Raskaaksi 2014

Catsie, kiva "nähdä" taas! :) Tervetuloa remmiin! Itsekin jo pyörin täällä vaikka viimeisin kierto on vielä kesken ja periaatteessa yksi raskautumismahdollisuus vielä on vuoden 2013 puolella.

Gatusa, toivottavasti sun kiertoihin tulee selvyys. Ei oo vissiin ollu selkeitä ovismerkkejä..?

ParvatiPatil, mä yritän välttää turhaa testaamista. Mieluummin odottelen suosiolla vaikka viikon yli, se nega on mulle niin kauhee pettymys että parempi pettyä sit menkoista. Eiks noi nykyset raskaustestit oo tosi hyvin, eikös CB ainakin näytä tuloksen jo ennen kun menkkojen pitäis alkaa? Joku viisaampi voi vastata.

Tervetuloa myös Lumikki tänne puolelle! Mäkin siirryin jo tänne kun en usko olevani raskaana tästäkään kierrosta.

Tervetuloa Jemmyliini! Toivottavasti teillekin suodaan plussa vuonna 2014! Pitkä yritys teillä takana.

Loora84, nyt sitten vain odottelemaan ovisaikoja! :)

Dawwe, toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä!

Bluerose, niin mäkin vihaan! Ihan liikaa pitää piinata. Toivottavasti tää loppuis meiltä kaikilta pian ja päästäis odottajien puolelle.

Jaicalle plussaonnea!

Freyja86, toivottavasti saisit uuden plussan piakkoin!

Omaa: kp22, odottelen menkkoja alkavaksi viikon päästä. Ei oo sellanen olo yhtään että olisin raskautunut tästäkään kierrosta. Plääh! Taitaa yk6 olla edessa tammikuussa. Onko kukaan kärsinyt unettomuudesta? Mulle tää on uusi ja ihan outo juttu. Mitään stressiäkään ei ole joka tämän selittäisi. Viimesen viikon verran uni on ollu kateissa, saatan vaan pyöriskellä sängyssä kolmeenkin asti eikä yhtään väsytä. Eikä outoa kyllä väsytä yhtään nytkään vaikka viime nukuin tuskin ollenkaan. Mä nukun yleensä aina hyvin joten on tää kyllä merkillistä. Jätin päiväkahvinkin pois mutta ei silläkään ollu mitään vaikutusta asiaan. :confused:

Taitaa tulla hyvää keskustelua meille tänne 2014 porukkaan kun on paljon uusiakin tullut mukaan. On ainakin vertaistukea jos täällä pitää vielä pitkään pyöriä.
 
Mulla on Aamu ollut unettomuutta, mutta se on johtunut masennuksesta ja stressistä. Jännä vaan kun muistan että ennen tuota viime raskautta heräilin parin tunnin välein ja sit ennen plussaa nukuin yöt kuin tukki. Ja nukuin sit raskaudenkin aikana. Nyt keskenmenon jälkeen en oo myöskään heräillyt ja oon nähnyt aika outoja uniakin, jotka jopa muistan aamulla.
 
Aamu: ei oo unettomuus tuttua,sen sijaan oudot unet :D niitä tulee lähes joka yö nähtyä :D tiedä sit mistä moinen johtuu..kait se on vilkas mielikuvitus :wink
 
freyja hyvä että sinä saat nukuttua :) ite yleensä nukun iha hyvin mut nyt sit heräilen enkä saa nukuttua enää ja välillä menee tuntei ennen ku nukahtaa ja jos herää ni sit ei pysty enää nukkuu, silmät vaa kiinni oon ja yritän nukahtaa mut ei onnistu.
 
Dawwe.Toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyy..
Bluerose.joo noi piina viikot tuntuu kyllä aina pitkiltä..
Gatusa.Kiitos tsempeistä.. :)
Jaica.Tervetuloa ja toivottavasti saat pian plussan..
Freyja.kiva et säkin pääset piakkoin tosi toimiin taas ja toivon mukaan saat myös pian plussan.. :)
Aamu.Toivotaan et sun uni ongelmat menis pian ohi.onneks et oo silti ollu ylen väsyny..
Lumikille.Pahoittelut tädistä..
 
Gatusa luin toiselta palstalta et sul tulee tuhru vuotoo..ei se sit kiinnitysvuotoo vois ol???
 
loora juu huomasin ku päätin kattoo millast valkkari on mut oliki sit rusertavaa tuhrua siel. en tiä onko se sit hormonihäiriö vai kiinnittyminen, ois eka kerta ku tulee kiinnittymisvuotoa enkä ovistakaa ol bongannu, maanantaina oli kyl muistaakseni nippailua ja talleteltu oli, toivotaa parasta mut menkkoi ootan viikon tai kahen päästä.
 
Voi että mä pidän Gatusa peukut nyt ylhäällä et olis pikkusesta johtuvaa..olis aivan mahtava vuoden alotus... :)
 
kiitos tsempistä loora, toivotaan parasta, nyt vähä alavatsaa juili kans mikä outoo ku en ol mitää huomannu ees. ois se kyl aika ylläri jos se plussa tulis viikon päästä eikä menkat mut ois se kyl niin toivottuki :)
 
tää turvonnut olo on ihan kamala :D paitsi sitten jos se meinaa vaan yhtä asiaa..no esikoisesta mulla ei oo ollu mitään oireita missään vaiheessa, paitsi niinku varmasti Freyja muistaa grillimakkara&maito niitä kun himoitsin...

toivon että kaikki pääsis viimeistään tammikuussa tuonne plussanneisiin..itsellä vielä tästä vuodesta 2013 mahdollisuudet, kun testailut kohta puolin...tai no viikko kaks?...hmm...

haleja kaikille!!!
 
