Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ilta!

Täällä on kotiuduttu reissulta ja kyllähän tuollainen Mazda 6 sieltä kaupasta mukaan asteli :) Vähän pitkä päivä vaan ollut ja nyt oon niin kuollut... Huomenna pitäisi jaksaa sukuloida... voiko mulla olla pissatulehdus jos vaan vähän kutittelee alapää ja tuntuu hassulta? Valkkari normaalia, ei hajuja taikka kipuja... Huoh. Antibiootti mulla menee vielä reilu 2pv, joten ehkä siitä on apua...

omppuf; kyllä löytyi tähän hätään erittäin mieluinen :) Niin mieluinen, että mieheni on kateellinen ;-) Onnea kunnon ovisplussasta! :)

jessica3; oon kanssa vähän ulkona tuon kohdunnipukan kanssa.. en oo testaillut enkä pahemmin lueskellutkaan, joten luen itsekin mielenkiinnolla jos joku kertoo :) Ja oot niin raskaana! :)

Catriona; hienoja ultrakuulumisia!! :) :)

Moi,

vuononvaltiatar, onnittelut uudesta autosta :)

jessica3, plussapuhalluksia :) Kuulostaa kyllä niin hyvältä :)

Catriona, onnea follista :) Hyvin menee tähän asti ja toivottavasti ihan ihan loppuunkin!

omppuf, kiva että tuli se ":)" :)

mame, tsemppiää! Kesä on kyllä ihanaa :)

ainut, pahoittelut tädistä :(

MarinaMelina, mites sulla itselläsi menee? Onko se ihanaa vai vähemmän ihanaa sielläpäin? :)

pikkutonttu, olisipa testisi plussa :)

Tällä viikolla on taas jatkunut noi mahakipuilut, mitä oli jo ennen viime menkkoja. Aloin sitten huolestua sen verran, että soitin aamulla johonkin sairaanhoitajan soittoaikaan ja pääsinkin lääkäriin. Vasen munasarja oli aika arka, kun se paineli sitä. Joten siitähän ne nipistelyt ja pistämiset ja kaikki sitten tulee. Mutta se on kuulemma ihan normaalia... Ovulaation aikoihin voi kuulemma tulla jotain nestettä sinne jonnekin, ja kipuilut voi jatkua pidempäänkin (mitään kovia kipujahan nää ei oo, mutta vaan niin erikoisia). Se kai selittää kanssa sen, miksi joskus on oviskipuja ja joskus ei. Muuten mulla näytti olevan kaikki kunnossa.

Lääkäri sanoi myös, että viime aikoina ilmenneet oviskivut ei tarkoita, että aiemmin ei ovis olisi tapahtunut. Eli mun hieno teoria ei välttämättä pidäkään paikkaansa, että nyt olisi enemmän toivoa. :( Toisaalta ne ovistestitkin on näyttänyt vahvempia LH-pitoisuuksia... Nyt se ovis ainakin tapahtuu, siitä mä oon melko varma. Kumpa vaan niissä siittiöissä ei ois mitään vikaa. Mutta en kyllä tässä kesällä aio murehtia sitä :) Pianhan sitä jo pääsee ehkä sitten tutkimuksiinkin. On ollut ihan hyvät fiilikset kumminkin nyt. Ja ihanaa, kun ei tarvii enää miettiä mitään kohdunulkoisia raskauksia :)

vuononvaltiatar: No ihan pätevän auton hankitte sitten. Me ollaan miehen kanssa niin merkkiuskovaisia että aina pitää olla joko nissani tai toyota. Perus perheautoja :D Toivottavasti sulle ei oo nyt hiivatulehdus tulossa sen antibioottikuurin takia. :/ Oireet ainakin kuulostais siltä.
omppuf: Onnea ovisplussasta! :)
jessica3: Toivottavasti ei tosiaan tuu megakiertoa ne on aina niin peestä :/
Catriona: Siellä on selkeet systeemit meneillään. Toivon nyt todellakin että teillä onnistaisi tästä kierrosta! :)
elenna: Nyt vaan sitten kovasti plussatuulta sinne teille. Phuuuuh :)

Myöhäistä iltaa!

