Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kellitys: Onneks ei ollutkaan viikoista kiinni tutkimuksiin pääsy sittenkään. :) Toivottavasti sielläkin pian menkat alkaisi. :)
ainut: Niin kyllä sais vähän olla jonkinlaista empatiaa niillä hoitajilla meitä lapsettomia kohtaan...toivottavasti siellä olisi nyt tärpännyt. :)
nobody: Tervetuloa :)
Catriona: Sehän on vaan hyvä kun tuollaisesta kartasta saa iloa irti :D
Kaele: Tsemppiä jännäpäiviin :)
marusia21: Tsemppiä oviksen bongailuun :)
pikkutonttu: Kyllä nyt siellä on pakko olla tärpin käynyt! Tsemppiä!

Omaa: Tänään sieltä perhesuunnitteluneuvolasta hoitaja sitten soitti. Käski mennä samantien verikokeisiin joista katsottaisiin hcg. Minä sitten kävin siellä vaikka tasan tarkkaan tiedän ettei minussa sitä hormoonia ole kyllä tippaakaan. Sanoi se hoitaja sitten myös että lääkäri oli sanonut että jos tulos on negatiivinen niin sitten pääsen jo polille tutkimuksiin ja aloitetaan clomifenit! Ihan mahtava tunne kun asiat menevät eteenpäin. :) Tosin tietynlainen suru tätäkin riemua varjostaa kun ajattelee, että olemme koko ajan lähempänä ihan oikeasti sitä lapsettomuutta.Niin muuten sitten kun tulin tuolta verikokeen otosta kotiin niin minulla alkoi sitten ne kauan kaivatut menkatkin. :D

Yk 10, Kp 1

Kiitos Kaele, Marusia21ja elanna, kyllä se varmasti ajan kanssa ja toisaalta miehellä on mietittävänä (ja tottakai myös toki minulla) nämä pojat, kaikki kun asuvat meillä.

Juteltiin eilen pitkään asiasta ja selvitettiin asia, miestä ärsyttää välillä kun itse innostun asioista aina 270 %:sti ja haluan selvittää kaikki asiat heti saman tien (tiistaina illalla oltiin sovittu että jätetään kesälomien jälkeen ehkäisy pois ja keskiviikkona töiden jälkeen minulla oli jo hankittuna Multivita raskaus ja imetys-pillerit sekä kalcium-lisät.....). Minä taas sanoin että kaipaisin vähän innostusta mukaan.. molemmat luvattiin tulla puolitiehen vastaan. Ja onhan tämä vähän erilainen tilanne kun ollaan uusperheessä.

mame: toivottavasti saatte pian apuja ja se plussa sieltä tulee, asia kuitenkin nyt etenee.

pikkutonttu: sormet ristissä täällä että se haamu vahvistuu :)

Päivää! :)

hehel tervetuloa mukaan kuumeilemaan :)

mame tuo on juuri tuota, että täytyy olla tasan vuosi täynnä sillä hetkelläkin, kun soittaa... argh... hiuksia saa noiden kanssa repiä päästä :( Koita niidenkin kanssa sittenelää... hoh-hoijaa. Mutta hienoa, että menkat lopulta saapuivat! :)

Kellitys kumpa täti ei ainakaan juhlatilaisuuten ilmoittautunut mukaan! :)

ainut kyllä jännäksi menee :) Jos nyt jo hieman menkkatuntemuksia ollut :) Kumpa vaan tietäisi masuasukkia :)

nobody tervetuloa mukaan! :) Toivottavasti sinne pikkusisarusta suotaisiin nopeasti :)

Catriona hyvähän tuo on, että on fertilityfirendistä iloa :) Pienistä asioistahan ne elämän ilot kuulemma tulevat ;-)

Kaele sinne tsemppiä jännäilypäiviin ja testailuun :)

Nnyytti aika ihana vastaus :) Harmi vaan, että nyt täytyisi tyytyä pikkusisarukseen :)

marusia21 sinne tsemppejä oviksen bongailuun! :) Kumpa teilläkin tämä jäisi vimpaksi yrityskierroksi pikkuiselle ;-)

pikkutonttu oi, ompa jännää siellä! :) :) Tsemppejä digitestin tekemiseen :)

elenna tuo raskaus tuntuu alussa niin oudolta, kun ei tiedä, miten siihen suhtautuisi :) Itsellä oli ekassa raskaudessa juurikin niin. Mutta jännintä oli se, että mitään oireita ei ollut ennen plussausta... ja siinä kohtaa mentiin jo rv 5 puolella pidemmin :)

Iltaa leidit!

