Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lana: Nyt on menossa kp21 ja alamahatuntemuksista päätellen ovis olis voinut olla viime perjantain paikkeilla, oli niin kivuliaat "kramppaukset". Nyt sitten varmaan viikon päivät kannattaisi odotella testausta tai sitten sitä tätiä.
Toivottavasti sinulla olisi tärpännyt :) Missä vaiheessa kierto menossa?

Tuulia: Ei sitä tiedä vaikka olisitkin raskaana, eikä ne kipuilut sen puitteissa kokonaan häviäisikään. ;)

Tyttötiikeri: Lämpöjen puitteissahan niin voisi päätellä, toivottavasti se oli se ovis! :)

Itteä:
Näitä kaikenlaisia oireita ja "oireita" on niin paljon, että olen tässä tuuminut, että kattelen rauhassa mitä tuleman pitää ja yritän ihan oikeasti kääntää ajatukset loppukierron ajaksi muualle. Voi sitten taas ensi kierrossa stressaill

rosebud tervetuloa joukkoon, meil kans muutto pe-su välillä.

tiedätte tunteen ett kaikki menee päin mäntyä... mul on sellai päivä tänää. esikoinen isotteli, hirvee kiire, verenpaine romahti, ruuat vaatteille ja ruuassa viel tomaattia kaiken huipuks ( olin muute vast vaihtan uudet vaatteet suihkun jälkee päälle) keittiön lattia ruuassa, hella ruuassa, siivoa, pistä esikoiselle safka, hän kiukuttelee katot kelloo ja kello on melkei yks eli aika lähtä kouluun. no yritä saada taksi, kukaa ei kerton et on futismatsi ni tiet on osittain suljettu, myöhästytte koulusta selitä opettajalle et joo väsyttää vähä ku tiet suljettu ja taksilla piti tulla jne. tulin kotiin ala pesee vaatteit, no eipä kunnol lähten, sit kysyt varovast apelta joka vihaa sua saatko käyttää pesukonetta että saat pestyy loput vaatteet ennen muuttoa... positiivinen yllätys hän anto luvan. mies ku tulee kotii kattoo varmaa et mitä sä mun paitaa pidät sit onki kiva kertoo tarina sille, toivottavast ei tule niit klassisia kommenttei.

mulla meinaa verenpaine ei nouse ku hirvee stressi ja kiire se romahtaa.

ANTEEKSI OMANAPAISUUS

Sulla on Gatusa ollu rankka päivä!
Plussatuulia nyt kaikille :)

ON: Tänään on laiskottanut niin paljon, että jätin suosiolla kaikki ulkoilemiset pojan kanssa väliin. Ei vaan jaksa lähteä tonne ulos vaikka siellä lämmin onkin. Nyt ei oo enää mistän alamahan juilinnoista tietoakaan eli nyt vaan odottelen (tai yritän olla odottamatta) vielä yli viikon päässä olevia menkkoja :D

Nyytillä ilmeisesti alkaa piinaviikko olla hollilla. Tsemppiä odotteluun, toivottavasti nyt ois tärpännyt. Mulla on vähän samanlaisia ajatuksia tämän ajan suhteen. Suunnilleen puoli vuotta on yritetty ja se tuntuu menneen ohi hujauksessa. Aika tuntuu menevän nykyisin niin kamalan nopeasti (ja toisaalta se menee hitaasti, kun kokoajan odottaa jotain, ovista tai tätiä/plussaa.) Toisaalta taas tuo puoli vuotta tuntuu pitkältä ajalta. Toinen mokoma niin pääsee jo kunnalliselle hoitoihin. Ja toisaalta, ei se kuitenkaan vielä kamalan pitkä aika ole, kun toiset on yrittäneet vuosia.

