Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ööh, tein sitte testin: Aika vähän siinä mitään näkyy...mutta olen näkevinäni ihan älyttömän haalean haamujen haamun. Voi olla, että kuvittelen...olikohan testi-aikakin jo kulunut yli... Se oli Davidin erittäin herkkä. Oishan tossa digitestikin, mutta en uskalla enää tänään testata. Siinä lukis kumminkin "ei raskaana". Tää ei ollut aamun ekasta pissasta mutta en mä nyt pahemmin oo juonu.

Tätiä ei näy. Ei kai se nyt mua tälleen aio jättää ilman syytä?

jessica3, pahoittelut negasta mutta mukavaa lomaa!

vuononvaltiatar, kiitti kannustuksista! Mukavaa kesäpäivää :)

Aurinkoista lauantaita, leidit! Täällä on täti edelleen kylässä ja fiilikset ovat aikasta hienot, koska ensimmäistä kertaa viimekeväisen keskenmenon jälkeen tädin vierailu on NORMAALI!

Mullahan on km:n jälkeiset tädin visiitit kestäneet yleensä vain kolmisen päivää, joista se kolmas on ollut lähinnä tiputtelua. Tähän eivät gynet ole keksineet mitään syytä ja minua on risonut kun on ollut sellainen tunne että jokin on vinossa eivätkä ammattilaisekaan osaa sanoa mikä. Nyt kuitenkin täti on kylässä jo viidettä päivää - get this, VIIDETTÄ päivää! WOO HOO! Vuoto alkoi tiputtelulla tiistaina, keskiviikko oli sitten kp 1 kera kevyen vuodon ja sen jälkeen nämä kolme päivää ovat olleet ihan asiallista vuotoa.

Ettei vaan nuo Lugesteronit olisi tämän mukavan yllätyksen taustalla? Mulla on kyllä tähänkin asti ollut ihan oppikirjamittaiset 14 vuorokauden luteaalivaiheet, eikä keltarauhasen vajaatoimintaa ole ollut syytä epäillä, mutta taidanpa nyt pyytää Luget pariin seuraavaankin kiertoon. Muutoin mennään luomusti nämä pari seuraavaa, koska 1) tärppipäivät juhannuksena ja 2) klinikka kiinni heinäkuussa ja tärppipäivät ulkomaanmatkan aikana.

Pahoittelut kaikille muille tädin kohdanneille, eritoten miuku9:lle jolle olisin kaikesta sydämestäni sen plussan toivonut! Teillä on noita yrityskiertoja takana jo paljon enemmän kuin minkään luonnonlain pitäisi sallia, grääh!

Viipsukalle jaksamista ja voimia, ei käy sinuakaan kateeksi. Toivottavasti ne st-testit kuitenkin ovat negatiiviset!

Elennan tilanne jännittää - voi kun sieltä tulisi selkeä plussa! 

elenna olisipa se ollut haamulainen!! :) :)

Catriona pahoittelut tietty menkoista! :( Mutta tietty hienoa, että pistokset saivat ehkä vuotosi "normaalimmaksi" :) Vaikkei se tietty ole sama asia kuin plussa testissä...

elenna: huisin jännäää! kunpa vain lähtis haamulainen tummenemaan :) <3
Catriona: pahoittelut tätiläisestä, mut hienoa että menkat on normaalimmat :)

nyt otetaan stressitön asenne kehiin :P En aio tikutella, en kiertopäiviä katella (paitti kp:n näkee omalta sivulta kun tänne tulee lueskeleen/kirjoitteleen) 
Ja nyt taas otettava itteä niskasta kiinni ja alotettava karppaamaan, josko toi painonpudotus auttais sit raskautumiseen ;) Ja onneksi alkaa remppaukset taas niin saa ajatukset muualle..