Lueskelin kirjoituksia hieman taakseppäin kun vihdoin tulin kotiin ja oli aikaa rauhoittua.

Catriona: Sulla oli kyllä niin iloinen ja hyväntuulinen asenne, että jo pelkästään sillä luulisi tärppäävän. Toivon sinne pikaista raskautumista! +++

Hehel:
No olipas harmillista, että miehesi oli kuiternkin hieman eri linjalla kuin sinä, mutta hienoa et saitte kompromissin tehtyä. Kokemus noista pillereistä, oon ite syönyt pillereitä noin seitsemän vuotta joista viimeiset kolme söin aina kaksi laattaa putkeen ja kun pillerit lopetin niin tasan 28 päivää myöhemmin tuli menkat eli ei vaikuttanut yhtään kiertoon vaikka pillereiden aikaan mulla oli sit seitsemän viikon välein menkat vai miten se menee kun syö kuusi viikkoa pilleritä ja sit se tauko viikko jne. :) et periaattees ei se kiertoa sekoita. :) tsemppiä yritykseenne kun se virallisesti alkaa! :)

ites ainut sielllä menee? :)

nobody: Toivotaan sinne(kin) juhannukseksi plussaa! :)

Kaele:
Paljon plussatuulta sinne! :)

Elenna:
Kiitos tsempeistä, jännittää kyllä kovasti jos saisi sen kunnon plussan kun päiviä tulee lisää. Olisi ollut kiva tulla kanssasi helmikuisiin, mutta mulla menee mun mielestä maaliskuun 2 päivään la jos nyt on onnistanut. :) Iso halaus ja onnentoivotus sinulle! <3

mame:  Hieno juttu, että pääsette tutkimuksiin. Tuntuu olevan erilaisia linjoja milloin pääsee tutkimuksiin, kun meillä tosin km 12/11 ja toukuun alussako nyt soitin ja heti määrättiin labroja ym ja sanottiin, et kun perusasit on selvitelty ja jos ei ns. vikaa löydy niin tehdään lähete naistentaudeille jossa jatketaan tutkimuksia, mutta tietysti jos ajattelee niin onhan meilläkin yritystä yhteensä vuosi ja 3 kk. Tsemppiä tutkimuksiin ja toivotaan, että käy niin et tärppi tulee kun aletaan ns. vikaa etsimään. :D

Vuononvaltiatar: Juu kovasti kyllää odottaa (liikaakin), et sais sen tekstin " raskaana 1-2 vk :)

Omaa: Illalla kun tulin kotiin, oli pakko testata uudelleen, samanlainen vaalea viiva tuli testiin. Jotenkin helpotti kun se tuli uudelleenkin, mutta miksi se ei voi tummua? Tiedän, et on ihan liian aikaista, kun la vasta menkkojen pitäis alkaa, mut kun niin jännittää et en meinaa housuissa pysyä. Miehen kans juteltiin, et vaikee viel suhtautua kun raskaus ei ole varmaa, mut nyt jännittää tuleeko kunnon plussa ja sit alkaa jännittää ettei tuu keskenmenoa taas. No rauhallisesti täytyy ottaa. Mä haluun niin olla nyt raskaana ja ison masun ja ihanan tuhisevan vauvan. <3

Hyvää keskiviikko iltaa tänne!

