Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa taas ja superisokiitos kaikille tsempityksistä!

Jessica3 Kuulostaa kyllä lupaavilta noi sun oireet! Mulla oli kans eilen kesken remontoinnin sellanen fiilis, että vittu nytkö ne tuli ja äkkii kiukkusena vessaan, mutta pelkkää valkovuotoa onneks, mutta härregyyd mikä määrä.

Liza Mä oon tilannu testejä raskauskeiju-kaupasta. Tulee parin päivän päästä postilaatikkoon ja homma toimii hyvin.

omppuf Kivaa, että siellä pongattiin ovis!

Täällä tosiaan dpo14 ja kp30. Koko ajan pelko perseessä, että olikohan toi "menkkatuntemus" vai tuo vai tuo. Jos raskaustuntemukset voi kuvitella, ni kyllä nääki :D Tulee olee kiire päivä ja jännittää kyllä. Eilen varotin miestä, että tänään voi punaset alkaa ja hän toivotti ne tervemenneeksi muualle koko loppuvuodeksi. Saa nähdä tehoaako toivotukset :P Itellä jotenki sellanen epävarma olo. En oikee uskalla olla innoissaan ku jotenki yritän nyt ajatella, että ei sitten tarvitsisi pettyä, jos täti tuleekin. Testaukseenkaan en uskalla vielä lähteä, en haluu aikastaa sitä pettymystä yhtään ja toisaalta eihän se raskaus mihinkään katoa vaikka vasta ens viikolla testaiski. Katotaan vaan muuttuuko mieli kun päivät etenee ja jos menkat pysyy poissa.

Huomenta Vuononvaltiattarellekin. Nauti mieluummin säästä ku siivoa! Ellet sitten tykkää siivoamisesta :D Nyt on nii ihanat ilmat, että kaikkien pitäis ryömiä koloistaan ulos ja vaan nauttia. Tosin koloistaan ryömii kaikki ne miljoona mahapystyssä-mammaakin, joten tsemppiä niille, joita raskausmahat aina muistuttaa oman nyytin puuttumisesta!

^ai niin, en nauti siivoamisesta :) Vieraita odottaessa se sujuu hyvin, mutta muulloin.... kyllä meillä tavarat hyvin paikoillaan pysyy, mutta imurointi ja pölyjen pyyhkiminen... huoh :)

Voi himpura kun toi yks vee pitää mua niin kiireessä että en oo paljon kerkeny VAUlle, hirvee määrä tekstiä ja luettuani kaiken en muista puoliakaan, joten valitettavan vähälle jää kommentoinnit. Mutta kaikki luen ja olen hengessä mukana ihan jokaiselle.

Muutamalla on ainakin kihelmöivän jännät paikat, PEUKKUJAAAA!

Omaa: Olin päättäny etten ala kyttään mahdollisia oireita tai oireettomuutta. Mutta niin siinä sit kävi, että oon nyt kolmatta päivää ihan sairaan väsyny. Ja se on kyllä mulla ollu aina se isoin oire että oon ku pystyyn kuollu useita päiviä ennen testiä. Paleluakin on ollu iltaisin. Mutta mä selitän itselleni nämä niin että nämä aurinkopäivät tekee tepposiaan. Oon meinaan ollu puolet päivistä suunnilleen ulkona ja sehän pistää väsytteleen ja varsinkin tuolla auringossa kun ihoakin kuumottelee harva se päivä. Valkkari ei oo vähenty, ehkä jopa lisääntyny. Mut antaas olla niin viikon sisään se täti kurvailee tänne punaisella ferrarillaan.

vuononvaltiatar: No sun mies on nyt varmaan maailman onnellisin kun nuon "pitkän" tauon jälkeen pääsi taas hommiin... :D Toivottavasti se ovis nyt sinne kuitenkin tulisi!
Kimurantti: Pahoitteluni kystasta, mutta hyvä juttu kun muuten oli hyvä reissu. :)
jessica3: Toivotaan nyt kuitenkin että oireesi johtuisivat raskaudesta vaikka yhden nega testin teitkin. Finnejä on mullakin aivan törkeesti tullut e pillereitten lopettamisen takia. Hyh.
butterfly85: Kivoja tatskoja sinulla :) Itellä onkin ennestään vasta yks iso tribaalihässäkkä tolla yläselässä. Siihen ei kyllä liity mitään muuta tarinaa kuin se että otin sen kun täytin 18 v.
vanilj: Mua kans ärsytti ihan liikaa kun tässä yks päivä oli ilkassa juttu missä ihmisiltä kysyttiin et mikä on sopiva lasten määrä. Melkein revin koko lehden. Alko niin sapettaan.
omppuf: Noniin siellä ollaan oltu puuhastelemassa ainakin oikeaan aikaan. Toivottavasti nyt onnistaisi! :)
ainut: Sulla on kyllä niin jännät päivät menossa. Toivotaan että ne menkat ei nyt tulis! :)
Tatjuska: Toivottavasti täti ymmärtäisi pysyä sieltä poissa ja oireet kertoisivat masuasukista!
Liza: Voi mahavaivat. Toivottavasti ne kertois siitä kivasta asiasta. Niin ja toivotaan tosiaan että miehelläsi työt jatkuisivat :)

