Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa Mewwi ja pahoittelut tädistä. Toivottavasti teillä tärppää pian.

Tsemppiä piinaviikkoon Shapa, pidän peukut pystyssä että odotus palkitaan. :>

Onnea Sannuinen koiravauvasta. Toivottavasti kuvotukset enteilee oikeaa vauvaa. Kuinka pitkä kiertosi normaalisti on?

Voi kurja Nyytti, kun huijarin uhriksi jouduitte. :( Toivottavasti koiravauvan sijaan saatte nyt oikean pikkuisen. Älä vielä luovu toivosta vaikka ei juuri oireita olisikaan. Ehkä noi uusimmat kivut tarkottaa sitä, että siellä joku elelee.

Nonna, voi itku sitä miestäsi. :( Tavallaan väsymyksen ymmärtää, mut pitäis niiden ukkojen silti ymmärtää panostaa asiaan. Toivottavasti miehesi simpat on ees sitkeitä ja ovis pian. Silloin olisi toivoa asian suhteen. Tai sitten ovis tulisi myöhässä ja saisitte viikonloppuna hyödynnettyä sen.

Onnea Chipmunk oviksen bongailuun (ja hyödyntämiseen toki myös). Kyllä musta välillä tuntuu, että ne miehet on oikeasti sen kolme vuotta jäljessä. Ainakin oman ikäset tuntuu välillä tosi lapsellisilta. Että hyvä vaan, että meillä on vähän vanhemmat kullat. ;)

Tuulia, ainakin yritän pitää asenteen positiivisena. Mut aina se kirpasee, kun menkat alkaa. :( Aina sitä miettii, että onko joku vika, kun ei taaskaan... Joka kerta vieläpä nuo ajatukset puskee lujemmin päälle. Mut ei kai tässä muu auta kuin yrittää uudelleen ja uskoa että joskus vielä tärppää. Ainakin mieheni on ihana ja vakuuttelee, että musta tulee vielä äiti. <3 Pahoittelut negasta, toivottavasti täti tai haikara löytää sinne pian. Myöhässä olevan tädin odottelu on tuskasta. :(

Lana, hienoa et teillä oli onnistunut reissu. :) Noi sun oireilut kuulostaa hyviltä, toivottavasti ne myös tarkoittaa hyvää.

Tsemppiä piinaviikoille Haave. Toivottavasti teillä nyt tärppäsi.

Ihana kuulla hyviä ultrakuulumisia late. <3 Jotenkin muuten piristi myös tuo lääkärisi reaktio teidän yritysviikkoihin. Kyllähän sen tavallaan tietää, ettei puoli vuotta tai 7 kk ole vielä periaatteessa pitkä aika yritystä, mut ehkä jotenki tarvitsin muistutuksen asiasta. :D Kiitos joka tapauksessa.

Pahoittelut negasta Kolmassittenkin. Toivottavasti täti tulee sinne pian kylään (jos ei muutu plussaksi) ja keho normalisoituu nopeasti kierukan poiston jäljiltä.

Omanapa: Täti ei ole vielä ihan poistunut, mutta aika heikkoa vuoto alkaa olla. Veikkaisin että huomenna se kerää tavaransa. Mieliala ainakin alkaa nousta taas. :>

hyvä juttu Vargynja uuteen nousuun vaan ja hirveästi pupuilua ;)

ON:aamusen ovistestin jäljiltä voin sanoo että hormoonitaso nousussa syystä tai toisesta ;) ja juu sehän voi vaihdella se värin tummuus, mut tässä viikon aikana niitä 8kpl tehneenä, aika hyvin erottaa että koska on tummempi ja koska vaaleempi :D elikkä ovista odotettavissa tänään tai keskiviikkona, tai sitte sillä yli viikon takaisella pupuilulla (jonka jälkeen selkeästi ovis menossa pois viivan värin perusteella) on jotain vaikutusta asiaan ;)
toivossa on hyvä elää ja niin edespäin, mutta luotan ennemminkin siihen oviksen tuloon, ja ehdottelinkin ukolle jo aamuista pupuilua :)

