Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mame mikä ihmeen poppatohtori se toinen on ollut jos ei edes kilpirauhaskokeita osaa tulkita? Niissä kun tulee raja-arvot koneellekin näkyviin ettei lekurin tarvitse ulkomuistista niitä osata. Onneksi pääsit toiselle lääkärille joka asioista jotain tuntuu tajuavankin. Eivätkö nuo lääkärit tajua, että leikkivät toisten elämillä? Oli arvauskeskuksessa töissä tai ei, jotain pitäisi osatakin. Suututtaa sinun puolestasi kyllä todella! Ja oma napa paras napa!

Viipsukka vau :) Onea haamulaisesta! <3

elenna vielä en oo neuvolaan soittanut. Nuo soittoajat eivät ole hyvässä kohdassa omaan työohjelmaan... Mutta pakko kai se on sitten uhrata jotain lounastuntiani soittamiseen. Kuka tarvii ruokaa?!? :D Niin, eihän sitä tiedä, olisiko tuossa meidän isommassa terkkarissa mahdollisuus ultraan vai mitä. Muutoin päätin, että menen yksityiselle ultrattavaksi :) Tsemppejä kaavintaan! Itselleni jäi ihan positiivinen kokemus tuosta kaavinnasta (jos ei nyt tietty ajattele sitä keskenmenoa itsessään)... Ja kuka tietää, ehkä tuo kierron tauko tekee hyvää teille ja ryntäätte sitten seuraavan kiertoon täysin rinnoin ja miksei varastoinkin... jos kerrat selibaattia saattaa esiintyä ;-) ;-)

Perhoska kuulostaa kyllä niin lupaavalta tuo tilanteesi! ;-) Ja tuokin, että ovistesti pärähti positiiviseksi heti... mitä jos kohta kuitenkin tekisit r-testin :)

mame no tietty hyvä asia, että sait nyt tietoa erilaiselta ammattilaiselta. Harmittelut tuolle lievälle mahdolliselle PCO:lle. Ihme, ettei tuohon mahdolliseen estrogeenivajaukseen ja sitä kautta pitkittyneisiin kiertoihin sitten tuo toinen puuttunut... Vai mahtoiko vaan ajatella syynä olevan stressi tai muuta sellaista... Saitko tuohon kilppariin lääkekuuria vai mitä ? Paljon tsemppejä! Onneksi sentään menkat pitäisi vihdoin olla tulossa jos jotain...

Voi mame, olen pahoillani noista huonoista uutisista :( Tuntuu varmasti kurjalta :( Mutta siitä huolimatta hyvä, että nyt pääsit kunnon asiantuntijalle. Nyt voitte saada apua niihin ongelmiin. En noista asioista paljon ymmärrä, mutta onneksi PCO oli hyvin lievä ja pelkästään toisella puolella, ja eikös nuo muut asiat sitten ole hoidettavissa lääkkeillä... Tsemppihalit sinnepäin <3 Kyllä te vielä sen plussan saatte.

Perhoska, kiitos! Joo pääasia, että nyt saan tän prosessin päätökseen... Sinulla on siellä kanssa aikamoiset tilanteet meneillään :O Olisipa ihanaa, jos vaikka olisi valekuukautisista kyse... Tsemppiä!

vuononvaltiatar, kiitti tsempeistä :) Kyllä se ultra on ihan hyvä juttu. Ei tarvitse sitten olla epävarmuudessa, vaan jos kaikki on hyvin, voi alkaa nauttia täysillä pahoinvoinneista ja muista :) Itekin oon miettinyt, että liittyikö ne mun tuhrut ees mitenkään tohon keskenmenoon vai johtuiko kenties yhdynnöistä. Mut hyvä, että tuulimuna selvis ennemmin kuin myöhemmin. Siinä seuraavalla viikolla ultrasta kun kaikki oireet hävis, olis ollut aivan hirveää olla epävarmuudessa. Olin toki surullinen, mutta epävarmuus olis ollut niin paljon pahempaa...