Raskaana 1-2 !! :O :) :)

Edelleenkin david antoi vain haamun, selkeempi kyllä kuin eilen. Eli hcg taitaa olla aika matalalla vielä. Mutta en taida siitä murehtia kun tuhruakaan ei ole tullut :) Tädin olisi kuulunut saapua 2 päivää sitten. Muina oireina on ollut parin viime päivän aikana:
- silloin tällöin menkkakipuiluja
- mahassa myös toinen outo tunne välillä, ihan kuin siellä olisi jotain isoa
- vilunväreitä/palelua??
Eli ei mitään kummempaa. Viime yönä tuli myös vähän oksettavaa/kipeää oloa ja paleli enemmän.
Nyt varmaan vaan iloitaan tästä plussasta ja tädittömyydestä jonkin aikaa eikä mietitä sen enempää vielä :)

Eipä siinä muuta. Toivon, että tämä rohkaisisi teitä muitakin nyt kovasti. Plussa tuli 11. yrityskierrosta ja 10 kk, 1 viikkoa 3 päivää yrityksen aloituksesta :)

Kiitos vanilj ja vuononvaltiatar ja Catriona eilisistä kannustuksista ja kaikki muutkin, kun ootte täällä tukeneet :) Toivon niin kovasti, ettei teidän muidenkaan tarvitsisi enää odottaa kauan. Sitten, kun saatte sen plussan, niin helpottaa heti.

vanilj, tsemppiä stressittömään asenteeseen :)

Catriona, pahoittelut siitä, ettei teillä vieläkään tärpännyt :( :( Mutta hyvä, että täti on normaali. Eiköhän nuo lääkkeet rupea auttamaan!

mame, missä oot, mikä tilanne on siellä? :S

Plussapuhureita kaikille <3

Kiitos vuononvaltiatar. Toivottavasti sinäkin olisit pian tässä tilanteessa <3

Suosittelen muuten tuota digitestiä kaikille! Tänäällinenkin liuskan haamu on niin olematon, siis kyllä sen näkee, mutta miten tuollaiseen haaliaiseen voisi luottaa :O Liuskassa ei näkynyt vielä mitään ja olin yhä varmempi, että digikin sanoo "ei raskaana". Mutta sitten se teksti ilmestyi siihen. :O Whaat? Nyt mä ainakin tiedän, että olin raskaana vaikkei tämä jatkuisikaan. Iih, nyt mä meen takas nukkuun... tuun taas katsomaan teitä. <3 Älkää masentuko!

Elenna Onnea hirmuisesti <3 <3 olet niin plussan ansainnut ja nyt oli sun vuoro :) ihanaa! luot myös toivoa meihin pitempään yrittäineisiin <3 tuuthan joskus kertoon kuulumisia...

Mamea jännitetään kanssa täällä hirmusesti? <3

jessica yk 8

vuononvaltiatar: Toivotaan nyt kuitenkin että edes toinen meistä pääsee tänä vuonna täältä palstalta tuonne odottavien puolelle :) <3
Vanilj: Voi pahoittelut taas uuteen kiertoon joutumisesta!
Viipsukka: No eiköhän sen kortisonilla sen ihottuman kuriin saa. Toivottavasti ei nyt olis sulla sitten mitään sukupuolitautia :/ Ite oon aina ollu niin tautipelkonen että melkein aina kun oon alottanu uuden suhteen niin oon käyny sit testeissä ihan vaan varmuuden vuoksi.
elenna: Oikein paljon onnea plussasta!! :) <3 Oot kans niin ansainnut sen :)
jessica3: Pahoitteluni negasta :/
Catriona: Hyvä että on nyt ollut normimenkat :)