Kolmassittenkin, voi harmi! Sulla on niiin selkeän kuuloiset oireet. Toivotaan että se siitä vielä plussaksi muuttuu, tai sit täti tulis pian että pääsette uuteen kiertoon ja yritykseen :)

Vargynjalle kovasti tsemppiä uuteen kiertoon :)

on:kp28/28-29 En testannu, päätin tosiaan odottaa että palataan kotiin reissusta. Aamulala lensi taas oksu, kun roskiskaapin avasin ja biojäte haisu nenään.
"Päähajoo-olo" on helpottanu, vaikka toki jännittää edelleen. Mut ei oo sellainen tosi tuskainen olo. Lähdetään viettämään mukavaa reissua pojan kanssa mammakaverin luokse, toivottavasti lasten leikit menee hyvin yksiin vaikkeivät ole pitkään aikaan nähneet ja olis kaikenkaikkiaan mukava reissu itärajan tuntumaan :-)

Monella meillä näyttää tulevan jännät paikat tässä lähiaikoina. Jo on aikoihin eletty, meillä minä emäntänä kärsin vauvakuumeesta ja koira valeraskaudesta. Kovasti yrittää pesää etsiä ja kuopia sekä vinkuu. :)

Gatusa: Unohdin tyystin onnitella uudesta kodista! Oletteko jo kotiutuneet?

Sannuinen: Oih, pienen pieni koiravauva :) Välillä sitä melkein tekisi mieli ottaa toinen koira.

Nyytti: Minullakaan raskauteen viittaavia oireita ei ole. Ehkä eilen jopa pientä menkkajomotusta havaittavissa :(

Omenapossu: Noista oireiden alkamisesta.. Ainoa muistettava oire minulla oli rintojen turpoaminen ja nännien tummuminen sekä laajentuminen. Alkoi muistaakseni vasta muutama päivä oletettujen menkkojen alkamispäivän jälkeen. Ehkäpä n. 4+(2-5). Ai niin...Olihan vielä pientä närästystä ja kahvin juonti isommissa määrissä sai aikaan rytmihäiriöitä, jota minulla muuten ei ole ollut.

Mewwi^^ onnea oviksen bongailuun :)

Haave oho, saitpa aikases plussan sillon :) Mulla jotenki niin hassusti, ku nyt tuo rinta joka oli isompi, niin on taas vähä pienentyny..hmm..outoa.. eilen se oli selkeesti isompi ja piti töiski kattoa oikein miten paita on, ettei sitä huomaa niin selkeesti :P Jos perjantaina testailis, kun itsellä ja miehellä on vapaapäivä :biggrin Toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä! :)

late- ihanaa kun siellä kaikki on kunnossa <3 Se vauvan sydämen sykkeen kuuleminen on varmasti jotain aivan ihanaa :)

TMJ mitä sanottiin NT-ultrassa?

Nyytti toivottavasti sun oireet johtuu kyytiläisestä! :) Jos oksennuskin lentää jo, niin eiköhän siellä joku aiheuttaja luulisi olevan :P Meinaatko malttaa vielä odottaa testailun kanssa? :grin

kolmassittenkin harmi negasta :sad001 Mutta jospa sitten ensi kierrosta! :P

Vargynja joo toivottavasti oireet ei oo vain mielikuvituksen tepposia tms.

Omaa: Täällä sitä piinaillaan ja pitäisi malttaa odottaa vielä muutama päivä. Nyt tosiaan 22/24-28. Pelottaa vain että joutuu taas pettymään. Vaikka sitten pitää vain ajatella, että kyllä se vielä joskus tärppää. Aina mietin, että en kerro miehelle ennen kuin päätän testata, ettei hän ehdi elätellä toiveita mahdollisesti turhaan. En kuitenkaan osaa olla kertomatta oireistani ja eilen mies sitten taas innostui, vaikka hän yrittää sitä peitellä. Eilen reppana hieroi mun jalkoja - luuli varmaan että ne alkaa jo paisua nyt jos oon raskaana :laughing014 Mutta jotenkin tosiaan hänen puolestakin harmittaa, jos en olekaan raskaana, kun hän sitten kuitenkin pettyy, vaikka ei sitä niin näytäkkään.. MUTTA jospa kuitenkin tällä kertaa olisi onnistunut - toivossa on hyvä elää :binkybaby