Tää päivä menny taas siivillä.. onneks saa aamulla levähtää, kun vasta iltavuoroon meen töihin..

Catriona; kuulostaa hyvältä :) toivotaan että nyt syntyis tulosta ;)

ainut; pahoittelut tädistä.. :( ärsyttää sun puolesta ku täti ei osannu pysyy poissa..

jessica3; jännäilen sun puolesta, toivotaan että täti pysyy visusti poissa <3

vuononvaltiatar; hyvä ku löyty mieleinen auto :)

pikkutonttu; mikäs siellä on tilanne? ;)

elenna; hyvä kun ei tartte mitään kohdun ulkopuolsia pelätä, ja että kaikki on sillee hyvin :) toivotaan sinne plussaa piakkoin <3

omaa; nyt menossa kp 25 ja dpo 7.. kahtena iltana ollu alavatsa niin turvoksissa että oikeen ällöttää pitää housuja :D mitä tästäkin aattelee.. ja nipistelyä ollu.. ja semmosta jännää tunnetta alavatsalla, painontunnetta mutta sitten se tunne taas häviää.. ja aamuisin ei tunnu mitään.. ja ihan kuin joku kuplis tuol tai kutittelis.. :D must tuli taas vainoharhanen vaikka ei pitäny :D mies kävi tänään ostaa mulle r-testinkin ihan oma-aloitteisesti..yllätyin ihan totaalisesti! taitaa olla aika toiveikas tän kierron suhteen :) en uskalla kyllä kauheesti toivoa.. oon aatellu että täti siellä punaisella ferrarilla vaan kaasuttelee ja odottaa sopivaa ajankohtaa koska saa mut taas niin punaseks! muuta tuntemuksia ei kyllä ole.. en halua ees ajatella testaamista koska en halua nähdä niitä nega testejä.. :( mutta mennään vaan päivä kerrallaan..

Elenna : Onhan tää kaikki niin uutta ja ihanaa :) mutta jotenkin ei vielä osaa edes todeksi koko asiaa ottaa..koko ajan huoli varjostaa jos kaikki ei menekkään suunnitelmien mukaan .. onneksi meillä on 7.6 se varhaisultra niin jospa sieltä saisi varmistuksen ja voisi taas hetken hengähtää :) Kaikille teille kovasti tsemppejä!! <3 Jessica joko testasit? :)

Huomenta!

Täällä aurinko paistaa niin nätisti :) Ja tämä päivää menee sukuloidessa... huoh.. haluisin ennemmin levätä kotona... mutta niin harvoin nähdään, joten pakko vaan jaksaa!

elenna hienoa, että siellä kattottiin paikkoja ja kaikki mallillaan :) Nyt vaan pupuilemaan :)

mame meilläkin on pitkä lista autoista, joita ei ikinä mietittäisi :) Saksalaisia meillä on pari vuotta nyt ollut, mutta Mazda on Toyotan lailla luottoauto :) Eikös se hiiva yleensä tarvii sen valkkarimuuttumisen ja hajun kanssa? En niin tiiä noista... huoh..

kukka^^ toivottavasti iltavuoro meni kivasti! :) Mulla on aika ajoin kanssa tuota vatsan kutittelutunnetta.. todella häröä! :) Ei muuta kuin odottelette ihan rauhassa tuon  vajaan viikon vielä ennen testaamista :)

MarinaMelina Mua niin harmittaa, etten kauheesti muista tuosta omasta raskaudesta mitään... kun ei sitä tiedä, tuleeko sitä enää koskaan kokemaan uudestaan :( Mutta sen tiedän, että viimeiseen asti iloitsen siitä ja laitan kaikkea mahdollista muistiin talteen :) :) Teilläkin ultra lähestyy siellä nopeasti! :)

Huomenta!

Tänne on tullut taas niin paljon tekstiä, ettei oikein meinaa pysyä perässä. Omaa napaa eli täti kurvasi tänä aamuna kylään ja yk 2 lähti käyntiin. Vähän mulla oli jo eilen sellainen olo, että ne on tulossa, mutta uuteen kiertoon ja nousuun. Toivotaan, että tässä kierrossa olis parempi tuuri.

