Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onpas tänne ilmaantunu tekstiä päivän aikana :D mulla pitäis kans menkat alkaa n. 12.11. Joten pääsen jännäilee Larissan ja @sukin kanssa :)

Lumelle ihan hirveesti tsemppejä, kun on teillä kaikenlaista menossa siellä! Mun yks kaveri tuli kans aikoinaan allergiseks heidän kanille ja joutuivat sitten päättää pitää sen vain yhdessä huoneessa, myös toi et ei päästä makkariin ni voi auttaa kun sinne pääsee sit aina vetää henkee jos ahistaa :) aatmaattisena ihmisenä tiedän et kuin kurjalta tuntuu ku ahistaa mut ne avaavat lääkkeet on aikas tehokkaita :)

Ja mulla näkyy noi allekirjotukset jos kääntää puhelimen vaakatasoon :)

Kiitos Kettuli :) mua myös ehkä vähän pelottaa se että kun lapsi tulee miten sen kanssa koska itse olen myös ollut pienenä todella allerginen kaikille eläimille ja äitini on myös. ei pysty meillä enää kuin pyörähtämään semmosen 10min kun alkaa jo henkeä ahdistamaan. mä kärsin kaikki hengen ahdistukset silmien kutinat ja kurkun kaiverrukset kävin jopa ratsastaa ja kaiken sen myötä mun allergia hävisi :) mut toisille käy eritavalla :(

Lume noi allergiat on ihan... suosta! Mut niille vaan ei voi mtn.. mullakin joskus buorempana tuli oireita joistain mut eipä tuu enää.. mihin lie kadonneet.. muutama ystävä ja sukulainen ei voi tulla meillä enää kyläilee kun otettii kesällä kissa ja se tietty harmittaa mut en voi enää asialle mitään :(

Joo ne on kyllä syvältä :/ mua ei yhtään nukuta ja kamalan tylsää ni tulin sänkyyn. ei pysty nyt neulomaankaan kun on ranne ja sormet niin kipeät. peukalo varsinkin aamuisin ei taivu mihinkään suuntaan ja nivel lonksuu kun yrittää ilman tukea kääntää.. mut silti pitää vaan neuloa joten miksi edes valitan :D

Heh :D neulominen tosiaan koukuttaa! Olit muute tehny aivan huikeen upeita sukkia! Ite teen vaa ihan perusmallia ku ei hermot riitä oikeen noihi kuvioihin.. tossa on yhet ollu vuoden tekeillä ja aina välillä kaivan ne muutaman kierroksen ajaksi.. valmistuuvat ehkä joskus ;) mullakaan ei uni tuu.. viimeyökin meni ihan keturalleen mut ehkä se unijukka viel löytää joskus tännekkin ja sinne myös :)

Kiitos :D mä oon pari vuotta neulonut silleen vakkaristi ja opetellut silloin tällöin uusia juttuja. nyt oli nuo piirakkasukat sellanen uusi ohje :) 2 kertaa purin ja 3 kerralla onnistu. tossa just lueskelin tuosta peukalosta niin joo tuntuu aika yleistä olevan neulojilla kuulemma joku jännetupin tulehdus.. ei kai se vielä sitten ku ei pysty mitään tekemään :D aamusta on kyll niin pirun kipeä että tuntuu menevän melkein sijoiltaan...

joo kai se jossain vaiheessa tulee :D viime yö meni täälläkin ihan pipariksi tuon ukon takia kun pihisi ja vinku ja yski. ..

jos se nukkumatti tulee sinne eka ni lähetä se tänne seuraavaksi ;) mielessä pyörii myös tuo testi ja tärppäys olisiko se mahdollista tms...

Mulle tuli olo että pakko saada tiirailla ku muitten testeissä ei paljoo tiirailtavaksi ollut ku selkeät haamut ni nega testiä onki sit kiva tiirailla... :)
Vuoto vaan jatkuu... en muistanu tänään soittaa neuvolaan ja nytpä ai Ainaki voi raskauden pois sulkea. Testi on 25 ...

Liitteet

• 1415055600851.jpg
    1415055600851.jpg
    16.4 KB · Katsottu: 163
Lume: kun itsekin viivan paikkaa tiirailin pakko myöntää :) mutta... menkat... tänään rinnat kipeet.... noh... seli seli...

Hah. 10 päivää kestänyt tämä josta 4 ollu kokonaan ei mitään... :) aamusta vuotaa siteeseen sellasta kirkasta. .. ei mitään klimppiä tms. Normi menkkoihin liittyvää... illasta ei muuta ku valkovuotoa
En tiedä mikä huomen aamuna. Alko kp 21.

omg mä löysin suurennuslasi sovelluksen just puhelimeen ja se on mahtava ! taidan ihan huvikseen testata huomenna ja katsoa sillä näkyykö siinä mun testissä oikeasti viivan paikka vai ei ! siis nään sillä mun ihonhuokosetkin kun zoomaa ja tod tarkka kuva :O öö oonko vähän hölmö ja sekasin ja epätoivonen :D oonko eka joka tutkii testiä suurennuslasilla :D

Taas. .. myrkytän täällä omilla negoilla mut on niin kiva tiirailla vuodon iloksi. .. Kun oikein suurentaa voi kuvitella näkevänsä jotai niinku minä tein.

Liitteet

• 1415056532566.jpg
    1415056532566.jpg
    43 KB · Katsottu: 136
nään siinä ihan samanlaisen viivanpaikan kun mun testissä tänään. mulla on tänään kp21 ja dpo8/9 . sulla on muuten aika aikasessa tuo vuoto vai ?

Voisko nää meidän kaikkien haamut ja viivanpaikat ja negat muuttua plussaksi :) olisin niin onnellinen :)

Omaani en usko kun silmän lumeeseen vaan mutta toki voisi mielelläni kaikkien testit plussaksi muuttaa jos voisin!
Ja on lyhkäset. Voi olla myös että kp 21 vuoto oli välivuotoja ja kp 26 Alko sit nää jotka kestänyt 6 päivää vaan aamuisin

Takaisin