Omaa: Kp 13 menossa ja ovulaatio tikutus jatkuu entisellään. Ratkaisin muuten sen mysteerin miks mun viime kierto oli niin lyhyt! Mähän siis aloin syömään viime kierrossa Kelpamaxia joka vaikuttaa vähän kilpirauhasen toimintaan. Oon aika varma et se on pistäny meikäläisen hormooneihin vähän säpinää. Toivottavasti tästäkin kierrosta tulis sellanen normaali mittainen eikä mikään megalomaaninen. Tänään myös aloitin kylmäpuristetun kookosöljyn käytön sisäisesti ja ulkoisesti. Jos jotain kiinnostaa niin kannattaa käydä tsekkaamassa nää linkit:
http://kookosravinto.fi/virilo/virilo-neitsytkookosoljy/kookosoljyn-kaytto/41
http://www.meridiaanit.com/artikkelit/virgin-kookos.html
Ite ostin cocovit merkkistä. Kuulemma kaikesta parhainta se.

Iltaa! Täällä vaihtuu parin tunnin päästä kp 32....et silleen...huomenna siis kp 33 (joka on isoin numero mikä mulla kerran ollut) joten sen jälkeen lasken itse että ois vasta myöhässä..... :) kyllähän tässä tänäänki on kaikenlaista ollu mut en ees viitti kirjottaa niitä tänne tai "sanoo ääneen" kun ei oo ollu tapana sen jälkeen asioitten kauheen toivotusti mennä. Testailu olis siis sunnuntaina joka saattais olla sit kp 34.

Ostin tänään prismasta (täältä luin vasta juuri et sielläkin on) raskaustestejä. Noi on pregchek merkkisiä liuskoja ja makso vaan 2kpl 2.85e :) mielestäni edullisia, edullisempia kun netistä tilattuna jos ei huimia määriä tilaa. Onko kokemuksia? :) tai eiköhän ne kaikki jotenkin asiansa aja....

Jännittelen täällä oma pää pilvissä toki muidenkin puolesta <3

-Jessica kp 32

Jessica: Siellä onkin jännät paikat! Toivotaan, et olisi tärpännyt. <3 Halpoja testejä oli, toivotaan et pärähtää sunnuntaina plussatestiin..:)

mame: Joo oon kans kuullut kookosrasvan hyödyistä, se mun vyöhhyketerapeuttikin sitä suositteli, mut en oo viel innostunut jotenkin vierastan kookoksen makua. :) Ootkos  tässä kierrossa syönyt sitä kelpamaxia? Laihdutusmielessä vai millä ajatuksella? ;) Toivotaan, et hormoonitoiminnan piristyminen tois plussan sinne! :)

Tatjuska: toivotaan, et täti pysyy poissa pitkän aikaa! :)

Vanilj: Kiitos, toivon kyllä salaa niin kovasti plussaa vaikka yritän vakuutella itselle ja etenkin miehelle, et ei haittaa vaikka menkat alkais, sitten vaan juhlitaan ylipuolen vuoden tauon jälkeen kunnolla! :) Kärsivällisyyttä oviksen odotteluun ja toivotaan, et teidän vuoro olis nyt!! :) Tuttuja tunteita siellä, kyllä välillä niin ärsyttää kun oma vuoro ei tule ja kaikki muut saa silmiä räpäyttämällä vauvoja. Tasan ei käy onnen lahjat.