Kaele: Pahoittelut uudesta kierrosta :/ Hyvä että kuitenkin pystyt heti olemaan positiivinen :)
vuononvaltiatar: Nyt kelpaa hurruutella ;D Olisko lähestyvää ovista? Mulla ainakin alkoi tässä kierrossa kosteus nousta joskus kp8? :)
j3nni: Samoissa siis mennään ;D Joo söin 2kpl päivässä, jospa nyt toimis. Eli tänään mulla siis nollapäivä!
jessica: Ootko sinä vieläkin malttanut olla testaamatta??? :o:o Ihailtavaa luonteen lujuutta!
Catriona: Onnittelut hyvistä uä-kuulumisista! :) Mainiota että nyt lääkitys pelaa :)
elenna: Sielläkin melko hyviä lääkärikuulumisia kun ei kohdunulkoista :). Toivotaan että saisit semmosen O+ssan piakkoin testiin ja huolia samalla vähän pois!
mame: kiitoksii :) missäs vaiheessa kiertoa siellä mennään?
kukka: Hirveesti plussatuulia viimeisiin jänniin päiviin +++

Ihana aamu, lähtis kuluttamaan energiaa jalkiksen pariin :)

kukka^^: Oireet ainakin olisi todella lupaavia :) Koskas sulla pitäis se täti tulla käymään?
vuononvaltiatar: Joo kyllä siinä sitten on sitä valkkarin muuttumista ja hajua kun se pääsee oikeen kunnolla päälle se hiiva, mutta mulla ainakin yleensä on alkanu hiiva sellasella ihme epämukavuustunteella ja kutinalla. Suosittelen ottaan nyt maitohapobakteeria  ja juomaan karpalomehua :)
Kaele: Pahoittelut menkkojen alkamisesta :/
omppuf: Täällä ihmetellään ja odotellaan ovista edelleen. :/

Omaa
: Kp 15 meneillään ja ovulaatiotikut on kp 6 alkaen näyttäneet melkeen plussaa. Valkovuodosta päätellen ovulaatio olisi huomenna, mutta saa nyt nähdä.

Kiitos tsempeistä kaikille!! nyt kuulkaa tytöt ja pojat on niin jännät ja oudot paikat täällä et ei oikein tiä mitenpäin olis...

Ällövarotus!: Eilen sitten aateltiin (kp 32) et pupuilullahan ne menkat on ennenki tullu....no siihen se sit meni nopeesti (ilman mitään kummempia esilämmittelyjä.....) mulla kaikesta viime päiviten valkovuodon runsaudesta huolimatta joteki tosi kuivat paikat. ja sen touhuilun jälkeen kun meni vessaan tuli siemennesteen mukana sellasta haalenpunasta verta parin pyyhkäsyn verran....no siinä sit koottiin itteemme ja käytiin tilannetta läpi ja mieskin oli tosi tosi rikki ja pettynyt :( täti siis kurvas paikalle.....halailtiin ja sovittiin et tää ei ollu vielä(kään) se meidä  kerta....

vaan eipä kurvannutkaan! sen jälkeen ei oo tippaakaan tullu mitään pihalle.....tää episodi oli siis eilen päivällä....nyt taas sitä valkkaria "normaaliin tapaan" pyyhittäessä tässä tänään.....

rupee taas loppuun mielenkiinto tän kropan ja näitten touhujen kans, tuun taas hulluks, mitä tää on??!!!

Vuononvaltiatar; noi ab-kuurit altistaa erittäin herkästi hiivalle! seuraa ja jos muuttuu vähänkin oudoks niin kuuria vaan :) joko apteekista käsikauppana puikkoo tai sit lääkäriltä resepti suun kautta kapseliin...

Catriona mä vedän ne parsat kohta johki nenään jos ei tää tilanne ala selkiään ;D

Muille <3 kiitos, ootte ihania....raportoin huomenna :)

Kuule Jessica, serkun vaimolla oli just tommosta minimaalista tiputtelua pupuilun jälkeen ihan raskauden alussa. Ootko milloin meinannu testata? Kerro sitten heti kun voin alkaa järsiä parsaa! (Parsanhan pitäis sitä paitsi olla hyväksi raskautta yrittävälle kun siinä on foolihappoa ja vaikka mitä muuta hienoa!)