Omaa: Kp 37, Dpo 17 meneillään ja en ole sittemmin testannut enää uudestaan. Mitään erilaisia oireitakaan ei ole enää ollut joten tuskin olen raskaanakaan. :/ Tai no nuo rinnat nyt ovat olleet suunnilleen ovulaatiosta asti kipeät ja valkovuotoa on tullut jonkin verran koko ajan. Ei ole enää alapäässä tai -vatsassakaan ollut mitään tuntemuksia. Torstaina tulee sitten se 2 viikkoa täyteen kun otin viimesen terolutin joten voisin varmaan jo keskiviikkona soitella lääkärille et eipä oo menkkoja tullu enää terolutienkaan avulla. Ja jos sitten siinä aamulla vielä tekis sen r-testin ihan varoiksi kun ne kuitenkin siellä kysyy et oonko tehny. Pieni toive olis myös et ne aloittais jo jotkut lapsettomuustutkimuksetkin, ku sitten ens viikolla olis enää reilu kaks viikkoo siihen et tulee se vuosi yrittämistä täyteen. Mut ne oli kyllä niin ehdottomia jo viimeksikin kun soitin sinne että pitää olla se vuosi täynnä. Huoh.

mame, etkös kuitenkin tekisi vielä varmistustestin jo pian? Ei mullakaan ois varmaan vielä dpo13 näkynyt se haamu, kun tuskin näin dpo15:kaan sitä. Kurjaa, että sinulla on oireet vähentyneet :( muuten vaikutti kyllä niin hyvältä! Ja onhan tuo nyt outoa, etteivät menkat ole alkaneet. Jos kuitenkin...? Kiitoksia onnitteluista <3

jessica3, kiitos! Hyvä, jos voisin sitä toivoa lisätä teille... Pikaista plussausta sinulle! Kyllä mä voisin teitä vielä seurailla :) toivottavasti ei tarvi kuitenkaan tänne puolelle tulla häntä koipien välissä takas...mut nyt oon kyllä luottavaisin mielin :)

Ihanaa Elenna, tervetuloa Helmikuisiin :)

Olen käyny täällä kurkkimassa ja elänyt mukana koko ajan, pettynyt kun on tullut pettymyksiä ja iloinnut kun on ollut ilon aihetta. Tsemppiä muillekin pitkään yrittäneille, kyllä se joskus tärppää niinkuin elenna juuri todisti.

Sellasille jotka noiden haamujen kanssa kamppailee, että älkää kiusatko itteänne enää perinteisillä viivatesteillä. Malttakaa sinne lähelle yhden kahden päivän päähän oletetuista menkoista ja jos näyttää ettei niitä tule niin digitestiä kehiin. Maksaa vähän enemmän, mutta ette pety tulokseen, se on varmaakin varmempi. Ne viivatestit valitettavasti antaa niitä viivanpaikkoja (mäkin oon kerran saanu ja pettynyt kun en ollutkaan, sen koommin en oo niitä ostanu). Ja samalla saa ne viikotkin näkyviin. Mä oon sen verran hoopo että tein 6pv plussasta vielä uuden digitestin viikkonäytöllä ja olihan siihen tupsahtanu viikko lisää. Eli ihan tässä alkuviikosta mulla alkaa jo viikko 8 :) Menen keskiviikkona varhaisultraan, koska mun on vaan saatava varmistus ettei oo taas kohdunulkoinen tai tuulimuna. Vaikka ihan hyvältä oireet tuntuu ja tää väsymys on tuskallinen.

Mutta vieläkin ehtii helmikuisiin mukaan. Plussapuhureita puhallan!

Niin ton tickerin mukaan mulla viikko vaihtuu torstaina mut se on tolla normikierrolla laskettuna minkä ne neuvolassakin antaa (28pv), mulla kierto on 25pv oikeasti.

elenna Heti täälläkin kyllä toivo heräisi eri lailla, jollei tuota vuotoa jossain muodossa ilmestyisi... Siitä tulee vaan heti sellainen olo, ettei tää voi olla valemenkaakaan... kumpa kaikilla meillä joskus tärppäisi <3 Ja eikai olisi paha ostaa kaappiin valmiiksi vaikka kahta digitestiä, että voi sitten epäilyn hetkenä käyttää :)

mame Kumpa vielä pääsisimme ilman hormonihoitoja :) Vaikka tuntuu kaukaa haetulta tässä kohtaa yrittämistä... että onnistuisi luomusti :( Hoh-hoijaa... Tämä nykyinen kiertosi kuulostaa paljon omaltani.. kipuineen kaikkineen. Kannattaa kyllä r-testata vielä ennen lekurille soittoa, ettei tartte sitä sitten ihetellä :) Luulisi, että tässä kohtaa voisi jo kliniikalle soittaa, että voisi sopia joku päivä tulevaan, koska tutkimuksia tehtäisiin... Kumpa molemmilla tärppi kävisi ennen vuoden yrittämistä <3 Ei voi muuta kuin toivoa... Vaikka toivo tuntuu olevan viimeisenä mielessä enää :)