Vuononvaltiatar: Juu mietin vielä, et kokeilenko..:) Juu tsemppiä tänne tarvitaan ja kärsivällisyyttä! :) Hyvä, et ovis antaa siellä merkkejä..:) Toivotaan, et todistat Aqua colorin ja thinkin tehoa, sit tilaan kyllä viimestään..:)

Omaa: Rauhallisuus ja tyyneys on tainut unohtua, kun oon niin pystynyt pitää ajatuksia muualla, mut nyt kun menkat lähenee niin en millään malttas odottaa. Pikkasen oireita masussa on, mut ne nyt voi olla kummasta vaan. Olis joku selvä oire..:) Mahassa tällää välillä nipistelee ja kutitteleekin, mut niinhän mulla aina, yritän etten anna kropan huijata mua enään :) Mulla on ollut kyllä paljon rauhallisempi kierto nyt, yleensä tässä kohtaa on kovemmat oireet, mut se nyt ei meinaa mitään. Eikä oo ollut mielialan vaihtelukaan, mitkä yleensä ennen mekkoja mulle ikävä kyllä tulee. No lauantaina testaan, et tiedän mitä juomaa juhlissani juon..:) Ihanaa alkavaa viikonloppua tytöt!

Tatjuska osaisipa täti nyt pysyä poissa! :)

mame kyllä mies oli jo luovuttanut seksi suhteen kokonaan, kun arveli joutuvansa odottaan vielä pari päivää :) :) Ehkä tuo lääkitys on tosiaan voinut tuohon kierron pituuteen vaikuttaa... ihan järkevääkin kyllä... Jännä tuo kookosjuttu!

jessica3 siellä tulee plussa!! :) :)

pikkutonttu epäilen jotenkin valmiiksi jo, ettei meikällä silti tärppää.. tuntuu ongelmat olevan sitten jossain muualla :( :( Mutta katsellaan vielä :) Sinne tsemppejä!

Huomenta väki! :)

Tänään on meikäläisellä tiedossa pitkä, kiireinen päivä. Puoleen päivään asti olen töissä ja sitten lähdemme mieheni kanssa Helsinkiin autokauppoja hieromaan... Vaihdetaan minulle uudempi auto :) Siellä voikin sitten mennä vähän aikaa niissä parissa liikkeessä :D Sitten sen jälkeen käydään vielä tuttavien luona lähellä Helsinkiä. Sieltä onkin meiltä reilu 170km, joten hyvä jos ollaan 9 aikaan illalla kotona.....

Hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua kaikille! :)

Jessica : Minäkin oon täällä teidän juttuja tosiaan seuraillu aina kun forumilla käyn, en malta pysyä poissa :) ja nyt oon jännittäny joka päivä sun testin tuloksia!! :) <3 Plussa sieltä tulee!! Itse käytin noita Pregchek liuskoja ja ne tummu mulla ainakin nopeempaa kun ne sofi one stepit, vaikka noissa sofissa on herkkyys 10miU/ml ja Pregchekeissä 25miU/ml :O Eli ihan luotettavalta tuntuivat!!  TESTAA JO :D !! Ootko niillä ovistesteillä vielä testaillu?

Jessica3lle paljon paljon paljon peukkuja, että plussa tulisi! <3

Tänne tuli täti eilen illalla. Varottamatta, mutta ny onkin sitten kipuja muille jakaa... Voi pyh sentään.emoticon

jessica3: Oon joskus kans kokeillu noita preckcheck tikkuja ja ihan päteviltä vaikuttivat. Tosin lopputulos ei koskaan ollut toivottu :/
pikkutonttu: Aina sitä loppukierrossa kyllä ajattelee sitä raskauden mahdollisuutta vaikka kuinka tyynen rauhallisesti olis ollut koko muun kierron. :) Kookoksesta: Se on aina ollu oikein mun suurinta herkkua joten ei tuota vaikeuksia laittaa sitä ruokiin tai iholle. :D Ostin sitä nyt pääasiassa aurinkorasvakäyttöön ku palan helposti ja finnien poistoon. Ihanan öljyhoidon siitä ainakin tekee iholle ja hiuksille. On sitten naama ihanan pehmoinen sen jälkeen. :) Kelpamaxista: Joo alotin sen syömisen tässäkin kierrossa. En missään tapauksessa laihdutusmielessä sitä syö vaan ihan sen muiden terveysvaikutteiden takia. Lähinnä siinä toivossa et noi mun menkat tulis ihmisten aikoihin. :) Ja mä en sitten tiedä onko se ton kelpamaxin ansiota mut sen jälkeen kun aloin sitä syömään niin en oo yhtenäkään päivänä masistellut. :)
vuononvaltiatar: Mä nyt tässäkin kierrossa pidän saman lääkityksen ja jos taas on kierto lyhyt niin mulla varmaan oikeesti on ollu kilppareissa jotakin pientä häikkiä. :/ Aina on kyllä verikokeissa ne arvot olleet ihan normaalit, mutta jos se onkin ollut vaan ihan pienistä määristä kiinni. Minkäslaista autoa te meette kattomaan?
ainut: Pahoittelut tädin tulosta ja kivuista. :/ Ei oo kivaa.