Vähän heikonelaisesti oon kerennyt täällä käymään viimesen viikon aikana.
Tervetuloa mukaan kaikki uudet jännäilijät! :)
Plussatuulia kaikille!<3

pikkutonttu -
onnittelut haamusta! Toivotaan, että se vahvistuu :) Olisi mahtava uutinen noin juhannukseksi :)

Catriona - Ihanaa, että jaksat olla noin positiivinen! :)

mame - Hieno uutinen, että teidät otetaan tutkimuksiin!! Monilla tärppi on käynyt juuri silloin kun on jo aika ollut varattuna tutkimuksiin. Toivotaan siis, että teillä kävisi myös niin ;)

Nopeasti vähän omaa: Koko viime viikon ollut ihme polttelua ja nippailua alavatsassa ja rinnat kipeytyneet (...ettei vain enteilisi menkkoja :/). Tänään ilmeni jotain uutta... Sohvalta/sängyltä noustessa tai kylkeä kääntäessä ja kävellessä saattaa vihlaista/repäistä TODELLA kipeästi alavatsaan... kipu on välillä niin voimakasta, että on pakko kyyristyä hetkeksi. Todella ilkeän tuntuista tuollainen. Osaiskohan joku sanoa, mistä saattaisi johtua? Mulla viime raskaudessa kyllä samantapaisia kipuja ilmeni, mutta vasta joskus viikolla 5+, joten en uskalla vielä toivoa mitään... Pää meinaa hajota kun ei vielä voi testatakaan, pitäis viikonloppuun asti jaksaa odottaa.

Heippa ! Mä täällä arvon tenkö testin vielä ennen juhannusreissuun lähtöä vai vieläkö odotan. Menkkojen piti alkaa maantaina. Osumapäivä oli 11 6. :D , Onnea plusanneille ja tzemihalit muille <3 Hyvää juhannusta

Huomenta!

mame: No hyvä, että asia kuitenkin etenee! Toivottavasti siitä olisi apua ja tulisi se plussa. :)
Sazu91: Kuulostaa ainakin tosi lupaavalta. Plussatuulia! :)
pikkutonttu: Toivotaan, että haamu vahvistuisi!

Omaa napaa tähän väliin pikaisesti ennen mökille lähtöä: Tänään kp 27/26, menkkoja ei ole näkynyt ja yleensä ne on alkaneet tosi täsmällisesti. Meninpä sitten testailemaan, kun olen niin malttamaton ja haamuhan sieltä tuli <3 Ylihuomenna testailen uudestaan ja toivon, että plussa on vahvistunut tästä entisestään! Oon niin innoissani!

Hyvää juhannusta kaikille!

Huomenta! :)

pikkutonttu onnea uudesta haamulaisesta :)

Sazu91 kuulostaa niin lupavilta nuo oireesi :) Testaile sitten, kun et malta enää odottaa :) :)

butterfly85 oi-joi, testaile jo! :) :)

Kaele ihanaa, onnea haamusta! :)