Lana ja tietty muutkin: 14.20 on meillä ultraan aika tänään, vielä siis jokunen tunti aikaa jänskäillä :S Hitto, miksen mä pyytäny aamuaikaa :D Mut tuun kyllä heti kertomaan kuulumiset! :) OmenaPossu: Mulla oli ennen plussaa nenä tosi herkkä kaikille hajuille :P Koira haisi hirveelle, samoin roskikset, dödöt ja tupakanhaju tuli tosi voimakkaasti nenään. Hyh. Edelleenki nenä on super herkkä. Toki nyt alkaa olla kaikkee mahdollista kohdunkasvukivuista repäsykipuihin ja tissikipuihin. Ei voi edes vatsallaan nukkua kun noi daisarit on niin herkät :D Mutta hei, hirrrrrveen paljon tsemppiä piinailijoille! :) :)

Ällövaroitus ja omanapailua! Taitaa olla perus lapsiperheen arkea, eiköhän tuo meijän poika, tai minä, samat hiekkalaatikot sun muut kolutaan, on saanut kihomatoja :BangHead Pakko hakea apteekista Pyrvin-kuuri koko perheelle. Pakkauksessa ei kuulemma suositella kauheesti (mahdollisesti) raskaanaoleville mut kuulemma enemmän lakisääteinen juttu eikä se edes imeydy suolistosta niin kyllä ite ainakin sen vedän. Ja näin muutenkin pessimistisenä en usko että on edes tärpännyt laughing7 Koko ajan pitää jotain pillereitä vetää, toissa päivänä loppu se antibioottikuurikin niin olishan se mukava jos ei tarttis muutaman päivän välein olla apteekissa hakemassa jotain uutta!

Lana, toivotaan että siellä plussa tulee! Jänskäää :) Meillä vähän sama tilanne, että pettymys ois kova miestäkin ajatellen, se on jo useamman kerran ääneen pohtinu oltaisko raskaana.
Ite ajattelin testailla varmaan pe aamuna ellei täti ole tullut. Jos tullaan jo ke yöksi kotiin, niin sitten ehkä to aamuna. Mä oon tällanen vähän hassu, et ensin ootan kauheesti et aika kuluis ja pääsis testaamaan, mut sit vaan pitkitän ja pitkitän kuitenkin, kun alkais oikea ajankohta olemana lähellä! Ihan samanlainen oon pakettien kans, jos siis tilaan jotain(yleensä kankaita tai muuta ompeluun liittyvää) jota kauheesti ootan, niin saatan kuitenkin sit koko päivän fiilistella avaamatta :D

Shapa, voi ei!

TMJ, tsemppiä ultraan! :)

mä kirjottelen muille kun pääsen illemmalla koneelle :)

mutta nyt jälleen tyhmääkin tyhmempi kysymys; voiko oviksen aikaan esiintyä pahoinvointia? ja en ny tarkota mitään pientä, vaan sellasta mikä pistää oikeen yökkimään ja mahaa kourasee :O

Ihania ultrakuulumisia! Ja jännät paikat tosiaan monella. Toivottavasti tänne iskee nyt kauhea plussatuulien puhuri ja saadaan siirtyä sankoin joukoin tuonne odottajien puolelle!

Täällä ei mitään liikahdusta mihinkään. Kipuilut loppuivat ja nyt on täysin oireeton olo - mitä se sitten tarkoittaakaan. Kp 32, eikä minkään valtakunnan tiputtelua tai vuotoa ole ollut (oviksesta kulunut sen 16 päivää...). Taitaa olla ensimmäinen kerta koskaan, kun oikein toivon tädin jo pian saapuvaksi, jotta pääsen tästä henkisestä piinasta ja seuraavaan kiertoon yrittämään uudelleen. Mutta voiko olla niin, että olisin kuitenkin raskaana, vaikka testit vielä negaa näyttääkin (viimeksi eilen)? Spekulointia, spekulointia...

Anteeksi vuodatus.