Pahoittelut negasta ja onnea uuteen kiertoon Anell (jos et siis jää yritystauolle). Oon kans vähän miettinyt tuota millon ois hyvä olla raskaana ja millon lapsen syntyä, mutta en kovin paljoa. Tulee kun tulee, iloitsen siitä joka tapauksessa. Ehkä asiaan vaikuttaa sekin, että yritän ensimmäistäni niin ei tarvitse miettiä tuollaisia, että tuleeko liian samaan aikaan esikoisen kanssa jne. Talvipakkasilla ja kesähelteillä olisi varmaan kurja olla viimeisillään, mutta en senkään takia siirrä yritystä. Jostain syystä, mikä ei ole ihan itsellekään täysin selvä, olisi mukavampi jos lapsi ei olisi syntynyt ihan alkuvuodesta (johon olisi jo pitänyt tärppi tulla aiemmasta kierrosta) eikä olisi myöskään "juhannuslapsi" (eli juhannuksen aikoina alkunsa saanut). Mutta jos nyt ensi kierrosta tärppää, tuskin jään juhannusta murehtimaan. :D

OmenaPossu, tiedän että toi tuntuu pahalta, mutta älä vielä murehdi liikoja. Mielestäni olen lukenut, että kaikilla ei se testi viiva ole missään vaiheessa yhtä vahva kuin se toinen ja silti ovulaatio tapahtuu. Ja voihan olla, että jos nyt eilen testasit, se ehti mennä jo edellispäivänä tms. Toivon ainakin, että olisi ovis osunut nappiin puuhailujen kanssa. Tai jos ovis on tulossa lähipäivinä, simpat kyllä kestää muutaman päivän. :> Kurjaa kun miehesi on noin huonosti mukana makkarin puolella.

Rosebudille aika lailla samat sanat. Älä vielä luovu toivosta. Ehkä oviksesi oli eilen tai edellispäivänä, jos se viiva oli tänään himmeämpi kuin eilen. Toivottavasti teillä on osunut osunut puuhailut hyvään aikaan ja kahden viikon päästä saat tulla iloitsemaan plussasta. Äläkä siitä sure, että puhut täällä omista murheistasi. Saat puhua niistä niin paljon kuin vain haluat. Tsemppiä muuttoon ja onnea uuteen kotiin. Muuttaminen on kyllä ikävää puuhaa. :/

Gatusa, hyvä että miehesi osasi sentään pyytää anteeksi. Olipa se kyllä todella kurja taas. :( Mut ihana poikasi, kun tuli lohduttamaan. :) Tiedän tuon tunteen, kun kaikki menee pieleen. Voimia rankkaan päivään! Mut ehkä tämäkin päivä vielä iloisemmaksi muuttuu. Ainakin sait pesukonetta käyttää. :>

Ikävää Lana, ettei oviksen bongaus onnistunut. :( Mut ehkä se silti tapahtuu. Ehkä se tapahtu illalla, jos testaat aamulla ja näkyi niin vähän aikaa tai jotain. Toivon ainakin kovasti, että ovuloit vaikka testit ei mitään näyttäneetkään. *hali*

Tyttötiikeri, en ole asiantuntija, mut mielestäni oviksesi on varmaan ollut eilen. Kun lämmöthän kai nousee sen jälkeen.

sanos muuta shapa, toivottavast en saa ikävii yllärei tänää. yleensä mul tulee sellai inha ennakkotunne jos jotai ikävää tapahtuu, no tää päivä on kyl sellai, oon ollu ku takamuksee ammuttu karhu ja se on mul yleisin merkki. tänää onki sit vapaa päivä en tee töitä ku ei pysty keskittyy. onneks en ol missää firmas töis vaa itse työllistän itseni.

vargynja pesukone ei pese kunnol jos joku käy suihkus samaa aikaa ja heti ku pistin koneen käyntii ja tulin ylös ni joku meni tarkotuksel suihkuu, toivottavast tahrat lähtee ku vaatteet uusia. käly vahingonilonen ku ruuat putos ja vaatteet ruuas. tuntu vaa keittiös et taju lähtee nyt eikä melkei sit oliki lattia hella ja gatusa (pikku kissa) ruuassa. mulle alussa annettu lempinimi tääl kun olin se joka hommas ruuat tänne, ku mult loppu rahat ni mies oli se joka joutu ostaa. onneks koht ovat omillaan ku me muutetaa.

mitäpä muiden päivään?

