Voi mame, olen pahoillani noista huonoista uutisista :( Tuntuu varmasti kurjalta :( Mutta siitä huolimatta hyvä, että nyt pääsit kunnon asiantuntijalle. Nyt voitte saada apua niihin ongelmiin. En noista asioista paljon ymmärrä, mutta onneksi PCO oli hyvin lievä ja pelkästään toisella puolella, ja eikös nuo muut asiat sitten ole hoidettavissa lääkkeillä... Tsemppihalit sinnepäin <3 Kyllä te vielä sen plussan saatte.
Perhoska, kiitos! Joo pääasia, että nyt saan tän prosessin päätökseen... Sinulla on siellä kanssa aikamoiset tilanteet meneillään :O Olisipa ihanaa, jos vaikka olisi valekuukautisista kyse... Tsemppiä!
vuononvaltiatar, kiitti tsempeistä :) Kyllä se ultra on ihan hyvä juttu. Ei tarvitse sitten olla epävarmuudessa, vaan jos kaikki on hyvin, voi alkaa nauttia täysillä pahoinvoinneista ja muista :) Itekin oon miettinyt, että liittyikö ne mun tuhrut ees mitenkään tohon keskenmenoon vai johtuiko kenties yhdynnöistä. Mut hyvä, että tuulimuna selvis ennemmin kuin myöhemmin. Siinä seuraavalla viikolla ultrasta kun kaikki oireet hävis, olis ollut aivan hirveää olla epävarmuudessa. Olin toki surullinen, mutta epävarmuus olis ollut niin paljon pahempaa...
Lisäyksenä edelliseen, tänään on ollut vähän aiempaa enemmän tota vuotoa. Nyt illallakin on tullut ihan siteeseenkin asti... että olisikohan se vuoto nyt sittenkin alkanut myöhässä :O No nyt mä oon kumminkin menossa sinne kaavintaan, ehkä parempi näin. Ehkäpä mainitsen tuosta vuodosta siellä hoitajille sitten... Enpä ihmettelisi, vaikka ne kolmannet cytotecit, jotka otan aamulla, laukaisisivat kunnon tulvan. Saapa nähdä. Nyt ei saisi sitten syödä eikä juoda ennen aamua. Olin ymmärtänyt, että lääkäri sanoi "klo 12 jälkeen ei saa", mutta nyt aloinkin miettiä, oliko se 12h ennen osastolle menoa. Menen sitten varman päälle tuon jälkimmäisen mukaan.