Tuulia toivotaan että testi toisi vielä sen plussan! Ite testasin esikoisesta ekan kerran vasta kun oli menkat kaks viikkoa myöhässä :D

ON: Että tää piinaviikko on hanuraattorista! Koko ajan mietin, että en sais miettiä ja murehtia ja silti mietin ja murehdin. Mulla ei ole minkään valtakunnan oireita, Tosin esikoista kun odotin niin menkat oli kaks viikkoa myöhässä ja siinä vaiheessa mulla oli vaan vähän kipeet rinnat ja hyvin vähän tummemmat nännit. Eli näin maalaisjärjellä voisin otaksua etten oireile edes heti menkkojen jäätyä pois... Tää ei kyllä auta :laughing002 Omasta mielestä pari päivää, ei tosin enää tänään, oli turvonnut alavatsa mutta mitä lie sekin.

Mä jännäilen teidän muiden puolesta <3 Toisaalta mullakin olis luultavasti vasta n. 3+5, että eihän se mahdotonta ole, että ei vaa vielä näkyny testissä.. Mut tsemppaan itteeni kuitenkin varautumaan, että ei tärpänny ja ens kierrossa taas uudet mahikset <3

Nonna voi kurja siun miehes kanssa :( Ryhtiä vähän hommaan sille nyt.

Tuulia Tsemppiä piinailuun...Toivottavasti on hyvä lopputulos!

Lana myös tsemppiä piinailuun, toivottavasti oireet lupaa hyvää!

Kolmassittenkin onnea pudonneesta painosta! Ja pahoittelut negasta. Voi tosiaan olla vielä kierrot sekaisin, tsemppiä piinailuun.

Late ihanaa, miten pikkuinen! Stressi pois ja nauti...

TMJ miten meni?

Vargynja pahoittelut tädistä ja hyvä, että mieliala on ainakin lähtenyt uuteen nousuun.

Nyytti voi apua miten maltat olla testaamatta?! Hauskaa reissua!

Shapa voi ikävä, ei muuta kuin koko perhe matokuurille. Onhan siinä oma sirkuksensa.

ON kp 39/16-??. Tänään taas testasin negan, ei enää ees harmita. En sit soittanut lääkäriin, nyt on taas tyyni ja rauhallinen vaihe menossa, malttaa vain odotella ihan hyvillä mielin. Kun sillon kp28/29 oli selkeitä kipuiluja ni oiskohan ovis ollu vasta silloin. Eilen pupuillessa tuli kunnon viiltävä kipu ja olin varma, että vuoto alkaa yön aikana, mutta nyt ei taas mitään. Nännit on ollu arat pari päivää ja pitkät päällä koko ajan, ollu PMS-oireina aiemminkin ja joskus oviksen aikaankin. Odotellaan, odotellaan.

Nyt on ultrassa käyty ja pikkutontun valtakunnassa oli kaikki hyvin <3 Siellä se imeskeli peukkuaan ja teki kärrynpyöriä niin vauhdikkaasti että mittojen otossa oli kätilöllä haastetta :D Mitat vastasi viikkoja 14+0, kun neuvolan laskujen mukaan menossa on 13+4. Mut sepä taitaa olla normaalia kun mum kierto ei oo sitä 28vrk:tta mitä laskennoissa käytetään. Nyt sitten kasvatellaan rauhassa masua ja odotellaan heinäkuun lopulla olevaa rakenneultraa. Ihanaa kesää kaikille ja kovasti mä niitä plussatuulia teille toivottelen :) :)

Omenapossu: kiitos, mä yritän nyt pitää järjen päässä ja katsoa päivän kerrallaan mitä tuleman pitää. Pakkohan sen vastauksen on jossain vaiheessa tulla ;)

shapa: No on sullakin piinalliset hetket käsillä, en kadehdi (vaikka samassa ojassahan tässä melko lailla rämmitään). Mitkä sulla on nyt päivät? Toivottavasti tärppää!

elmiina: haha! Kuulostaa niin kovin tutulta ;) Ja kuten itsekin sanoit: odotellaan, odotellaan...

ps. ei enää yhtäkään testiä ennen viikonloppua. Piste.