Heissan vanhat tutut ja uudetkin ^_^ onkin muutama kuukaus aikaa ku käyny viimeksi :3 Ihan ekana suuronnittelut plussanneille :) Ja pahoittelut tädin piinaamille! :/ tärppionnea seuraaviin kiertoihin ja malttia neidot ! :3 Vuononvaltiatar: säkin vielä täällä :s toivottavasti tärppäis pian siellä! :3 Omaanapaa: Tosiaan tosiaan mistäs sitä lähtis liikkeelle :3 niin paljon on tapahtunu taasen :) Ero menny ihan ok:sti, ex oli ensin hyvin masentunut mutta hänellä uus nainen (sääli sitä tytsyä, sori vaan), joka on häntä neljä vuotta nuorempi (kaks vuotta mua nuorempi, mun siskon ikäinen xP) et onnea vaan xP Käärmeissään ex on ollut mun ja tämän uuden miehen tapailusta... Olkoon, ero astuu voimaan heinä/elokuussa ja sit tyttönimi takaisin ! :) Mut kuitenkin. Aika pian päädyttiin sit tän uuden miehen kanssa yhteen ja tää on aivan... IHANAA! ^^ rakastuttiin tuhatta ja sataa, ja kohta (no kuukauden päästä) tulee jo puolikas vuosi täyteen :) aika menee hurjan nopeaan. Koulussakin ensmänen vuosi pulkassa :) Tää uus mies on aivan upea, en oo kuvitellukaan tällästä olevan! Exän jälkeen varmaan kuka tahansa tuntuis puolijumalalta, mut nyt tää mies <3 hän tukee, kuuntelee ja pitää huolta, kokkaa ja siivoaa. (ex kun ei roskiakaan saanut vietyä ellei siitä huomauttanut viikon verran joka päivä)... huolimatta siitä että ero astuu virallisesti voimaan vasta kuukauden päästä, vaihdettiin kihlat toukokuussa, sillä hänen mielestään näin täydellistä naista ei ole toista ja hän haluaa viettää kanssani loppuelämän. pianhan se oli, mut tuhatta ja sataa ollaan menty eteenpäin, tunnettu kuitenkin jo nelisen vuotta joten ei oo uus ihminen :) oon ollu todella paljon paremmalla mielellä koko kevään. ei oo ahdistusta, ja arki toimii, kaikki toimii ^^ ollaan hypoteettisella tasolla puhuttu että mennään vielä naimisiin joku päivä. mieheni haaveilee omasta pikkuisesta, hänellä ollu "vauvakuume" jo 17 vuotiaasta kuulemma, tienny et haluaa lapsen nuorena ja noin, ja ollaan me puhuttu massun kasvattelusta yms. ittellä vauvakuume joka ei pitkään taustalla kerenny olemaan, nostaa päätään voimalla täällä, miehen kanssa puhuttiin eilen asiasta, johon hän totes ettei vielä. itte myös itä mieltä ettei vielä, parasta oli kun hän ei piiloutunut minkään syyn taa (raha,työ, koulu), vaan sano rehellisesti että vaikka haluaiskin vaikka heti, niin vielä ei. ollaan niin vähän aikaa oltu vasta ja haluaa käydä ulkomailla ja olla mun kans kunnolla ennenko suunnitellaan, mut puhu et kun mä oon 25, voinee olla etsit on jo muksut :) (tosin yrittämisessä voikin mennä niin kauan ettei muksuja siinä vaiheessa ole vielä, mut se et on valmis alkamaan yrittää vuoden kahden sisälläon jo mulle tarpeeksi ^_^ minipillereillä menty ehkäisyn kansaa (raivostuttavia) ja vuodan parin viikon välein... huoh. no mut tää tältä erää, kirjottelen jossain vaiheessa lissää, mut nyt päikkäreille kunnes mies tulee kotiin töistä ja päästään juhannuksen viettoon ! hyvää juhannusta kaikille! :) (ja turvallista sellaista) :)>

Heippa!

Onnea plussanneille ja jännäilijöille isot tsempit!

sen verran omaa että kp52 menossa eikä tätiä näy.. alkaa taas masentaa ja paljon.. vähän oon saannu rentoutuu mut eipä muuta.. toivoisin sitä plussaa joskus tännekkin, mutta sitä saa näköjään odottaa.. :(

mutta oikein hyvää juhannusta kaikille ja pistäkää nyt kunnon plussa-aalto käyntiin. ;) ainakin alkaa näyttää siltä! :D

Heippa!

Ihan kuulla Dark sinusta, vaikka ei ollaakkaan oltu samaan aikaan palstalla niin lueskelin liittyessä tänne myös sinun tekstjäsi. Ihana kuulla, että asiasi on järjestyneet ja oletr löytänyt elämäsi miehen ja teillä on yhteisiä haaveita. :)

Kaele: Oi, onnea sinullekkin haamusta! :) Millon teillä on laskettu aika, helmikuussa vielä vai maaliskuussa. Meillä olis tällä näkymin jos kaikki on stä mitä luulen niin 2. maaliskuuta. :)

Butterfly85: Testaa jo! :)

Sazu91: Lupaavia sun oireet! Plussatuulta! :)

Vuononvaltiatar: Juu kyllä pitää  alkaa uskomaan kun joka kerta viiva tulee vaikka onkin haaleampi kuin kontrolli. Tosin vielä kuitenkin  jännittää kun menkat kuulus alkaa ylihuomenna ja mitä jos ne tupsahtaakin kylään niin eipä noista haamuista iloa ole! :)