Sannuinen: sitähän täällä toivotaan, että tämä kaikki kumma jomottelu ym. tarkoittaisi tärppiä, mutta joku pieni järjen ääni käskee pitämään jalat lujasti maassa ja pään kylmänä, ettei tulisi lähdettyä leijumaan "vain menkkaoireitten" vuoksi liian korkealle ;) Kummin vain, olisi jonkin muotoinen vastaus ihan kiva saada - ja pian. Mieli on vauhkona kehittelemässä sun mitä teorioita jokaisen pienenkin "raskausvihjeen" ja "kropan signaalin" perään, enkä uskalla innostua, kun kyseessä on kuitenkin vasta ensimmäinen yk ja todennäköisyyksien mukaan aika heikot mahdollisuudet. Saapahan sitten yllättyä positiivisesti, jos menkat jääkin tulematta... Sullakin pian alkamassa piinaviikko! Tsemppiä!

shapa: odotellaan ja jännäillään! Pidän sulle peukkuja! Aina ei tarvitse jaksaa hyppiä Duracelina pitkin maita ja mantuja, ja lepokin tekee välillä ihan hyvää - onhan sekin itsensä ja kehon kuuntelemista, joka on melkeinpä kaiken hyvinvoinnin lähtökohta ;)

Gatusa: vauhtia ja vaarallisia tilanteita? Teiltä ei kyllä säpinää puutu arjesta :) Jaksamista!

kp 26/28

juu ei puutu tuulia, puhelimes annoin noottia miehelle et jouduin tuonne kaaokseen ulos oikeest yksikää suomalainen ei kestäis tän maan liikennejärjestelyi etenkää sellasena päivänä ku futismatsi. tänää en sit tiskaa mitää enää, en koske melkei mihinkää etten riko mitää. voin sanoo et mannerheimintie ruuhka-aikaan on herkkua tähä maaha verrattuna. paljo kortittomia, liikennesääntöi ei kunnioiteta, kävelijöi ei kunnioiteta, ei kävelyteitä näin ens alkuun.

valittakoon mies mut mul ei riitä virta mihinkää liia hermona ja väsy lisäks oksettaa ja alavatsas nippailui. oviksest 8pvä mahollisest. enää illal lääke ja sit viikon sisää menkat. luin just et 2-7pvä ja vuoto alkaa. alotin oviksen aikaa vahingos näköjää ku menkkoi ei ollu eipä sillä väliä voipi toimia myös avustajana mikäli peittojen heilutus tuotti tulosta. tosin munasolun laadust ei ol täs superkierros takeit ku vast kp 50+ oli ovis. en laske tiputtelua jota ei huomaa ees menkoiks ku lääkäritki määrittelee et menkat on sillo jos tulee ulos asti kunnol ei tippoina ja mulla sitä ei ollu.

Gatusa, mullakin on ollu melko huono päivä tänään :violent001 ensin nega ja masennus kaikista vauvahaaveista ja sit työpaikalla kauhee härdelli, koko ajan oottanu menkkoja ku tuntunu, et vois alkaa mut ei oo ku runsastunu hieman valkovuoto.. Nyt sit kotona sähköpostissa tieto etten pääse haluamaan harjoittelupaikkaan ensi syksynä (olin lähettänyt sinne tiedustelun, mutta eivät voi kuulemma ottaa opiskelijoita nyt) :sad001 Voih, ja oli niin suunnitellut, että opparinki olisin sinne voinut tehdä.. Sain sentään uunin tänään pestyä ja rikkaruohoja kitkettyä kasvimaalta. Onneksi tein eilen lasagnen ku tämän päivän tuurilla se olisi mennyt pilalle :smiley-bounce022

Gatusa: Onpa siellä tosiaan ollut hurja päivä! Melkein vois luulla, että on maanantai.. Toivottavasti huominen on jo parempi. :)

Lana: Minkä merkkisillä ovistesteillä olet testaillut? Mä olen testannut davideilla, enkä ole koskaan saanut testiin yhtä tummaa viivaa kuin kontrolliviiva. Tosin vielä ei ole mitään takeita siitäkään että edes ovuloisin.