Lisäyksenä edelliseen, tänään on ollut vähän aiempaa enemmän tota vuotoa. Nyt illallakin on tullut ihan siteeseenkin asti... että olisikohan se vuoto nyt sittenkin alkanut myöhässä :O No nyt mä oon kumminkin menossa sinne kaavintaan, ehkä parempi näin. Ehkäpä mainitsen tuosta vuodosta siellä hoitajille sitten... Enpä ihmettelisi, vaikka ne kolmannet cytotecit, jotka otan aamulla, laukaisisivat kunnon tulvan. Saapa nähdä. Nyt ei saisi sitten syödä eikä juoda ennen aamua. Olin ymmärtänyt, että lääkäri sanoi "klo 12 jälkeen ei saa", mutta nyt aloinkin miettiä, oliko se 12h ennen osastolle menoa. Menen sitten varman päälle tuon jälkimmäisen mukaan.

Vuononvaltiatar Ei saa yllyttää hullua x) Laitoin miehelle viestiä, että saatetaan joutua perumaan talven reissu, niin vastauksena oli "kaks vaavaa" eli meillä toinen toivoo jo kaksosia :S

elenna Kyllä ajattelen myös noin, että parempi tietää, kun vaan epäillä tai olla tietämätön ja tulee sitten myöhemmin vastaan! :) Me ei kohta 2vkoon olla sekstailtu, kun mua ei vaan pätkääkään kiinnosta; ei edes miehen puolesta! :) Viime raskaudessa oltiin jossain lähempänä rv 7, kun ekan kerran mieheni sai minut ylipuhuttua :D :D Oisko nuo pilsut aloittaa tosiaan toimintansa nyt vasta myöhemmin?!? Kannattaa tosiaan asiasta huomenna mainita :) Ei se varmasti pahitteeksi ole paastota varmuudeksi :) Tsemppejä vielä! <3

Perhoska yllyttäminen on pahamaineinen toinen nimeni ;-)

Moikka Mame - itselläni on myös Femar mitä odotan että pääsen käyttämään. Minulle sanottiin että yksityisellä käytetty pitkään j aettä tulokset paljon paremmat kuin clomeilla. Eivät vissiin kunnallisella juurikaan niitä määrää, kun ovat niin hintavia.
En siis ole ainuttakaan vielä syönyt, mutta noin viikko, niin aloitan kp 3 - 7.

Todella harmi että noin kurja käynti oli !

Huh! Sainpas itteni vihdoin ja viimein koottua. Tuli kyllä niin totaalinen romahdus tuon tän päiväsen reissun jälkeen. Mutta nyt tosiaan oon jo ainakin melkein ok. :)

vuononvaltiatar: Mistä ostitkaan tuota Pre seediä? En ainakaan täkäläisestä apteekista tuota löytänyt. Ja eihän tosiaan esimiehelle heti pakko ookkaan kertoo :) Ei niille mun kilppareille nyt tehä mitään kun ne on ennen aina ollut ihan normaalit. Ens kuussa sitten uus verikoe ja sitten jos nekin mättää niin jotain lääkitystä kai sitten.
Viipsukka: Toivotaan että haamu vahvstuu. :)
elenna: Voi eikä! Oon tosi pahoillani että joudut sinne kaavintaan :/ <3 Kovasti jasamista teille! Niin ja kiitos tsempeistä. Kyllä mäkin uskon että vielä joskus se plussakin tulee.
Perhoska: Voi baarireissut! :D sullapa onkin siellä jännät paikat! Toivottavasti tulee plussaa sitten r-testilläkin :) Oli kyllä ihan super mukava se neuvolan lääkäri mutta ei vissiin kovin pätevä kun ei edes pcota tunnistanut. Huoh.
Sazu91: Kiva kun siellä oli hyvä reissu ja liukkari tuli ajallaan :)
mietintämyssy: Mä kans alotan ne tässä joskus viikon sisään! :) Kiva olla jonkun kanssa vähän samassa tilanteessa :)

ainut, tuo kuulostaa ja etenkin testit näytästää niin hyvältä, onnea!