Tatjuska onnea ultraan! :)

mame, juu, itekkin käyny, kun ex petti mua ennen poikaa ja tytön ollessa vuoden ikäinen, oli toisella paikkakunnalla töissä, niin säännöllisin väliajoin oon käynyt. Nykynyn ei ole käynytkään koskaan, niin ihan hyvä vaan, että nyt katotaan.

Sain tietää viikonloppuna, että mun serkku odottaa vauvaa. Oli saanut tietää silloin, kun me saatiin tietää keskenmenosta. Oon onnellinen niiden puolesta, mutta samalla pettynyt. :( Jospa se meillekkin joskus.

Onnea Elenna!!

Ja pahoittelut kaikille, joiden kylään täti on löytänyt :/

Täällä mennään kp26/dpo~10. Kovasti yritän pitää miestä kurissa, ettei innostuisi liikaa. Tuntuu, että joka kierron myötä toiveet ja into vaan kasvaa ja sitten sen myötä tietty pettymykset. Eilen jouduin sen käskemään näpit irti mun mahasta ku en halua, että menee koko juhannus pilalle, jos tätiki saapuu keskikesän viettoon. Mut on se vaikee olla innostumatta ja toivomatta. Toisaalta tänään aamulla heräsin sellaseen fiilikseen, että tuskin nyt taaskaan käy niin hyvä tuuri että plussa tulis.. Plääh. Vaikka ei noita yrityskiertoja oo puoltakaan mitä monilla täällä, niin silti tuntuu, että pitäs jo tärpätä. Ja ai että ku se kateus välillä nostaa päätään... 

Huomenta kaikille!!
Paljon on kirjotuksia tullut kun ei ole viikkoon kerennyt käymään :)
------------------------------------------------------------------
Pahoittelut kaikille negan saaneille<3 todella epäreilua, että kierrosta toiseen sitä negaa pukkaa >:(

elenna - SUURET ONNITTELUT!!! :) Onneksi edes jollain tärppäsi, tuo varmasti muillekin toivoa yrittämiseen :)

ainut - toivotaan nyt, että saisitte ilon aihetta juhannuksena!!
-----------------------------------------------------------------
Vähän omaa: Ollut tosiaan niin kiireistä etten ole täällä kerennyt käymään. Nyt pari päivää tissit kipeytyneet, ovulaation jälkeistä kuivaa kautta ei ole tullut, ovulaatiosta asti vatsaa on polttellut/pistellyt ikävästi vähän väliä... nyt sitten vain odottellaan uskaltaako se täti tulla viikon päästä visiitille :/

En nyt sitten muuttopuuhilta ehtinytkään kirjoittelemaan, nettikin saatiin vasta tänään uuteen kämppään. Mutta täällä kp 5, torstaina heti testailun jälkeen tuli täti... :( Ja ystäväpiirissä on nyt kaksi raskaana, viikon sisään saatiin molemmista tietää. Tietysti olen heidän puolesta iloinen, mutta itse olen vähän pettynyt. Kirjoittelen taas joku toinen päivä lisää, nyt menen sulattelemaan pakastinta...

Elennalle onnea! :) Toivotaan teille onnellista odotusaikaa ja maailman parasta palkintoa sitten helmikuussa!