Allison: Harmi juttu, että harjoittelupaikka meni mönkään. :(

Tuulia: Toivottavasti siellä plussa ilmestyy. Ei niitä todennäköisyyksiä kannata liikaa miettiä, pakostahan jotku pitää yllä niitä yk 1:lla onnistuneiden tilastojakin. :)

Sannuinen: Tsemppiä piinaviikkoon!

Tyttötiikeri: Kyllähän tuo kuulostaa siltä, että ovis olisi saattanut ollakin? Kai se riippuu o-testien merkeistäkin. Oletko aiemmissa kierroissa seurannut lämpöjä, että miten ne on sulla käyttäytyneet silloin?

Nyytti: Mikä siellä on tilanne? =)

ON: Näin pitkään jaksoin olla testaamatta, ja mikä oli tulos? No HAAMU. :wtf Tämä siis tänään töiden jälkeisestä pissasta, reilu 1h rakossa ollut. :help Nyt oikeesti naiset, mä linkitän (=yritän linkittää) tähän kuvan siitä, jotta saatte analysoida, onko mun päässä lopullisesti pyörähtänyt jokin palikka pois paikoiltaan. (ja okei, myönnetään, testasin jo eilenkin mutta siihen ei kyllä mitään tullut.. :eek: ) Viiva on kyllä todella haalea mutta livenä selvästi nähtävissä. Tietokoneelle siirtäminen ei oikein tehnyt oikeutta kuvalle. Joka tapauksessa, huomenna AAMULLA uudestaan, ja jos se ei oo vahvistunut niin itku tulee. :sad002

WP_20130529_025.jpg

WP_20130529_029.jpg

Niin, ja mulle on tullut akne. Siis ei mitään pari pientä näppyä, vaan puolet mun naamasta on aivan tulehtunut! Sellaisia todella kipeitä, kirkuvan punaisia ja peukalonpään kokoisia finnejä vierekkäin. Mulla ei IKINÄ ole ollut tällaista.

Lasketteko kiertonne niin että kp1 on ensimmäinen ns. tuhruttelupäivä vai vasta sitten kun kunnon vuoto alkaa? Itsekin ajattelin jossain vaiheessa, että milloin se vauva sitten syntyisi ja mietin kivoja aikoja. Mutta nyt vaan haluaisin sen oman pienen eikä sillä, että milloin se syntysi ole enää minkäänlaista väliä. Huomasin myös, että minäkin viime kierrossa aloin keksimään niitä raskausoireita. Nyt yritän pitää jalat visusti maassa ettei joudu taas pettymään niin pahasti. Viikon päästä pitäisi sitten suurinpiirtein nähdä alkaako vuoto vai ei. :)

Haha, nyt mä en itekkään näe noissa kuvissa mitään muuten kuin näyttöä kallistamalla, vissiin vaatii vähän kontrastia. No enivei. :D

Lana, kiitoksia♥
Ei ne ovistestit aina totuutta näytä, monia tarinoita oon kuullu/lukenu kuinka ovistestissä ei oo plussaa tullu, mut ultrassa on ovis nähty tai on sattunu tulemaa raskaaks just sellasesta kierrosta. eli älä ny viel masennu :)

Sannuinen, mennäänkin aika samoissa kohdin kiertoa, minä päivän edempänä :)
Ens viikolla siis varmaankin jännäillään molemmat!