Toivottavasti saat nyt miehen kellistettyä OmenaPossu. Jos ei hormonitaso nouse tärpin takia. ;)

Mukavaa reissua Nyytti. Toivottavasti pahoinvointi tietää sitä että saat plussan palattuasi. :>

Kurjaa Shapa, kun saitte kihon. :( Toivottavasti tuon jälkeen saisitte olla taas ilman lääkkeitä.

Tuulia, onhan noita, joilla plussa näkyy vasta kun menkat on reilusti myöhässä. Ehkä sinä kuulut niihin. Toivoa ainakin on vielä.

Elmiina, ehkä sinullakin on vielä toivoa, jos ovis olikin vasta silloin kp28/29. Ikävän paljon myöhässä se kylläkin sitten oli. Toivottavasti pääset pian piinasta ja mieluummin plussan muodossa.

Onnea TMJ hyvistä ultrakuulumisista. :)

Kiitos kaikille tsempeistä. :love7 Täällä täti pakkailee jo tavaroitaan ja jättää varmaan kohta rauhaan. Lähinnä tuhrua tulee vielä.

Onpas tullut mahdoton määrä viestejä sitten edelliskerran! Kaikkia en nyt pysty millään kommentoimaan, mutta kyllä ole kaikki yrittänyt lukea! Erityisen ihanaa oli lukea uutisia ultrakuulumisista TMJ:ltä ja late:lta, kiitos. Kyllä sitä itsekin vielä pääsee joskus tuohon pisteeseen, nyt vasta kuitenkin yk 2 menossa.

Laiskana kopioin oman navan suoraan Äidiksi ensi kertaa -ketjusta: Luulin että ovis olisi vasta ensi viikonloppuna (laskuri väitti niin), mutta nyt on kyllä semmoisia tuntemuksia, että se olisi ollut eilen tai just nyt. Testasin eilen (joo joo, sanoin että en enää tikuttele ovista, mutta minkäs teet kun oli ylimääräinen kaapissa ja suorastaan huusi mua :) ) ja viiva oli aika vahva, mutta ei yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Mun mielestä kuitenkin vahvempi kuin mikään viime kierrossa saatu viiva. Todennäköistähän on tietty että kroppa ei ole vielä palautunut normaaliin aikatauluun pillereiden jälkeen ja kiertojen pituudet voi olla mitä sattuu, siinähän voi oikeasti mennä vaikka vuosi ennenkuin on kokonaan palautunut. No anyhoo, tuntemukset on ollut huono olo ruuan jälkeen eilen (ja sama taas tänään), ei ole nälkä, nännit arat, pientä tuhruttelua, ai niin ja olen miehen kimpussa 24/7. Joten saapa nähdä miten muijan käy, vai kuvittelenko nämä kaikki "oireet" vain??? Piinaviikko edessä...

Aurinkoisia plussatuulia kaikille!!!

Omaa napaa: tein just ovistetstin ja testiviiva on melkeen kaks kertaa tummempi ku kontrtolli, elikkä joku hormoonispurtti tullu, mun tuurilla vaan ovis, jota en kuitenkaan pääse hyödyntään :/

mut, mut, jos ny oiski käyny niin et sen mun aiemman ovis epäilyn aikaan ois tärpänny, näkyskö se jo selvästi ovistestissä? siitä on siis 8 päivää.. ääh ressi prkl..
vai kandeisko mun testaa ovistikulla uusiks vaiks perjantaian, et näkis miten ne hormoonit menee?

Pikainen ja kiukkuinen oma napa: mietin tässä, että olisko sittenkin ovis vasta nyt (kp15/26-28), kun mahaan sattuu, eikä mulla ole juuri koskaan maha kipeä. Sit sain hirveän raivokohtauksen koiran takia ja nyt kiukututtaa kaikki :D Hohhoijjakkaa. On se rankkaa, kun ei oo omassa kehossa diginäyttöä, joka kertoisi mitä, missä, milloin..nyt jäis sit ovis hyödyntämättä kunnolla, kun ei oo mies kotona. Nyt on jätskin paikka.

Takaisin