Lyhyesti omaa napaa: kp 48 menossa, täti ei ole käynyt edes ovilla koputtelemassa. Plääh. Inhottavinta tässä on se, ettei yhtään sitten tiedä, milloin se vuoto oikein alkaa. Varmasti jossakin mahdollisimman ikävässä tilanteessa. Kai se pitää kulkea joka paikkaan siteitä käsilaukussa, jos täti pääsee yllättämään. Ja vaikka itse päätin, että nyt pidetään yritystaukoa, niin kylläpäs sitä kummasti välillä tulee mieleen sellainen haikeus, kun ei itse vielä sitä toista pienokaista odota. Onneksi on kesä niin täynnä kaikkea puuhaa ja syksylläkin ihan uudet kuviot, joten eiköhän se pää pysy kasassa vielä jonkun kuukauden!

Pikaista plussautumista kaikille, etenkin teille jo pidempään yrittäneille! :)

elenna: Varmistustesti tehty ja inte gravid sanoi se :(
vuononvaltiatar: No mulla ainakaan ei enää oo mitään pienintäkään mahdollisuutta tulla luomusti raskaaksi. :/ Nyt kun kuitenkin jo terolutit kytössä ja kerta nekään ei toimi enää niin saan varmaan jotkut clomifenit tm. hormonit lisäksi käyttöön. Kivaa.
Viipsukka: Totta, on se aina hyvä varmistaa. :)
ainut: Onneksi teillä mieheltä vielä intoa löytyy. Oma mies on meillä ainakin jo vähän masentunut kun ei millään saa mua raskaaksi :/
Sazu91: Toivon mukaan sieltä täti pysyisi poissa :)
m-kukka: Pahoitteluni tädin tulosta :/
Kellitys: Joo tuo menkkojen odottelu ei oo kyllä mitään mukavaa hommaa. Ja aina ne sitten tosiaan alkaa jossain mahdollisen epäsopivassa tilanteessa. :D

Omaa: Kp 38 ja Dpo 18 menossa. Tein CB:n digitestin, mutta aivan turhaan kun "ei raskaana" näytti vaan sekin. Täytyy sitten huomenna soitella tuonne perhesuunnitteluneuvolaan et saisko sitä lääkäriaikaa. Tänään en enää tosiaan ehtinyt kun siellä on se soittoaika vaan klo 10-11 ja silloinkaan sieltä ei yleensä kukaan vastaa. :/

Pahoittelut, mame :( :( On kyllä kurjaa. Toivottavasti pääsisit nyt lääkäriin ja selviäisi, missä ne menkat on :( Voimia <3

Kellitys, kiitos :)

m-kukka, pahoittelut uudesta kierrosta :( Kyllä sinunkin pitäisi päästä jo niiden raskaana olevien seuraan. Tsemppiä!

sazu91, kiitoksia :) Toivottavasti täti ei sinnekään tulis!

ainut, kiitos! Tulisipa teille se iloinen juhannusyllätys.

Viipsukka, tulipas kurjasti samaan aikaan nuo tiedot :( Kumpa teilläkin pian tulisi uusi plussa. Voimia!

vuononvaltiatar, toivottavasti sinäkin saisit kokea tuon vuodottomuuden pian! Mulla oli se digitesti ainakin puoli vuotta ollut laatikossa, aattelin että varmistan sillä jos haamun saan. Ja syytä olikin kyllä varmistaa.

Tatjuska, kiitos! Eikös nuo oireet anna hyvää merkkiä siitä, että olisi normaali raskaus sulla tällä kertaa..

Piti tulla teille vielä kommentoimaan <3 Tänään on ollut kyllä onnellinen olo...eilenkin toki, mutta oli niin huono olo, että yritin vaan selvitä iltaan...se taisi johtua eniten unen puutteesta. Mutta nyt näyttää hyvältä. Vuotoa ei edelleenkään näy, eikä jotenkin ees pelota, että sitä tulisi. :)

Toivotan kaikille kovasti plussia ja jaksamista ja rentouttavaa kesää! Kyllä ne plussat sieltä vielä tulee itse kullekin! Se ei ole niin mahdotonta kuin miltä se joskus tuntuu...

Takaisin