Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja iso kiitos kaikille onnittelijoille! tuntuu mahtavalta että täällä surraan,ahdistutaan ja iloitaan yhdessä <3

Heipä hei tänne taas! Elenalle isot tsempit jaksamiseen<3 mame: pistää kyllä vihaksi, että saitte aluksi noin tietämättömän ja epäpätevän lääkärin!! nopeasti omaa; eilen ja tänään testattu haamuplussat neljästi, kahdella eri merkillä. kyseisillä testeillä viime kierrossa sain tyylipuhtaat negat ja nyt haamut (viivat yhtä vahvat kuin controlliviivakin, mutta ei vielä yhtä tummat). kuitenkin silmillä erottaa. nyt siis jännätään että menkat ei ala. niiden pitäisi alkaa to tai pe. tässä kierrossa ei mtn oireita mistä olisin edes voinut arvata. en kuitenkaan stressannut yhtään, koska olimme kiinassa (tikutetun) ovulaation aikaan. toinen asia mikä eroaa viime kierrosta oli tuo täällä mainittu liukkari, jota käytettiin :) ainoa syy miksi testin tein oli, koska eilen aamulla koirani nuoli alavatsaani (jota hän ei koskaan tee) ::d aika hauskaa, varmasti sattumaa, mutta silti. mieheni silloin suositteli, että tulisin testin. koiramme on todella fiksu ja olen aivan varma, että koira voi vaistota jotenkin mahdollisen alkaneen raskauden. toivotaan, että näin olisi><3>

Ps. Anteeksi tekstipötkö, mutta vaikka laitan välit teksteihin ja isot kirjaimet pisteiden jälkeen, ei kännykkä silti osaa syöttää niitä foorumille oikein!

sazu91, paljon onnea haamuista :) Vähänkö ihana koira teillä :) Kyllä minä uskon, että koira voi aistia raskauden...kiva tarinakin teillä kerrottavaksi sitten. Nyt toivotaan, että haamut vahvistuvat ja suuremmat vuodot jäävät pois :)

jessica3, onnea edelleen :) Joo kyllä noi pillerit tuntuu ihmeesti vaikuttavan. Meilläkin meni ennen plussaa 10kk ja epäilen, että vasta 5 viimeisessä kierrossa tapahtui se ovis. Tsemppiä jatkoon!

_Ninniii_, tervetuloa tänne kirjoittelemaan ja jännittelemään :)

Olipas mukava nukkua omassa sängyssä. Vaikka illalla oli vähän pää pyörällä ja mietin, uskaltaako tässä nukahtaa... mutta tässä sitä ollaan taas jalkeilla :) Vähän ehkä heikko olo edelleen ja pää vähän raskas...voi johtua särkylääkkeistäkin, otin niitä vielä aamulla varmuuden vuoksi... mut jälkivuoto on jo minimoitunut ihan pikku tuhruun, ehkäpä se loppuu pian :)

Aivan uskomatonta, miten tänne tulee näitä plussia :) :) Nyt niitä vaan lisää ja lisää :)

Sazu91, vautsi <3

Mä oon niin täpinöissäni täällä... Viiva vahvistunut ja raskaana tässä ollaan. <3

Pikasesti täällä, kun oon menossa päivystykseen ranteen takia.

Voi vitsi Sazu91!! Toivottavasti plussat vahvistuvat! Ja jos niin käy, niin nimitän kyllä tuon pre-seedin ihan virallisesti ihmeaineeksi! Tsemppiä odotteluun, se on raastavaa, mutta toivottavasti palkitsevaa!

Ja superisti onnea Viipsukalle! Kyllä on ollu superviikko takana plussien kanssa :)

Vitsit täällä on jälleen plussia sadellut! :) <3

butterfly85 yk 12 toi plussan tosiaan nyt :)
mame tuo Pre-Seed vaikutti kyllä hyvältä tuotteelta. Jännä asetin siinä ainakin on :D
sarggu kiitos :)
Perhoska voi ei!!! :( Suuret pahoittelut!
elenna täällä on tosiaan seksi ihan viimeisenä mielessä :) Ehkä jossain kohtaa on vaan pakko :D Hienoa, että kaavinta meni ihan hyvin :)
_Ninniii_ tervetuloa jutustelemaan ja toivottavasti teillä pian tärppää! :)
Sazu91 onnea haamuista!! :)
Viipsukka paljon onnea plussasta! :) Mikäs LA on? :)

(.) Täällä on neuvola-aikaa varattu tänään ja sain ar-ultrankin seuraavalle päivälle ja vielä neuvolaan :) Silloin olisi laskurin mukaan ultrassa 9+1, mutta arvelen oviksen tulleen myöhemmin, joten odotan päiviä olevan vähemmän kasassa.. Ihan ok kohdassa siis :) Viikon verran olisi yksityiselle päässyt, joten ei paha :)

vuononvaltiatar LA on neuvolan mukaan 30.3, mutta menee varmaan 3.4 ultrassa sitten, jos alkavat vaihtamaan. Jos kaikki menee hyvin, niin sektio tehään maaliskuun puolella ennen laskettua aikaa.