Viipsukka, onnittelut haamulaisesta!

Perhoska, sullakin jännät hetket siellä menossa, toivotaan nyt sitä parasta mahollista vaihtoehtoa ;) Meinasitko vielä odotella ennen kuin teet r-testin?

elenna, jaksamista huomiseen *hali*. 

mame, harmi mutta samalla onni että gynen reissu meni noin. Toivottavasti nyt puututaan oikeisiin asioihin ja tuloksena olisi pikaisesti teillekin haikaran vierailu, olisitte jo niin sen ansainneet ;)

Sazu91, varmasti oli mahtava reissu. Voi kun itekin pääsis jonnekin matkustamaan :) Sais ajatukset hetkeksi ihan muualle.

PS: vuononvaltiatar, teidän LA on varmaankin ensi vuoden puolella eikä 2012 :)

Mame Vaikka oli vähän tylsiä uutisia, niin hyvä, että pääsitte oikeelle ammattilaiselle, niin varmasti se apukin löytyy. Vastailen vuononvaltiattaren puolesta, että pre-seediä saa ainakin raskauskeijusta tilattua.

mame Pre-seediä ostin Raskauskeijun sivuilta. Niitä ei kauheasti ollut myynnissä eri paikoissa, tai sitten olin vaan tosi sokea :D :D Tuohan on sitten positiivista jos tuo Femar olisi parempaa kuin nuo clomit! :)

Unelma-Anelma aivan, hyvä kun huomasit! :) Teskteille tulee niin sokeaksi, ettei välttämättä edes huomaa <3

Ihan pikaisesti vaan moi ja Vuononvaltiatar  Tuhannesti onnea <3 Kauankos te yritittekään? ehken siis vielä luovuta kun ette tekään.

Ihan erityiset tsempitykset elennalle! Toivottavasti kaikki menee/meni hyvin ja elimistösi palautuu uuden yrityksen alkuun. Olen kovin pahoillani puolestasi, että prosessi on pitkittynyt tuolla tavalla. Olen jatkanut tämänkin palstan ja kuulumistesi seuraamista, vaikken tänne ole koskaan paljoa kirjoitellutkaan.

Unelma-Anelma: Täytyy tosiaan toivoa että se haikara tännekin  joskus löytäisi.  :)
ainut ja vuononvaltiatar: Onneks toi femar tosiaan on tehokasta ainetta että jospa se tästä. :) Pääsinpähän skippaamaan Clomifenit kun monelle niitä aina ensin annetaan ja sitten vasta femaria. Nyt pistän kyllä Pre seeditkin tilaukseen :)

Omaa: Kp 35. Tänään tai huomenna alkaa varmaan menkat. Mahassa on vähän sellanen tuntemus. Nyt muuten oon ihan törkeessä flunssassakin ja jouduin ottaan saikkua.

Siis apua, kuinka monta plussaa tänne on tullut mun lomani aikana!!!emoticon

Onnea vuononvaltiatar, vatukka, ainut, viipsukka ja jessica3. Unohdinkohan jonkun?

Elennalle tsemppiä emoticon

Täällä elellään jokseenkin stressitöntä vauvanhaaveilua. On ollut niin paljon tekemistä etten ole muistanut/jaksanut laskeskella tms. Ovulaation pitäisi olla näillä main mutta en ala pupuilua nyt laskemaan millekään päivälle. Katotaan kuinka meijän käy!

Ei tullut plussa mutta täti rynnisti kylään..kohta siis vuosi yritystä täynnä. Eli eipä tänne taideta lasta saada ikinä =(

Perhoska, iso hali sinne ja pahoittelut :( Ootteko miettineet tutkimuksiin menoa?

sarggu, kiitokset! Stressitön asenne kuulostaa hyvältä..

mamelle paranemista ja toivotaan, että femarit auttaa! Kiitos sanoistasi <3 Onneks kaikki meni hyvin, oon nyt tyytyväinen, että tää meni näin. Enää ei tarvi miettiä...

vatukka, kiitos <3

Unelma-Anelma, kiitos halista :) Eilen illalla olikin aika herkistynyt olo, mutta tänään mentiin hyvillä mielin :)

vuononvaltiatar, kiitokset tsempeistä edelleenkin :) Joo voipi olla, että ensi kerralla ei huvita petipuuhat ennen ekaa ultraa... sitä siitä mahdollisesti seuraavaa pientä tuhrua on niin ikävää nähdä.

