Gatusa, jos ne ei nyt hoida sua kunnolla niin koittakaa vaikka mennä sinne yksityiselle. Oon ihan huolissani susta :(
Lumimarja, tsemppiä odotteluun!
nonne, kyllä minäkin katson aika usein jo ovispäivän selvittyä, että milloin olis laskettu aika :D Viimekin kuussa olis osunut just kesäpäivänseisaukselle, mutta nyt sitten siirryttiin heinäkuulle. Ei voi mitään. Harmi jos sinne täti taas saapuu :/ Kumpa ei! Niin, ja mulla on David-ovistestit ja saan niihin nykyään ovispäivänä ihan selvät viivat, sellaset suunnilleen yhtä tummat molemmat viivat. Jos plussa näkyy aamulla niin yleensä sitten illalla tulee oviskivut.
evo, tsemppiä sinne! Toivotaan, että viiva vahvistuu!
Suhwi, toivotaan että kaikki on hyvin teillä :) Mut ei mua ainakaan harmittanut sitten, kun tuulimuna havaittiin, että olin ollut sitä ennen onnellinen ja nauttinut raskaudesta. Pahempi on, jos pelkää turhaan. :) Keskenmenon jälkeen voi kyllä olla aika epävarmat fiilikset...saas nähdä sitten jos oon joskus itse vuorossa...
Eea, tervetuloa :) Ihanaa, että jos teillä aletaan jo yrittämään. Mua ainakin hieman harmitti, kun ei oltu aloitettu jo jonkin verran aiemmin. Asia oli hautumassa melkoisen pitkään....
Oma napa on tilanteessa dpo5. Eli 5 päivää ovulaatiosta ja 9 päivää kuukautisten alkuun. Ens viikolla pitää olla kuvittelematta mitään turhia.
Tsemppiä kaikille. Ei kuulkaas anneta nyt tän harmaan syksyn masentaa!