Niin mä Gatusa oon väjän kahtellu, mun mielest tääl olk monta kel oli nyt viime viikol,ovista....tsemppiä meille kaikkille

Sent from my RM-846_eu_finland_204 using Tapatalk
 
Yritystä jälleen päällä. Kolme vuotta takana, lääkäriin ei mies suostu ja ovistestejä kotona teen. Yhtään ei tuona kolmena vuotena ole tullut raskaustestiin plussia. Kierto normaali 26-29, joskus vaan ei jaksa odottaa sitä päivää tai paria niin lankean raskaustestiin.

Nyt kp 20/26. Kuumeinen olo, rintoja särkee ja järkyttävä väsymys. Voi tosin olla taas näitä oviksen jälkeisiä oireita, jotka ovat tähänkin mennessä huijanneet.

En tiedä itkenkö vaiko mitä jos ei onnistu. Mies tosiaan ei suostu lääkäriin menosta. Lähetteet olisi ja kaikki ollut, mutta miehellä meni pupu pöksyyn. Suostuisikohan ne testaamaan minut, vai tuleeko siinä seinä vastaan jos mies ei tahdo itseään tutkituttaa. Ikää alkaa olemaan ja alkaa toivo loppumaan. Lapsi olisi erittäin toivottu, mutta kun haluaisin apua siihen tai tutkimuksia miksei jo kolmen vuoden yrittämisen jälkeen kuulu.

Edellisestä liitosta jo yksi lapsi minulla.
 
Miten mä Bluerose voin unohtaa sen grillimakkaran ja maidon :)

Täällä odottelen tätiä kylään. Tuntemukset on sen mukaiset mut pieni pelko taka-alalla et mitä jos se tyhjennys ei olekaan onnistunut... Toivotaan parasta :)
 
Ja pieni varmennus jos jotkut ihmettelee Freyjan ja mun tietämystä, olemme tunteneet yli 20v toisemme. Lapsuuden ystäviä olemme.

Turvonnut olo jatkuu, ehkä johtuu joulusta...en tiedä. Uus vuos menee nukkues varmaan kun huomennakin töihin, eikä minnuu mihkään tänä vuonna oo pyydettykään :)

Itellä olisi tooive saada edes jokin _tuntuva_ oire kun plussaa, sillä kun ei noit oireita pahemmin ollut edelisessä, paitsi oikeasta kädestä lähti nahkat...

Mitäs muut aikoo uuden vuoden vastaan ottaa?

Pusuja kaikille :Heartred

Sent from my RM-846_eu_finland_204 using Tapatalk
 
Jihuu, ovistestiin hymynaama tänään ekaa kertaa ikinä! Jännäsin jo, että tuleeko se ennen viikonloppua kun sillon ollaan porukoiden luona pohjanmaalla... Ihanaa, että nyt ehtii Uutena Vuotena peittoja heiluttelemaan. =D
 
Ihan meinaa tippua kärryiltä kun silloin tällöin nykyään kerkeän käydä täällä. Luen kyllä kaikki teidän turinat, mutta tähän vastaamiseen ei sitten millään tahdo löytyä aikaa. Olisi niin mukava laittaa teille kaikille kommenteja. :) Täällä kp 8/28 menossa ja viikonlopun jälkeen voisi varmaan ovista odotella tulevaksi. Ensi vuonna alkaa heti tohinat talolla ja viimeinen loppurutistus, että päästäisiin viimein ihan omaan tupaan asustelemaan. :) Voi olla kyllä että näissä talokiireissä jää ovikset + muut laskennat nyt kokonaan tekemättä, mutta enköhän viimeistään loppukierrosta taas havahdu kiertoon mukaan. :) Superhyperhyvää Uutta Vuotta kaikille ja plussapuhureita toivottelen! :)
 
melissae kyllä ne sut tutkii jos pyydät. mullaha on kans lapsi joka on jo koulussa, musta ei löytyn vikaa ni ukko tutkittii ku hän alko ite miettii et ehkä hänessä voi olla vikaa ku ei lasta kuulu, no nyt näyttää siltä ettei selvyyttä taideta saada ollenkaa ku hän taitaa olla kans kunnossa. miehet on joskus sellasia et niit pitää melkei korvasta taluttaa lääkäriin. tsemppiä, meillä on pari vuotta yrityst ja vain vastoinkäymisiä perätysten.

onnea mesi ovisplussasta ja plussatuulia raskautta ajatellen :)

chipmunk tsemppiä ja jaksamista taloprojektin kanssa :)

on: täällä kp 23/32 menossa vissii ja tuhru jatkuu eli nyt on kroppa sit vissii sekasin. ärsyttää, pitää varmaa hakee kuuri taas lääkärilt et saa kierron normaaliks.
 
Heheei, hyppään mukaan!

Meillä olisi menossa yrityskierto numero 2 ehkäisyn poisjätön jälkeen. Ensimmäisestä kierrosta tulin raskaaksi mutta ilo jäi lyhyeksi ja keskenhän se meni. Vuoto alkoi 20.12. ja nyt mennään kp12 kohti uutta plussaa! (Tai suunnilleen kp12, ilmeisesti kun km:n jälkeen ei voi laskea samalla lailla kiertoa. Neuvolaterkka selitti jotenkin niin, ettei sitä ensimmäistä kiertoa voi laskea "oikeaksi kierroksi", koska km:n alku eli se vuoto ei tarkoita silti kp1. Tiedä näistä nyt sitten, mutta siitä minä ainakin lasken että jotenkin pysyn kartalla,)

En jaksanut vielä lueskella kaikkia teidän höpötyksiä läpi kun olette niin kovasti kirjoitelleet, mutta mukana siis roikutaan tästä edespäin :)
 
Takaisin
Top