Moi,
Pitää tulla tännekin kertomaan, että me oltaisiinkin jo nyt vähän niinkuin aloittamassa yrityksiä uudestaan keskenmenon ja kaavinnan jälkeen. Pari viikkoa sitten oli "kuukautiset", tosi niukat kyllä, mutta tänä aamuna oon sitten bongannut oviksen ainakin testistä. Joten päätin, että ne olivat ne odotetut kuukautiset sitten. 3 viikon päästä kaavinnasta ne tuli. Vuoto oli tosi niukkaa joten en tiedä onko limakalvot nyt vielä ihan kunnossa, mutta eiköhän ne siitä pikkuhiljaa toivu. Ehkä tämä oli nopea palautuminen :) En kyllä suurempia toiveita laita vielä yritykseen (jos mahdollista). Mutta on kiva, että kaikki on taas ehkä mahdollista :)
mame, tsemppiä kalenterin noudattamiseen :/
mamma90, pahoittelut keskenmenosta :( Toivotaan, että seuraavalla kerralla menee loppuun asti!
Hurick, mä syön raskausvitamiineja, missä on myös foolihappoa. Ja kun tulin raskaaksi, niin neuvolasta sanottiin, että sellaisia pitäisi heti alkaa syömään.
Sli, joko oot tehnyt raskastestin? Minäkin oon ymmärtänyt, että tuo ovistesti voi näyttää raskaudenkin, mutta siinä voi myös olla kyse jostain muusta.
PePa, harmi, ettet ovista bongannut :( Toivottavasti nyt täti ainakin tulisi sinne ja sitten jatkossa oviksetkin.
pikkutontulle tsemppiä ja jaksamista!
Ja kaikille tsemppiä ja hyvää alkusyksyä :)