Vargynja, viimeinen piinaviikko hollilla juu.. :) Kiva lukea, että sulla on samansuuntaisia ajatuksia :)

Tuulialla on jännät paikat, viimeisiä viedään! :)

Gatusa, siellä ollu kurjan kuuloinen päivä :/ Onneks pääsette ihan pian pois sieltä pahansuopien ihmisten keskeltä!
Kiva lukea mistä sun nimimerkki tulee :)

Mites muut, mistä nimimerkit saaneet alkunsa? :)
Mua sanottiin koko lapsuus Nyytiksi, kun olin niin pienikokoinen vauvasta asti.. :)
Joskus teini-ikäisenä alkoi tuo lempinimi jäämää vähemmälle käytölle ja enää sitä kuulee silloin tällöin. Ei siis liity mitenkään tähän vauvajuttuun :)

Jippiina, No mikäs täällä, piinaviikko piinaviikko :) Masussa tuntuu sellaista epämukavuutta ja välillä vähän koskee. Mut eipä sitä voi tietää mistä johtuu, eli odottelua vaan :)
Ompas siellä jännät paikat!! :O Kuvat ei kyl varmasti tee oikeuttä, yritin tihrustaa mutta näytöissäkin on eroja, enkä ihmeitä erottanu, mut uskon siis kyllä että livenä näkyy :) Ja toi finnihyökkäys kuulostaa kans hyvältä, vaikkei kuulostakkaa :D Mutta hormoonit siis jyllää todistetusti :) Mulle tuli plussakierrossa iso finni leukaan ja mulla ei niitä kans yleensä oo. Huomenna uutta testiä kehiin ja toivottavasti haamu vahvistuu, ihanaa!! :)

Minkas, tuossa laskutavassa tuntuu olevan kaksi koulukuntaa. Toiset laskee vasta ekasta kunnon vuotopäivästä ja näin ohjeistaa myös esim Felicitas(hedelmällisyysklinikka), mutta toiset taas laskee siitä ekasta tuhrusta. Kai se riippuu vähän omasta kierrosta ja pidemmän aikaa kun on seurannu kiertojaan ja ovista ja oviksen suhdetta kiertoon, niin voi miettiä mikä laskutapa sopii itelle. Pääasiahan on, et laskee sit joka kerta samalla tavalla, ettei tuu turhia laskutavoista poikkeavia kierronheittelyitä :)
Ite lasken ekasta vuotopäivästä, mut mulla harvoin tuhrutteleekaan. Nyt kkm jälkeen tuli muutamana päivänä, mutta en niitä kyllä laskenut.

Omaa napaa on vähän tuonne väleihin jo tullut kirjoiteltua, joten eipä siitä ihmeempää sanottavaa :)

Gatusa sit ku viel keksis keinon jolla huijata toi ottaan sitä :D se on niin nirso, niin nirso siitä mitä suuhunsa laittaa.. en saa sitä ees sinkkitabletteja syömään, vaikka ne täytyy vaan niellä :D (musitelen et joskus oli juttua et sinkki auttaa miehillä)

Vargynja ei se oo huonosti mukana vaan minä ;) mut mun mielestä kukonlaulun aikaan (5-7) kuuluu nukkua jos poitsu vaan antaa :D

Nyytti mun nimimerkki on ihan puhtaasti keksitty ympäristössä olevista esineistä :D ettei oo aina sitä samaa joka paikassa ;)

ON: nyt jaksaa taas vähän hymyilyttää vaikka illalla harmittikin vietävästi.. lisäksi toi ukko kans jaksaa muuttaa mielipidettänsä sekunnin välein, ja tuossa automatkan aikana töksäytti kun höpisin jotain seuraavasta vauvasta, että hän ei sitten ainakaan oo sen isä O.O mut se ny o tollate tuuliviiri ja kiukkusena sanoo yhtään ajattelematta, huoh..

Jippiina selvä haamu näkyy miun näytöllä, toivottavasti vahvistuu!