Omaa: Kp 14 eikä mitään uutta. Ihanaa kun saa nauttia auingonpaisteesta! :)

mame mennään katsomaan Mazda 6 ensisijaisesti... vaihtoehtona on myös yksi V40 Volvo. Mulla on tällä hetkellä Audi A4 ja olisin kyllä kuollakseni halunnut samanlaisen, mutta tähän hätään ei markkinoilta kriteerit täyttävää löytynyt... ehtii siihen sitten palaamaan taas seuraavaksi. Kaikki viakutti olevan hintaan nähden kauheesti ajettuja... Kumpa teillä nuo kilpparijutut selittäisivät epäonnea raskautumisen suhteen! :) Sitten saisi plussaa alkaa tulemaan! :)

vuononvaltiatar: Toivottavasti mieluinen auto löytyy! :) 
mame: Ovisplussatuulosia! :)
ainut: Pahoittelut :(
pikkutonttu: Jaksamisia viimeisiin piinapäiviin :)
jessica: Pidän peukkuja nyt teidän tärpille täällä!!!! +++
tatjuska: väsymys on kyllä aika yleinen raskausoire! Älä viel luovu toivosta :)

Tänään vasta digi näytti ":)" eli dpo-1 tai 0

Omppuf: onnea oviplussasta :) söitkö tässä kierrossa 2 clomitablettia/päivä?? Mä meinaan söin ja sain kans hymynaaman tohon digitestiin kp 13 ;) että ihan samaan aikaan! =D Nyt meneillään kp 19 ja dpo 4 (lasken siis niin että dpo-1 on tollo ku sain ovisplussan ja seuraava on 0 jne.. en oikein tiiä miten se lasketaan, mutta kuitenki...) =D

Voi Ainut, olin niin varma et sulta tulee hyviä uutisia :( *rutistus* inohttava vielä kun ne tulee aina sillon tosi kivuliaana kun niitä ihan vähiten oottaa.....

Hei kaikki! Mun on pitäny miljoona kertaa kysyä/puhua tästä aiheesta mitä oon miettiny kun jostain joskus lukenu mut enpä oo muistanu kun aina tulee kaikkee muuta täällä vuodatettua ja ihmeteltyä :).....mitä se tarkottaa et kohdunnupukka (vai mikä se olikaan) on jotenkin alhaalla/ylhäällä tai kova/pehmeä raskaudessa....kun jotkut puhuu et sen voi kädellä tuntee jotenkin....en oo ite ikinä kuullutkaan saatika tunnustellut et tua sellanenkin on :D tietääks joku jotai asiasta...ihan mielenkiinnosta kyselen...

Niin ja täällä siis eletään kp 32. Muutaman kerran viime työ-yön aikana pyyhkiessä tullut sellasta haaleen rusehtavaa valkkaria (sitä valkkaria ollu täs yleisesti enemmänki) mut verestäväks ei voi mitenkää päin kutsua. ei siis ees housuun asti oo tullu. Mahassa on sellanen olo et ois menkat ny.....mut ei kyl oo....huh, kyllä vissiin on taas kroppa sekasin....toivottavasti ei tuu ny mitää megakiertoo ettei oo ihan sekasin...

Jessica kp 32 / 28-29

Iltaa, leidit! Nyt on niin että minä, Catriona, lupaan täten syödä jotain pahanmakuista jollei jessica3 ole raskaana. Popsin vaikka vihreitä papuja jollei siellä ilmesty plussaa testiin.

Itselläni on takana viisi päivää Puregonin piikittelyä ja tänään ultrassa näkyi yksi hieno iso folli ja pari pienempää. Vielä pari päivää saa mielellään se iso kypsyä ja samalla limis paksuuntua hiukan. Piikitän Puregonia la ja su ja alan myös testailla ovulaatiota. Heti kun ovistestiin tulee plussa, tökkään Pregnylin aikaansaamaan oikein kunnon ovulaation ja sitten pupuillaan oikein reippaasti ja antaumuksella.

Takaisin