Kiitoksia onnitteluista. <3

Perhoska: Älä kuule vielä lannistu. Nyt vaan hakeudutte miehen kanssa lääkärin juttusille niin eiköhän sielläkin ala asiat selviämään. Aika moneen ongelmaan kun kuitenkin on olemassa hyvät hoidot. :)
elenna: Tänään on ollut jo ehkä hitusen parempi olo. Menkat tosin ei ole vieläkään alkaneet vaikka se lääkäri sano et kyllä ne keskiviikkoon mennessä alkaa... :/ Hyvä kun siellä meni kaikki kaavinnassa hyvin. :)
_Ninniii_: Tervetuloa!
jessica3: Joo en kyllä pistä vastaan jos kiskotte mut plussanneisiin :)
Sazu91: Onnea haamulaisesta :)
vuononvaltiatar: Noniin siellä on hyvin saatu aikoja tarkistuksiin :)

Omaa
: Kp 36. Tähän päivään mennessä piti menkat alkaa lääkärin mukaan, mutta eipä ole alkaneet. Ens viikon torstaina on sitten se ultra-aika missä katotaan että onko femareista ollut apua, onko munasolua kypsymässä. Jännittävää. :)

Onnea Viipsukka ja Sazu91! :) Voi kun olisi niin ihana päästä jo itsekin yrittämään ja jännäämään plussaa, mutta yritän vielä malttaa. ;)

elenna: Kiva, että kaavinta sujui noin hyvin. Nyt olette ainakin saaneet tuon asian sitten päätökseen, lopultakin. Pääsee sitten suuntaamaan katseen taas tulevaan. :)

Toivotaan, että se mamen täti tulee pian kylään, kuten on luvattu. Hienoa, että teillä asiat ainakin etenee johonkin suuntaan. :)

Ja Perhoskalle sanon samaa, kuin mamekin, eli älä lannistu. Kyllähän tämä lapsen yrittäminen on sellaista vuoristorataa tunteiden osalta, epätoivoa ja toivoa vuoron perään. Muista pitää itsestäsi ja kumppanista hyvää huolta, kyllä se pikkuinen voi vielä ihan hyvin saada alkunsa. Avitettuna tai luomusti. :) Rohkeasti vaan ottamaan selvää asioista ja eteenpäin vaan! Täältä ainakin saa vertaistukea aina, kävi miten kävi. :)

Omaan napaan ei ihmeitä. Kp 32, laskin tänään. Jos olisi meikäläisen normikierto, niin loppuviikosta pitäisi tädin ryykästä sisään. Toivottavasti tulee kans eikä jää vaan kyttäämään oven taakse vielä useaksi viikoksi, kuten edellisellä kerralla...

Viipsukka paljon onnea :) :)

vuononvaltiatar, hieno homma tuo ultra :)

mame, hyvä että on ollut parempi olo. Hyvä juttu, että seuraillaan tarkasti tuota femarien vaikutusta. Toivottavasti ne auttaa! Missä se täti viipyy :O

Kellitys, joo nyt sain huokaista helpotuksesta. Ja tulevaisuutta mietin sitten jossain vaiheessa... Toivottavasti ei ainakaan sellasta pitkää kiertoa olisi nyt sulle tulossa vaan pikemminkin vaikka plussa :)

Täällä on tosiaan jälkivuoto jo ihan minimissä :) Ja olokin on nyt päivällä ollut parempi... Alavatsa tuntuu hieman aralta, mut ei paha...arvon tässä, että vieläkö jatkais särkylääkkeitten syöntiä ja minkä verran ottais...ehkä nyt ois hyvä aika katsella tilannetta eikä ottaa vielä lisää, kun nyt ei tarvi nukkuakaan.

Päh, kai se oli taas otettava tuo panacod. Tietääkö joku, että kuinka kova tujaus on 1 panacod-tabletti? Montaako buranaa se esim. vastaa? Olisi kiva vähän tietää, että mitä vetää naamaansa... Panacodissa on 500mg paracetamolia ja 30mg jotain hemihydr-juttua.