Nyytti miun nimimerkki on yks nimivaihtoehto lapselle, tuskin tulen käyttämään mut siltä listalta nimimerkin otin ku miun oma nimi rimmaa nimimerkkiin.

Ei morjens tää on turhauttavaa!! Kierukka tosiaan pois 20.5. ja 22.5. alko 5päivää kestänyt tyhjennysvuoto.. Oon joo lukenu, että hormonikierukan poistamisen jälkeen voi tulla hämääviä "raskausoireita", mut tää alkaa olla vauvakuumeiselle jo silkkaa pilkkaa :laughing002 Vatsa on turvonnut, vihloo välillä, repii kylkeä kääntäessä, auton pakokaasu tuoksuu hyvälle!!!, oksettaa, kiukuttaa, väsyttää älyttömästi, nännipihat turvonneet ja niihin tullut "valkoisia näppyjä", hiki valuu vanana reisiä pitkin :gen113Hohhoijaa! Alkais ne saakelin menkat nii päästäis siihe normikiertoon ja ei tarviis viatonta ihmistä höynäyttää näin pahasti! :schocked028 :laughing025

oho. Uskokaa tai älkää, mutta se viiva on vahvistunut!! Edelleenkin varsin haalea, mutta jo selkeästi näkyvissä oleva nätti vaalean violetti viiva!! :) täytyy töiden jälkeen ladata uusi kuva, niin josko te sitten näkisitte, että en mä ihan pöpipää ole. ;) mutta huomenna vielä uutta testiä kehiin ennen kuin tässä juhlimaan aletaan, ihan niin luottavaisin mielin ei vielä kuitenkaan..

Voi vitsit Jippiina..sulla on jännät päivät.. :) Oon kade! Mäki haluuuun :)

OmenaPossu Sellasia ne miehet on..välillä ottaa niin päähän että ei veri kierrä!

Nyytti mun nimimerkkini on ihan omasta nimestäni väännelty joten ei ole vaikea arvata mikä se on... :)

Kolmassittenkin jopas sulla on oireita! toivotaan, että ne ois vaan ja ainoastaan plussasta johtuvia!

Gatusa sulla oli ollut melkoinen päivä eilen! :/ toivotaan, että tää päivä on parempi.

Täällä aurinko jo paistaa pilvettömältä taivaalta ja voin vain kuvitella mitkä hellelukemat on kun pääsen iltavuoroon ja meillä töissä ei oo ees ilmastointia! Kaikenlisäksi piti tuon ukon kans vähä takuta näistä sänkypuuhista..se on iltasin niin väsynyt, että ei muka jaksa pupuilla ja tulee niin sellainen olo, että ei se ees halua kunnolla yrittää koko lasta tai sitte mä en vaan kelpaa jne. ja päivällä se harvemmin mun kans suostuu mihinkää sänkypuuhiin..se on varmaan niin kaavoihin kangistunut. Joskus oon kiusannut sitä, että varmaan sen takia ei suostu, kun on liian valosaa päivisin ja erottaa liian hyvin mun naaman nii sit ei seiso.. :laughing025 no joo tuskin se niin on. Ottaa vaan päähän nyt niin jokainen asia taas..

Luin muuten netistä eilen illalla tarinan naisesta joka oli tullut raskaaksi kun oli harrastanut jopa 10 päivää ennen ovista seksiä! Simpat olivat niin kauan jaksaneet sitkutella ja elää..joten mä en enää ees jaksa ressata siitä, että eikö se voisi jopa olla mahdollista! Enään ees ei harmita se, että mies on ens viikon reissus jos vaan saan sen kellistettyä maanantai aamuna :)

Äääääää ihanaa JIPPIINA!!!! Kyllä minä jo onnittelen !! :"D jos ei siellä mittää ois niin ei ois haamuakaan :) ;) hurraaa!!!!! Tää on ihanaa saada muitakin teistä odottaviin..käyn joka päivä kurkkiin et jokojoko ♥♥♥♥♥ tsemppiä muillekin :)
A

Takaisin