Täällä on selvitty kaavinnasta ja sairaalapäivästä hienosti. Yöllä vähän huolestutti se vuodon lisääntyminen, se lisääntyi vielä illalla. Mutta kysyin siitä ensimmäisenä aamulla ja hoitaja sanoi, että kannattaa kuitenkin tehdä kaavinta. Sitä olin oikeastaan toivonutkin, mutta on kiva, kun ei itse tarvitse päättää mitään. (Ja itseasiassa vuotoa oli aamupäivällä taas vähemmän, joten ei se kyllä itsekseen ollut tulossa ulos eikä ainakaan nopeasti.) Sen jälkeen olin ihan tyytyväinen olooni sairaalassa. Aamulla piti tosin odottaa jonkin aikaa sängyssä makoillen, mutta kämppis oli kiva ja kaikki muutkin olivat ihan mukavia. Otin sillä asenteella, että nautin siitä, kun kaikki huolehtivat minusta. Kättänikin silitettiin leikkaussalissa ennen nukahtamista. Se oli mukavaa. Ja rauhassa heräileminen oli ihan mukavaa. Oleskelin sitten vielä aika pitkään osastolla, ei tehnyt mielikään lähteä heti menemään. Ja nyt se kohtu sitten on tyhjä, joten raskaus ja keskenmeno ovat takanapäin. Mukavaa.

täällä ollaan aloiteltu toisen tekeminen heinäkuun alussa :) tai yritystä on ainakin ollut, että jotain sieltä joku päivä putkahtas sitten uloskin.. ja esikoinen täytti juuri 3v.

Iltaa kaikille! Täällä yövuoroissa mennään, 1/3 menossa ja toistaiseksi kaikki hyvin. Oon jopa pirteempi kun yleensä :D ja aamulla heräsin ennen kellonsoittoo...ikinä ei tapahdu yleensä...hormoonit ;)

Perhoska: Voi ei....mä kun niin jännäilin sun puolesta. Olin ihan varma kun oireitakin oli jo vaikka mitä....sais koko täti painua johki hevon huitsin nevadaan! kiusaa liikaa kaikkia...mutta älä lannistu, kyllä teidänkin vuoro tulee <3 tuut sit seuraavassa aallossa plussaajiin...

Viipsukka: Siellä jännät paikat.....hui :) mäkin sain ekaks haamujen haamun (mut oli kyllä sellanen levee ja värillinen viiva vaikka todella haalea olikin) ja siitä sitten tummui...tsemppiä!

Mame: Nyt on sellanen imu päällä tonne plussiin et me kaikki kiskotaan sut sinne kädestä vaikka väkisin :) Ihanaa että ootte saanut harppauksella nyt tutkimuksia eteenpäin <3 olet ajatuksissa....

Kaikille muillekin tsempityksiä kovasti, älkää missään vaiheessa lakatko uskomasta! silloin se paukahtaa kun vähiten odottaa :)
Meillä meni se 9kk ja tuntuu kyllä että siinä ajassa vasta kroppa jotenkin toipukin vuosien pillerien syömisestä kun vasta pari viime kiertoa alkoi oleen jotenkin normaaleja...aluks aatteli että kuolee niihin menkkakipuihin ja oli kaikki mahdolliset vaivat ja pms oireet...et kova rasitus kropalle kyllä.

Ps. Tää seurailee teitä kyllä täällä palstalla ja availee salaa yön pikkutunteina takaovee odottajiin ;)

Jessica :)

Takaisin