä ovista ja sit jätän testit kaappiin :D Kaiken lisäks mä olen aivastellut ja nenä vuotaa joten hyvässä lykyssä Mullakin flunssa :/
Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Fiamma, pahoittelut tädistä
DarkMimosalle tsemppiä ja toivotaan plussaa testiin!
On: limaa tulee mutta oli vielä paksua ja valkoista joten ei edes ole kait sit eggwhite limaa. Jotenkin oon niin kyllästynyt koko ovulaation miettimiseen ja ketuttaa kun pitää olla epäsäännöllinen kierto! Siis kun oikeesti olisi kiva pystyä valmistautumaan tädin tuloon mut ei viitsisi viikko tolkulla pitää siteitä valmiina. Kaipa mä tämän kierron Testailen sitä ovista ja sit jätän testit kaappiin :D Kaiken lisäks mä olen aivastellut ja nenä vuotaa joten hyvässä lykyssä Mullakin flunssa :/
Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Äsken en muistanut sun nimimerkkiä
Edelliset kerrat 2 päivää ja 4 päivää ennen ovista ja sitten mies tuli kipeäksi eli loppui talletukset siihen.