Yleensä syön aika vähän särkylääkkeitä, joko 1 paracetamol 500mg kerralla tai sitten ibuprofeiinia max 600mg. Nyt oon ottanut parhaillaan kerrallaan 1panacod+1ibumax tän prosessin aikana, ja antohan ne sairaalassa eilen jonkun ärjymmänkin kipulääkkeen.

mimsu, tsemppiä odotteluun! :) Ymmärrän tunteen... Ite käytän tosi harvoin alkoholia ja vähän kerrallaan. Tupakkaa ei ollenkaan. Joten ei oo ollu tarvetta juuri vähentää. Ehkä ihan loppukierrosta sitten voi miettiä, kannattaako ottaa sitä viiniä. Sen sijaan oon ylikäyttänyt pepsi maxia ja karkkeja :( Lopetin limsat ja karkit totaalisesti kun raskaus alkoi (ja sitä ennenkin yritin jo vähän vähentää), mutta etenkin karkkia oon nyt keskenmenoprosessin aikana vetänyt aika urakalla, huolimatta siitä, että mun pitäs myös hammastilanteen takia olla aika varovainen.....

Heissan!

Täällä ilmottautuu yksi kovaan vauvakuumetta poteva ihminen, joka on saanut nyt luvan vauvantekopuuhille <3 kauhea innostus päällä! 
Elikkä juuri vasta aloitettu pupuilut raskautumistarkoituksessa ja ei nyt ainakaan ensimmäisesti kierrosta tärpännyt, mutta empä siihen kovin uskonutkaan, kierto kun vetää varmaan niin häränpyllyä laastarin lopetuksen jälkeen.

Tosta panacodista, niin sehän sisältää parasetamolia ja kodeiinia. Kodeiiniahän käytetään esim yskänlääkkeenä. Panacod on vahvempi kipulääke kuin pelkkä panadol, koska kodeiini on opiaattipohjainen eli kuuluu morfiinin sukuun, mutta ei se mitään huumetta ole :) 

Tervetuloa -MJ ja kiitos tiedoista :) Tsemppiä teillekin vauvayrityksiin :) Se on ihan mukavaa puuhaa etenkin jos ei ota heti alussa liikaa stressiä asiasta...

mimsu, joo kolmiolääkehän se...ehkä ois hyvä jos rupeisin jo pärjäilemään normilääkkeillä. Mut katsellaan.

Kellitys: Toivottavasti tosiaan siellä sulla olis normikierto :) Ja tosiaan on kyllä hyvä että asiat etenee ees johonkin suuntaan. Vuosi jo tulikin aikalailla junnattua paikoillaan.
elenna: Joo oli kyll tosi positiivinen yllätys että ultralla aletaan heti seuraan, kun monia palstoja on lukenut niin tuntuu ettei kaikilla edes seurata noita lääkkeiden vaikutuksia.
mimsu ja -MJ: Tervetuloa joukkoon.

Täällä menään tädillä ja nyt oon päättänyt etten seuraavaa ovista edes kerro miehelle , jännästi vaan voi halut herätä

Hui, niin hurjasti tullu plussia lähi aikoina että ei perässä pysy! Onnea teille kaikille! :)

Omaa; musta tuntuu nyt että jään tänne palstalle ikuisuudeks ja varmaan siirryn raskaaksi 2013 -ketjuun sit kun se tulee.. niin toivottamalta alkaa tuntumaan.. kp 88 ja kierto sen kun jatkuu.. ei mitään tietoa/merkkejä menkoista.. pikkasen alan nyt olee katkera, vihanen, ja ajatellen että mussa on jotain todella pahasti vialla.... :(

Kukka^^: voi ei...tuo on kyllä jo niiiiin kohtuutonta! ei pääse edes yrittämään tuollaisilla kierroilla....tsemppiä hirmuisesti <3 voi kun löytyisi joku apukeino....

butterfly85: Pahoittelut menkoista. Toivottavasti siellä miehen tietämättömyys oviksesta tosiaan lisäisi pupusteluhalua ja tärppi tulisi:)
kukka^^: Tosi pitkä kierto sulla kyllä menossa. Ootko käyny missään tutkimuksissa missä olis selvitetty tuota kiertojen venymistä?

Omaa: Kp 37 ja menkat ei ole vieläkään alkaneet. Voiskohan tää mun sairastelu vaikuttaa siihen..? Kävin tänään sitten lääkärillä ja vaihteeksi minulla on taas poskiontelotulehdus. Huoh. Mieli kuitenkin kohtalaisen positiivinen kun on vapaatakin ensi viikon keskiviikkoon asti ja heti sitten torstaina on se seurantaultra. Mua niin jännittää aloittaa ne femarit. Oon lukenut eri palstoja nyt tosi paljon koskien noita femareita ja aika moni on onnistunut tulemaan niiden avulla raskaaksi. Toivottavasti minäkin kuuluisin niihin onnekkaisiin. :)

Takaisin