Omaa: Malttamaton kun olen niin tänään aamulla taas testattu ja vaalea viiva tulee, mutta kontrollia selkeästi vaaleampi. Jännittää kun eihän mun vielä edes kuulus tietää, kun menkatkin pitäs vasta lauantaina alkaa ja oon jo ihan fiilareissa. Toivon, kyl et menkat pysyy nyt sit tämän vuoden poissa ja sillä sipuli. Olo on kyllä erilainen ja jotain pieniä oireita havaittavissa, kuten vatsalla nipistelyä ja rinnat kipeät ja hajut tökkii. Toissaalta on tosi varma olo, mut toisaalta miettii et mitä jos mekat alkaa la tulee digitestiin "ei raskaana". Pakko vaan jaksaa odottaa! Hauskaa juhannusta kaikille! :)

Kiitokset tervetulotoivotuksista ja oikein paljon onnea plussanneille :) Täällä vähän hätäilin kun raskaustestit tulivat postissa, niin pitihän sitä heti testailla. Selkeä negahan sieltä tuli, mutta eipä toisaalta ollut mikään yllätys (eikä vielä mikään suurensuuri pettymyskään). En kyllä tiedä missä vaiheessa kiertoa olen, on vähän epäsäännöllistä ollut viimeaikoina, mutta jossei täti tule juhannuksena kylään niin sitten pitääpi testailla uudestaan. Meillä tärppäsi esikoinen heti toisesta kierrosta päätöksen jälkeen, joten olen aika luottavaisin mielin liikkeellä, vaikka olishan se aika hurjaa jos taas kävisi niin nopeasti asiat. Esikoisen raskaus taasen oli kovin stressaava, joten sitä miten tällä kertaa käy murehdin jo valmiiksi.

Heippa,

Kaele - Onnittelut haamulaisesta!!! :):) Paljon plussatuulia sinne!!

Dark - Ihanaa, että olet löytänyt hyvän miehen ja olet onnellinen hänen kanssaan :)

kukka^^ - Toivottavasti odotus palkitaan pian!<3

Pikaisesti omaa: tosiaan viiltäviä/repäisy kipuja ollut alavatsassa eilisestä lähtien. Tänään pari kertaa vihlaissut alapäästä todella pahasti ja kun kävin vessassa huomasin pyyhkiessä, että pari tippaa puhdasta verta tuli paperiin. Tosiaan tosi pieni määrä, eli ei voi miksikään vuodoksi tai edes tuhruvuodoksi vielä sanoa. Pari tippaa eikä muuta. Nämä pari tippaa ilmenivät juuri samaan aikaan kun alhaalta vihlaisi pari kertaa todella lujasti. Ihan ymmälläänhän tässä on. Tässä vielä se, että tarkkaa ovulaatiopäivää en tiedä. Ovulaatio ollut siis jonain noista päivistä --> 11.-15.6. 

Onnittelut pikkutonttu niistä vaaleista viivoista! Kyllähän nekin plussia on eli raskaushormonia sulla sitten on eli oot raskaana :) Toki se ei välttämättä estä vuotoa alkamasta silti ajallaan, mutta toivotaan, että ei! Paljon tsemppiä! Joo olis ollut kiva saada sut mukaan helmikuisiin, mutta tervemenoa vaan maaliskuisiin!

Dark, ihana kuulla noin hyviä uutisia sinulta :) Teillä on nyt sitten koko elämä edessä :)

vuononvaltiatar, joo on tämä kyllä tosiaan ihmeellistä. On kyllä ihan raskaana oleva olo, mut ei mulla oo hajuakaan mitä se mun tulevaisuudelle tarkoittaa. Mut en oo vielä ajatellut kovinkaan pitkälle vaan olen vaan onnellinen nyt tästä. Ja tän päivän jälkeen on sit raskauden 5. viikkokin pulkassa onnellisesti :) Tsemppiä ja hyvää juhannusta ja sen jälkeen toivottavasti pikaista plussausta sulle!

Hienoa, että mame pääsitte tutkimuksiin :) Kyllä ne asiat sit varmaan alkaa selviämään. Kivaa juhannusta!

Tsemppiä kaikille ja mukavaa juhannusta!

Iltaa, leidit! Nythän täällä tapahtuu positiivisia asioita oikein kuhinalla! Mame pääsee kuin pääseekin tutkimuksiin (JESH!!!), Dark on löytänyt uuden miehen joka vaikuttaa kerrassaan valioyksilöltä, Kaele ja pikkutonttu haamuilevat ja toivottavasti siitä sitten pääsevät kunnolla plussailemaan ja Sazu91 ja butterfly85 oireilevat siihen malliin että nyt peukutetaan plussia niihinkin osoitteisiin! Tämmöiset uutiset ne ovat omiaan luomaan iloista juhannustunnelmaa!