Tänään tehty stixaus pissaan ja leukkarit oli yhdellä plussalla, muttei nitriitit ollenkaan. Ainoo mikä löytyi niin pH oli 7.... melko emäksinen siis.... onneks tuo karpalo auttaa siihenkin :) Sen takia ostin tuon juomani karpalomehun lisäksi karpalouutekapseleita, josko auttaa :)

Kaele
harmittelut menkoista! :( Ensi kierrossa sitten! ;-)

omppuf  eilen kyllä tunnusteli oikealla puolella :) Ehkä voisi tulla tässä kierrossa taas aiemmin :) Halut eivät nyt oo ollenkaan huipussaa tän alapäähärdellin takia... miesparka! :)

mame karpalomehua mulla meneekin nyt.. Juon gefilus karpalomehua. Siinä oli suurin täysmehupitoisuus. Ja maitohappobakteeria mulla riittä tällä erää vissiin viikko vielä. Kumpa siellä päästäisiin huomenna ovispupuileen ;-)

jessica3 itsellä tulee usein juuri tuolla tavalla seksin jälkeen pieni määrä haaleeta verta juuri päivää ennen kuukautisten alkamista... :( Muttei se tietty tarkoita, ettei se voi nyt tarkoittaa raskautta <3 Mutta kun kutiaa virtsaputken suun seudulla elikkä vaan värkin etuosassa :) Kai se hiiva kutittelisi muualla(?) Mutta en tiiä kyllä yhtään.

jessica3: Sä oot niin raskaana! :D Kovasti tsemppiä sinne. Testaa nyt jo ihmeessä!
vuononvaltiatar: No on kyllä emäksistä. Yks muuten mikä kannattaa kans kokeilla niin syöt naustamatonta jugurttia. Se on ihan super hyvää ja jos se alapää oireilee kovasti niin ei muuta kun jugurttia tamppoonin ja se rööriin. Silläkin voi hiivan alku lähtee ilman et tarttee taas erikseen siihen vaivaan lääkettä. :)

Voi Jessica3 kun sä pidät meitä täällä kauhees jännityksessä! :D

on.. tää testaili jo ovista ajan kuluksi, haalea viiva piirty.. tummentumista siis ootelles. ja hitsit tänään on nippailu alavatsaa, aivan kun ovis ois jo ovella..? mut oviksen pitäis ilmaantu n. 6 päivän päästä. 
Saas nähdä miten meidän pupuilun käy kun mies sai uuden työn ja maanantaista keskiviikkoon on toisella puolen suomea, jot toivottavasti se ovis tulis niin kuin aina ennemminkin.. :)

mut nyt täytyy jatkaa kirpparikuorman tekoa, kunnon kesä siivot menossa :)

mame; kiitti vinkistä! :) Täytynee ostaa soijajogurtin kaveriksi maustamatonta jogurttia, nam :P

vanilj; kumpa siellä ovis ei sitten ihan vielä tulisi! ;-)

Moikka!

mame; odottelen menkkoja suunnilleen torstaille, jos oviksesta laskelellaan..

nyt menossa kp27 ja dpo 9.. oireita ei taas kylläkää ole.. :(

Aurinkoista päivää kaikille!

Eilen tein testin varuiksi ja negahan se oli, tänään  kellon tarkasti kp 28 vaihtui kp 1. Eilen oli silti aivan upeat juhlat ja nyt olo sen mukainen. No uuteen kiertoon ja toivotaan, et kohta päästään tutkimuksiin, koska keskenmenon jälkeen alkaa nyt yk 6 ja viimeksi tärppäsi yk 8. Kyllä vetää hiljaseksi. :/ tsemppiä kaikille muille piinapäivissä oleville! :)

vanilj: Toivottavasti ovis sinne tulee niin että mieskin on paikalla :)
vuononvaltiatar: Meillä syödään tosi paljon turkkilaista jugurttia kun siihen on niin kiva sekottaa aina marjoja tai hedelmiä joukkoon. Kannattaa kokeilla joskus sitäkin :)
kukka^^: No mutta joskus oireettomuskin on oire. Tsemppiä loppukierrolle!
pikkutonttu: Pahoitteluni negasta ja menkoista :/

Yk 9, Kp 16

Takaisin