Meidän postiluukusta kolahti eilen paketillinen siittiöystävällistä Pre-Seed -liukkaria, juuri parahultaisesti ennen juhannusta. Katsotaan josko sen avulla luistaisi juhannustaikojen teko siihen malliin, että saataisiin meidänkin perheeseen perillinen!

Oikein mukavaa ja rentouttavaa juhannusta kaikille!

Iltaa väelle! :)

Ihanan rennosti päivä mennyt. Kävin äitini kanssa kirppiksellä kääntymässä ja torilla. Lopuksi päädyimme vähän maalailemaan omaksi huviksemme :) Huomenna onkin sitten kiireempi päivä luvassa. Juomisen puolesta rauhallinen ainakin :)

Vehnis saapui tänään! :) Ja pahalta maistui, yök... :girl_sad: Voisikohan sen sekoittaa johonkin, jossa maku peittyisi?

Dark ihanaa kuulla sinusta!! <3 Valitettavasti täällä on useampi sama naama vielä kirjoittelemassa, kun silloin viimeksi kirjoiteltuasi... :( Sinulla vaikuttaa menevän todella kivasti! <3

kukka^^ minkäs takia sinun kiertosi junnaa nyt vaan paikallaan... tapahtuisi jotain :)

pikkutonttu voih :) Kyllä se viiva siitä vahvistuu varmasti viikonlopun aikana!! :) :)

nobody harmittelut negasta! :( Teillä kävi hyvä tuurinen, kun onnisti noin nopeasti esikoisen kanssa, kumpa nytkin! :)

Sazu91 menee sinun tilanteesi koko ajan vaan jännemmäksi :) :)

elenna oikein paljon onnea tuolle jännittävälle matkalle! <3 <3

Catriona mistäs tilasitte tuota pre-seedia? :) Sen kanssa onkin kiva tehdä juhannustaikoja ;-) 

Vuononvaltiatar, raskauskeiju.fi:stä tilasin Pre-Seediä. Tuolta olen tilannut myös testejä. Hinta postituskuluineen 26 euroa eli ei mitään halpaa liukkaria mutta se nyt on ihan se ja sama. Pari kymppiä sinne tai tänne ei tunnu missään kun ajattelee että follistimeihin, seurantaan ja inseminaatioon palaa useita satasia.

Mulla on nyt jostain syystä hirmu hyvät ja rennot fiilikset vaikken edelleenkään olekaan raskaana. Aurinkoisissa tunnelmissa lähdetään juhannuksen viettoon ja taikatemppuja tekemään - tiedä vaikka taiat tepsisivätkin!

Vuononvaltiatar: Mikäs se vehnis on? :) Kiitos toivon kovasti, että vahvistuu, yritän ottaa rennosti ja ajatella positiivisesti, tulevat viikot silti toisaalta jännittävät kovasti. :/

Catriona: jos tuolla positiivisella asenteella ei tule tärppiä niin ei sitten millään! Ihanaa ja rentouttavaa juhannusta teille! <3

Niin ja tuli vielä mieleeni, että jos nyt todella niin on kuin nyt kroppa antaa ymmärtää ja raskaana olisin, niin se todella tepsii että kun loupuu toivosta eikä jaksa enään yrittää niin silloin se raskaus alkaa. Tosin olen nyt valmistumisen jälkeen kerennyt liikkumaan enemmän ja laihtunut muutaman kilon, mutta enemmän uskon, että tressittömyys jonka löysin oli avain  onneen! <3 Siis puhun vielä jos...

taisinkin kirjoittaa huonosti. Vehnänalkioöljyä tilasin ja se saapui tänään :)

Catriona tottahan tuo on, ettei parikymppiä ole vielä mitään... Täytyy katsoa jos tuota vaikka tilaisi :)

pikkutonttu en yhtään ihmettelisi, vaikka pieni laihtuminen, liikkuminen ja muut vastaavat auttaisivat näissä raskautumisjutuissa :)

Takaisin